Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2006, 10:03
w
w is offline
Wij moeten een rap maken voor CKV1 Heeft iemand misschien nog een tekst ofzo liggen, waar al een beat onder zit. Want het moet voor maandag af, en we hebben al problemen genoeg met hoe we het op moeten nemen, wij zijn totaal niet goed in het verzinnen van een rap dus pleasse help ons, zo snel mogelijk!!

Groeten
W
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2006, 10:50
belli
belli is offline
Eerder beginnen....
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:11
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Als je nou heel gauw uitlegt waar die rap over moet gaan en zo dan heb ik heeel misschien wel zin om een beginnetje voor je te maken. Wel beleefd vragen he.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 19:45
w
w is offline
Hoi,

Het onderwerp maakt niks uit. Dus kies maar waar jij het over wilt doen... Zou heelllll fijn zijn als je een beginnetje zou maken!!! Heellll fijn! *kijkt lief*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:52
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
w schreef op 03-05-2006 @ 20:45 :
Hoi,

Het onderwerp maakt niks uit. Dus kies maar waar jij het over wilt doen... Zou heelllll fijn zijn als je een beginnetje zou maken!!! Heellll fijn! *kijkt lief*
Dus het meot gewoon een rap zijn?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:40
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Dit is zo'n beetje een complete rap, je zult het wel een beetje moeten aanpassen en er moet nog een fatsoenlijk einde aangebreid worden, maar ik denk dat ik je al behoorlijk op weg geholpen heb. Ik heb niet zo'n geweldig ritmegevoel, dus het één en ander zal wel een beetje omgezet moeten werden, maar ik denk dat dat geen probleem is. Oh en nee, het is niet voor iemand die ik ken. De persoon die ik beschrijf is een combinatie van meerdere mensen. Nu mag je eeuwige dankbaarheid gaan tonen. Krijg ik nog te horen welk cijfer je had?


Het leven is een sleur met alleen maar dom gezeur en met zo weinig kleur
Dat zeg je elke dag maar dan zeg ik met een lach het mag en wees blij dat je leeft
En niet met kogels wordt doorzeeft maar je beeft en je ogen zijn van steen
Waar moet dat met je heen dat weet geen een je vindt de mensen zo gemeen
En dan zeg ik wel kijk het leven is zo mooi en het is echt geen rotzooi of het nou vriest of dooit kijk uit het raam ga weg achter die cyclaam of de geraniums kom luister naar de drums of naar de beat zolang het je maar ziet en negeer je je verdriet kom dans en spring en doe gewoon je ding want het leven is zo kort voor je begraven wordt of in vaas belandt je hebt zelluf in de hand en brand van passie en geluk kom wees toch niet zo druk met trieste buien en verdriet maar volgens jou snap ik het niet je breekt en smeekt en zegt laat me toch met rust ik vertrek naar verre kust Je verdwijnt weer in je zelf naar in plek die ik niet ken ik ben
Zo anders dan jij niet gevangen maar wel vrij en blij ik weet niets van treiterij en al die depressiviteit ik ben mijn zorgen allang kwijt maar jij ziet het zo somber in je ziet de schaduwkant straks sta je in de krant met om je naam een zwarte rand want je zegt ik maak mezelf van kant en ik steek me in de brand. Maar het gaat hand in hand al die narigheid van jou je wereld zo grauw maar geloof me nou ik hou van jou en ik maak de lucht weer blauw en die zon die breekt weer door want die schijnt achter de wolken en laat het licht je hart bevolken en laat je rivier weer kolken het leven is een rivier en ik wil je rots in je eigen branding zijn maar jij ziet alleen maar pijn en leven is zo kil is dit nu wat je wil het glas is zo half leeg maar het leven dat je kreeg is kostbaar en nog niet verspilt als jij nu verder wilt dan is er nog wel een kans en misschien komt er weer glans en dan dans je weer die dans ik hoop op die dag dan kom je in je kracht en dan krijg je weer de macht over je eigen gevoel en dan weet je wat ik bedoel en wat ik voor je voel en dan vind je weer een doel ik wil je stut en je steun graag zijn maar je moet het zelf bepalen voor je jezelf in gaat halen en je je schuld moet gaan betalen dus kom nu niet meer dralen het leven is als een snoer van kralen dat je rijgt je krijgt je snoer maar kiest je kralen zelf en dat is de helft als je dat begrijpt en je hart weer open gaat kom dans maar in die maat en het is nog niet te laat als je nu beginnen gaat nee het is nog niet zo kwaad dus luister naar mijn raad en kies voor het leven je hebt nog zo veel te geven maar ik kijk met angst en beven want we zijn zo sterk verweven en ik voel jou pijn het gaat door mijn hart en ik voel me zo verward als ik naar je kijk ik wil je nog niet kwijt dus voer die strijd en vergeet die haat en nijd die je voelt voor je eigen je moet je kralen nu gaan rijgen en kies je kleur de kleur van het leven kom dans en wees gedreven ga het leven maar beleven ik tel van één tot zeven en doe je ogen je open kom de wereld binnen lopen het is mooier dan je denkt en al wordt je hart gekrenkt je weet dat je hebt geleefd en het leven hebt geproefd kom wees niet meer bedroefd want het hoeft niet meer en ik zeg het keer op keer en ik zeg het nu alweer het is de moeite waard en wordt geen kluizenaar zo een met een lange baard die naar zijn navel staart en kies nu zelf je vaart het is waar en ik meen het als ik het zeg dat ik om je geef en graag wil dat je weer leeft.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 11:03
w
w is offline
Dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje!!! Het stomme is dat het niet voor een cijfer is :@ alleen voor een Goed, Voldoende of Onvoldoende :@ Maar bedankt!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 18:43
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
w schreef op 04-05-2006 @ 12:03 :
Dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje!!! Het stomme is dat het niet voor een cijfer is :@ alleen voor een Goed, Voldoende of Onvoldoende :@ Maar bedankt!!!!!!!!!!
Graag gedaan hoor, toen ik een keer bezig was ging het vanzelf. Vertel het me maar als je weet of ie voldoende of goed was.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 19:00
Jessikaas
Jessikaas is offline
cool
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:43
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Jessikaas schreef op 11-05-2006 @ 20:00 :
cool
dank je
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 18:35
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
hij is goed

waarom ze zulke opdrachten bedenken ben ik nog steeds niet achter
bij onds ook moet je een gedicht maken over je gevoel
net of hun dat iets aan gaat
en als je het te negatief maakt krijg je nog een vertrouwings persoon die komt iriteren ook
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 19:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
DLS schreef op 15-11-2006 @ 19:41 :
Fuck you met je neppe rap je kan niet eens rappen kk nep ik ik spit em zo in je nek kk slet met je neppe rap
Nuttige bijdrage . Ga buitenspelen ofzo!

Niet dat deze veel nuttiger is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.