Oud 25-11-2003, 21:34
t68i
t68i is offline
Hallo allemaal,

een vraagje, en eigenlijk zit ik er best wel een beetje mee...

ik heb nu bijna 9 maanden een relatie.

pas geleden belde een goede vriend van mij me op terwijl ik bij mijn vriendin was.
ze vroeg wie dat was en hoe lang ik hem al kende enz.

nu zei ze; misschien is het een leuk idee als we hem proberen te koppelen aan een vriendin van mij.
ik vond dat ook wel een leuk idee, en heb het msn-adres van die vriend van mij aan mijn vriendin gegeven.
nu praten ze gewoon een beetje op msn met elkaar, en ze heeft hem ook al in contact gebracht met die vriendin van haar.

nu is het geval;
pas geleden was ik met die vriend van mij in de stad wat aan het shoppen, beetje babbelen, je weet hoe dat gaat.
niks mis mee, en ik begin over die vriendin van mijn vriendin...
hij zegt dat het toch niets wordt. afstand te groot, te jong enz.
vervolgens vraagt ie aan mij hoe lang ik al met mijn vriendin ben en ik begin hele verhalen te vertellen over mijn vriendin.
toen zegt ie; ja, ik ben blij voor je dat je zo gelukkig bent, en ik weet niet hoe jij je voelt met haar, want ik heb geen gevoelens voor dat meisje...

nu zit ik pas geleden op msn met mijn vriendin, en hij zit ook met 'r te praten.
opeens typt ie iets naar mij toe wat mijn vriendin gezegd zou hebben. (niets ernstigs, btw, best lachwekkend)
ik bel mijn vriendin op en vraag zo of het waar is op een lacherige manier, en ze zegt; welnee, heb ik niet gezegd...
je kon het op msn best zien, want normaal staat hetgeen wat je gezegd hebt ONDER de naam, en nu stond het er opeens naast, dus het leek of ie het had overgetypt...
maar hij stuurde wel door dat ze tegen hem had gezegd; T68i vroeg me net wat ik aan doen was, en heb maar gezegd dat ik met jou aan chatten was...

dat vond ik een beteje vreemd... later zei die vriend van mij: Grapje, heb ik maar zo getypt.

ik vind het een beetje vreemd allemaal.
mijn vriendin zegt dat ze het maar een vaag jong vind enz...
hij gaat over een half jaar ook voor lange tijd naar het buitenland, en ze zullen elkaar denk ik het eerste half jaar niet zien, aangezien mijn vriendin in Noord Brabant woont, hij geen auto heeft en ik er elk weekend ben...

nu vertrouw ik mijn vriendin voor 100%, maar toch knaagt er iets, aangezien ik op deze manier mijn vorige vriendin ben kwijtgeraakt, toen die er ook met een vriend van mij vandoor ging.
mijn vriendin en ik maken al toekomstplannen, het is de bedoeiling dat we over een jaar gaan samenwonen e.d.

kan iemand me gerust stellen, of moet ik ergens voor vrezen?
sorry voor het lange bericht maar ik moet het ff kwijt.
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2003, 22:01
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
denk niet dat je je echt druk hoeft te maken, ze is niet voor niets al zolang bij je.
maar ik zou wel even met dr gaan praten hoe het kan dat je vriend het een zegt, en zij het ander.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 22:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Het klinkt inderdaad niet alsof je jezelf druk moet maken. Maar probeer idd uit te vinden waarom de één wat anders zegt dan de ander!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 23:26
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ja gek wat jaloezie met je kan doen
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 00:13
;-)cow:-)boeh
Avatar van ;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
ik denk niet dat jij je druk moet maken!! het lijkt er meer op dat die vriend van je jou gewoon een beetje wou plagen! nou suc6 er mee!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 09:26
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
neejoh, volgenns bij hoef je je nergens druk om te maken!
Die vriend zit je gewoon een beetje te dollen waarschijnlijk. EN je vriendin is natuurlijk niet voor niets al zo lang bij je. Die stapt echt niet zomaar over op je vriend.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 09:53
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
jaloezie de gekste!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:22
Verwijderd
ik zou me niet zo zorgen maken, er is vast niets aan de hand. Dus maak je er niet druk om.
anders moet je je vriendin maar vertellen wat je voelt, misschien kan ze je duidelijkheid geven...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:25
Verwijderd
Je vriend wilt haar kutje boren
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 26-11-2003 @ 17:25:
Je vriend wilt haar kutje boren
je hebt het over jouw vrienden.
Ik sprak vroeger veel met de beste vriend van mijn vriend. Betekent niet dat ik vreemdging.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:19
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
een echte vriend deelt alles met zijn kameraden
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:31
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Hmmm.. ik denk dat je je vriendin gewoon moet vertrouwen
Ik snap wel dat je dat moeilijk vindt na je een andere relatie achter de rug hebt, waar dat wel het geval was, maar zij is natuurlijk niet zoals je ex vriendin.

Ik zou er als ik jou was goed met haar over praten, dat is wel belangrijk.. anders ga je het opkroppen en komt het er op een gegeven moment anders uit dan je bedoelt.

Maar echt iets vrezen over dat voorvalletje met msn... nee dat denk ik niet

Succes iig
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:09
HellGhost
Avatar van HellGhost
HellGhost is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 26-11-2003 @ 17:25:
Je vriend wilt haar kutje boren
ja
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:47
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
praat erover met d'r

ik neem aan dat je alles met haar kan bespreken ?
zeg gewoon hoe je je voelt
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:43
HellGhost
Avatar van HellGhost
HellGhost is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-11-2003 @ 20:19:
een echte vriend deelt alles met zijn kameraden
eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Ik durf gewoon niet te zeggen dat ik hem leuk vind
Rivka
9 06-07-2009 17:35
Psychologie Weg van thuis
LEUGEN
7 30-03-2009 17:36
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 13:21
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Liefde & Relatie vertrouwen
katten
21 14-05-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.