Oud 10-06-2008, 13:55
SKonning
SKonning is offline
Omdat je nu je GR mag gebruiken om allemaal informatie in te zetten, ben ik op zoek naar informatie om in mijn GR te zetten voor de volgende vakken:
  • Wiskunde
  • Scheikunde
  • Natuurkunde
  • M&O
  • Economie
op havo/vwo niveau.

Heeft iemand misschien iets? Ontzettend bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 14:56
Verwijderd
Doe je boek open en typ het erin.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 15:01
SKonning
SKonning is offline
Citaat:
Doe je boek open en typ het erin.
Afgezien van dat dat ongeloofelijk veel werk is, is het ook nog onhandig om snel iets in op te zoeken. Het gaat me ook alleen om de handige dingen, zoals formules enzo.

Ik dacht dat meer mensen dit probleem hebben, dus ik dacht misschien heeft iemand al zoiets gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 15:02
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Verkeerd subforum => Exacte vakken
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 15:05
Verwijderd
ja, ik weet het niet! het is idem veel werk als je alles erin wil zetten
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 18:56
roelieboelie
roelieboelie is offline
Nee hoor is niet veel werk....Gewoon alles op de computer typen en daarna gewoon naar je GR verzenden Ook mogelijkheid tot zoeken in je spiekbriefje OP je GR...het kan tegenwoordig allemaal.

zie hier:
http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm

Tevens staat er op bovenstaande site nog veel meer spiek tutorials
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:02
Isnogood
Isnogood is offline
over een paar jaar is dit niet meer mogelijk, aangezien TI met de nSpire komt
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 17:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Eindexamens ==> huiswerkforum
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 19:06
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Zo'n dingen bestaan: gewoon hier op scholieren.com staan er al heel wat programma's en op ticalc.org staan er ook genoeg. Voor zowat alles wat je kan bedenken bestaan er wel programmaatjes die het makkelijker maken. In België is het gebruik van rekenmachines al langer toegestaan, ik gebruikte bij mij bv. een programma waarmee eenheden omgezet konden worden in je berekeningen, maar periodieke systemen of formules voor zuren/basen zijn ook makkelijk te vinden.

Maar specifieke informatie, dingen die je zelf wilt meenemen, wel, die ga je er toch zelf in moeten steken. NoteFolio is inderdaad een mogelijkheid. Maar ik zou er niet meer dan het nodige insteken: in mijn huidig rekenmachien (TI-89) zitten ook heel wat functies die ik zelf geschreven heb voor dingetjes die ik vaker doe: netwerken met passieve componenten samenstellen enzo. In een TI-84 heb je diezelfde mogelijkheden minder, behalve via PROG (maar echt handig is dat niet, vind ik).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 23:08
Alliewin
Alliewin is offline
Citaat:
Afgezien van dat dat ongeloofelijk veel werk is, is het ook nog onhandig om snel iets in op te zoeken. Het gaat me ook alleen om de handige dingen, zoals formules enzo.

Ik dacht dat meer mensen dit probleem hebben, dus ik dacht misschien heeft iemand al zoiets gemaakt?
er zit een search optie bij mij en ik heb een binas in mn rekenmachine das handig
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat je nu je GR mag gebruiken om allemaal informatie in te zetten...
wat is DAT voor regel?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 11:11
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Het is tegenwoordig gewoon niet meer verboden om er vanalles in te zetten; de achterliggende redenering is misschien dat dat in het echte leven ook zo gaat zijn: dat je toch iets gaat kunnen opzoeken; maar dit werkt volgens mij enkel laksheid in de hand: niets meer zelf weten, alles opzoeken zodat als je eens niet kan opzoeken, gewoon hulpeloos bent. Er wordt niet meer gedacht dat ook een bepaalde ervaring met sommige taken belangrijk kan zijn, want daaruit haal je vaak meer expertise dan uit het blindelings volgen van een uitgelegde werkwijze.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.