Oud 19-03-2003, 16:12
Yamyam
Yamyam is offline
Wie heeft t wel eens (of veel vaker) geprobeerd, hoe ging dat, wat was t resultaat?

Ik heb heel lang gezocht voordat ik henna kon vinden in Utrecht en nou heb ik t en maak ik er nog een rommeltje van namelijk.

En waarom mag je geen kleurshampoo/verf op je haar doen als je henna in je haar hebt? Moet dat dan helemaal uitgroeien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 16:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik doe het al jaren bij mezelf.. En kheb een "henna-cursus" gehad..

Als je goede henna hebt komt het er best mooi uit.. Gewoon goede spullen gebruiken (afgezaagd injectienaald, spuit erbij, zakdoekjes)

Bij de drogist kan je het ook kopen, maar meestal zitten daar grote "brokken" in. Even vijzelen of zeven en het werkt even goed!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:31
Isabel
Avatar van Isabel
Isabel is offline
Zwarte markt
__________________
Waarom ik alleen op Marokkanen val? Omdat ik ze gewoon respecteer ;)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 11:05
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 19-03-2003 @ 16:15:
Ik doe het al jaren bij mezelf.. En kheb een "henna-cursus" gehad..

Als je goede henna hebt komt het er best mooi uit.. Gewoon goede spullen gebruiken (afgezaagd injectienaald, spuit erbij, zakdoekjes)

Bij de drogist kan je het ook kopen, maar meestal zitten daar grote "brokken" in. Even vijzelen of zeven en het werkt even goed!
hoe kom je eigenlijk aan een injectie naald?
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:03
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline