Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2017, 15:08
annaliesboer
annaliesboer is offline
Hoi,
Ik ben 16 jaar oud en ik heb nog nooit iets van zoenen of seks gedaan. Ja dit klinkt als iets standaards maar ik ben er echt onzeker over. Ik zou het dan ook wel echt graag willen maar ik durf het niet echt. Laatst vond een jongen me leuk en waren we ook samen ergens heen geweest enzo. Maar uiteindelijk wilde ik niets met hem omdat ik het dan alleen zou doen om niet meer zo onzeker te zijn of ik niet als ik 25 ben ofzo voor het eerst een keer een kusje geef aan iemand.
Ja ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, waarschijnlijk gewoon wachten al zou ik het wel echt graag willen.
misschien heeft iemand advies
Met citaat reageren
Oud 31-12-2017, 16:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
16pff nu al die druk je hebt nog alle tijd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2017, 16:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik gok dat je vanzelf wel een jongen tegen komt die jij leuk genoeg vindt om te zoenen. En je hoeft ook niet gelijk alles te doen he? Een gewoon kusje is een prima begin.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 04:24
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Ik snap dat je onzeker over bent, maar dat is helemaal niet nodig. Ik vind het juist knap dat iemand zolang wacht tot juiste moment en met de juiste persoon. Het is best wel aantrekkelijk vindt ik.

Alleen een juist moment of de juiste persoon komt nou eenmaal niet op een of andere dag. De kans is nog kleiner dat de eerste persoon de juiste of ware persoon is.

Maak je niet zo druk en probeer op jouw tempo dingen uit met een jongens die je leuk vindt.

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar uiteindelijk stelt het niet zoveel voor. Het gaat wel goedkomen met jou meid.

Nu ben ik al een langere periode zonder lange vaste relatie en begin het wel te missen. Het fysiek contact en de kleine dingen in een relatie. Maar goed, wanhopig acties ondernemen is niet altijd succesvol.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt in 2018 en beste wensen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Psychologie voel me een mislukkeling
oudeknar
20 06-06-2002 10:10
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58
ARTistiek Zomerkou : een kort, maar krachtig verhaal
Anne
6 12-09-2001 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.