Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 20:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxy schreef op 15-10-2003 @ 19:01:
een nieuw lid ziet de forumbeschrijvingen en maakt daaruit op dat eigen creaties (o.a. foto's, tekeningen en muziek) op ART hoort. Dan is het toch duidelijk voor dat nieuwe lid?


das hetzelfde als de surrealistische gedachte dat iedereen de hele announcement doorleest voordat ie zich aanmeld
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 20:41
Verwijderd
argh... wat doen jullie allemaal met het forum...

muziek. of het nou van andere bands is of eigen werk: het blijft muziek. op het muziekforum is het veel nuttiger om een eigen nummer te posten dan op artistiek. op muziek zitten tenslotte MUZIEKLIEFHEBBERS met toch een meer uitgesproken mening over muziek. en volgens mij zitten ze op artistiek niet op 'onze' teringherrie te wachten.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 22:49
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-10-2003 @ 21:41:
argh... wat doen jullie allemaal met het forum...

muziek. of het nou van andere bands is of eigen werk: het blijft muziek. op het muziekforum is het veel nuttiger om een eigen nummer te posten dan op artistiek. op muziek zitten tenslotte MUZIEKLIEFHEBBERS met toch een meer uitgesproken mening over muziek. en volgens mij zitten ze op artistiek niet op 'onze' teringherrie te wachten.
u spreekt de taal van mijn hart <3
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:11
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2003 @ 21:07:
das hetzelfde als de surrealistische gedachte dat iedereen de hele announcement doorleest voordat ie zich aanmeld
mjah er zijn geen statistieken waarin we kunnen kijken hoeveel mensen uitzichzelf daar kijken maargoed duidelijker kunnen wij het niet maken. het staat in de beschrijving in de annoucements, daar moeten de leden het qua informatie mee doen.

en @staybeautiful. Die muziekliefhebbers op muziek hebben zich nooit zo geinteresseerd in andermans mp3s want ze kregen meestal nog geen 10 replys en waren dus al snel verdwenen. Beetje jammer dus misschien dat het op ART beter gaat.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 16-10-2003 @ 10:11:
en @staybeautiful. Die muziekliefhebbers op muziek hebben zich nooit zo geinteresseerd in andermans mp3s want ze kregen meestal nog geen 10 replys en waren dus al snel verdwenen. Beetje jammer dus misschien dat het op ART beter gaat.
hmm dat is volgens mij de grootste onzin ooit.

ik herinner me een zeker topic

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=612421

81 reply's yo. beetje jammer. en het is nog serieus ook.

en er zijn meer van dit soort topics geweest, al zijn er relatief weinig mensen die eigen nummers posten
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:38
Verwijderd
Misschien werkt het totaal niet op ARTistiek, we kunnen het in ieder geval proberen. Mochten alle topics met eigen muziek nou zonder reacties verdwijnen kunnen regels altijd weer aangepast worden.

Dat dit nu is besloten betekent toch niet dat het voor eeuwig zo moet blijven? Geef het gewoon een kans, zie hoe het gaat en help zelf mee door af en toe eens op ART te kijken of er muziek staat of er je eigen muziek te posten. Er zijn inmiddels 3 nummers gepost, de eerste had veel reacties, de andere 2 weinig. Bij de andere twee heb ik echter ook niks meer gezien van de topicstarters, dan schiet het ook niet echt op.

Maar goed, geef het gewoon een aantal maanden. Heel veel 'schade' kan het niet geven want op Muziek werden ook amper eigen nummers gepost. Dan kunnen we later altijd weer andere opties bekijken, mocht het niet werken.

correctie: 4 nummers

Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:44
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
vraag:

horen topics als deze dan voortaan ook op artistiek? gaat ook over eigen muziek...
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:53
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxy schreef op 16-10-2003 @ 10:11:


en @staybeautiful. Die muziekliefhebbers op muziek hebben zich nooit zo geinteresseerd in andermans mp3s want ze kregen meestal nog geen 10 replys en waren dus al snel verdwenen. Beetje jammer dus misschien dat het op ART beter gaat.

dat ligt er helemaal aan hoe de maker post..... als iemand met z'n rapdis op muziek komt...... ja..... wat wil je dan...
maar als ie het nou opneemt en er iets van maakt, dan zal hij wel serieuze kritiek krijgen, weliswaar geen opbouwende, maar dat hoeft ook niet
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 18-10-2003 @ 15:44:
vraag:

horen topics als deze dan voortaan ook op artistiek? gaat ook over eigen muziek...
Nee.
Op ARTistiek horen enkel en alleen de zelfgemaakte nummers, niet alles wat met zelfgemaakte muziek te maken heeft. Zo is het beleid nu in ieder geval, maar volkomen logisch is het niet, dat geef ik toe.

In ieder geval vind ik de zelfgemaakte nummers op ART redelijk goed lopen, dus wat dat betreft is het volgens mij wel positief.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:14
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-10-2003 @ 21:04:
In ieder geval vind ik de zelfgemaakte nummers op ART redelijk goed lopen, dus wat dat betreft is het volgens mij wel positief.
mwah tis volgens mij eerder toeval dat er nu net wat mp3s gepost worden, zou op muziek denk ik net zo goed lopen
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 20-10-2003 @ 21:14:
mwah tis volgens mij eerder toeval dat er nu net wat mp3s gepost worden, zou op muziek denk ik net zo goed lopen
Ik denk dat het ook onder het idee "het nieuwe beleid eens uitproberen" valt.

Nou ja, misschien dat het over een tijdje weer gewoon teruggaat naar Muziek, wanneer men daar het idee heeft dat er ruimte voor is. Voorlopig is het iig zo geregeld.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 01:56
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-10-2003 @ 21:04:
Nee.
Op ARTistiek horen enkel en alleen de zelfgemaakte nummers, niet alles wat met zelfgemaakte muziek te maken heeft. Zo is het beleid nu in ieder geval, maar volkomen logisch is het niet, dat geef ik toe.

In ieder geval vind ik de zelfgemaakte nummers op ART redelijk goed lopen, dus wat dat betreft is het volgens mij wel positief.
het spijt me zeer maar ik vind het lulkoek. Volgens meerdere redeneringen binnen dit topic krijg ik het idee dat muziek een ondergeschoven kindje word. Op het kantine forum muziek gaat het alleen maar over de hedendaagse moderne muziek, terwijl er genoeg forummers zijn (naar mijn idee) die het over kunstmuziek willen hebben. Ik ben van mening dat die mensein (waaronder ik) ook hun eigen forum moeten krijgen, zoals ook de mensen van de beeldende kunst hebben. Dat daar zelfgemaakte nummers bij blijken te horen... NOU EN????
Ook dat heeft toch bestaansrecht?

Als je twijfelt, mail maar, ik heb muziekwetenschap gestudeerd. Dus ik weet er genoeg van... larkenau@zonnet.nl
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 02:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
DeuS schreef op 08-11-2003 @ 02:56:
het spijt me zeer maar ik vind het lulkoek. Volgens meerdere redeneringen binnen dit topic krijg ik het idee dat muziek een ondergeschoven kindje word. Op het kantine forum muziek gaat het alleen maar over de hedendaagse moderne muziek, terwijl er genoeg forummers zijn (naar mijn idee) die het over kunstmuziek willen hebben. Ik ben van mening dat die mensein (waaronder ik) ook hun eigen forum moeten krijgen, zoals ook de mensen van de beeldende kunst hebben. Dat daar zelfgemaakte nummers bij blijken te horen... NOU EN????
Ook dat heeft toch bestaansrecht?

Als je twijfelt, mail maar, ik heb muziekwetenschap gestudeerd. Dus ik weet er genoeg van... larkenau@zonnet.nl
Dan maak je een topic op muziek en laat je FB's daar even flink op modden als er mensen steeds in gaan lopen kutten. Is dat nou zo moeilijk? (omg, dat gaat een dagtaak worden )

ALs er dan die genoeg forummers zijn wordt dat topic een hit. Is het topic na anderhalfuur al dood dan ben je toch de enige die daar van houd. (en laat gewoon een FB+ anders een waarschuwing in je topic zetten dat iedereen die zit te kutten in het topic zonder pardon/waarschuwing/mail een weekban krijgt onder het motto 'told ya so')

Loopt het topic goed dan weet je gelijk of er interesse voor is en of het genoeg interesse is voor een heel appart subforum buiten Muziek of de topics op ARTistiek.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:33
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
DeuS schreef op 08-11-2003 @ 02:56:
Op het kantine forum muziek gaat het alleen maar over de hedendaagse moderne muziek, terwijl er genoeg forummers zijn (naar mijn idee) die het over kunstmuziek willen hebben. Ik ben van mening dat die mensein (waaronder ik) ook hun eigen forum moeten krijgen, zoals ook de mensen van de beeldende kunst hebben. [/email]
Natuurlijk zijn de bezoekers op muziek momenteel vaak van de hc/punk/metal kant, maar dat betekent niet dat we niet andere muziekstijlen kunnen bespreken. En al helemaal niet dat dat niet zou kunnen.

Mijn voorstel is dus dat je het een tijdje op muziek probeert, open wat interessante kunstmuziek topics en natuurlijk houden fb's dat qua gezeik in de gaten maar dat proberen we met ieder topic te doen.. Als er meer kunstmuziek topics staan zullen er vanzelf ook meer kunstmuziek liefhebbers komen en dat maakt het muziekforum een stuk interessanter
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
DeuS schreef op 08-11-2003 @ 02:56:
het spijt me zeer maar ik vind het lulkoek. Volgens meerdere redeneringen binnen dit topic krijg ik het idee dat muziek een ondergeschoven kindje word. Op het kantine forum muziek gaat het alleen maar over de hedendaagse moderne muziek, terwijl er genoeg forummers zijn (naar mijn idee) die het over kunstmuziek willen hebben. Ik ben van mening dat die mensein (waaronder ik) ook hun eigen forum moeten krijgen, zoals ook de mensen van de beeldende kunst hebben. Dat daar zelfgemaakte nummers bij blijken te horen... NOU EN????
Ook dat heeft toch bestaansrecht?

Als je twijfelt, mail maar, ik heb muziekwetenschap gestudeerd. Dus ik weet er genoeg van... larkenau@zonnet.nl
Ik snap niet helemaal waarom dit een reactie is op mijn post? Ik zeg alleen dat het nieuwe beleid, waarbij zelfgemaakte nummers op ART horen goed loopt. Er worden in ieder geval heel veel nummers gepost en ze krijgen ook allemaal reacties, lijkt me dus positief.

De rest is gewoon een heel andere discussie. ART kan nu voornamelijk beschouwd worden als de plek waar je zelfgemaakte kunst neerzet, op verhalen en gedichten na, omdat het dan te vol zou worden. Er worden echter niet zoveel tekeningen, of zoveel foto's, of zoveel pixelartwerken, of zoveel zelfgemaakte muziekjes neergeplant, dat ieder een eigen forum zou kunnen vullen, dus zit het bij elkaar en dat werkt imo uitstekend.

Verder is het misschien zo dat er op Muziek niet echt aandacht is voor kunstmuziek en dergelijke, maar dan is het dus aan al die mensen die er interesse in hebben volgens jou, om daar verandering in te brengen. Je kunt alles wel gaan blijven splitsen anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [muziek] naam nieuw subforum.
cha0s
195 08-04-2005 14:25
Beleidszaken [IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is!
McMotion
122 09-02-2005 20:01
Muziek Nieuw subforum!!!
Roxy
93 09-02-2005 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.