Oud 05-10-2018, 15:37
Bariokie
Bariokie is offline
Hoi allemaal,

In de derde klas heb ik een aantal keer wat gepost hier, er zijn inmiddels maarliefst 1805 dagen verstreken. Nu ben ik wat ouder en zit ik toch weer in een dilemma.
Om te studeren aan het WO moet ik mijn Vwo-diploma halen, hiervoor de volgende mogelijkheden, het liefst ga ik voor optie 2 en 3. https://imgur.com/a/ZX2brk9

Laatst gewijzigd op 05-10-2018 om 15:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2018, 15:53
Verwijderd
Okay.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 07:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Welke opleiding wil je na je vwo doen? Dat is het meest relevant voor je vakkenpakket
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 18:08
Bariokie
Bariokie is offline
Citaat:
Welke opleiding wil je na je vwo doen? Dat is het meest relevant voor je vakkenpakket
Ik ben van plan de studie geneeskunde te volgen. Ik zal mijn vraag concreter stellen. Is het staatsexamen economie te doen zonder lessen maar wel met hard leren en bijles?

Citaat:
Okay.
Okay.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 19:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Biologie gaat prima met zelfstudie, de exacte vakken zou ik echt met een leraar doen. Voor de vakken die je zelf wilt doen zou je ook nog een examentraining kunnen volgen tzt.

Heb je ook gedacht aan de decentrale selectie van geneeskunde? Alleen je vwo halen is tegenwoordig niet meer genoeg.
Economie heb ik trouwens nooit gedaan dus daar kan ik je niet mee helpen. Heb het voor m'n studie geneeskunde ook niet nodig gehad
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 20:46
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

In de derde klas heb ik een aantal keer wat gepost hier, er zijn inmiddels maarliefst 1805 dagen verstreken. Nu ben ik wat ouder en zit ik toch weer in een dilemma.
Om te studeren aan het WO moet ik mijn Vwo-diploma halen, hiervoor de volgende mogelijkheden, het liefst ga ik voor optie 2 en 3. https://imgur.com/a/ZX2brk9
Dan doe je optie 2 of 3?
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.