Oud 18-11-2017, 08:46
Bart17
Bart17 is offline
Hoi, ik heb al een paar jaar last van wintervoeten, begon met hele rode tenen en veel jeuk dit werd door de jaren heen steeds erger en zitten mijn beide voeten er onder met blaasjes en al

Heb heel veel geprobeerd de laatste jaren om er iets tegen te doen in het begin waren dikke thermo ( ski ) sokken voldoende en had ik weinig last, maar dit helpt mij nu niet meer, ben op zoek geweest naar schoenen/laarzen met dikke binnen voering, heb wel wat gezien maar zijn werklaarzen met stalen neuzen en alleen de schacht gevoerd maar bij de voeten niet. Verder op de heren afdeling heb ik niets geschikts gezien.

Ben gisteren nog weer wezen kijken naar goede warme schoenen, in een outdoor winkel kwam ik deze tegen, https://www.sorelfootwear.nl/NL/wome...v1=045&start=0 zijn welles waar dames laarzen maar wel geheel gevoerd ( schacht+voet ) heb ze gepast zijn ook echt warm aan ( warmte is heel belangrijk voor winter voeten om minder last te hebben ), maar ik twijfel zijn deze laarzen stoer genoeg om door een jongen gedragen te worden zal ik niet voor gek lopen of hebben jullie tips ?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2017, 08:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ga eens langs je huisarts. Ik ben een keer op kamp geweest en daar had iemand er zalf tegen. Neemt niet weg dat goede schoenen ook verstandig zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2017, 09:30
Bart17
Bart17 is offline
Citaat:
Ga eens langs je huisarts. Ik ben een keer op kamp geweest en daar had iemand er zalf tegen. Neemt niet weg dat goede schoenen ook verstandig zijn.
Ben ik geweest, zij heeft mij doorverwezen naar een medisch pedicure, heb warmte/ koude baden geprobeerd zalf niets helpt momenteel
Met citaat reageren
Oud 18-11-2017, 10:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hier staan nog wat goede tips en behandelingen als je naar beneden scrollt: https://www.huidarts.com/huidaandoen...s-wintertenen/
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2017, 16:59
Kattenmeisje
Kattenmeisje is offline
Die laarzen die jij wilt kopen kunnen best wel zijn stoer genoeg voor een jongen. En je schrijft dat je blaasjes hebt dan moet je erg uitkijken dan wordt het echt vervelend, heb ik ook gehad tips om er af te komen hou je voeten goed warm draag buiten warme schoenen of laarzen dikke sokken en hou je sokken snachts ook aan in bed draag je schoenen of laarzen die je buiten draagt niet binnen maar apparte sloffen heb toen ik blaasjes had deze dikke laarzen https://www.onlineskateshop.nl/winte...iAAEgLjs_D_BwE gekocht voor binnen zijn voor de wintersport bedoeld en om over sneeuw te lopen ( stenen slijten ze heel snel ) mar binnen op zacht tapijt of laminaat slijten ze niet snel en houden je voeten erg warm zo dat je blaasjes snel verdwijnen als je dit doet ben je er zo vanaf is mijn ervaring, maar dan komt het als de blaasjes weg zijn stop dan niet met het dragen van sokken in bed dikke schoenen buiten en binnen want dan komen ze gelijk terrug blijf dit doen tot de zomer en kijk volgende winter weer of je weer blaasjes krijgt dan moet je dit gaan herhalen en dan is het zeker dat je de rest van je keven dit zult moeten blijven doen is mijn ervaring en heb nu al 8 jaar last en ruim 5 jaar zo erg dat ik blaas jes heb.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2017, 22:26
Darrell
Darrell is offline
Gezondheid > stoerheid
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wintervoeten/tenen
Verwijderd
6 10-01-2011 11:01
Lichaam & Gezondheid Wintervoeten
Lynn
19 11-10-2006 21:07
Lichaam & Gezondheid Slechte bloedsomloop
Lotte
23 17-05-2005 21:24
Lichaam & Gezondheid Paars/oranje handen van de kou
kleinedraak
26 27-03-2004 17:54
Lichaam & Gezondheid waarschuwing PIL en ROKEN
Y@NOU
22 29-01-2004 20:36
Lichaam & Gezondheid Koude handen en voeten
Verwijderd
34 01-10-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.