Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2015, 02:05
schoolfreak21
schoolfreak21 is offline
Hey Peepz, Na de zomer ga ik uit huis en daarvoor was ik aan het oriënteren hoe ik mijn eetschema zodanig kan opstellen om een perfecte samenstelling te creëren van gezond lekker en goedkoop voedsel. Ik heb al een aantal recepten geprobeerd om te kijken hoe snel het gaat enzo. (Kip, Broccoli, aardappels, simpele salade) Maar ja toen dacht ik bij mezelf; hoelang ga ik het volhouden om elke dag vrije tijd te maken voor een gezond en goedkoop maaltijd. Hierdoor begon ik te zoeken naar maaltijd vervangers. Ik stuitte op een best goed product genaamd 'Nutrilent' dit drankje bevat alle voedingsstoffen en heb al een test variant van besteld en het is me zeker bevallen, vooral omdat ik er een aantal uur vol van zat. Het product bevat Soja, Haver, Whey Protein, Malto dextrine en toegevoegde Vitaminen en Mineralen. Er zijn vier verschillende smaken; aardbei, banaan, chocolade en vanille. Omdat ik een voorstander ben van fruit beviel de aardbei en banaan smaak mij erg goed. Daarnaast zijn de smaken niet kunstmatig maar gewoon gevriesdroogde fruitpoeder, vanille poeder en cacao poeder. Het belangrijkste voor mij is dat het product niks chemisch bevat. owja en tot slot kost het maar 2 euro per maaltijd. wou dit even delen, denk dat dit veel studenten die op hun zelf wonen kan helpen.

Iemand nog tips en hacks voor als je op je zelf woont?

Greetz,

Laatst gewijzigd op 10-06-2015 om 02:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig?
LauraJansen
500 01-01-2011 12:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Gatara
499 14-10-2007 19:52
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 22:10
Levensbeschouwing & Filosofie Leven: "Evolutie of schepping?"
BiL@L
13 03-12-2003 11:02
Games vragenlijst gamers
SuperSanne
14 01-10-2003 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.