Oud 13-05-2012, 18:20
Marjokleintje
Marjokleintje is offline
Ik had even een vraagje mogen bij jullie markeerstiften mee tijdens examens??? Ik hoor van sommige leraren dat het mag, van de examen coördinator dat het niet mag maar hij zal doen of het onder schrijfmateriaal hoort... Weet iemand wat nou echt mag??? Ik bedoel heb geoefend met6 markeerstiften, en daarmee kon ik steeds goed overzicht houden, maar zonder kan nog best wel eens lastig worden....
Advertentie
Oud 13-05-2012, 18:29
Imn
Imn is offline
Ik neem het wel mee! Als het niet mag, onderstreep ik met een potlood (rode of blauwe mag ook).
Voor de rest heb ik geen idee of het wel mag? Maar ja, waarom zou je zoiets verbieden!
Vrijwel elke docent zegt dat je belangrijkste dingen moet markeren/onderstrepen in een tekst, zoiets verbieden zou flauw zijn.
Oud 13-05-2012, 18:38
DiceGFX
DiceGFX is offline
Het mag gewoon. Ons wordt zelfs geadviseerd om een marker mee te nemen.. haha

Het probleem bij het markeren is dat je anderen kan laten zien waar je het antwoord kan vinden, bijvoorbeeld bij het vak nederlands.
Oud 13-05-2012, 20:48
Marjokleintje
Marjokleintje is offline
Komt het daardoor dat het niet mag?
Ja ik had ook al bedacht om het desnoods met potlood te doen, maar dan zijn 2 kleuren wel erg weinig... zeker als je 7 punten in je samenvatting moet verwerken...
Ik maakte van mijn tekst steeds een mooie regenboog...
Maar als ze bang zijn dat anders zien waar ik gemarkeerd heb, hebben zij natuurlijk de tafels niet genoeg uit elkaar gezet...
Oud 13-05-2012, 20:59
Imn
Imn is offline
Haha ze zijn idd wel fel, die zie je wel van een afstand. Kun je ongeveer inschatten welke alinea/welke kernzinnen zijn onderstreept. Maar ook dat kan niet altijd, omdat je niet weet op welke bladzijde diegene zit. Gezien je zo'n stencil krijgt bij NL.. maar goed.

Ik zou het meenemen en daar kijken wat ze te zeggen hebben.

Succes morgen!
Oud 13-05-2012, 21:21
Joke:D
Joke:D is offline
Sterker nog, volgens onze docente wis mogen we onze meetkunde uitwerkbijlagen kleurcoderen.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.