Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 21:04
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik ben ondertussen al bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we zijn echt heel gelukkig. Maar door de afstand en hij werken,ik school kunnen we elkaar alleen zien in het weekend en nu met examens alleen 1 avond ( we blijven wel bij elkaar slapen). Ik merk meer en meer dat ik mijn vriend steeds meer mis dan bv een jaar geleden. soms doet het mij echt pijn dat we elkaar zo weinig kunnen zien. De tijd dat we samen zijn,vliegt om naar mijn gevoel en de tijd dat we van elkaar weg zijn duurt een eeuwigheid. Omdat ik nog wel een tijdje in deze situatie ga zitten ( verderstuderen enz.) heb ik soms het gevoel dat ik het gemis gewoon niet kan blijven dragen. Iemand ideeen om dit te verhelpen?
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 21:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je hebt examens gehad... nu heb je vakantie als het goed is?
En na je examens ga je misschien verder leren op een hogeschool ofzo, dan heb je waarschijnlijk wat meer vrijheid om elkaar doordeweeks te zien. Ik weet niet hoever hij van je vandaan woont....? En of jij op kamers gaat?
Zoja dan zal het makkelijker worden.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:08
Blackeyed
Blackeyed is offline
Neen,ik ga pendelen. we wonen 50km van elkaar en aangezien ik op het openbaar vervoer aangewezen ben,duurt dat soms 2u om van bij mijn thuis naar hem zijn thuis te geraken. Ik heb binnenkort 3 maanden vakantie ja ( ik woon in Belgie) maar 1 maand moet ik vakantiewerk doen en hij heeft pas gedaan met school en zal dus binnenkort vast gaan werken. Dus eigenlijk nog minder tijd voor elkaar.
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:44
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
wees blij dat je dat nog voelt, het zou erger zijn als dat gevoel er niet meer was...
Als je hem vaker wilt zien, moet je dat gewoon doen. Want als je iets echt wilt, kan dat. Lukt het niet, wil je het niet echt.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:08
Havik
Havik is offline
Ik heb precies hetzelfde! Naja vergelijkbaar.
Ik zit op kamers en hij woont in mijn geboortestad 2 uur weg...
Gelukkig ben ik altijd het hele weekeind thuis, maar ik vind het zo ongelooflijk kut om weer naar huis te moeten door de week.

Mis hem ontzettend, maar weet wel dat hij er ieder weekeind zal zijn. Heel af en toe neemt hij een ochtend vrij en komt hij naar mij. Of heb ik een maandag/ vrijdag vrij en duurt het weekeind een dag langer. Al tijden kijk ik ook uit naar de vakantie hele week bij hem

Als je graag genoeg wilt vind je wel een oplossing. Misschien wonen jullie straks wel samen, misschien vind je een tussenweg. misschien gaat het uit. Tjah wie zal het zeggen, maar genieten van de tijd die je hebt is mijn enige oplossing
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:18
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Multilot schreef op 13-06-2005 @ 22:44 :
wees blij dat je dat nog voelt, het zou erger zijn als dat gevoel er niet meer was...
Als je hem vaker wilt zien, moet je dat gewoon doen. Want als je iets echt wilt, kan dat. Lukt het niet, wil je het niet echt.
Dit vind ik een beetje een rare manier van redeneren. Je gaat mij niet vertellen dat alles wat je echt wil ook mogelijk is..?!
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:38
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Praat er gewoon over. Maak voor de vakantie een globale planning zodat jullie weten hoeveel tijd jullie met elkaar kunnen doorbrengen. Misschien kunnen jullie het wel op elkaar afstemmen. Je moet het allemaal niet zo zwart inzien, daar schiet je niks mee op. Geniet gewoon extra van elkaar als jullie samen zijn
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:26
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Astraea schreef op 13-06-2005 @ 23:18 :
Dit vind ik een beetje een rare manier van redeneren. Je gaat mij niet vertellen dat alles wat je echt wil ook mogelijk is..?!
absoluut, bij mij gaat dit eigenlijk altijd op. Je moet je alleen realiseren of je iets écht wilt en dat is nogal eens een probleem voor sommigen.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:43
Blackeyed
Blackeyed is offline
Soms gaat het gewoon echt niet, omdat ik euhm nog thuis woon en mijn ouders het niet zo leuk vinden als ik er op een schooldag s'avonds er nog op uit trek om naar mijn vriend te gaan. maar maakt niet uit. Alvast bedankt voor de tips
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Multilot schreef op 14-06-2005 @ 13:26 :
absoluut, bij mij gaat dit eigenlijk altijd op. Je moet je alleen realiseren of je iets écht wilt en dat is nogal eens een probleem voor sommigen.
Echt willen?
Ik woon 3.5 uur treinen bij mijn vriend vandaan. Het is niet onmogelijk om 's avonds naar hem toe te reizen, maar juist het probleem dat ik 's ochtends weer terug moet. De eerste trein rijdt zo, dat ik pas om 10.30u op school kan zijn. Vaak beginnen mijn lessen al om 8.30u. Dus in mijn geval is het wel onmogelijk
Soms als ik een dag vrij heb, of laat moet beginnen, doe ik het wel eens, maar het is wel vermoeiend om 7 uur te reizen om je vriend een nachtje te zien (Dan maar wachten op het weekend.)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-06-2005 @ 19:47 :
Echt willen?
Ik woon 3.5 uur treinen bij mijn vriend vandaan. Het is niet onmogelijk om 's avonds naar hem toe te reizen, maar juist het probleem dat ik 's ochtends weer terug moet. De eerste trein rijdt zo, dat ik pas om 10.30u op school kan zijn. Vaak beginnen mijn lessen al om 8.30u. Dus in mijn geval is het wel onmogelijk
Soms als ik een dag vrij heb, of laat moet beginnen, doe ik het wel eens, maar het is wel vermoeiend om 7 uur te reizen om je vriend een nachtje te zien (Dan maar wachten op het weekend.)
Hey, je zegt het zelf - 't is dus wel mogelijk. Met als voorwaarde dat je dan uren school mist. Als je echt bij hem wilde zijn, omdat er iets belangrijks aan de hand was of iets dergelijks, dan kon het dus. Maar je wil liever naar school. Prioriteiten stellen en de gevolgen overzien, heet dat.

Ik zeg overigens absoluut niet dat het slecht is dat je voor je school kiest, sterker nog, da's het slimste om te doen. Maar ik laat even zien dat de theorie van 'iets echt willen' wel degelijk opgaat, ook in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2005 @ 20:34 :
Hey, je zegt het zelf - 't is dus wel mogelijk. Met als voorwaarde dat je dan uren school mist. Als je echt bij hem wilde zijn, omdat er iets belangrijks aan de hand was of iets dergelijks, dan kon het dus. Maar je wil liever naar school. Prioriteiten stellen en de gevolgen overzien, heet dat.

Ik zeg overigens absoluut niet dat het slecht is dat je voor je school kiest, sterker nog, da's het slimste om te doen. Maar ik laat even zien dat de theorie van 'iets echt willen' wel degelijk opgaat, ook in dit geval.
Heh heh. Maar dan zal het altijd wel lukken. Als je in mijn situatie geen OV had en geen geld zou je altijd nog kunnen lenen, dan kom je er ook

Maar inderdaad, als er ineens iets ernstigs gebeurd met mijn vriend kan ik 4 uur later wel op de stoep staan en dat heb ik dan ook voor hem over
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:47
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
soms doet het mij echt pijn dat we elkaar zo weinig kunnen zien.
Ik denk dat toch iets heel anders versta onder 'echte pijn'.

Mijn vriendin heeft de komende weken trouwens ook examens, dus ik zie haar nu ook niet veel. Tuurlijk vind ik dat jammer, maar daarna hebben we weer maanden de tijd om dat in te halen.
En ondertussen gebruik ik mijn vrije tijd wel om andere dingen te doen. Gelukkig overleef ik het nog ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:43
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2005 @ 20:34 :
Hey, je zegt het zelf - 't is dus wel mogelijk. Met als voorwaarde dat je dan uren school mist. Als je echt bij hem wilde zijn, omdat er iets belangrijks aan de hand was of iets dergelijks, dan kon het dus. Maar je wil liever naar school. Prioriteiten stellen en de gevolgen overzien, heet dat.

Ik zeg overigens absoluut niet dat het slecht is dat je voor je school kiest, sterker nog, da's het slimste om te doen. Maar ik laat even zien dat de theorie van 'iets echt willen' wel degelijk opgaat, ook in dit geval.
Danku, jij snapt mij
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Miss Suriname in Zuid Afrika
NewFrenkie
3 20-11-2009 18:56
Verhalen & Gedichten [brouwseltje] Missing you.....
In Your Room
3 31-08-2002 19:13
Verhalen & Gedichten Missing Before (Songtext)
Secreet
4 28-08-2002 18:46
Verhalen & Gedichten ik mis je
QuEeNoFhArTs
8 04-06-2002 16:25
Verhalen & Gedichten i miss you
HipHopSter
2 10-12-2001 19:22
Verhalen & Gedichten is mis mijn lieffie
lucy
6 12-10-2001 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.