Oud 09-11-2017, 21:13
Eric2002
Eric2002 is offline
Hoi ik ben 15 jaar ik was bij gym.
En we waren aan het ring zwaaien en nu heb ik tegen een vriend voor de grap gezegd met een duidelijke glimlach en nu loslaten. Waarop de docent mij aanspreekt: laten we dat maar niet doen SMURF met een sireus gezicht
maar ik zit er nu eigenlijk wel mee want ik ben zelf niet de langste

Moet ik naar me mentor gaan of laten gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2017, 21:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt het tegen je mentor zeggen, maar als ik jou was zou ik het me niet te persoonlijk aantrekken. Misschien vind je gymdocent dit wel gewoon een fijn woord om te gebruiken in de les, omdat het niet echt grof is. Je kunt ook eens kijken of dit nog eens gebeurt en als het blijft gebeuren het toch bij je mentor melden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 21:27
Eric2002
Eric2002 is offline
Maar zit er zelf mee aangezien ik best onzeker ben over mijn lengte en heb all 4 maanden les en nog maar 1x dat woord gehoord
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 21:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar zit er zelf mee aangezien ik best onzeker ben over mijn lengte en heb all 4 maanden les en nog maar 1x dat woord gehoord
Als je er mee zit kan je er natuurlijk altijd over gaan praten met je mentor. (Het zou kunnen dat je mentor zegt "Stel je niet aan", maar dat kan je zelf beter inschatten dan ik )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 06:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, van klagen word jij niet langer. Misschien zijn er wel veel meer leerlingen die zo worden aangesproken als ze iets doms doen of zeggen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 08:37
Verwijderd
Stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 09:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als hij het 1x gezegd heeft dan zou ik er persoonlijk niets mee doen. Misschien bedoeld hij het ook niet zoals jij het opvat. Als hij het nog eens zegt kun je gewoon zeggen dat je het niet prettig vind dat hij je zo noemt. Als hij het niet nog eens zegt dan is het probleem in principe opgelost toch?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 09:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jij maakt een stomme grap die, als die vriend los had gelaten, verkeerd af had kunnen lopen en je docent spreekt je daarop aan door Smurf te zeggen. Ik zie het probleem niet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2017, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Stel je niet aan.
Idd wtf ik zijk toch ook niet dat ik dik ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.