Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 09:09
Verwijderd
Ik heb al het forum doorzocht, maar ik wil toch nog ff wat 'verse' meningen (de resultaten zijn niet allemaal zo recent). Ik ben van plan elektrotechniek in delft te gaan studeren. Het is overal dichtbij en ook een stuk gezelliger. Wat vinden de mensen die in deze steden studeren?

Ik lees dat delft nogal nerd-achtig is, maar ook wel weer gezellig kan zijn. Twente is wel een goede universiteit, maar ligt weer afgelegen etc.

Ik wil graag veel meningen horen. Ik ben nl nog steeds niet zeker van mijn keuze.
Advertentie
Oud 01-03-2004, 09:12
Verwijderd
Delft nerdachtig? Twente is veel meer nerdachtig. Geen normale studentenvereniging, geen oude traditie en alleen maar puistennerds met hoogwaterbroeken.
Oud 01-03-2004, 09:27
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Als je van de sfeer houdt is Delft leuk ja. Ligt er maar net aan of het je aanstaat of niet.

Ik vind Delft leuk, maar dat komt omdat het dezelfde sfeer heeft als waar ik woon (niet zo gek als je bedenkt dat het maar 15 km verderop is )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-03-2004, 09:46
Nuck
Nuck is offline
Ik zou voor Delft gaan .
__________________
As if!
Oud 01-03-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 01-03-2004 @ 10:46:
Ik zou voor Delft gaan .
Argumenten?
Oud 01-03-2004, 10:32
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik weet niet hoe de universiteiten zijn maar ik zou als stad voor Delft kiezen, dat ligt tenminste niet in zo'n uithoek.
Oud 01-03-2004, 11:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zou Twenthe kiezen, want dat is voor mij persoonlijk vlak om de hoek.

Maar anders heb ik geen idee. Enschede is saai, Delft ook wel.
Ik denk dat je in Enschede goedkoper uit bent met kamers en levensonderhoud, en omdat de UT een stuk nieuwer is denk ik dat de faciliteiten er ook moderner zijn, maar dat weet ik allemaal niet zo.

Tja, ik zou voor Twenthe gaan. Kortom, ik zou het van m'n eigen woonplaats t.o.v. Twenthe en Delft laten afhangen.
Oud 01-03-2004, 11:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Niet zo nederig over Twente ja

Enschede is helemaal niet super saai, kijk dat Hengelo leuker is weet iedereen, maar toch. In Enschede kun je iig super leuk winkelen.

Verder sja, ik ken Delft niet, maar Twente lijkt me wel leuk om te studeren.
__________________
Oud 01-03-2004, 13:55
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-03-2004 @ 12:16:
omdat de UT een stuk nieuwer is denk ik dat de faciliteiten er ook moderner zijn
UT bestaat ook al 35 jaar hoor
de sfeer van zowel de universiteit als de stad/dorp spraken mij in delft veel meer aan dan. twente was veel meer nerdgericht, het zal me niet verbazen als er daar studenten zijn die weken niet van de campus af komen. Eindhoven spande overigens de kroon wat dat betreft.
__________________
De man die bakt
Oud 01-03-2004, 14:02
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik ga naar delft (maar geen elektrotechniek).

Enschede vond ik niks: je zit daar in zo'n complex dat buiten de stad ligt, de universiteit sprak me niet zo aan (de studie overigens wel, maar dat was in Delft ook het geval) en Enschede vond ik toch zo suf!

Delft vind ik een gezellig stad, goede universiteit (al is Enschede dus ook goed), de sfeer vond ik er leuker en het ligt meer in de randstad. Enschede vind ik toch vrij afgelegen, vanuit Delft kun je zo naar Den Haag, Rotterdam, Scheveningen of evt. Amsterdam.
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 01-03-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-03-2004 @ 12:16:
(...) en omdat de UT een stuk nieuwer is denk ik dat de faciliteiten er ook moderner zijn, maar dat weet ik allemaal niet zo.
Dat blijkt, want het maakt namelijk geen fuck uit of de universiteit zelf nieuw is of niet. Het zou voor mij persoonlijk juist een zwaarwegende factor zijn dat de TU Delft in de Randstad ligt en (onderdelen ervan) in mooie oude gebouwen is gevestigd. Twente is een kaal, postmodernistisch dorp dat buiten de stad ligt. De studentenhuizen zijn fantasieloze betonnen kippenhokken, terwijl in Delft de oude binnenstad prachtig is.

Verder boeit het voor de moderniteit van de voorzieningen aan de andere kant ook geen fuck of de uni wel of niet in een oud complex is gevestigd.
Oud 01-03-2004, 14:15
Basia
Basia is offline
op de UT zitten vrij veel nerds ja...
ach, en enschede is best gezellig hoor.
__________________
blablabla
Oud 01-03-2004, 14:16
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Basia schreef op 01-03-2004 @ 15:15:
op de UT zitten vrij veel nerds ja...
ach, en enschede is best gezellig hoor.
Van vrienden die in Enschede studeren hoor ik ook allemaal positieve verhalen (behalve het krijgen van een kamer, dat ging toch niet via de UT), maar van de mensen uit Delft hoor ik ook allemaal positieve verhalen.
__________________
Qui tutto č fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 01-03-2004, 15:55
Fatality
Fatality is offline
Zoals ik het hier lees kraamt de studiegids onzin uit?
Oud 01-03-2004, 18:46
Verwijderd
Wat zegt die studiegids dan?

Ik woon nu in een gat in het noorden van groningen. Dat is echt zwaar bagger. Dus wil ik nu niet weer in een afgelegen regio zitten. Delft lijkt me dus wel ok

Ik had mijn keuze al gemaakt, en blijf daar denk ik ook bij..
Oud 01-03-2004, 18:47
Verwijderd
Enne Divina Flor, wat ga je studeren in delft dan?
Oud 01-03-2004, 18:58
Verwijderd
Ik ben nu zelf eerstejaars elektrotechniek aan de UT (twente dus)en het bevalt me tot nu toe erg goed. Leuke docenten, goede faciliteiten en een gezellige studievereniging enz. En bovenal zie je er, in tegenstelling tot Delft, niet tot nauwelijks van die corporale bral-lui rondlopen.
Je kunt als je wilt gewoon eens een dagje meelopen met 2 van onze 3 eerstejaars vrouwen die dat organiseren, en als je vragen hebt of ervaringen wilt weten kun je me ook aanspreken op msn (als mn computer het weer doet, wat binnen een week zo moet zijn)
Maar ik zeg je van tevoren dat er bij EL gewerkt moet worden voor je studiepunten, want op Technische natuurkunde na is elektrotechniek de zwaarste studie van de UT
succes met je keuze
Oud 01-03-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 01-03-2004 @ 19:58:
Ik ben nu zelf eerstejaars elektrotechniek aan de UT (twente dus)en het bevalt me tot nu toe erg goed. Leuke docenten, goede faciliteiten en een gezellige studievereniging enz. En bovenal zie je er, in tegenstelling tot Delft, niet tot nauwelijks van die corporale bral-lui rondlopen.
Je kunt als je wilt gewoon eens een dagje meelopen met 2 van onze 3 eerstejaars vrouwen die dat organiseren, en als je vragen hebt of ervaringen wilt weten kun je me ook aanspreken op msn (als mn computer het weer doet, wat binnen een week zo moet zijn)
Maar ik zeg je van tevoren dat er bij EL gewerkt moet worden voor je studiepunten, want op Technische natuurkunde na is elektrotechniek de zwaarste studie van de UT
succes met je keuze
Heb al een dagje meegelopen (ook in delft). Ik ken ook die twee vrouwen waar je het over hebt (maar dat noem ik nu niet echt het toppunt van vrouw-zijn ). Natuurlijk heb je overal vage gasten rondlopen, maar ik heb liever van die mensen die weten wat feesten is, dan mensen die nog nooit een cafe/bar/disco van binnen hebben gezien.
Ads door Google
Oud 01-03-2004, 19:39
Susanne
Susanne is offline
Gatverrdamme ik ben blij dat ik hier zometeen weg mag uit Twente en jij zit serieus te overwegen hier te komen studeren Ik kan daar echt met m'n verstand niet bij. (beetje overdreven natuurlijk) Tsja doe wat je niet laten kan zou ik zo zeggen; lekker bij het luier-corps, middelmatig uitgaan, tussen de boeren, in een betonnen kippenhok leven, wie wil dat nu niet.
Ik weet niet hoe het in Delft zit met uitgaan eigenlijk, ben er nog nooit echt uitgeweest, op de 1 of andere manier ga ik er van uit dat het daar beter is dan hier. En je hebt daar ook nog een echt corpsleven natuurlijk dat moet je ook meenemen in je beslissing

@ Fleet Admiral: Hoezo kies jij voor Enschede als je daar al dichtbij woont? Studeren is toch ook voor een stukje op kamers gaan, andere mensen leren kennen, weten hoe het is om niet meer bij je ouders te wonen ed, tenminste dat vind ik dan
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 01-03-2004, 19:49
Verwijderd
Ik zeg toch dat ik naar deft ga, alleen was ik nog niet 100% zeker (95%..).
Oud 01-03-2004, 19:52
Susanne
Susanne is offline
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 01-03-2004, 20:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2004 @ 10:12:
Delft nerdachtig? Twente is veel meer nerdachtig. Geen normale studentenvereniging, geen oude traditie en alleen maar puistennerds met hoogwaterbroeken.
ik vind studentenverenigingen meer nerdachtig dan geen studentverenigingen...

allemaal nerdjes zonder vrienden, die zonodig bij een cluppie moeten om wel eens sociale contacten op te doen
Oud 01-03-2004, 21:07
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-03-2004 @ 12:16:

Maar anders heb ik geen idee. Enschede is saai, Delft ook wel.
Ik denk dat je in Enschede goedkoper uit bent met kamers en levensonderhoud, en omdat de UT een stuk nieuwer is denk ik dat de faciliteiten er ook moderner zijn, maar dat weet ik allemaal niet zo.

Faciliteiten worden ook wel eens vernieuwd hoor . Daarnaast speelt voor mij de huisvestiging een grote rol, een mooi oud gebouw spreekt mij meer aan dan een nieuw betonnen blok. Maar dit hangt ook af van de sfeer die er hangt.

En tja... ik zou persoonlijk voor Delft gaan, omdat dat goed te bereiken is.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 01-03-2004, 21:10
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Susanne schreef op 01-03-2004 @ 20:39:
Gatverrdamme ik ben blij dat ik hier zometeen weg mag uit Twente en jij zit serieus te overwegen hier te komen studeren Ik kan daar echt met m'n verstand niet bij. (beetje overdreven natuurlijk) Tsja doe wat je niet laten kan zou ik zo zeggen; lekker bij het luier-corps, middelmatig uitgaan, tussen de boeren, in een betonnen kippenhok leven, wie wil dat nu niet.
Ik weet niet hoe het in Delft zit met uitgaan eigenlijk, ben er nog nooit echt uitgeweest, op de 1 of andere manier ga ik er van uit dat het daar beter is dan hier. En je hebt daar ook nog een echt corpsleven natuurlijk dat moet je ook meenemen in je beslissing

@ Fleet Admiral: Hoezo kies jij voor Enschede als je daar al dichtbij woont? Studeren is toch ook voor een stukje op kamers gaan, andere mensen leren kennen, weten hoe het is om niet meer bij je ouders te wonen ed, tenminste dat vind ik dan
Mevrouw wil bij het corps?
Oud 01-03-2004, 21:14
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 01-03-2004 @ 20:39:
@ Fleet Admiral: Hoezo kies jij voor Enschede als je daar al dichtbij woont? Studeren is toch ook voor een stukje op kamers gaan, andere mensen leren kennen, weten hoe het is om niet meer bij je ouders te wonen ed, tenminste dat vind ik dan
Mwah, ik woon in Amsterdam en ik ga ook weer in Amsterdam studeren. Ik heb een tijdje in Utrecht gestudeerd maar alles is dan opeens zo klein. En de Uithof was verschrikkelijk. En natuurlijk vind ik op kamers gaan erbij horen, ik ga ook op kamers in Amsterdam (maar dan midden in het centrum).
Goed, misschien is dit wel anders dan Enschede.

@TS: Heel veel studenten van Delft gaan ook voor het vrouwelijke gedeelte 's weekends naar Leiden, .
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Advertentie
Oud 01-03-2004, 23:10
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Susanne schreef op 01-03-2004 @ 20:39:
@ Fleet Admiral: Hoezo kies jij voor Enschede als je daar al dichtbij woont? Studeren is toch ook voor een stukje op kamers gaan, andere mensen leren kennen, weten hoe het is om niet meer bij je ouders te wonen ed, tenminste dat vind ik dan
Ja, maar jij denkt dat studeren en uitgaan niet zonder elkaar kunnen dus dat zegt al weer genoeg.
Oud 02-03-2004, 09:18
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Fatality schreef op 01-03-2004 @ 22:10:
Mevrouw wil bij het corps?
Ja dat wil ik wel inderdaad, maar ik zou sowieso voor Delft kiezen ook al was daar geen corps geweest > het idee dat ik m'n hele studie nog bij m'n ouders op de lip zou zitten vind ik niet zo'n fijn idee.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 02-03-2004, 10:12
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Ik studeer in Enschede en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Ik vind het een gezellige kleine universiteit waar je je naast je studie ook goed kan vermaken. Ik woon zelf op de campus, niet in een betonnen kippenhok en ook niet met allemaal puisterige nerds. Het gehalte langharige nerds is hier dan misschien hoger dan op andere universiteiten, maar of dat nou een reden is niet naar Enschede te gaan...
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 02-03-2004, 11:16
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
*maai* schreef op 02-03-2004 @ 11:12:
[B]Ik studeer in Enschede en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Ik vind het een gezellige kleine universiteit waar je je naast je studie ook goed kan vermaken. [B]
Hier sluit ik me bij aan. Het is maar net waar je voor kiest. In Enschede zijn inderdaad niet veel studentenvereningen, maar wat boeit dat?! Net ofdat je een studentenverening nodig hebt om lol te maken en contacten op te bouwen en dergelijke. Enschede staat ook wel bekend om zijn sportfacaliteiten, wat ook een afweging kan zijn om hier te studeren. Ik ben niet in delft geweest en zal daar ook geen oordeel over doen, maar ik ben wel van mening dat je niet te vroeg moet oordelen over Enschede, ook in delft lopen nerds rond, maar wat boeit dat? Net ofdat jij daar last van hebt?!
Oud 02-03-2004, 11:53
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Susanne schreef op 02-03-2004 @ 10:18:
Ja dat wil ik wel inderdaad, maar ik zou sowieso voor Delft kiezen ook al was daar geen corps geweest > het idee dat ik m'n hele studie nog bij m'n ouders op de lip zou zitten vind ik niet zo'n fijn idee.
gaan jouw ouders altijd overal mee naar toe?
__________________
De man die bakt
Oud 02-03-2004, 17:44
Elysium
Avatar van Elysium
Elysium is offline
Enschede is triestig. Delft leeft. Maar ja. Het is maar net waar je je goed voelt.
Oud 02-03-2004, 21:05
Verwijderd
Delft is helemaal niet nerd-achtig. Het is een leuke en gezellige stad.
Oud 02-03-2004, 21:26
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
bootz schreef op 02-03-2004 @ 22:05:
Delft is helemaal niet nerd-achtig. Het is een leuke en gezellige stad.
Maargoed dat kun je ook van Enschede zeggen.
Oud 03-03-2004, 00:00
chris9 tje
chris9 tje is offline
Ik studeer nu anderhalf jaar in Enschede en het bevalt me prima. Niet al te groot/druk, gezellig, Goed bereikbaar per trein (Delft heeft geen intercitystation)

Niet iedereen woont op de campus, niet iedereen heeft lang haar, niet iedereen is nerd.
In Enschede is de man-vrouw verhouding 60- 40, die verhouding ligt in Delft veel schever.

Daarnaast vind ik prettig aan de UT dat het niet alleen en technische uni is, maar ook een "maatschappijwetenschappelijke" (bestuurskunde, bedrijfskunde, psychologie, onderwijskunde, communicatiewetenschappen ) en dat je een minor kan doen (een vak buiten je hoofdrichting). (En mijn studie bestaat niet in Delft )

Maar goed, het ligt helemaal aan wat voor iemand je bent. In Enschede zal je geen grote studentenverenig vinden (dat vind ik dan weer mooi aan enschede) en misschien is het een gat voor mensen uit een grotere stad.... Er valt voor beide steden wat te zeggen.. ga bij allebei eens kijken zou ik zeggen.

Heb je trouwens ook over Eindhoven nagedacht?
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Oud 03-03-2004, 06:32
Elysium
Avatar van Elysium
Elysium is offline
De UT heeft ook geen intercity station. Je moet overstappen in Enschede of Hengelo om in Drienerlo te komen, toch?
Oud 03-03-2004, 07:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 03-03-2004 @ 01:00:
Ik studeer nu anderhalf jaar in Enschede en het bevalt me prima. Niet al te groot/druk, gezellig, Goed bereikbaar per trein (Delft heeft geen intercitystation)
Die plannen zijn er wel, zodra de perrons klaar zijn..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Ads door Google
Oud 03-03-2004, 07:29
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Elysium schreef op 03-03-2004 @ 07:32:
De UT heeft ook geen intercity station. Je moet overstappen in Enschede of Hengelo om in Drienerlo te komen, toch?
Vanuit Hengelo heb je gelijk aansluiting op lijn 3, EN op de trein richting Drienerloo, je zit dus in de sneltrein tot hengelo inderdaad, maar je aansluiting is echt direct...
Oud 03-03-2004, 09:02
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
Citaat:
chris9 tje schreef op 03-03-2004 @ 01:00:
In Enschede is de man-vrouw verhouding 60- 40, die verhouding ligt in Delft veel schever.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet geloof...
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 03-03-2004, 10:28
Iwein
Iwein is offline
studentenleven wordt highly underrated.
Als je zin hebt om wel lekker te genieten van je studententijd en het prima naar je zin te hebben, zou ik zeker naar Delft gaan. Het is een verenigingsstad. Delft is groot genoeg om continu nieuwe mensen te zien, en toch ook heel vaak bekenden tegen te komen.
Oud 03-03-2004, 10:30
Iwein
Iwein is offline
het klopt wel. in 1980 was het 92-8 man-vrouw in delft, nu is dat iets van 78-22 geloof ik.

Dat neemt niet weg dat bij de meeste verenigingen wel een verhouding van +- 60-40 is.
Oud 03-03-2004, 10:39
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Qamra schreef op 03-03-2004 @ 08:00:
Die plannen zijn er wel, zodra de perrons klaar zijn..
Sommige intercity's stoppen wel op Delft (vanuit Den Haag CS meestal, en sommige in de spits).
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 04-03-2004, 07:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 03-03-2004 @ 11:39:
Sommige intercity's stoppen wel op Delft (vanuit Den Haag CS meestal, en sommige in de spits).
Hmm, ik reis niet zovaak met de trein en zeker niet met een intercity (naar school dan).
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 04-03-2004, 21:16
Verwijderd
Citaat:
*maai* schreef op 03-03-2004 @ 10:02:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet geloof...
UT doet er hard zijn best voor. Allemaal studies als psychologie en communicatiewetenschappen, daar komen ze wel op af.

Verder Enschede of Delft? Mijn vriend studeert in Enschede, het is een goede universiteit, er zijn idd nerds, maar die hebben zichzelf opgesloten in hun kamertje op de campus achter hun compje met de snelte internetverbinding en het grootste netwerk van de wereld. Dus die zie je niet In het centrum is het erg leuk wonen en de studentenverenigingen zijn wel degelijk actief.
Maar als je echt voor het meer corporale gaat, dan moet je Delft hebben. En als je van een oude wat kleinere stad houdt.

Ik denk toch dat je op je gevoel tijdens de meeloopdagen af moet gaan. Daar is de sfeer en de mensen die er volgend jaar ook zullen zijn.
Oud 05-03-2004, 00:09
Iwein
Iwein is offline
corporaal valt ook best mee hoor.... er zijn een hoop "kleine" verenigingen die toch een hoop leden hebben en alleen een kennismakingsweekend hebben ofzo.
Oud 05-03-2004, 09:52
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
chielsen schreef op 01-03-2004 @ 11:13:
Argumenten?
Meer lekkere kerels
__________________
As if!
Oud 05-03-2004, 12:31
Verwijderd
Ja want ik ga er heen
Oud 05-03-2004, 20:45
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
chielsen schreef op 05-03-2004 @ 13:31:
Ja want ik ga er heen
Tja dáár kan ik natuurlijk niet over oordelen
__________________
As if!
Oud 06-03-2004, 17:39
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
En waarom heb je nu besloten naar Delft te gaan?
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Oud 06-03-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
chielsen schreef op 01-03-2004 @ 10:09:
Ik heb al het forum doorzocht, maar ik wil toch nog ff wat 'verse' meningen (de resultaten zijn niet allemaal zo recent). Ik ben van plan elektrotechniek in delft te gaan studeren. Het is overal dichtbij en ook een stuk gezelliger. Wat vinden de mensen die in deze steden studeren?
Oud 07-03-2004, 12:04
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
chielsen schreef op 06-03-2004 @ 20:01:
Hoe weet je dat het gezelliger is dan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.