Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2010, 13:00
Verwijderd
Een poos geleden heb ik op 25 mg 2cb getript, en vorige week op 11 mg 2cc en 7 mg 2cb. Twee trips op verschillende stoffen, maar ik kon nog niet echt verschillen opnoemen tussen beide tripmiddelen. Misschien omdat mijn ervaring met 2cX nog niet groot genoeg is om verschil te merken, misschien omdat de verschillen erg subtiel zijn.

Binnenkort wil ik weer een keertje gaan trippen, ik heb nog 2cb, -c, -i en -t7 liggen. Ik probeer op internet te vinden welke verschillen mensen ervaren tussen al die soorten, maar ik word er niet zoveel wijzer van. 2ce schijnt het meest op lsd te lijken, de visuals lijken er erg op en met bijbehorende mindfucks. Over 2cc heb ik wel eens gelezen dat dat de meest relaxte, ontspannende is, en 2ct7 schijnt het meest visueel te zijn.

Op zich maakt het niet zoveel uit welke ik neem, ik kan het gewoon proberen en dan zie ik het wel. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen hier met verschillende 2c's, kan iemand daar meer over vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2010, 13:12
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
mischien zit een groot deelvan het verschil niet in het effect maar in de duur van de trip en het hoogtepunt ervan

maar ik weet hier verder niet zoveel van. ben niet zo bekend met deze stoffen
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 14:25
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb alleen ervaring met 2ci en lsd.
Maar wat ik heb begrepen werkt 2ce het meest op de geest en heeft die ook de heftigste bodyload. Zijn 2cb, 2cc en 2cd de mildere varianten. En is 2ct7 het heftigst en duurt deze ook veruit het langst.

Maar het is denk ik echt lastig om verschillen uit te leggen als je niet veel ervaring hebt. Ik vind het al best wel lastig om de verschillen tussen 2ci en lsd uit te leggen terwijl dat nog hele verschillende soorten drugs zijn.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:09
Verwijderd
Hmja oke, ik snap het. Kan inderdaad best zijn dat de verschillen erg subtiel zijn, moeilijk uit te leggen en misschien/waarschijnlijk ook nog voor iedereen anders. Kun je uitleggen wat je dan anders vond aan 2ci vergleken met lsd? Acid heb ik namelijk zelf ook al eens gedaan. Visuals een beetje anders ofzo? Van 2ce heb ik bv gelezen dat de visuals vrij geometrisch zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
En is 2ct7 het heftigst en duurt deze ook veruit het langst.
Volgens de info die ik er over lees ook. Maar wat ik thuis heb liggen (en mrboot ook) heb ik een keer geprobeert, en was niet zo super. (alle vier de zelfde reactie, op 1 na zeer ervaren trippers) Kan komen omdat het geen 2ct7 was, anders snap ik het niet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
De 2c's zijn in de regel wat opervlakkiger, saaier misschien, maar geestelijk makkelijker te handelen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Volgens de info die ik er over lees ook. Maar wat ik thuis heb liggen (en mrboot ook) heb ik een keer geprobeert, en was niet zo super. (alle vier de zelfde reactie, op 1 na zeer ervaren trippers) Kan komen omdat het geen 2ct7 was, anders snap ik het niet
Hm, vreemd, wat was er niet goed dan? Werkte het gewoon niet? Niet geprobeerd of het beter ging als je wat bij namen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:36
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
We voelde opzich wel iets, maar echt heel mellow, je moest het gevoel als het waren zoeken. op 1 na geen visuals, en dat terwijl we 30mg pp hadden genomen. Kan komen dat het iets te weinig was (op die schaal wegen is lastig).
En het is mij een te riskant goedje op maar effe wat bij te nemen, zeker aangezien in geen weegschaal had.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:51
Verwijderd
hmz oke, 30 mg zou toch ruim genoeg moeten zijn voor een goede trip. Als ik lang de tijd heb de volgende keer dat ik ga trippen probeer ik 2ct7 wel, ben daar erg benieuwd naar. Ik hoop niet dat we slecht spul hebben...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 16:05
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Hmja oke, ik snap het. Kan inderdaad best zijn dat de verschillen erg subtiel zijn, moeilijk uit te leggen en misschien/waarschijnlijk ook nog voor iedereen anders. Kun je uitleggen wat je dan anders vond aan 2ci vergleken met lsd? Acid heb ik namelijk zelf ook al eens gedaan. Visuals een beetje anders ofzo? Van 2ce heb ik bv gelezen dat de visuals vrij geometrisch zijn...
Met 2ci zijn de visuals ook nogal hoekig. Alles ziet er vierkant uit, lijkt wel een beetje duplo wereld. Ik zie ook vaak meer kleuren velden in plaats van echt patronen zoals met paddo's of lsd. 2ci werkt ook minder op de geest dan LSD maar is ook minder speels. Als je in de kamer zit krijgen alle dingen wel andere kleuren maar na een uur ben je er beetje aan gewend terwijl met lsd alles eigenlijk meer levendig lijkt en meer lijkt te veranderen. Ook ben ik met LSD vaak wat euforischer en heb ik het idee dat het minder slecht is voor me lichaam. Na 2ci voel ik me vaak wat meer leeggezogen/uitgedroogd dan met lsd. Met 2ci heb ik ook het idee dat geluid meer vervormd is er anders klinkt dan met lsd.

Vriend van me snuift 2ci wel eens. Ondanks dat je dit niet moet doen omdat het gevaarlijk en zelfs dodelijk kan zijn vind hij het wel vet omdat het sneller opkomt, heftiger is en korter duurt. Nadeel is wel dat het een behoorlijk lelijk gevoel schijnt te zijn.

Moet zeggen dat ik de combinatie van lsd met 2ci nog steeds erg vet vond omdat beide soorten trippen toch net iets anders zijn en het een leuk effect geeft. Afgelopen weekend lsd gedaan en dat was weer behoorlijk vet, maar ook zeker wel weer keertje zin in 2ci.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 10:46
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
De 2c's zijn in de regel wat opervlakkiger, saaier misschien, maar geestelijk makkelijker te handelen
njah, bij mij was dat ook zo inderdaad, maar toen ik het aan Aaron/Zion/hoe hij tegenwoordig ook heet tijdens de s.com meets DF meet voerde was hij echt volledig de weg kwijt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 22:06
Verwijderd
>>
Relatief kortwerkend:
2C-B, 2C-C, 2C-D
www.erowid.org/chemicals/2cb
www.erowid.org/chemicals/2cc
www.erowid.org/chemicals/2cd
Mild qua bodyload/neven effecten, 2C-D werkt
relatief minder visueel dan de andere, wel meer op je gehoor en de
veranderingen daarvan tijdens de trip. Het is mild en goed te
combineren met allerlei andere psychedelica, ook m.n met andere
sterkere 2C's. Van B zeggen mensen wel eens dat het
chaotischer is..maar ik vind het zelf nogal een dosis (en set &
setting) gerelateerde kwestie. Van 2C-I, wat men er dan tegenover
zet, is men nl. al gauw geneigd minder te nemen.

Wat langer werkend:
2C-I en 2C-T2
www.erowid.org/chemicals/2ci
www.erowid.org/chemicals/2ct2
Beide vrij mild qua neven-effecten. En Geniaal qua
werking, mijn 2 favorieten, met 2C-I ietsje voorop! Ik combineer ze
met veel succes met 4-FMP wat mij oplevert dat ik tijdens het
uitgaan een hele nacht kans dansen hierop, met visuals en dan daar
vies van genieten! Meestal wordt de avond alleen onderbroken door
de nodige plaspauze's..maar verder is het losgaan!

Nog wat langer werkend:
2C-T7
www.erowid.org/chemicals/2ct7
Dit valt erg wisselend, maar is zeker visueel. Zie de
dosisrange's op Erowid, sommigen gaan hard op 15mg, anderen hebben
25mg nodig om wat te voelen. Maar mijn ervaring is eigenlijk, met
de mensen met wie ik dit heb geprobeerd, dat een dosis tussen de 20
en 25mg gewoon goed is. Een vriend van me heeft het nog verder
verkend tot 27mg (ik 25) en die ging daar..enkele uren verderop in
de trip..aardig hard op. Hij flipte hem zelfs een beetje en is ook
wel wat bad gegaan. Anyhow, sindsdien heeft ie nu al een half jaar
ofzo geen 2C's gedaan..terwijl we dat voorheen iedere maand
ongeveer wel deden. Afijn, hij gaat het binnenkort weer langzaam
opbouwen.
Beter combineer je deze variant trouwens niet met MDMA. Het is een
selectieve MAO-remmer..en dat combineert, als je MDMA en 2C-T7
allebei in relatief hoge doses zou nemen, niet zo goed samen. Ik
heb het wel eens gedaan hoor, half pilletje dan wel,buisje
Methylone en 25mg T7, de trip duurde uiteindelijk 13uur.

2C-E
www.erowid.org/chemicals/2ce
Is nog potenter, minder mg's nodig, e ervaring duurt 8-10u.
Komt
wel wat bodyload bij kijken bij hogere doseringen. Bij ons bij
18/19mg is daar wel grote kans op. Bij 15mg heb ik het nog niet
gehad, vaak neem ik tegenwoordig 15 of 16mg en gooi ik er 10-12mg
2c-I bij, dat intensiveert de trip, maar zorgt niet dat ik de
bodyload van 2C-E, die we tegenkomen bij slechts een paar mg meer,
niet tegen kom
Wat de duur betreft, in principe duurt deze doorgaans wel langer
dan T7. Maar er is nog een langere variant dan beiden..

Ultralang en inmiddels zelf 1x geprobeerd:
2C-P
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-P
De dosis is 6-12mg, waarbij 16mg door diverse bronnen wordt
gemarkeerd als : teveel, een overdosis (zonder dat je daarbij nou
direct dood zou gaan ofzo, maar gewoon: teveel). Zeer nauwkeurig af
te wegen dus.
9 mg genomen. Trip duurde minstens 9 uur en max. 15 uur. Na die 9
uur ben ik in bed beland en de poging tot slapen lukte zo waar, dus
heb niet de hele trip uitgezeten. Toen ik 6u later wakker werd was
het iig uitgewerkt. Wel geniaal spul trouwens, maar dus erg lang
qua duur. Duurt ook 3-5uur voordat het inslaat volgens de boeken.
Bij mij waren de eerste effecten dan ook merkbaar na 3uur,
duidelijker na 3u en 10min en bouwde nog verder op tot het 5e uur
na inname. Erg visueel, geen bodyload gehad bij 9mg. Afijn, spul
waar je wel veel tijd voor moet uittrekken

--

Deze info mailde een vriend van me, staan wel nuttige dingen bij, vooral eigen ervaringen met doseringen, de werking van combinaties en neveneffecten.

2C-P had ik overigens nog nooit van gehoord, soortje lsd zonder de bijbehorende mentale trip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.