Oud 11-06-2004, 15:22
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb mijn haar gekleurd met hennapoeder (gewoon rood) iets meer dan 3 maanden geleden.
In het begin was het een beetje oranje, maar dat vervaagde gelukkig wel na een paar keer wassen, nu is het gewoon bruin met een rode gloed. (je ziet het dus al nauwelijks meer)

Mijn haar is lang en de henna is er dus nog lang niet uitgegroeit, maar wel vervaagd.

Ik heb gelezen en gehoord dat je je haar niet mag verven als je het met henna gekleurd hebt en op de verpakking van de haarverf waarschuwen ze er ook voor.

Nu vraag ik me af of iemand er ervaring mee heeft en wat er dan gebeurd als je het toch doet.

Ik vind het niet erg als het niet pakt, maar wel als het knaloranje wordt of uit gaat vallen ofzo
(de bedoeling is om het blond te verven met Poly Blonde van Scharzkopf) De verf zegt 5-7 tinten op te lichten.

Nou ja goed, ehm, iemand ervaring met verven over henna heen en wat was het resultaat?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:32
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Niemand een idee?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:35
Verwijderd
nee.. srry
mar ehmzz henna voor in je haar?? lijkt me niet echt fijn.. das toch voor je handen ofzow?/ om tatoe te make??
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 12:24
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-06-2004 @ 13:35 :
nee.. srry
mar ehmzz henna voor in je haar?? lijkt me niet echt fijn.. das toch voor je handen ofzow?/ om tatoe te make??
Henna is ook gewoon voor je haar hoor, dat is niet zo heel abnormaal
Schijnt zelfs beter te zijn dan gewone haarverf, tis puur natuur.

Alleen de pech is dat je er dus niet zo goed overheen kunt verven geloof ik
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 12:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ga informeren bij de kapper
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Als je ergens hebt gelezen dat het niet slim is zou ik het zeker niet doen. Blonderen is imo iets anders dan verfen, omdat het veel sterker spul moet zijn.
Misschien gewoon eens vragen bij een drogist die je vertrouwd?

Ik zal het mijn moeder eens vragen als ik eraan denk, zij verft het ook vaak en smeert ook met Henna. (Klote stink spul. )
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij pakt haarverf gewoon niet als je je haar met henna gekleurd hebt omdat die henna een laagje om je haar legt (net als sommige soorten shampoo) maar voor goed advies is het verstandig om even langs de kapper te gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:33
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
hoe lang blijft dat eigenlijk stinken, nadat je het in je haar hebt gedaan?
een paar dagen ofzo??
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:27
Verwijderd
Ik heb aantal keren henna in mn haar gehad
En heb t ook geverfd daarna
Nouja t is niet heel erg ofso
alleen het rood blijft er door heen komen
Heb t paar keer zwart geverfd en blijft een rooie/oranje
gloed doorheen komen. Heb t nou met paars/roze geverfd
En mijn uitgroei heb de verf wel gepakt en rets van de haar
is alleen een gloed. Dus denk dat dat door de henna komt
Verf pakt dus minder snel in het haar. EN dat stinken valt best wel mee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:32
ofniet
ofniet is offline
kan je je haar niet gewoon weer verven met henna dan?
__________________
ja sukkel
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:58
Verwijderd
De verf pakt niet goed op je haar als je het eerder geverfd hebt met henna. Je blijft altijd een roodachtige gloed zien.

Blonderen is dus niet slim, omdat het dan hoogstwaarschijnlijk wortel-oranje wordt. Bij bijvoorbeeld zwart zou het niet zo erg zijn.

En wat die stank betreft - ik vind henna lekker ruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:04
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
haha ok bedankt, in een wortelkleurtje heb ik weinig zin

rothenna

maar nu weet ik iig zeker dat ik het niet moet doen

alhoewel kan het altijd op 1 half plukje proberen en die er af knippen als ie oranje blijkt te worden (blijft hopen)

maar er over heen verven in een donkerdere kleur kan dus wel, alleen blijf je rode gloed houden, maar dat vind ik niet zo erg.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:17
Verwijderd
Heb wel een geprobeert nadat ik henna heb gehad, het te blonderen toen werd me uitgroei gewoon blond/wit en waar henna zat echt oranje. Dus niet doen, alleen donkerder verf zou ik gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:46
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Lean schreef op 14-06-2004 @ 15:17 :
Heb wel een geprobeert nadat ik henna heb gehad, het te blonderen toen werd me uitgroei gewoon blond/wit en waar henna zat echt oranje. Dus niet doen, alleen donkerder verf zou ik gebruiken..
hmpf ok nu ben ik echt overtuigd geloof ik

hoe lang geleden was het toen ongeveer dat je henna in je haar had gedaan?

gaat henna er ooit nog vanzelf uit, of moet t echt uitgroeien?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Fleur schreef op 14-06-2004 @ 16:46 :
hmpf ok nu ben ik echt overtuigd geloof ik

hoe lang geleden was het toen ongeveer dat je henna in je haar had gedaan?

gaat henna er ooit nog vanzelf uit, of moet t echt uitgroeien?
Het moet eruit groeien, je kunt het er niet uit verfen en de kleur slijt niet uit je haar.
Het was 2/3 jaar geleden dat ik er henna in heb gedaan. Ik heb het ook een keer bruin gekleurd en paar maanden later blondeerverf erin gedaan, was hetzelfde effect.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:52
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik heb een lange tijd geleden mn haren geverfd met henna. Daarna heb ik t gewoon geverfd met verf. En dat pakte goed Ik heb het trouwens wel donkerrood geverfd toen, dus je zag niet een extra rode gloed ofzo door de henna. Maar dat was goed gelukt dus.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 22:03
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Lean schreef op 14-06-2004 @ 17:09 :
Het moet eruit groeien, je kunt het er niet uit verfen en de kleur slijt niet uit je haar.
Het was 2/3 jaar geleden dat ik er henna in heb gedaan. Ik heb het ook een keer bruin gekleurd en paar maanden later blondeerverf erin gedaan, was hetzelfde effect.
kutkutkut

2/3 jaar, aargh
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Fleur schreef op 15-06-2004 @ 23:03 :
kutkutkut

2/3 jaar, aargh
hoezo kut 2/3 jaar?? Ik bedoelde daarmee, dat ik zolang geleden henna erin heb gedaan. Hoe lang het duurt totdat het is uit gegroeit, kan langer duren maar ook korter, ligt eraan hoelang je haar is, hoe snel het groeit en als je bv. na een jaar denkt nu gaat het kort en knip je de henna eraf en de uitgroei laat je zitten. Maar als je lang haar hebt tot ong. schouder duurt dat wel langer dan een jaartje..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:47
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Lean schreef op 16-06-2004 @ 13:00 :
hoezo kut 2/3 jaar?? Ik bedoelde daarmee, dat ik zolang geleden henna erin heb gedaan. Hoe lang het duurt totdat het is uit gegroeit, kan langer duren maar ook korter, ligt eraan hoelang je haar is, hoe snel het groeit en als je bv. na een jaar denkt nu gaat het kort en knip je de henna eraf en de uitgroei laat je zitten. Maar als je lang haar hebt tot ong. schouder duurt dat wel langer dan een jaartje..
ik zei kut omdat jij het 2/3 jaar geleden hebt gedaan en het nog niet lukte om het lichter te verven.
Ik heb het nog geen half jaar geleden gedaan en ik dacht misschien kan het nu wel
Mijn haar is erg lang, dus helemaal uit laten groeien gaat een eeuw duren.. nogmaals kut

Maar ja, goed, heb die henna er zelf in gedaan ntl.

Iig bedankt voor je uitleg.
Ik ga heeeeeeeel veel geduld hebben.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 07:27
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Hmm wat vreemd . Ik ben zelf Marokkaanse en wij gebruiken over het algemeen heel veel henna, voor op onze handen, voeten en haar.
De Henna die ik gebruik en iedereen die ik ken is echte pure Henna, zonder verpakking, maar zit gewoon in een zakje.
Ik heb mijn haar, kort nadat ik het met Henna had geverfd (anderhalve maand erna) mijn haar met verf uit de winkel geverfd (nu ben ik de naam kwijt , dat verf met die accenten )...
Anyway bij mij was er dus geen enkel probleem .
Nu vraag ik mij dus af wat voor Henna jullie hebben gebruikt.
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 13:06
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 17-06-2004 @ 08:27 :
Hmm wat vreemd . Ik ben zelf Marokkaanse en wij gebruiken over het algemeen heel veel henna, voor op onze handen, voeten en haar.
De Henna die ik gebruik en iedereen die ik ken is echte pure Henna, zonder verpakking, maar zit gewoon in een zakje.
Ik heb mijn haar, kort nadat ik het met Henna had geverfd (anderhalve maand erna) mijn haar met verf uit de winkel geverfd (nu ben ik de naam kwijt , dat verf met die accenten )...
Anyway bij mij was er dus geen enkel probleem .
Nu vraag ik mij dus af wat voor Henna jullie hebben gebruikt.
Hmm, welke kleur heb je je haar daarna geverft?

De henna die ik heb gebruikt komt bij De Tuinen vandaan geloof ik, ook gewoon zo'n zakje met poeder.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:33
Anoniem
henna roeleert
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:08
Soowl
Avatar van Soowl
Soowl is offline
had ook met henna gekleurd, maar dat duurt echt heel erg lang voordat dat eruit is zeg! Had vorig jaar gedaan en je ziet het nu nog, maar het is nogal vervaagd en dat vind ik net iets minder mooi, maar om het weer te gaan verven (zit ik na een tijdje weer met hetzelfde) Denk dat dat wel gewoon kan hoor eroverheen verven, het zal vast niet knaloranje worden
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:53
Verwijderd
Rood gaat er altijd moeilijk uit, of gewoon niet. Heb zelf ook heel vaak moeten bleken en oververven voor het wat beter was. En dat is ook al zo lekker voor je haar
Ik heb ervan geleerd nooit meer iets met rood in m'n haar te doen...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 09:54
TaRkAn_lOvEr
Avatar van TaRkAn_lOvEr
TaRkAn_lOvEr is offline
Citaat:
Fleur schreef op 11-06-2004 @ 16:22 :
Ik heb mijn haar gekleurd met hennapoeder (gewoon rood) iets meer dan 3 maanden geleden.
In het begin was het een beetje oranje, maar dat vervaagde gelukkig wel na een paar keer wassen, nu is het gewoon bruin met een rode gloed. (je ziet het dus al nauwelijks meer)

Mijn haar is lang en de henna is er dus nog lang niet uitgegroeit, maar wel vervaagd.

Ik heb gelezen en gehoord dat je je haar niet mag verven als je het met henna gekleurd hebt en op de verpakking van de haarverf waarschuwen ze er ook voor.

Nu vraag ik me af of iemand er ervaring mee heeft en wat er dan gebeurd als je het toch doet.

Ik vind het niet erg als het niet pakt, maar wel als het knaloranje wordt of uit gaat vallen ofzo
(de bedoeling is om het blond te verven met Poly Blonde van Scharzkopf) De verf zegt 5-7 tinten op te lichten.

Nou ja goed, ehm, iemand ervaring met verven over henna heen en wat was het resultaat?
Ik heb ook met henna mijn haar geverfd,maar over 1jaar ofso konik het blonderen er is nix mee aan de hand je moet gewoon afwachten wanneer de oranje kleur weg is(effe geduld)dankan je met gerust weer verven met een andere kleur
__________________
»-(¯`v´¯)-»
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 12:36
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
Fleur schreef op 11-06-2004 @ 16:22 :
Ik heb mijn haar gekleurd met hennapoeder (gewoon rood) iets meer dan 3 maanden geleden.
In het begin was het een beetje oranje, maar dat vervaagde gelukkig wel na een paar keer wassen, nu is het gewoon bruin met een rode gloed. (je ziet het dus al nauwelijks meer)

Mijn haar is lang en de henna is er dus nog lang niet uitgegroeit, maar wel vervaagd.

Ik heb gelezen en gehoord dat je je haar niet mag verven als je het met henna gekleurd hebt en op de verpakking van de haarverf waarschuwen ze er ook voor.

Nu vraag ik me af of iemand er ervaring mee heeft en wat er dan gebeurd als je het toch doet.

Ik vind het niet erg als het niet pakt, maar wel als het knaloranje wordt of uit gaat vallen ofzo
(de bedoeling is om het blond te verven met Poly Blonde van Scharzkopf) De verf zegt 5-7 tinten op te lichten.

Nou ja goed, ehm, iemand ervaring met verven over henna heen en wat was het resultaat?
Ik heb niet de reacties gelezen, dus sorry als er een soortgelijk iets al staat:

Ik heb zelf vroeger toen mn haar nog lang(ja lang..) was, ook altijd mn haar met henna geverft, en ook met gewone verf eroverheen. Het kan geen kwaad, bij mij is het altijd goed gegaan. Waarom ze ervoor waarschuwen zou ik niet weten eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:09
Verwijderd
Ik wil m'n haar ook met henna gaan verven, dus daarom heb ik ff deze topic opgezocht. Ik zat op internet te zoeken naar info over henna en kwam ook tegen dat je haar uit zou kunnen vallen of groen zou kunnen worden als je het daarna weer gewoon zou gaan kleuren.
Een vrouw was daarover gaan klagen bij de consumentenbond ofzo, want haar kapper had dat gezegd, blabla.

Maar ik kwam ook weer tegen dat het eraan ligt of de henna helemaal natuurlijk is of dat er iets metaalachtigs(?) aan toe was gevoegd, want dat zou dan met gewone verf kunnen reageren.

Ik wil het bij een kapper laten kleuren met henna, want ik ben er zelf geloof ik niet zo handig in.. maar ik wil dan graag een aantal dingen weten:

- hoe reageert de kleur op (veel) zonlicht?
- hoe reageert de kleur op zwembadwater (chloor!) ?

(niet dat ik ooit zwem, maar gewoon..)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 13:23
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Er bestaat ook Henna om je haar blond te maken!!!

Maar volgens mij is dit bedoelt voor mensen met grijs haar! (weet het niet zeker)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 18:47
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 19:09 :
Ik wil m'n haar ook met henna gaan verven, dus daarom heb ik ff deze topic opgezocht. Ik zat op internet te zoeken naar info over henna en kwam ook tegen dat je haar uit zou kunnen vallen of groen zou kunnen worden als je het daarna weer gewoon zou gaan kleuren.
Een vrouw was daarover gaan klagen bij de consumentenbond ofzo, want haar kapper had dat gezegd, blabla.

Maar ik kwam ook weer tegen dat het eraan ligt of de henna helemaal natuurlijk is of dat er iets metaalachtigs(?) aan toe was gevoegd, want dat zou dan met gewone verf kunnen reageren.

Ik wil het bij een kapper laten kleuren met henna, want ik ben er zelf geloof ik niet zo handig in.. maar ik wil dan graag een aantal dingen weten:

- hoe reageert de kleur op (veel) zonlicht?
- hoe reageert de kleur op zwembadwater (chloor!) ?

(niet dat ik ooit zwem, maar gewoon..)
Haha, ja dat kwam ik ook op een forum tegen net voor ik dit topic opende, schrok me dood
Henna reageert als het goed is niet op zonlicht en chloor, maar hoe het met extreem veel zonlicht zit weet ik niet, kan hooguit iets lichter worden.
Het is bij mij iig door zon of chloor nooit groen uitgeslagen of wat dan ook (en ik zwem iig 1 x per week)

En kleuren met henna is heel makkelijk hoor.
Alleen zorgen dat je wat vaseline op je voorhoofd e.d. smeert om oranje vlekken op je huid te voorkomen (die er wel weer af gaan, maar kan wel een weekje duren)

@ stopmakingsense: huh, nooit van gehoord.
Niet toevallig in de war met Henna Plus (merk) verf?
Zo niet, dan ben ik wel benieuwd naar die henna die je haar blond zou maken.

Wilde de blonde verf trouwens laatst gaan proberen (na eeuwen met milde shampoo en geen cremespoeling gewassen te hebben in de hoop dat het helpt om de verf beter te laten pakken) op een plukje haar, maar helaas kan ik de verf nergens meer vinden. Ben zo benieuwd!
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:33
Verwijderd
Vandaag heb ik m'n haar met henna laten kleuren, bij de kapper dan. Ik vind het wel mooi geworden. Maar hij was erg voorzichtig met de kleur, het verschilt dus niet erg van de kleur die ik had.. beetje jammer. Dat heb ik altijd (vroeger met gewone haarverf dan): of het wordt echt té (donker/rood), of je ziet bijna geen verschil.

En ohja die kapper zei dat je het daarna ook weer gewoon kon kleuren enzo.. geen probleem. Het ligt er misschien ook aan wat voor henna, dat van dat enge verhaal was henna van de Body Shop.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 21:34
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-07-2004 @ 23:33 :

En ohja die kapper zei dat je het daarna ook weer gewoon kon kleuren enzo.. geen probleem. Het ligt er misschien ook aan wat voor henna, dat van dat enge verhaal was henna van de Body Shop.
Die heb ik gelukkig niet (van the body shop).
Als ik die verf nou eens vind kan ik het proberen! grr.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 22:37
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-06-2004 @ 14:59 :
Volgens mij pakt haarverf gewoon niet als je je haar met henna gekleurd hebt omdat die henna een laagje om je haar legt (net als sommige soorten shampoo) maar voor goed advies is het verstandig om even langs de kapper te gaan.
Mijn haar pakte de henna niet eens na 3 keer wassen was het er helemaal uit, ik heb twee keer mijn haren geverft met henna en beide keren is het niet gelukt, terwijl het bij mijn vriendin wel mooi gelukt was, ligt dat dan aan mijn shampoo dan?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:01
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik ben van plan mn haar met henna te kleuren en graag zelf ( met de hulp van m'n vriend ) een henna tattoo te zetten maar had nog een klein vraagje. De henna wat gebruikt wordt voor het verven van haren is niet dezelfde henna als voor tattoo's?
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 07:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Blackeyed schreef op 12-07-2004 @ 21:01 :
De henna wat gebruikt wordt voor het verven van haren is niet dezelfde henna als voor tattoo's?
Volgens mij niet nee. Maar ben niet zeker
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:02
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-06-2004 @ 22:53 :
Rood gaat er altijd moeilijk uit, of gewoon niet. Heb zelf ook heel vaak moeten bleken en oververven voor het wat beter was. En dat is ook al zo lekker voor je haar
Ik heb ervan geleerd nooit meer iets met rood in m'n haar te doen...
Dat ken ik.. ooit men haren knalrood laten verven.. van dat fluorood, weet niet wat ik toen in men hoofd had Maar dit heeft laaaaaaaaang geduurd eer die rode tint uit men haren was.. Nu had ik overlaatst men haren zwart laten verven, met een rode gloed erin, en jah.. 'k ben nogal iemand die niet lang met hetzelfde kapsel kan rondlopen.. wou ik het terug blond Het is goed aan ut komen, maar nog niet zoals het moet.

Dus advies: pas op met rode tinten in je haren
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Blackeyed schreef op 12-07-2004 @ 21:01 :
Ik ben van plan mn haar met henna te kleuren en graag zelf ( met de hulp van m'n vriend ) een henna tattoo te zetten maar had nog een klein vraagje. De henna wat gebruikt wordt voor het verven van haren is niet dezelfde henna als voor tattoo's?
als je gewoon natuurlijke henna hebt kun je daar zowel je haar mee verven als tattoo's mee maken, maar die tattoo's worden dan wel oranjebruin en niet mooi zwart.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-07-2004 @ 13:10 :
als je gewoon natuurlijke henna hebt kun je daar zowel je haar mee verven als tattoo's mee maken, maar die tattoo's worden dan wel oranjebruin en niet mooi zwart.
Kan je die zwarte trouwens wel krijgen hier in NL? Die zwarte kleurstof is namelijk niet erg gezond..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-07-2004 @ 13:14 :
Kan je die zwarte trouwens wel krijgen hier in NL? Die zwarte kleurstof is namelijk niet erg gezond..
Er bestaat geen zwarte henna zonder kleurstof. Wel donkerbruin tot rood, tot oranje, maar geen zwart.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 10-07-2004 @ 23:37 :
Mijn haar pakte de henna niet eens na 3 keer wassen was het er helemaal uit, ik heb twee keer mijn haren geverft met henna en beide keren is het niet gelukt, terwijl het bij mijn vriendin wel mooi gelukt was, ligt dat dan aan mijn shampoo dan?
Ik weet het niet. Toen het aan mijn shampoo lag toen pakte de haarverf helemaal niet, er zat gewoon geen kleur in. Het was niet zo dat het er heel snel weer uit was want het zat er gewoon niet in. Toen het er bij jou zo snel uit was, heb je je haar toen met shampoo voor gekleurd haar gewassen? Dat zorgt ervoor dat de kleur langer (mooi) blijft namelijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:54
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Het is gelukt!

Het is niet lichtblond geworden, maar wel een stuk lichter, beetje goudblond-achtig.
Niet rood, oranje, groen of iets dergelijks

Blonderen na henna kan dus opzich wel
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 20:59
Femke26
Femke26 is offline
Heyy, ik heb mijn haar ook iets van een jaar geleden geverfd met henna.. En je haar gaat inderdaad dood als je het met gewone verf verft of blondeerd of bleekt. Maar je kan je haar wel verfen met een verf die er na een paar keer wassen eruit gaat. Dat het ik ook gedaan en het is allemaal gewoon goed gegaan. Ik heb dit product gebruikt:L'Oréal Paris Casting Créme Gloss. Je kan hem gewoon bij de kruidvat of etos ofzo kopen. Hopelijk heb je hier iets aan haha
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 21:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Deze user heeft haar haar inmiddels 12 jaar geleden gekleurd, dus ik denk niet dat ze nog wat aan je tips hebben. Mocht je verder willen kletsen over henna in je haar dan kun je trouwens het beste even een nieuw topic aanmaken op lifestyle
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Henna (verven haar)
Lasagna
4 12-03-2010 19:00
Lichaam & Gezondheid waar kun je henna kopen (henna tattoo)
bassgirl
14 04-10-2005 16:48
Lichaam & Gezondheid Henna (haren)
Gatara
11 18-06-2003 18:46
Lichaam & Gezondheid henna (pasta,geen haarverf)
sui
12 28-05-2003 22:31
Lifestyle Haarverf en Henna
eztah
6 07-05-2003 22:49
Lifestyle Henna om mee te schilderen (niet voor je haar)
Yamyam
20 25-03-2003 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.