Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2018, 17:35
johnny27
johnny27 is offline
de sex met mijn vriendin is heel saai we gaan naar de slaap kamer ik vinger haar en dan lig ze op haar rug en dan steek ik hem er in en dat is het meer gebeurd er nooit

weet er iemand soms oplossingen

grtz johnny
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 17:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voorspel? Elkaar verleiden, plagen, uitdagen. Praat eens samen over seks en spreek je verlangens uit!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 17:56
Verwijderd
Ik zou beginnen met het laatste: Praat er eerst eens over.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 17:59
johnny27
johnny27 is offline
maar dat doen we en ze beloofd veel maar gebeurd niks
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 18:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar dat doen we en ze beloofd veel maar gebeurd niks
Ze belooft... Seks heb je samen toch?

Is zij wel opgewonden als jullie seks hebben? Vind zij de seks nu fijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 18:05
Verwijderd
"Belooft", "er gebeurt".

Nou jah, dan ben je misschien gewoon niet compatible. Kan je leven met deze situatie? Stop met klagen, kan je niet leven met de situatie? Tijd voor wat anders.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 09:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zulke beloftes zijn best nutteloos. Je hebt seks omdat je een bepaald gevoel hebt, namelijk geilheid, en je kan gevoelens niet beloven.

Heb je weleens gevraagd wat voor soort dingen ze geil vindt? Misschien is er iets wat zij wil proberen, niet om jou te plezieren, maar gewoon vanuit zichzelf?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 11:44
Verwijderd
Seks doe je echt niet alleen omdat je geil bent. Ik heb regelmatig gebatst omdat ik iets wilde.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 11:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat is wel waar. Ik heb ook weleens geneukt omdat ik me verveelde, of om iets over mezelf te leren.

Maar ik denk dat dit soort dingen niet voor de vriendin van TS opgaan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 12:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Seks doe je echt niet alleen omdat je geil bent. Ik heb regelmatig gebatst omdat ik iets wilde.
Citaat:
Dat is wel waar. Ik heb ook weleens geneukt omdat ik me verveelde, of om iets over mezelf te leren.

Maar ik denk dat dit soort dingen niet voor de vriendin van TS opgaan.
Als je dat altijd doet lijkt me dat niet ideaal En als haar vriend het als "saai" ervaart is het ook niet zo'n succesvolle tactiek
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 14:09
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zulke beloftes zijn best nutteloos. Je hebt seks MEESTAL omdat je een bepaald gevoel hebt, namelijk geilheid, en je kan gevoelens niet beloven.
Het had inderdaad zo gemoeten!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Het had inderdaad zo gemoeten!
Ik vind het nog steeds te makkelijk. Ik vind dat je best wat moeite voor je partner mag doen, helemaal als het je relatie is. Als er één moeite heeft met de seksuele kant van de relatie en de ander zegt "Okay, misschien kan ik daar wel iets aan doen!" dan vind ik dat dat ook geprobeerd moet worden. Een relatie is geven en nemen en soms betekent dat dat er boodschappen gedaan moeten worden als je er geen zin in hebt en soms betekent dat dat je tussen de lakens, of liever nog bovenop de lakens, iets meer moeite in elkaar moet steken (huhuhuhuhuhuhu).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 17:43
Verwijderd
Wat trouwens niet wegneemt dat seks altijd maar superspectaculair moet zijn, soms is het ook gewoon even kwakkie kwijt (en daarmee bedoel ik zowel voor hem als voor haar) en klaar.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 08:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik vind het nog steeds te makkelijk. Ik vind dat je best wat moeite voor je partner mag doen, helemaal als het je relatie is. Als er één moeite heeft met de seksuele kant van de relatie en de ander zegt "Okay, misschien kan ik daar wel iets aan doen!" dan vind ik dat dat ook geprobeerd moet worden. Een relatie is geven en nemen en soms betekent dat dat er boodschappen gedaan moeten worden als je er geen zin in hebt en soms betekent dat dat je tussen de lakens, of liever nog bovenop de lakens, iets meer moeite in elkaar moet steken (huhuhuhuhuhuhu).
Ik snap dat je dat zegt, maar ik denk niet dat je dat als starthouding moet nemen.

Kijk, als je allebei een hoog libido hebt en je zit in een gezonde en stabiele relatie, dan sure, dan spreek je soms af dat het zo werkt als jij zegt.

Maar niet iedereen heeft een hoog libido, niet iedereen vindt het fijn om 'zin te maken', en niet iedereen zit in een gezonde relatie. Drammerigheid kan je seksleven echt verpesten, en ik ben allergisch voor het woordje 'moet' bij seks. We hebben geen idee waarom ze niet wil, voor hetzelfde geld is ze aseksueel of heeft ze seksueel misbruik meegemaakt. Misschien is 'stil liggen, gevingerd en dan geneukt worden' haar poging om moeite te doen (klinkt echt vreselijk voor haar, maar goed). Ze is een mens, geen neukpop, en ik vind het heel gezond om eerst te kijken wat zij wil.

Dus ik sta wel achter die 'meestal'.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat je dat zegt, maar ik denk niet dat je dat als starthouding moet nemen.
Huh?

Citaat:
Kijk, als je allebei een hoog libido hebt en je zit in een gezonde en stabiele relatie, dan sure, dan spreek je soms af dat het zo werkt als jij zegt.
Euh nee, dat impliceert namelijk dat er geen behoefte is aan afspraken.

Citaat:
Maar niet iedereen heeft een hoog libido, niet iedereen vindt het fijn om 'zin te maken', en niet iedereen zit in een gezonde relatie. Drammerigheid kan je seksleven echt verpesten, en ik ben allergisch voor het woordje 'moet' bij seks. We hebben geen idee waarom ze niet wil, voor hetzelfde geld is ze aseksueel of heeft ze seksueel misbruik meegemaakt. Misschien is 'stil liggen, gevingerd en dan geneukt worden' haar poging om moeite te doen (klinkt echt vreselijk voor haar, maar goed). Ze is een mens, geen neukpop, en ik vind het heel gezond om eerst te kijken wat zij wil.
Wil je me godverdomme geen woorden in de mond leggen als "neukpop", smerige etterbak? En leer begrijpend lezen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 08:39
Verwijderd
Srsly, hoe kan je mijn eerdere reacties zo ongelofelijk niet begrijpen. Ik snap er werkelijk waar geen kut van. En als dat je wereldbeeld is; fuck you.

Zoals ik zei; een relatie is geven en nemen, je kan er over praten, je kan er over praten tijdens de daad zelfs. Lukt het uiteindelijk niet dan ben je qua seks gewoon niet compatible. Maar kom niet met die kankershit aan die je hierboven uitstoot want godverdomme NIEMAND suggereert ook maar in het minst dat ze zich als fucking seksslaag moet opstellen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2018, 08:48
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Huh?
Met 'starthouding' bedoel ik dat OP niet vanuit die houding moet redeneren.

Hij kan beter beginnen vanuit 'wat vindt mijn vriendin geil' dan vanuit 'ik verdien seks want het hoeft heus niet altijd leuk te zijn en je mag best moeite doen voor elkaar'.

Citaat:
Euh nee, dat impliceert namelijk dat er geen behoefte is aan afspraken.
Er is altijd behoefte aan afspraken. Je moet altijd praten over wat je fijn vindt. Zelfs 'laten we er niet over praten en gewoon doen wat ons lekker lijkt' is een afspraak.

Citaat:
Wil je me godverdomme geen woorden in de mond leggen als "neukpop", smerige etterbak? En leer begrijpend lezen.
Ik zeg niet dat jij dat zegt, en leer zelf begrijpend lezen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seks wordt minder
Ananassen
19 22-12-2011 14:47
Films, TV & Radio Lipstick Jungle
Chick Rock
18 09-11-2008 11:27
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 14:16
Verhalen & Gedichten vrijdagavond verhaal
Sasjeliefff
1 31-10-2005 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.