Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 16:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je zelf een dagje voor je ouders en je broers of zussen mag koken, wat maak je dan klaar???

Ik zelf maak dan vaak Pasta met brocolli, prei, twee paprika's, kip, amandelen en een sausje van creme fraische en een bouillonblokje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 17:24
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Nasi! (oflekker pannenkoeken bakken,simpel maar lekker!)
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Meestal gewoon de dingen die mijn moeder van plan was te maken, alleen dan met de kruiden die ik lekker vind en meer zout op de aardappels.

Maar ik wil nog wel een keer echt heel uitgebreid koken voor mijn hele familie. Ik weet nog niet wat ik dan ga maken, maar het moet wel bijzonder zijn!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb de afgelopen 2 dagen voor m'n ouders en broer gekookt.

dag 1: rijst met een geheel eroverheen van kipstukjes, paprika stukjes (rood, geel en groen), ui en tomaat.
dat was heel lekker al zeg ik het zelf en echt super gezond aangezien we meer paprika enzo hadden dan rijst

dag 2: gebakken aardappeltjes (lekker makkelijk) met voor m'n ouders een varkenshaasje en voor m'n broer en ik een schnitzel.
daarbij een champignonroomsausje die véél te dun was (maar de champignons waren wel lekker) en een salade van sla, tomaat, ui en ei. was ook wel lekker, alleen jammer van die saus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kook meestal 2x in de week, omdat mijn moeder dan geen tijd heeft... Meestal kook ik dan iets wat zij van plan was te eten die week, zodat ik niet teveel aparte boodschappen nog hoef te doen, of ik maak wraps ofzo, als iedereen daar zin in heeft...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 22:18
dystopia
dystopia is offline
1) vegetarisch
2) iets waarbij je kunt improviseren, waarbij je zelf de mogelijkheid en ruimte hebt om te experimenteren.

Een of andere combinatie van rijst/spaghetti/aardappelen met groente, vervanger en saus en erbij te drinken iets van wijn/bier/fris.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hangt van m'n bui af, de tijd, of 'k nog veel boodschappen
moet doen, en waar ze zin in hebben..

Iig iets makkelijks, en iets wat leuk is om te maken.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
pasta
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:18
the tourist
the tourist is offline
Pizza, pannenkoeken, iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:52
maysa
maysa is offline
tangliatelli met tomaat champignons gebakken stukjes spek en room
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:01
Poohbear
Avatar van Poohbear
Poohbear is offline
Brocolli, gebakken aardappels (héle dunne plakjes zodat ze droog worden en dan met veel zout, heerlijk ) en gehaktballen ofzo
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:04
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
zelfgemaakte pizza
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:57
Adrenaline
Adrenaline is offline
Een courgetteschotel met uiteraard courgette, paprika, champignon,ananas, geraspte kaas in bladerdeeg.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:04
Sundae
Avatar van Sundae
Sundae is offline
Spaghetti (lekker makkelijk) of iets van een maaltijdsoep of salade.
__________________
le bon bonbon napoleon
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:51
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
buritos
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:11
Verwijderd
Meestal iets van buritos, lasagna; iets simpels dus
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:46
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Iets waar we beide (vriend en ik) zin in hebben, maakt niet uit wat.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:43
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
patat
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2003, 18:12
PV
PV is offline
ik zou dan denk ik rijst koken, kipfilet in kleine stukjes snijden, in de pan bakken, kerriesaus erbij gooien.. wachten tot alles klaar is en dan nog ananas en komkommer op tafel zetten + vla als toetje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:38
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
lamskoteletjes in tamatenroomsaus met boontjes en aubergines. en rijst erbij

goed wijntje en
rijstpap als dessert


zoiets?
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:56
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 01-05-2003 @ 22:43:
patat
van de frituur om de hoek
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:43
Verwijderd
woei. tsja alles wat je kan verzinnen. maar opsig woon ik op mezelf dus moet ik wel vaak verzinnen wat ik ga koken. laatste 2 dingen die ik gemaakt heb was ehm.

zelf geitenkaas (harde) paneren, bakken en opeten met bladspinazie, ei en gebakken aardappels.
En andere was ehm broodje met kaas en ananas en broodje met mozzarella en tomaat en kerriesoep met groenten ensow.
hmz was wel lekker
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:31
checko
Avatar van checko
checko is offline
niet veel...wordt of een gebakken of een gekookt eitje...veel meer kan ik niet..tenzij je soep opwarmen ok eten noemt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:36
Nar'Hyarmen
Avatar van Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
hehe ik kan niet koken... en nog groter probleem: over 2 weken MOET ik gaan koken (ik ga op kamers)

owjee

ik denk dat het ehmmm. cup a soup word ofzo
__________________
Pluk de dag, voordat ie wegrot.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:47
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik kan echt niet koken (op zich zal het maken wel lukken, maar al die ingredienten in bepaalde hoeveelheden enzo niks voor mij, en ik weet ook niet hoe al die keuken apparatuur werkt *schaam*) maar ik heb een half jaar geleden ofzo een lekker recept gevonden in een tijdschriftje, het was iets met een bepaalde vis (waarvan ik nu de naam vergeten ben =S) en mosterd. Ik had dat klaar gemaakt en was echt verschrikkelijk lekker dus ik denk dat ik dat voor mn ouders zal maken dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 17:23
Verwijderd
iets heel ingewikkelds whahaha, ben ik goed iin nml.. al zeg ik het zelf
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 25-04-2003 @ 19:29:
ik heb de afgelopen 2 dagen voor m'n ouders en broer gekookt.

dag 1: rijst met een geheel eroverheen van kipstukjes, paprika stukjes (rood, geel en groen), ui en tomaat.
dat was heel lekker al zeg ik het zelf en echt super gezond aangezien we meer paprika enzo hadden dan rijst

dag 2: gebakken aardappeltjes (lekker makkelijk) met voor m'n ouders een varkenshaasje en voor m'n broer en ik een schnitzel.
daarbij een champignonroomsausje die véél te dun was (maar de champignons waren wel lekker) en een salade van sla, tomaat, ui en ei. was ook wel lekker, alleen jammer van die saus.
als je saus te dun is kun je die dikker maken met een papje van maizena of aardappelzetmeel (gewoon in de supermarkt te koop)

los 1 theelepel op met wat druppels water totdat het een papje is geworden. roer het door de suas of iets dergelijks en wacht een tijdje.

als de saus dan nog te dun is herhaal het nog een x

succes
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:13
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik hou van koken en doe het ook heel vaak, koken voor mijn mammie & broertje ... ik hou van experimenteren, dus doe vaak mijn eigen receptjes (de anderen leven nog wel en vonden het zelfs heel erg lekker ).

Alleen pasta's maak ik eigenlijk bijna nooit.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:56
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Meestal eten dat in de bonus van de AH is... da's goedkoop.
En als we eens met z'n allen zijn, maak ik lasagne, of waar ze dan ook om vragen.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:45
Verwijderd
Toevallig net vanavond gemaakt, het resultaat is een genot voor je smaakpapillen. Voor de echte smulpapen hier het recept -->

Lasagne & salade a la Dobermann 4 pers. (+/- ?28 @ Albert Heijn)

- 1400gr Grande Italia basistomatensaus (picanto)
- 500gr rundergehakt
- 4 tomaten
- 1 grote ui
- 3 teentjes verse knoflook
- voorgekookte Grande Italia bladerdeeg
- (blauw) bakje champignons
- 300gr slamix
- bakje fetakaas
- 300gr geraspte belegen kaas
- 150gr geraspte extra belegen kaas
- mozarellakaasje
- plusminus 100ml volle melk
- plusminus 75ml droge witte wijn
- plusminus 30ml balsamico
- oregano
- zwarte peper (molen!)

Pel 3 tomaten (20s laten liggen in kokend water, vervolgens in koud water leggen, een kruisje in de tomaat snijden om ze zo te pellen) en snij ze in plakjes. Snij de knoflook in kleine stukjes. De ui wordt ook gesneden. Maak van de champignons mooie schijfjes, voor het oog staat 't leuk om buiten plakjes ook wat champignons door vieren te delen. Maak van de mozarella plakjes, niet te dun.

Kwak 't gehakt alsmede wat 1/3e van de gesneden/gehakte knoflook in een grote pan, en bak 't gehakt mooi rul. Tegelijkertijd doe je de rest van de knoflook, de uien en de champignons in een koekepan, en fruit het geheel zachtjes tot de champignons lichtbruin zijn. Voeg dan de inhoud van de koekepan toe aan 't gehakt. Vervolgens kieper je de tomatensaus er bij. Mooi door elkaar roeren en heet laten worden. Voeg dan een scheut melk, witte wijn, en een beetje balsamico. Niet te veel, balsamico heeft snel de neiging overheersend te worden. Dan een handje oregano en peper naar smaak.

Even laten sudderen, niet aan laten koeken, en de ovenschotel invetten met een beetje boter. Begin met een laagje saus, èèn laagje bladerdeeg, laagje saus, laagje kaas, laagje bladerdeeg, laagje gepelde tomaten, laagje kaas, èèn laagje bladerdeeg, laagje saus, de oude geraspte kaas en daarop mooi de stukjes mozarella verdelen.

Het geheel donderstraal je in de oven (180 graden of stand 5) voor een minuut of 35.

Voor de salade snij je de tomaat-met-vel in plakjes, pak je een mooie witte diepe schaal en deponeert er een laagje sla in. Dan wat tomaten & fetakaas, laagje sla etc.

C'est tout
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:49
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
tarly (soort rijst) met champignons gemengde paddestoelen, kip en prei.
of bami met gebakken banaan en kip en een gebakken ei
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:16
!f@ll3n-flow3r!
!f@ll3n-flow3r! is offline
Meestal friet of gebakken aardappels ,metworst , en sla ofzow en tomaten creme soep
__________________
~*~0o0::!f@ll3n-flow3r!::0o0~*~
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:35
aznrijstkorrel
aznrijstkorrel is offline
.

snoepjes

.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 23:54
tijnnl
tijnnl is offline
ehhh of de frituur gaat aan of ik pak de auto richting de chinees/snackbar
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 08:56
Verwijderd
Vanavond maak ik pasta, denk ik. Of ik maak weer een griekse salade met stokbrood. Dat viel de vorige keer erg goed
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 09:04
heloz
heloz is offline
doe maar lekker makkelijk iets van broodje shoarma
ofzo doe maar niet al te moeilijk wat dat smaakt ook wel
__________________
heloz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2003, 12:08
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
spagetti met rode saus (die ik altijd helemaal zelf maak natuurlijk)
rijst met roerbak groenten en iets van vlees
zelf gemaakte uiensoep
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:07
Zanthr
Avatar van Zanthr
Zanthr is offline
Mijn ouders hadden bedacht dat ik, omdat ik toch altijd vrij heb (school niet zo druk) en zij wel, wel twee keer in de week kan gaan koken.

Knorr Wereldgerechten werd dat dus. En vrijdag maak ik Lasagne. Zonder groenten en saus uit een pakje

Maar ik vind koken wel heel erg leuk! En lekker!
__________________
Feel the Force - Back on the big screen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:48
Verwijderd
rijst met perzik! dat is lekkerrrrr
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:26
Mémoire
Mémoire is offline
Hmm de laatste keer had ik iets heel simpels gemaakt...gewoon van die Röstie rondjes, hamburgertje en sla (met veel versiering (zoals radijs) erdoor).
De volgende keer wordt het iets van pasta denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:35
Verwijderd
Gewoon gekookte aardappels, groente en vlees.. is het makkelijkste en hoef ik nie veel speciaals voor te doen..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:08
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Taugé burgers.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 12:49
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Wokken met soja-scheuten, paprika's, witte kool, rode kool en andere groenten, kipblokjes en currypasta en dan ook nog noedels koken en dat bij elkaar kieperen.

LEKKER !
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:16
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
lasagne met een tonijnsalade
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 10:47
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
tortellini, en ik woon alleen met mn moeder dus zoveel werk heb ik dr nou ook weer niet aan
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:34
Adrenaline
Adrenaline is offline
Een courgetteschotel met champignons, paprika, geraspte kaas, ananas + oregane/peper/zout.
Hartstikke Vegetarisch, Hartstikke lekker

Alle groente gewoon in partjes snijden en met een heeeeeeeel klein beetje slaolie even 10 à 15 minuutjes wokken. Oregane+ananas+peper en zout er doorheen. Wel ervoor zorgen dat het niet al te slap word, want dan is het niet lekker. Goed uit laten lekker en alles vervolgens in een springvorm met bladerdeeg doen. Laag geraspte kaas, laag groente.
Mozerella is er ook wel lekker bij. De bovenkant bedekken met een dikke laag geraspte kaas en het dan afmaken met strookjes bladerdeeg (net als bij appeltaart). 30 min. à 45 min in de oven...et violà!!!
__________________
.

Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:49
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Pizza
en soep hehehe
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:07
Pay Per View
Avatar van Pay Per View
Pay Per View is offline
Hoe maak ik sushi?


Sushi is over de hele wereld bekend als een typische Japanse lekkernij. Het is in Japan het meest populaire voedsel dat gegeten wordt. Er zijn in Japan zelfs meer sushi-restaurants te vinden dan enig andere type restaurant. Maar ook in Amerika en het westen, met name in grote steden, zijn steeds meer sushizaken te vinden die deze Japanse lekkernij verkopen. Sushi eten blijft door de zorgvuldige bereiding en het gebruik van verse, natuurlijke ingrediënten een exclusieve, weldadige en culinaire ervaring. Het is een licht verteerbaar, gezond en smakelijk (voor)gerecht. Sushi's kunnen op allerlei verschillende manieren gemaakt worden, maar de meest bekende vorm is de opgerolde sushi ook wel nori maki genoemd.



Aantal personen: 4 personen

Ingrediënten voor 24 stuks:



· 4 velletjes sushi nori (geroosterde norivellen)

· 125 g sushirijst

· 1,5 liter water

· 3 eetlepels rijstwijn (sake)

· ¼ theelepel zout

· kommetje azijnwater, 1 kopje water op 3-4 eetlepels rijstazijn (ook wel Genmai su genoemd. Deze azijn is een stuk milder dan wijnazijn of appelazijn).

· 2 theelepels wasabipoeder (mierikswortel)

· Vulling : bv.

- verse of gerookte vissoorten zoals zalm, tonijn, haring, garnalen enz.

- reepjes omelet

- reepjes avocado

- reepjes wortel (kort gekookt)

- reepjes komkommer (in de lengte gesneden)

- lente uitjes

- reepjes (geroosterde) tofu (liefst gemarineerd in b.v. shoyusaus en daarna

gebakken)

- umeboshi pasta (gemaakt van in zout gelegde Japanse pruimen. Ze hebben een

pikante zure smaak)

- geroosterde sesamzaadjes

Verder

· De sushi krijgt een heerlijk nootachtige smaak als de vulling met geroosterde sesamzaadjes wordt bestrooid.

· Shoyu sojasaus (een zoute sojasaus)

· Serveer met friszure Gari-gemberpickles.



Benodigdheden:

· Groot, schoon mes met plat lemmet.

· Sushimatje



Bereiding:

1. Spoel 125 g sushirijst in een zeef af onder koud water tot het helder blijft. Laat 1 uur uitlekken. Breng de rijst met 1,5 liter water aan de kook, laat op een hoog vuur koken en laat hem daarna op het kleinste pitje met het deksel op de pan nog 10 minuten gaar worden. Neem het deksel van de pan, dek af met een theedoek en laat 10 minuten rusten. Breng intussen een steelpannetje de rijstwijn met 2 eetlepels water en het zout aan de kook en laat afkoelen. Doe de rijst in een kom en bedruppel hem met de rijstwijn. Schep met een houten lepel om en zorg dat er lucht bij komt zodat de rijst verder afkoelt.



2. Maak de gewenste ingrediënten in reepjes, zoals bijvoorbeeld komkommer in reepjes, wortel in reepjes, reepjes groenteomelet klaar.



3. Roer het wasabipoeder met 3 theelepels water tot een romige massa en laat rusten.



4. Leg een sushi nori vel horizontaal en met de bovenkant naar beneden op het sushimatje. Een sushi norivel heeft een glimmende en een doffe kant. De glimmende kant komt op het matje te liggen en wordt de buitenkant van de sushi.



5. Bevochtig uw handen met azijnwater en pak een hand sushirijst en spreid deze uit over het sushi norivel. Door uw handen te bevochtigen met azijnwater plakt de rijst niet aan uw handen en is zo goed te verwerken. De laag rijst moet ongeveer 1 cm dik zijn. Zorg ervoor dat bovenaan het vel 3-4 cm niet bedekt is.



6. Maak een opstaand randje rijst aan het uiterste kant van het stuk dat met rijst bedekt is, zodat de ingrediënten niet gaan verschuiven bij het rollen. Dus aan de kant van het onbedekte stuk norivel.



7. Leg de ingrediënten in de breedte op de rijst.



Lekkere combinaties zijn (geroosterde) tofu, met omelet en wortel. Vis met reepjes komkommer. U kunt de wasabipasta bij wat flauw smakende ingrediënten als tofu, wortel en komkommer in de breedte smeren om een pittige smaak te krijgen. Wasabi is een zeer scherpsmakend product. Gebruik het met mate.



Pak vooraan de rolmat en het sushi norivel en rol alles tegelijk in de richting van de opstaande
rand en stop wanneer u daar bent.



Druk zachtjes op de rol en trek de rol strak, door de vingers van uw ene hand om het gerolde
matje te houden en met de andere hand het uiteinde van het matje iets aan te trekken.

Bevochtig het onbedekte uiteinde van het sushi nori vel met een beetje azijnwater en rol de

sushirol verder af, zodat deze geheel gesloten is.



Laat de rol een paar minuten liggen om stevig te worden alvorens hem in plakjes te snijden.
Zorg bij het snijden van de rol ervoor dat het mes steeds schoon is. Het lemmet van het mes schoon houden met een vochtige doek en bevochtigen met een beetje azijnwater.



Serveer de sushi's op een mooie schaal met decoratieve garnering. Bij de sushi's een schaaltje met shoyu saus serveren om de sushi's in te dopen en gemberpickles als pittig, zurig bijgerechtje. Voor een nog pittiger smaak kunt u een klein puntje wasabipasta toevoegen.

Eet Smakelijk!


En de volgende dag iedereen aan de schijterij!!!
__________________
I wanna kill every damn koala who won't f*ck to save his species!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:33
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 07-06-2003 @ 18:07:

En de volgende dag iedereen aan de schijterij!!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:36
Pietura
Avatar van Pietura
Pietura is offline
Ik mag nooit koken, dan maak ik het fornuis vies.
Als ik zou mogen koken zou ik een gepocheerde zalmfilet met krielaardappeltjes en spinazie maken ofzo. Dat lijkt me wel lekker.
__________________
Can you tell me the color of the rain?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Eten & Drinken 's avonds brood?
Verwijderd
28 12-05-2003 19:37
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.