Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2005, 23:16
Mujahideen
Mujahideen is offline
Er schijnt een integratiedebat aan de gang te zijn in Nederland wat mij en mijn medegelovigen ertoe zou moeten bewegen om te integreren. Zo moeten de moslims de taal goed spreken, de normen en waarden van de Nederlandse huis-, tuin- en keukenman overnemen en het geloof binnen huiskamers houden.
De moslim moet deze boodschap goed in het hoofd prenten en aan een ieder verkondigen, want dan doe je mee aan 'het debat'.
Maar in de werkelijkheid geldt, als een moslim het etiket 'geïntegreerd' opgeplakt wilt krijgen dan moet hij daarvoor eerst de eigen moslimidentiteit overboord gooien. Dat is ook de reden waarom 'moslims' die al een groot deel van hun moslimidentiteit hebben opgegeven, en dus verwesterd zijn, als geïntegreerd worden beschouwd, ongeacht de genoten opleiding en de verblijfsduur in Nederland. Een goed voorbeeld is Ayaantje die haar moslimidentiteit geheel overboord heeft gegooid en hier toch relatief nieuw is. In tegenstelling tot een moslima die in Nederland geboren en getogen is wordt zij wél als geïntegreerd gezien, want zij loopt niet rond met een hoofddoek.
De maatstaf voor integratie van de moslim is dus niet de taal of de opleiding maar de mate van opgave van de eigen moslimidentiteit in ruil voor de seculiere, Nederlandse identiteit.

Dus de stelling luidt: "de Nederlander wilt niet dat moslims integreren maar assimileren.” .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2005, 23:22
Donny must die
Donny must die is offline
assimileren zou uiteraard het makkelijkst zijn ja . Maar ik ben het niet eens met de stelling. lk heb het volste vertrouwen in dat de niet-rechtse partijen wel degelijk een toekomst van Islam in Nederland zien. En dan niet alleen die gematigde crap (van ik geloof met mn hart mensen, maar daden is niet nodig). Verder verwarren mensen cultuur en religie constant, en zien ze cultuurverschijnselen vaak als iets religieus. (zoals eerwraak of vrouwenbesnijdenis).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 23:51
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
de Nederlander is bang en weet helemaal niet wat ie wil
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 03-02-2005 @ 00:51 :
de Nederlander is bang en weet helemaal niet wat ie wil
De Nederlander weet prima wat hij wil, alleen is dat niet hetzelfde als wat degene die hier posten willen en dus wordt dat maar afgedaan als dom/rascistisch/xenofobisch/populistisch/whatever.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 06:25
Verwijderd
De gemiddelde Nederlander roept dat elke moslim 'uit Nedurlandddd weg moet'. Gelukkig reken ik mezelf daar niet toe.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 06:49
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 00:22 :
assimileren zou uiteraard het makkelijkst zijn ja . Maar ik ben het niet eens met de stelling. lk heb het volste vertrouwen in dat de niet-rechtse partijen wel degelijk een toekomst van Islam in Nederland zien. En dan niet alleen die gematigde crap (van ik geloof met mn hart mensen, maar daden is niet nodig). Verder verwarren mensen cultuur en religie constant, en zien ze cultuurverschijnselen vaak als iets religieus. (zoals eerwraak of vrouwenbesnijdenis).
Mee eens. Het grote probleem is eigenlijk dat die Linkse mensen geen weerwoord geven aan de Rechtsen. Nu denken de autochtonen dat iedereen op dezelfde manier denkt als al die Rechtse figuren. En allochtonen voelen zich in de steek gelaten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 08:16
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Gedeeltelijke assimilatie is noodzakelijk. Betreffende het respecteren en uitdragen van de klassieke en constitutionele vrijheid en rechten, de gelijkwaardigheid van de vrouw en homoseksueel, is multiculturalisme niet gewenst.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 00:22 :
assimileren zou uiteraard het makkelijkst zijn ja . Maar ik ben het niet eens met de stelling. lk heb het volste vertrouwen in dat de niet-rechtse partijen wel degelijk een toekomst van Islam in Nederland zien. En dan niet alleen die gematigde crap (van ik geloof met mn hart mensen, maar daden is niet nodig). Verder verwarren mensen cultuur en religie constant, en zien ze cultuurverschijnselen vaak als iets religieus. (zoals eerwraak of vrouwenbesnijdenis).
iid
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-02-2005 @ 00:16 :
*verhaal*
En op wat voor manier zou 'de identiteit', hoe irrelevant het ook is voor zowel religieuze zaken als voor staatszaken, de integratie voorkomen of bevorderen?

Volgens mij verwar jij 'de moslimidentiteit' met de arabische culturele achtergrond.

En over die achtergrond: die zal inderdaad voor een groot deel het raam uit moeten bij integratie, namelijk in alles wat in de westerse cultuur not done is.


Daar moet je dan vervolgens niet proberen religie bij te betrekken om zo een kunstmatig heet hangijzer toe te voegen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:04
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:01 :
En over die achtergrond: die zal inderdaad voor een groot deel het raam uit moeten bij integratie, namelijk in alles wat in de westerse cultuur not done is.
Zoals wat?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-02-2005 @ 10:04 :
Zoals wat?
Het rollenpatroon tussen man en vrouw bijvoorbeeld.

Zeker als we praten over een conservatieve kant van de verhouding die in de Arabische wereld als normaal wordt beschouwd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:10
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:08 :
Het rollenpatroon tussen man en vrouw bijvoorbeeld.

Zeker als we praten over een conservatieve kant van de verhouding die in de Arabische wereld als normaal wordt beschouwd.
Over het rollenpatroon wordt in de Westerse cultuur heel verschillend gedacht dus dat moslims hun mening daaromtrent overboord zouden moeten gooien is onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:11
Verwijderd
Nee, de gemiddelde Nederlander is dom en wil alleen maar dat de moslims naar "hun eigen land" gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-02-2005 @ 10:10 :
Over het rollenpatroon wordt in de Westerse cultuur heel verschillend gedacht dus dat moslims hun mening daaromtrent overboord zouden moeten gooien is onzin.
Maar op het gebied van mishandeling is iedereen hier het wel eens, je vrouw slaan is absoluut not done, terwijl dit in de Arabische wereld heel acceptabel is, mits je er een 'reden' voor hebt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:12
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:11 :
Maar op het gebied van mishandeling is iedereen hier het wel eens, je vrouw slaan is absoluut not done, terwijl dit in de Arabische wereld heel acceptabel is, mits je er een 'reden' voor hebt.
Er zijn talloze autochtone mannen die hun vrouw slaan, ook in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:12
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-02-2005 @ 00:16 :
Dus de stelling luidt: "de Nederlander wilt niet dat moslims integreren maar assimileren.” .
precies hoe je 't zegt.

beetje jammer, 'de nederlander'.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 10:12 :
Er zijn talloze autochtone mannen die hun vrouw slaan, ook in Nederland.
...die ook stuk voor stuk strafbaar zijn.

Het gaat niet over of het gebeurd, maar of het als acceptabel gedrag wordt gezien.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:17 :
...die ook stuk voor stuk strafbaar zijn.

Het gaat niet over of het gebeurd, maar of het als acceptabel gedrag wordt gezien.
Ik denk dat de meeste (jonge) moslima's in Nederland dat niet als acceptabel zien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2005, 09:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 10:18 :
Ik denk dat de meeste (jonge) moslima's in Nederland dat niet als acceptabel zien.
..wat ons brengt op een tweede verschijnsel, namelijk dat de vrouw geen kritiek zou mogen uiten op haar man. (wat trouwens ook een heerlijk excuus voor relatietherapie op z'n Tuurs)

Overigens wil ik wel aanmerken dat het feit dat sommigen dit niet als normaal (meer) zien wel een stap in de goede richting is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:22 :
..wat ons brengt op een tweede verschijnsel, namelijk dat de vrouw geen kritiek zou mogen uiten op haar man. (wat trouwens ook een heerlijk excuus voor relatietherapie op z'n Tuurs)
Wie zegt dat ze dat niet mogen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:48
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:11 :
Maar op het gebied van mishandeling is iedereen hier het wel eens, je vrouw slaan is absoluut not done, terwijl dit in de Arabische wereld heel acceptabel is, mits je er een 'reden' voor hebt.
Jouw aantijgingen zijn behoorlijk absurd en leugenachtig te noemen. Niet alleen draai jij om de stelling heen maar je haalt er ook dingen bij waarover ik nooit heb gesproken. Ga in op de stelling of post niks.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:17
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
en in hoeverre mogen oude nederlanders zeggen hoe nieuwe Nederlanders zich moeten gedragen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 11:17 :
en in hoeverre mogen oude nederlanders zeggen hoe nieuwe Nederlanders zich moeten gedragen?
Voor zover de wet reikt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Moeten ze ook de nederlandse keuken overnemen? Yugh.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Volgens mij krijgen we bij volgens jullie goede integratie een overschot van boeren en we moeten daarnaast nog meer koeien uit het buitenland importeren voor iedere allochtoon. Of nog extremer fokken ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 00:22 :
lk heb het volste vertrouwen in dat de niet-rechtse partijen wel degelijk een toekomst van Islam in Nederland zien. En dan niet alleen die gematigde crap (van ik geloof met mn hart mensen, maar daden is niet nodig). Verder verwarren mensen cultuur en religie constant, en zien ze cultuurverschijnselen vaak als iets religieus. (zoals eerwraak of vrouwenbesnijdenis).
Ik ben net zo'n optimist als jij
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 11:49 :
Ik ben net zo'n optimist als jij
Ik ben een nog grotere optimist, en ik hoop dan ook dat religie in de toekomst helemaal verdwijnt van de aardbodem.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:53
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 11:51 :
Ik ben een nog grotere optimist, en ik hoop dan ook dat religie in de toekomst helemaal verdwijnt van de aardbodem.
Ach. Ik vind dat mensen de vrijheid moeten hebben om hun religies uit te oefenen. Maar ze moeten ons niet bepaalde dingen op gaan dringen die volgens hun religie moeten en zo.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 11:51 :
Ik ben een nog grotere optimist, en ik hoop dan ook dat religie in de toekomst helemaal verdwijnt van de aardbodem.
Hé, wat jammer,
dat ik dat nou weer net niet met je deel..

Over optimisme gesproken: Ik hoop dat jij moslim wordt, dat T_ID (grootse Islamofoob op het forum) moslim wordt, ik hoop dat velen de Islam zullen aannemen als de Waarheid. Of..euhmm..iedereen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 11:54 :
Hé, wat jammer,
dat ik dat nou weer net niet met je deel..

Over optimisme gesproken: Ik hoop dat jij moslim wordt, dat T_ID (grootse Islamofoob op het forum) moslim wordt, ik hoop dat velen de Islam zullen aannemen als de Waarheid.
Een goede fysicus is niet gelovig.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:02
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-02-2005 @ 00:16 :

Dus de stelling luidt: "de Nederlander wilt niet dat moslims integreren maar assimileren.” . [/B]
Ja assimileren met behoud van eigen geloof.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-02-2005 @ 11:56 :
Een goede fysicus is niet gelovig.
Een goede fysicus zou beter moeten weten
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 00:22 :
assimileren zou uiteraard het makkelijkst zijn ja . Maar ik ben het niet eens met de stelling. lk heb het volste vertrouwen in dat de niet-rechtse partijen wel degelijk een toekomst van Islam in Nederland zien. En dan niet alleen die gematigde crap (van ik geloof met mn hart mensen, maar daden is niet nodig). Verder verwarren mensen cultuur en religie constant, en zien ze cultuurverschijnselen vaak als iets religieus. (zoals eerwraak of vrouwenbesnijdenis).
Idd.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 10:22 :
..wat ons brengt op een tweede verschijnsel, namelijk dat de vrouw geen kritiek zou mogen uiten op haar man. (wat trouwens ook een heerlijk excuus voor relatietherapie op z'n Tuurs)

Overigens wil ik wel aanmerken dat het feit dat sommigen dit niet als normaal (meer) zien wel een stap in de goede richting is.
Nonsense Tuurlijk mag een vrouw wel kritiek op haar man hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-02-2005 @ 10:24 :
Wie zegt dat ze dat niet mogen?
Wat was de letterlijek tekst ook alweer "een vrouw moet haar man ten allen tijden steunen en dienen"?

De kans dat ik ooit moslim zal worden neemt trouwens met elke domme persoonlijke aanval door moslims hier af... (om het maar eens netjes te verwoorden)

Het is trouwens wel typerend voor het niveau zeg, iedereen die kritiek heeft tot islamofoob of racist bestempelen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:49
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :
Wat was de letterlijek tekst ook alweer "een vrouw moet haar man ten allen tijden steunen en dienen"?
Dat is iets anders dan een verbod om kritiek uit te oefenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2005, 12:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-02-2005 @ 13:49 :
Dat is iets anders dan een verbod om kritiek uit te oefenen.
Maar dat is weinig anders dan een papieren verschil als dat wel de interpretatie is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:51
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :

De kans dat ik ooit moslim zal worden neemt trouwens met elke domme persoonlijke aanval door moslims hier af... (om het maar eens netjes te verwoorden)
Sorry hoor, maar als jij zou geloven, zou je voor jezelf geloven. Niet voor de Moslims op dit forum. Wij hebben er niets aan hoor.
Citaat:
Het is trouwens wel typerend voor het niveau zeg, iedereen die kritiek heeft tot islamofoob of racist bestempelen...
Dat vind ik eerlijk gezegd ook.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 13:51 :
Sorry hoor, maar als jij zou geloven, zou je voor jezelf geloven. Niet voor de Moslims op dit forum. Wij hebben er niets aan hoor.
Waarom wordt er dan wel massaal voor me bepaald wat ik ben en wat ik denk? ga aub S. of Mujahideen afzeiken als je daar kritiek op hebt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :
De kans dat ik ooit moslim zal worden neemt trouwens met elke domme persoonlijke aanval door moslims hier af... (om het maar eens netjes te verwoorden)
En daar gaat je kans om redelijk over te komen

Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :

Het is trouwens wel typerend voor het niveau zeg, iedereen die kritiek heeft tot islamofoob of racist bestempelen...
Nee hoor, er zijn wel meerdere forummers die kritiek hebben op de Islam (Mephostophilis, nare man) Zij zijn, volgens mij geen islamofoob, jij weer wel.

Dus om maar te zeggen dat het typerend is,

nee sorry..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:53 :
Waarom wordt er dan wel massaal voor me bepaald wat ik ben en wat ik denk? ga aub S. of Mujahideen afzeiken als je daar kritiek op hebt.
En wat heeft Mujahideen hier nu weer mee te maken.

Als je mijn post goed gelezen had, kon je er uit opmaken dat ik er niets van meende en dat het slechts optmisme was.

Tjonge, wist ik veel dat je er zoooo serieus op in zou gaan
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :
Wat was de letterlijek tekst ook alweer "een vrouw moet haar man ten allen tijden steunen en dienen"?

De kans dat ik ooit moslim zal worden neemt trouwens met elke domme persoonlijke aanval door moslims hier af... (om het maar eens netjes te verwoorden)

Het is trouwens wel typerend voor het niveau zeg, iedereen die kritiek heeft tot islamofoob of racist bestempelen...
Tjah, net zoals alle moslims tot terrorist bestempeld worden. Nu voel je ook eens hoe wij ons constant voelen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 13:56 :
Nee hoor, er zijn wel meerdere forummers die kritiek hebben op de Islam (Mephostophilis, nare man) Zij zijn, volgens mij geen islamofoob, jij weer wel.

Dus om maar te zeggen dat het typerend is,

nee sorry..
Tja, met als verschil dat ik ook de dingen zeg die pijnlijk zijn en waar mensen zich aan storen.

Kan ik het helpen dat sommige nieuwsberichten en hadiths kennelijk een trauma opentrekken dat vervolgens op de boodschapper wordt afgereageert?


Schelden zou ik ook kunnen, het lijkt me best te doen iedere moslim op dit forum als fundo af te schilderen, iedereen eromheen voor dom uit te maken, alle christenen als de paus af te schilderen, etc etc.


Toch probeer ik me een beetje bij de feiten te houden, vaak heeft het weinig nut een end in de ruimte te lullen, maar ja, dan moet het andere kamp daar ook wel een boodschap aan hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:04
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Er is geen integratie.

Daar zijn die kutmoslims te dom voor.

Maar de slimme en normale moslims zijn zo slim om net te doen alsof ze integreren.

Het zal mij trouwens aan de reet roesten of ze willen geloven of niet, zolang ze maar geen geiten gaan slachten voor mijn huis en andere moslimdingen doen, waar ik aanstoot aan van kan nemen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:04 :
Er is geen integratie.

Daar zijn die kutmoslims te dom voor.

Maar de slimme en normale moslims zijn zo slim om net te doen alsof ze integreren.

Het zal mij trouwens aan de reet roesten of ze willen geloven of niet, zolang ze maar geen geiten gaan slachten voor mijn huis en andere moslimdingen doen, waar ik aanstoot aan van kan nemen.
Ik heb medelijden met je.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:08
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 03-02-2005 @ 14:05 :
Ik heb medelijden met je.
Be-ar-gu-men-ta-tie?

Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:09
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:08 :
Be-ar-gu-men-ta-tie?

Je verstand is dermate slecht dat ik medelijden met je heb.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 14:02 :
Tja, met als verschil dat ik ook de dingen zeg die pijnlijk zijn en waar mensen zich aan storen.
Ik heb je tot nu toe niets zinnigs of vermeldenswaardigs zien posten
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 14:02 :

Kan ik het helpen dat sommige nieuwsberichten en hadiths kennelijk een trauma opentrekken dat vervolgens op de boodschapper wordt afgereageert?
De Hadith die ik ken, kunnen alles behalve traumatisch zijn.
Jij kent kennelijk andere hadith dan ik?

Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 14:02 :

Schelden zou ik ook kunnen, het lijkt me best te doen iedere moslim op dit forum als fundo af te schilderen, iedereen eromheen voor dom uit te maken, alle christenen als de paus af te schilderen, etc etc.
Jou voor Islamofoob uitmaken, noem ik geen gescheld, zo kom je over op dit forum, ik weet verder niet hoe je in het dagelijkse leven bent.

Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 14:02 :

Toch probeer ik me een beetje bij de feiten te houden,
Jouw "feiten" zijn de mijne niet.
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 14:02 :

vaak heeft het weinig nut een end in de ruimte te lullen, maar ja, dan moet het andere kamp daar ook wel een boodschap aan hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 03-02-2005 @ 14:09 :
Je verstand is dermate slecht dat ik medelijden met je heb.


Nu nog argumenten waarom ik geen verstand heb? Jij behoort namelijk tot het kamp dat T_ID al eerder noemde. Bij die Moslim Moraalridders die in ware Bush-stijl (Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons. STERF!) alle mensen in hokjes stoppen.

En voordat jij met je kortzichtige gedachtengangen zegt dat ik mensen ook in hokjes stop.

Ja. Maar ik heb duidelijke grenzen tussen Kutmoslims en Moslims. S. weet wel wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:12 :


Nu nog argumenten waarom ik geen verstand heb? Jij behoort namelijk tot het kamp dat T_ID al eerder noemde. Bij die Moslim Moraalridders die in ware Bush-stijl (Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons. STERF!) alle mensen in hokjes stoppen.

En voordat jij met je kortzichtige gedachtengangen zegt dat ik mensen ook in hokjes stop.

Ja. Maar ik heb duidelijke grenzen tussen Kutmoslims en Moslims. S. weet wel wat ik bedoel.
Je stopt ook mensen in hokjes.
Hoe weet jij hoe ik ben? Of wie ik ben? Het enige wat jij doet is vooroordelen uiten. Ik ben helemaal niet iemand die stelt dat wie niet voor mij is, tegen mij is. Ik probeer juist altijd de dialoog aan te gaan. Maar met mensen als jij gaat dat helaas niet. Die beginnen bij voorbaat al te schelden en hebben hun oordeel al klaar.

En volgens mij stel je zelf dat wie niet voor je is tegen je is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting
T_ID
454 31-05-2009 23:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet'
Mark Almighty
500 26-02-2007 20:29
Levensbeschouwing & Filosofie Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen
Isa
229 12-07-2004 23:22
Levensbeschouwing & Filosofie waarom vinden is de islamitische cultuur minderwaardig?
Optima
93 27-02-2004 22:04
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 10:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.