Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 22:37
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ligt 't aan mij of is die naam gewoon zo niet passend dat het storend wordt?
Toegegeven: Ik heb zelf niet bijgedragen qua ideeën, maar er stonden toch goede suggesties tussen.
"Geklooi in de Garage" was er daarentegen niet één van.
Welke garage? Bandjes die in 'n garage kloten is iets dat in Suburban Amerika gebeurt, in Nederland naar mijn weten niet. (in ieder geval op zo'n kleine schaal dat het geen algemeen bekende term is.) Sowieso is het subforum voor meer bedoeld dan enkel bandjes die daar hun creatieve ei kwijt kunnen, het gaat ook om digitale muziek, het zoeken van bandleden, etc..

Beetje raar dat 'n naam die bij de suggesties al meteen afgekraakt werd er toch doorheen gedrukt is.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 22:59.
Advertentie
Oud 15-02-2005, 22:40
Verwijderd
Inderdaad. Open dan geen topic op Muziek voor suggesties.
Iedereen was het daar eens over: Eigen Muziek of Muzikanten.
Iets met een Garage erin werd daar al afgekraakt, ook omdat je dan het risico loopt om verdwaalde scootertuners te krijgen.

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 22:43.
Oud 15-02-2005, 22:54
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
haha wie heeft die naam verzonnen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 15-02-2005, 23:11
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
geklooi in de garage?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 15-02-2005, 23:13
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
godver ik had de naam nog niet eens gelezen, of hij was niet doorgedrongen ofzeau

maar nu
__________________
i create glitches with my voice
Oud 15-02-2005, 23:13
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Ufke schreef op 15-02-2005 @ 23:40 :
verdwaalde scootertuners
Lmao.
__________________
Lampaan.
Oud 15-02-2005, 23:49
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Ik stem jegens de nieuwe invoering van de wet van het kabinet Drees 1934 dat de naam genaamd "geklooi in de garage" zal zij



ik vind het maar kjut
Oud 15-02-2005, 23:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Ufke schreef op 15-02-2005 @ 23:40 :
ook omdat je dan het risico loopt om verdwaalde scootertuners te krijgen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 16-02-2005, 00:59
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Ik vind het meer een naam voor een Seksualiteit sub-forum
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 16-02-2005, 07:31
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best een heel grappige naam, en in mijn geval is het nog waar ook... alhoewel ik hoop dat het minder geklooi is dan dat we in de garage repeteren... en zeg nou zelf 'eigen muziek' en 'muzikanten' is toch wel een beetje saai, nietwaar.
Verder hulde voor het hele idee op zich, het is wel fijn dat het nu allemaal bij elkaar staat.
Oud 16-02-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-02-2005 @ 08:31 :
en zeg nou zelf 'eigen muziek' en 'muzikanten' is toch wel een beetje saai, nietwaar.
Dat wel. Maar het is wel duidelijk en het past beter bij het Forum. Muziek heet toch ook geen Interessante Klanken en Software & Multimedia heet toch ook geen 1010010110 & 13375<!115?

Maar belangrijker: Zo ongeveer iedereen in het topic op Muziek was het eens over die twee namen. Iets met garage erin werd meteen afgekraakt. Rieno was tegen Gekloot in de garage. Dus bijna alle vaste leden + minstens 1 forumbaas van Muziek waren tegen deze naam. Beetje idioot dat het dan toch doorgedrukt wordt. Maak dan geen suggestietopic aan als er toch totaal geen waarde aan gehecht wordt.
Oud 16-02-2005, 09:22
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik klooi niet in garages, ik klooi in scandinavische grotten!
Oud 16-02-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2005 @ 09:17 :
Dat wel. Maar het is wel duidelijk en het past beter bij het Forum. Muziek heet toch ook geen Interessante Klanken en Software & Multimedia heet toch ook geen 1010010110 & 13375<!115?
dat zei ik
Oud 16-02-2005, 11:11
Verwijderd
Er is een poll gehouden met alle enigszins aanvaardbare namen en blijkbaar heeft geklooi in de garage het hele team meegesleept.

En dansen op papier heet ook niet gedichten, er mag heus wel eens iets minder saai gebeuren, maar als dat gebeurt, moet weer de ene helft gaan zeiken, doen we het anders, is het ook niet goed. Soms vraag ik me echt af of sommigen niet stiekem een heel klein beetje veel betere dingen hebben te doen.

Afkraken is trouwens overdreven.

Wat zou het nut geweest zijn van een suggestietopic als we gewoon Eigen muziek hadden genomen. Dát hadden we nog zelf kunnen bedenken. Zo ontnuchterend kunnen we wel zijn.
Oud 16-02-2005, 11:42
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Zo ontnuchterend kunnen we wel zijn.
Toch wel? Uit de gekozen naam blijkt namelijk van niet, het heeft namelijk een hoog ikea ballenbak gehalte.
__________________
hello dave.
Oud 16-02-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 16-02-2005 @ 12:42 :
Toch wel? Uit de gekozen naam blijkt namelijk van niet, het heeft namelijk een hoog ikea ballenbak gehalte.
Wíe heeft die naam mogen verzinnen? En wie had de kans om een betere aan te dragen?

Er is een nummer van Freestylers dat een toepasselijke titel daarvoor heeft.
Oud 16-02-2005, 12:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Er is een poll gehouden met alle enigszins aanvaardbare namen en blijkbaar heeft geklooi in de garage het hele team meegesleept.
Het gaat erom dat geklooi in de garage in het suggestietopic al sneuvelde. Die naam had gewoon niet in die poll opgenomen moeten worden.

Citaat:
En dansen op papier heet ook niet gedichten, er mag heus wel eens iets minder saai gebeuren, maar als dat gebeurt, moet weer de ene helft gaan zeiken, doen we het anders, is het ook niet goed. Soms vraag ik me echt af of sommigen niet stiekem een heel klein beetje veel betere dingen hebben te doen.

Afkraken is trouwens overdreven.
Muziek is geen Dansen Op Papier. Sexualiteit heet ook niet Vleeschelijke Lusten. Bij een dicht subforum is 't logisch, maar bij een subfora voor muziek dat ook nog eens voor allerlei verschillende zaken dient niet. (en dan zo'n baggernaam die de lading ook nog eens totaal niet dekt.)

Saai of niet doet trouwens weinig ter zake en of sommigen niet iets beters te doen hebben is ook gewoon iets dat hier niets mee te maken heeft, als je zo al gaat beginnen

Ik heb nog 'ns gekeken en dat is 't niet.

Citaat:
Wat zou het nut geweest zijn van een suggestietopic als we gewoon Eigen muziek hadden genomen. Dát hadden we nog zelf kunnen bedenken. Zo ontnuchterend kunnen we wel zijn.
Wat is het nut geweest van dit suggestietopic nu de enige suggestie waar bijna niemand het mee eens was het toch geworden is?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 12:20.
Oud 16-02-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Er is een poll gehouden met alle enigszins aanvaardbare namen en blijkbaar heeft geklooi in de garage het hele team meegesleept.
Het is sowieso erg lame om mensen die niets met het Muziek-forum hebben er over te laten beslissen, maar goed.

Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
En dansen op papier heet ook niet gedichten, er mag heus wel eens iets minder saai gebeuren, maar als dat gebeurt, moet weer de ene helft gaan zeiken, doen we het anders, is het ook niet goed.
Ik denk niet dat er dan klachten waren gekomen aangezien bijna iedereen het eens was over de naam op Muziek.

Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Soms vraag ik me echt af of sommigen niet stiekem een heel klein beetje veel betere dingen hebben te doen.
Zegt mevrouw Forumbaas van 6 subfora.

Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Afkraken is trouwens overdreven.
Dat kan. Maar er werden in ieder geval wel meerdere argumenten gegeven waarom dat een kutnaam zou zijn.

Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Wat zou het nut geweest zijn van een suggestietopic als we gewoon Eigen muziek hadden genomen. Dát hadden we nog zelf kunnen bedenken. Zo ontnuchterend kunnen we wel zijn.
Het nut was dan geweest dat de leden er samen over na konden denken en uiteindelijk er samen een hadden gekozen die het zou worden. Best nuttig toch? Nu is het compleet nutteloos geweest omdat er een naam is gekozen die volgens mij niet eens in het suggestietopic werd genoemd.
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 12:11 :
Er is een poll gehouden met alle enigszins aanvaardbare namen en blijkbaar heeft geklooi in de garage het hele team meegesleept.
Offtopic: Bijna het hele team. "De meerderheid."
Oud 16-02-2005, 12:32
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-02-2005 @ 13:15 :
Offtopic: Bijna het hele team. "De meerderheid."
dus weer een aantal fb's die het niets vonden...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 12:34
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Sowieso vrij apart dat daar 'n poll over gehouden wordt op Admin, terwijl de meeste FB's er niets mee te maken hebben en 'r ook niet naar hoeven te kijken.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-02-2005, 12:40
Verwijderd
Ik vind wel dat sommigen in dit topic wat overdrijven hoor. Ik heb het topic gelezen (kreeg de link) maar van het overboord gooien van bepaalde namen heb ik niet echt heeeel duidelijk iets gelezen...
Oud 16-02-2005, 12:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik wilde net nog even kijken om 'r wat replies uit te lichten, maar 't topic is voor ons al weggehaald.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-02-2005, 12:52
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Ik meen mij vrij resolute verwerpingen van alle ietwat abstracte namen te herinneren, met name omdat ik er ook zo een aandroeg.

In ieder geval was er een paar keer aangedragen dat menig muzikant niet in de Garage aanklooit, gezien er ook genoeg producers aanwezig zijn.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 16-02-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 16-02-2005 @ 13:32 :
dus weer een aantal fb's die het niets vonden...
Die zijn er vrijwel altijd. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Advertentie
Oud 16-02-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 16-02-2005 @ 13:52 :
Ik meen mij vrij resolute verwerpingen van alle ietwat abstracte namen te herinneren, met name omdat ik er ook zo een aandroeg.

In ieder geval was er een paar keer aangedragen dat menig muzikant niet in de Garage aanklooit, gezien er ook genoeg producers aanwezig zijn.
Idd, maar wat boeit fb's van Onzin dat?
Oud 16-02-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2005 @ 15:42 :
Idd, maar wat boeit fb's van Onzin dat?
He, de fb's komen niet alleen op hun deelforum/-fora hoor
Niet dat ik nu op Muziek zit, maar dat daar buiten gelaten
Oud 16-02-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2005 @ 15:45 :
He, de fb's komen niet alleen op hun deelforum/-fora hoor
Niet dat ik nu op Muziek zit, maar dat daar buiten gelaten
Ghehe, maar als ik even naar de lijst van fb's kijk zie ik er maar een paar die wel eens op Muziek posten. Wat geeft de niet op Muziek-postende-fb's dan in godsnaam meer recht om meer te zeggen te hebben over een Muziek forum dan de leden die veel op Muziek posten?

Helemaal omdat de huidige naam (in soortgelijke vorm) al afgewezen was met verschillende argumenten. Ik snap best dat er mensen zijn die het een leuke naam vinden, maar kijk wel even wat de leden van Muziek te melden hebben erover. Dat is overduidelijk niet gebeurd.
Oud 16-02-2005, 15:49
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik vind het een vreselijke naam, ik moest eerst ook echt even bedenken van; waar is dit voor? ik kwam erachter toen ik las in de kleine tekst onder de titel waar het voor is. heel onduidelijk.
Ik dacht aan sleutelen aan auto's ofzo..
Oud 16-02-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 16-02-2005 @ 13:15 :
Saai of niet doet trouwens weinig ter zake en of sommigen niet iets beters te doen hebben is ook gewoon iets dat hier niets mee te maken heeft, als je zo al gaat beginnen
Het valt mij vooral op dat bepaalde mensen niets anders lijken te doen hebben dan op BZ te komen zeiken over dingen die hen niet aanstaan. En als we dan iets regelen, is het voor deze en gene weer teveel van het goede of nog niet goed of er valt nog iets op te merken of te zagen.

En dus Ufke, ik doelde ook niet op de bezigheid op het forum, waarmee ik mij ook bezighoud met mijn 6 fora Maar op de nogal zeikerige kant van bepaalde personen.

Maar. Ik heb de poll niet gemaakt, ik bedacht me eerst ook dat jullie zouden moeten stemmen, maar dacht dat ze dat niet zouden willen net omdát er dan een bepaalde naam gekozen zou kunnen worden die de lading niet dekt. Niet iedereen stemt serieus. Verder heb ik daar niet bij stilgestaan en wou ik alleen zorgen dat het vooruit ging, want anders kregen we daar weer klachten over.

cHa0s, waarschijnlijk is het topic gewoon unsticked. Idd, hier is ie:
http://forum.scholieren.com/showthre...light=subforum

Maar het is niet mijn doel om jullie leven zuur te maken hoor, wat mij betreft mag de naam zo iets anders worden als het jullie forumleven verpest, ik vond het allemaal allang best. Ik weet alleen niet wat ik erover te zeggen en te vinden heb dus...
Oud 16-02-2005, 16:13
Verwijderd
Het heeft wel een erg mooie alliteratie, dat wel
Oud 16-02-2005, 16:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 16-02-2005 @ 16:49 :
Ik vind het een vreselijke naam, ik moest eerst ook echt even bedenken van; waar is dit voor? ik kwam erachter toen ik las in de kleine tekst onder de titel waar het voor is. heel onduidelijk.
Ik dacht aan sleutelen aan auto's ofzo..
Je moet natuurlijk wel eerst op Muziek klikken voor je daar komt. Dus om nou te zeggen dat je denkt dat je er kan praten over het sleutelen aan auto's...

Overigens zag ik niet eens zoveel verwerpingen in dat topic. Een paar mensen die hetzelfde zeggen als Sjoerd, maar dat argument vind ik dus onzin, aangezien je al op Muziek zit, voordat je naar Geklooi in de Garage kan.
Verder is er wel nog een paar mensen die het niks vindt, maar niet zoveel meer als bij de andere ideeën? In ieder geval zie ik niet het 'bijna alle vaste leden waren tegen' waar Ufke het over heeft.

Ik heb trouwens ook voor deze titel gekozen, juist omdat ik dacht dat de leden niet zaten te wachten op een saaie titel als 'eigen muziek' of 'muzikanten' ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2005, 16:23
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...m&pagenumber=2

Yes, pagina begint het verhaal over de garage.
Wordt toch aardig duidelijk gemaakt waarom dat geen goede naam zou zijn.
Fijn dat daar rekening mee is gehouden op Admin.
Oud 16-02-2005, 16:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Je moet natuurlijk wel eerst op Muziek klikken voor je daar komt. Dus om nou te zeggen dat je denkt dat je er kan praten over het sleutelen aan auto's...

Overigens zag ik niet eens zoveel verwerpingen in dat topic. Een paar mensen die hetzelfde zeggen als Sjoerd, maar dat argument vind ik dus onzin, aangezien je al op Muziek zit, voordat je naar Geklooi in de Garage kan.
Verder is er wel nog een paar mensen die het niks vindt, maar niet zoveel meer als bij de andere ideeën? In ieder geval zie ik niet het 'bijna alle vaste leden waren tegen' waar Ufke het over heeft.

Ik heb trouwens ook voor deze titel gekozen, juist omdat ik dacht dat de leden niet zaten te wachten op een saaie titel als 'eigen muziek' of 'muzikanten' ofzo.
in dat eh dropdownmenuutje onderin staat ie gewoon onder muziek hoor, met 1 streepje meer voor de naam, maar daar kijk je zo overheen, dus dan is het niet zo gek dat je denkt dat het over auto's gaat.

voor de rest zal; het me echt aan me reet roesten hoe het heet.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 16-02-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Je moet natuurlijk wel eerst op Muziek klikken voor je daar komt. Dus om nou te zeggen dat je denkt dat je er kan praten over het sleutelen aan auto's...

Overigens zag ik niet eens zoveel verwerpingen in dat topic. Een paar mensen die hetzelfde zeggen als Sjoerd, maar dat argument vind ik dus onzin, aangezien je al op Muziek zit, voordat je naar Geklooi in de Garage kan.
Er is ook iets magisch zoals het Snelspring-menu, of hoe dat dan ook heet. Daar staat hij gewoon tussen.

Citaat:
Balance schreef op 16-02-2005 @ 17:21 :
Ik heb trouwens ook voor deze titel gekozen, juist omdat ik dacht dat de leden niet zaten te wachten op een saaie titel als 'eigen muziek' of 'muzikanten' ofzo.
Op pagina 2 zijn de meeste mensen die zich serieus in de discussie hadden gemengt daar het toch wel eens over de twee saaie titels.
Maar goed, het was allang duidelijk dat dat topic niet echt doorgelezen is, dus laten we daar maar over ophouden.
Oud 16-02-2005, 16:31
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-02-2005 @ 17:13 :
Het heeft wel een erg mooie alliteratie, dat wel
Ja, maar muziek is niet dansen op papier.
(en niemand die er met z'n muziek pimpt heeft het in een garage in elkaar geklooit.)

Buiten dat is 't vrij onduidelijk, de naam, ondanks de omschrijving erbij. (en is gewoon echt heel ondoordacht door de FB's verkozen als naam voor dat subforum.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 16:37.
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 16-02-2005 @ 17:01 :
En dus Ufke, ik doelde ook niet op de bezigheid op het forum, waarmee ik mij ook bezighoud met mijn 6 fora Maar op de nogal zeikerige kant van bepaalde personen.
Ja klopt, was ook een niet geheel serieuze reply van me, sorry.
Niet-forumbazen mogen toch ook wel eens foute nergens op slaande posts maken he?
Oud 16-02-2005, 16:38
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
WAHAHAHA!

geweldig dat het nieuwe Subforum "Geklooi in de Garage" heet.
Ik heb die naam namelijk bedacht. Het is tamelijk ridicuul dat de naam voor dat subforum is bedacht door iemand die a-muzikaal is en er hoogstwaarschijnlijk nooit zal gaan posten
Het mooie is dat ik die naam puur voor de gein had gepost en er geen seconde over had nagedacht dat het wel eens de echte naam had kunnen worden!
Toch vind ik het wel een naam die de lading dekt. Iedere muzikant begint met pielen en klooien op zijn of haar instrument danwel met zijn of haar stem. En dat dat dan niet per sé in de garage is is natuurlijk logisch, maar het gebeurt volgens mij vrij vaak dat de garage of de schuur tot oefenhok word gebombardeerd.
En ik vind het ook nog eens een vrij originele naam. Muzikanten of Eigen Muziek vind ik veel te saai. Dat hoofdfora een duidelijke naam vind ik logisch, maar bij een subforum mag dat best wat creatiever wat mij betreft.
edit: en over dat snelspringmenu: Geklooi staat duidelijk onder Muziek, met een kleine tab, dus lijkt mij vrij duidelijk dat het een subforum van muziek is

Ow, Jon en andere beheerders/medewerkers/fb+ers/fb'ers: ik neem aan dat ik hier nog een financiële vergoeding voor ga krijgen? er rust natuurlijk copyright op deze prachtige naam en dat copyright berust bij mij. Een evt functie als fb of fb+ accepteer ik eventueel ook als betaling.
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 16-02-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
3rd Rock schreef op 16-02-2005 @ 17:38 :
Toch vind ik het wel een naam die de lading dekt.
Nee. Wel voor een deel.
Maar het is ook bedoeld voor bv promotie van je optredens.
Met Eigen Muziek of Muzikanten dek je ongeveer alle mogelijke topics, met de huidige naam niet.
Oud 16-02-2005, 16:43
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
treed er niemand in zijn garage op?

nee, ik snap het probleem wel.....ik vind het alleen jammer dat er dan maar een doodsaaie naam moet komen....
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 16-02-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2005 @ 17:37 :
Ja klopt, was ook een niet geheel serieuze reply van me, sorry.
Niet-forumbazen mogen toch ook wel eens foute nergens op slaande posts maken he?
Nee! Nu krijg je een ban
Oud 16-02-2005, 16:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 16-02-2005 @ 17:38 :
Toch vind ik het wel een naam die de lading dekt. Iedere muzikant begint met pielen en klooien op zijn of haar instrument danwel met zijn of haar stem. En dat dat dan niet per sé in de garage is is natuurlijk logisch, maar het gebeurt volgens mij vrij vaak dat de garage of de schuur tot oefenhok word gebombardeerd.
1. dat gebeurt zelden tot nooit. (iig niet in NL.)
2. het dekt de lading niet. het is niet alleen voor slechte bandjes met sterallures die in 'n garage staan te hengsten op instrumenten, wat overigens ook die bandjes niet in 'n garage of schuur doen, maar ook voor eigen feesten, eigen digitale muziek, 't zoeken van bandleden, etc..
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-02-2005, 16:48
Verwijderd
Even een vraagje over de inhoud van het subforum:
Komt er een Centraal topic/sticky voor Bandleden gezocht/aangeboden of moet iedereen daar een eigen topic voor openen?
Oud 16-02-2005, 16:52
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
MAar waarom moet het dan in vredesnaam een oersaaie naam als "eigen muziek" of "eigen bands" worden? Dat getuigt van weinig creativiteit, iets wat een band juist wel zal moeten hebben!
En is niet iedere bandje begonnen met hengsten op instrumenten (met of zonder sterallures)? En ik vraag me eigenlijk af waar al die bandjes oefenen? zijn er oefenruimtes die je kunt huren ofzo? ben nl niet zo heel erg thuis in de "bandjes-wereld".

Maar goed, kunnen de admins geen openbare poll maken met de mogelijkheden waar zij op konden stemmen? Dan kan iedereen die dat wil stemmen en kan achteraf niemand gaan klagen over de naam van het nieuwe forum!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 16-02-2005, 16:57
Verwijderd
Eigen Muziek (Eigen Bands is uitgesloten omdat er ook solo-mensen zijn) of Muzikanten is idd minder creatief en saai, maar het past beter bij alle andere forumnamen, muv Dansen op Papier.

Verder huren bands inderdaad oefenruimtes af. Er zal hier en daar vast wel een band zijn die in een garage speelt, maar Krummeltje is met haar band de eerste die ik ken die dat doet.
Oud 16-02-2005, 16:58
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
weg met de saaie forumnamen! leve de creatieve namen
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 16-02-2005, 17:00
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 16-02-2005 @ 17:52 :
En is niet iedere bandje begonnen met hengsten op instrumenten (met of zonder sterallures)? En ik vraag me eigenlijk af waar al die bandjes oefenen? zijn er oefenruimtes die je kunt huren ofzo? ben nl niet zo heel erg thuis in de "bandjes-wereld".
Jup. Veel poppodia bieden ze aan, veel jeugdhonken en andere plekken ook.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-02-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2005 @ 17:48 :
Even een vraagje over de inhoud van het subforum:
Komt er een Centraal topic/sticky voor Bandleden gezocht/aangeboden of moet iedereen daar een eigen topic voor openen?
Het was dacht ik de bedoeling dat ze daar gewoon vrijuit gepost kunnen worden. Anders kijk je zo snel over dingen heen enzo.
Oud 16-02-2005, 17:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2005 @ 17:26 :
Er is ook iets magisch zoals het Snelspring-menu, of hoe dat dan ook heet. Daar staat hij gewoon tussen.



Op pagina 2 zijn de meeste mensen die zich serieus in de discussie hadden gemengt daar het toch wel eens over de twee saaie titels.
Maar goed, het was allang duidelijk dat dat topic niet echt doorgelezen is, dus laten we daar maar over ophouden.
Dat we allemaal serieus ingaan op dit topic laat zien dat we jullie klacht ook serieus nemen. Ik vind het dan wel zo aardig als jullie ons ook serieus nemen en hier niet enkel posten om ons af te kraken, maar omdat jullie ook echt willen dat er iets verandert.
Het klopt dat ik dat topic niet door had gelezen voordat ik stemde, maar ik heb wel duidelijk gezegd dat mijn bedoelingen puur positief waren ten opzichte van de leden (ik dacht dus dat zij zo'n naam juist leuker zouden vinden dat een recht-toe-recht-aan naam). Terwijl ik nu het idee heb dat jullie doen alsof we jullie wilden pesten oid.

Misschien moeten we de titel toch nog eens herzien als blijkt dat echt zoveel mensen er moeite mee hebben. Maar nogmaals: zoveel mensen zie ik niet die het niks vinden. MetalliCat,
Unique Clone, cha0s en Linchpin geven duidelijk aan (op de 2e blz ja) dat ze tegen zijn, maar de rest niet. Zelfs van jou (Ufke) zie ik niks tegen 'geklooi in de garage'. Je geeft wel andere suggesties, maar je zegt nergens dat je het niks vindt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2005, 18:03
Verwijderd
Tsja, ik vind "Geklooi in de Garage" eigenlijk best aardig.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 20:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.