Oud 29-03-2012, 01:16
MariekeB
MariekeB is offline
Een week geleden vroeg een vriendin van me of ik mee wilde naar de sauna. Nu wist ik al dat je in de sauna naakt moet, dus ik zei nee. Toch bleef ze aandringen en uiteindelijk kreeg ze me zover dat ik toch ja zei.
Alleen volgende week woensdag is het al zover en ik durf eigenlijk niet meer zo goed. Volgens mij loop je daar de hele tijd in je blootje en zo, of niet?
Was op internet een beetje over naakt en sauna aan het zoeken, waar ik toch een beetje van schrok.

Ik zie dat je dus geen bikinibroekje of zo mee mag nemen, dacht dat je tussendoor een broekje aanhad of zo.
Heeft er iemand ervaring mee?

Laatst gewijzigd op 29-03-2012 om 07:53. Reden: Links weggehaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2012, 07:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Is het eigenlijk een gezamenlijk sauna, of een gescheiden sauna?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 07:56
Verwijderd
Ik heb de link even uit je post verwijderd.

Verder: Ja, je bent naakt. Nee, je draagt geen bikini. Je loopt niet constant naakt rond, vaak heb je een restaurant gedeelte waar het gewoon verplicht is om je badjas te dragen. Je ligt naakt in de sauna, als je er uit gaan heb je het waarschijnlijk zo warm dat je geen badjas aan wil, maar je kunt dan wel je handdoek om je heen wikkelen terwijl je even buiten loopt om af te koelen. Als je gaat douchen, zwemmen of in een bubbelbad gaat zitten ben je ook naakt. De rest van de tijd heb je dus gewoon je badjas aan.

Als je je er niet gemakkelijk bij voelt zou ik het niet doen als ik jou was. Ik wil wel even zeggen dat iedereen in een sauna naakt is, en dat het helemaal niemand een flikker uitmaakt of jij daar nou naakt staat of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
niet gaan....niemand kan je dwingen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:21
Duvelke_024
Avatar van Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
niet gaan....niemand kan je dwingen
idd
__________________
Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 13:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
nou ik vond het de eerste keer ook erg eng en spannend! zo gek is dat niet
als het idee van een sauna je wel aanspreekt, dan vind ik dat je het moet proberen. iedereen is naakt dus je hebt niets om je voor te schamen. Ook is iedereen respectvol tegen elkaar, natuurlijk kijk je naar elkaar, je kunt het moeilijk ontwijken, maar niemand staart naar elkaar. Buiten de sauna's om mag je gewoon de hele tijd met badjas/handdoek omlopen.
in de sauna kun je ook je handdoek om je houden, maar het is fijner om erop te zitten, omdat je zoveel zweet

misschien kun je je vriendin voorstellen om op een geklede dag te gaan (veel sauna's hebben 1 dag waar je met badkleding aan moet) of op een dag dat er alleen vrouwen zijn (meeste sauna's hebben dit ook).
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 13:45
Verwijderd
Niet zo zeuren en gewoon gaan. Kan je meteen je onrealistische fobie wegwerken
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 21:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
flink voordeel; iedereen is naakt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 18:00
Verwijderd
En dat is inderdaad een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 22:11
brocoliboy
brocoliboy is offline
Citaat:
niet gaan....niemand kan je dwingen
precies
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 13:42
Verwijderd
idereen gaat in het algemeen respectvol met elkaar om en elke vrouw heeft hetzelfde en elke man ook dus niks om je voor te schamen ! En ja ik snap dat je het eng vind ! Vond ik voor de 1e keer ook maar probeer er maar gewoon lekker van te genieten ! Niet doen als je niet wilt, maar je overwint wel jezelf als je het wel doet !
succes !
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 11:10
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Gewoon doen! Sauna is echt super relaxt en heel goed voor je. Iedereen loopt daar naakt rond, je hoeft nergens bang voor te zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 22:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hoeft heus niet in álle sauna's naakt.

Ik vind er trouwens geen moer aan, dus je mist weinig.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 19:12
carsrac
carsrac is offline
Je kunt ook je badjas aan of handdoek om houden. Niemand zegt er wat van.
Er zijn ook van zogenaamde hammandoeken, Deze kun je omslaan en omhouden. Deze worden niet doorzichtig. Ja het broekje moet uit bij een naaktsauna. Maar je moet wel zitten op een handdoek onder je billen een voeten, maar niemand zegt dat de handdoek ook open moet.

De oorspronkelijke vragen stellen zal hier nix aan hebben, maar er zullen wel meer met deze vraag zitten of niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 19:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kunt ook je badjas aan of handdoek om houden. Niemand zegt er wat van.
Er zijn ook van zogenaamde hammandoeken, Deze kun je omslaan en omhouden. Deze worden niet doorzichtig. Ja het broekje moet uit bij een naaktsauna. Maar je moet wel zitten op een handdoek onder je billen een voeten, maar niemand zegt dat de handdoek ook open moet.

De oorspronkelijke vragen stellen zal hier nix aan hebben, maar er zullen wel meer met deze vraag zitten of niet.
Dit is inderdaad een topic uit 2012! Als je graag mensen wil helpen is het vaak nuttiger om op recentere topics te reageren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #116
Verwijderd
500 05-05-2011 09:50
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten Anouk&Danny
Little Phoebe
500 10-06-2005 17:56
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 17:17
Lifestyle Wat vinden jullie van naturisten???
Maikie
162 20-05-2003 13:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.