Oud 30-06-2004, 22:01
Chandis
Chandis is offline
-

Laatst gewijzigd op 24-09-2016 om 23:43.
Advertentie
Oud 30-06-2004, 22:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had vanavond mijn diplomauitreiking en ik had een nette zwarte driekwart broek met splitten aan, een gekleurd gestreept truitje en daaronder zwarte hoge gympen (model allstar). Verder had ik mijn haar opgestoken en kregen we een corsage. In het fototopic hier op Eindexamen kan je nog een stukje van mn shirtje zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-06-2004, 22:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb m morgen, en van mn moeder moet ik mn polkadotjurkje aan. (Niet dat mn moeder me altijd verteld wat ik aan moet, maar volgens haar staat ie me zo goed )
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 30-06-2004, 22:15
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Ik heb echt een kledingdilemma op dit moment
Ik denk op dit moment dat ik ga kiezen voor een grasgroen jasje met zwart topje eronder, op een spijkerbroek. Is netjes op een nonchalante manier. Ofzo .
En als ik dat niet aantrek moet ik morgenochtend nodig nog even winkelen, want dan weet ik het echt niet.
Oud 30-06-2004, 22:18
Verwijderd
Bij die van de mavo had ik gewoon een spijkerbroek en een truitje aan, met m'n haar gewoon los. Bij de havo een zwarte broek en een (wat netter) truitje en met haar 'vast'.
Oud 30-06-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 23:18 :
Bij die van de mavo had ik gewoon een spijkerbroek en een truitje aan, met m'n haar gewoon los. Bij de havo een zwarte broek en een (wat netter) truitje en met haar 'vast'.
dat heb ik eerder gelezen
Oud 30-06-2004, 22:27
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Een spijkerbroek met nette schoenen en een trui lijkt me toch net zat voor de mannen?
Oud 30-06-2004, 22:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er waren bij ons veel jongens in pak. Maar ook wel een aantal in gewoon casual kleren (wel nét iets netter dan normaal).
De meisjes waren heel verschillend gekleed. Een paar een nette (gala)jurk, sommigen een rok met een leuk truitje, anderen gewoon hippe kleding. Maar allemaal wel verzorgd.

Ikzelf had een zwarte broek met zwarte laarzen en daarboven een blauw spaghettitruitje met een rood,roze,wit blousje.
Een net kettinkje d'r bij en ik vond het welletjes
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-06-2004, 23:01
Verwijderd
ik heb vanmiddag een lichtblauw vestje en een licht met donker blauw gestreept t-shirtje van de H&M gekocht wat ik aan ga doen, maar weet nog niet welke broek ik ga aan doen. ik denk mn donkerblauwe only broek. en ik heb nog blauwe armbandjes van mn ma gehad.
Oud 01-07-2004, 10:45
Verwijderd
rood jurkje, zwart jasje

veel jongens waren in pak, veel meisjes in rok of zomerjurkje.
wel leuk dat iedereen zich er netjes voor had gekleed. We kregen van de ouderraad ook nog corsages leuk hoor
Oud 01-07-2004, 10:49
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb daar echt geen moment over nagedacht . Wat dus neer kwam op een zwarte broek en een blauw truitje. Iedereen was wel wat netter maar er was er maar 1 in pak. Maar de leraren waren ook lang niet allemaal in pak.
Oud 01-07-2004, 11:41
Liessie
Avatar van Liessie
Liessie is offline
Denk dat ik vanavond een zwarte broek aandoe met een wit blousje erboven (met een zwart topje eronder)
__________________
I lost a game of Russian Roulette...
Oud 01-07-2004, 12:47
Verwijderd
Ik denk dat ik vanavond in een redelijk nette, donkerblauwe spijkerrok ga met een lichtblauw truitje met 3/4 mouwen. Er gaat bij ons niemand in pak, maar iedereen is wel wat netter dan normaal.
Oud 01-07-2004, 13:06
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik denk dat ik maar me donkergroene broek aandoe, met een zwart/wit blousje..
__________________
Dare to fly!
Oud 01-07-2004, 14:27
the tourist
the tourist is offline
Ik heb er niet eens aan gedacht om iets speciaals aan te doen
Ik doe wel een rokje aan ofzo.
Oud 01-07-2004, 14:33
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb morgen diploma-uitreiking...
ik heb een beige, best wel nette, broek met een groen gestreept shirtje erboven....
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 01-07-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-06-2004 @ 23:25 :
dat heb ik eerder gelezen
Tja, veel dezelfde topics kennelijk. En 't is niet veranderd en dat zal het ook niet doen, dus zal ik elke keer dat de vraag voorbij komt hetzelfde moeten antwoorden.
Oud 01-07-2004, 14:41
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
zus schreef op 01-07-2004 @ 14:06 :
Ik denk dat ik maar me donkergroene broek aandoe, met een zwart/wit blousje..
En nu weet ik zeker, het wordt die broek met gestreept blousje en rood shirtje
__________________
Dare to fly!
Ads door Google
Oud 01-07-2004, 15:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ga ook zoals ik naar mn gala ben geweest ,maar dan zonder het jasje van mn pak

dus donkerblauwe krijtstreepbroek en roze blousje met rafels erin
Oud 02-07-2004, 14:01
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb 'm vanavond. Ik trek een witte broek aan, daarop een blauw truitje (hele mooie aparte kleur) en soort van colbert-achtig spijkerjasje.
Oud 02-07-2004, 14:13
angel-nieke
angel-nieke is offline
ik doe me gewone kleren aan hoor... ga me ech nu opduffen... ik ben gewoon wie k ben... n vriendin van me is behoorlijk alternatief en die heeft vwo gedaan waar t grootste deel kakker is, zij gaat dus nu ook als "zichzelf" en heeft haar vader en vriend mee om niet ech net te gaan... vink erg lachuh van dr... zien die hokeytrutjes ook eens wat anders
Oud 03-07-2004, 20:20
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Mn polkadotjurkje en mega hoge hakken
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 05-07-2004, 10:24
Faery
Faery is offline
Wat een onzin, al dat nette gedoe. Ik heb maar gewoon m'n dagelijkse kloffie aangedaan.
__________________
Genocidealisme.
Oud 05-07-2004, 14:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik had een kort zwart rokje met tule en daarboven een zwarte blouse met kant/zwarte bloemen aan de voorkant. en m'n ballerina's aan en we kregen een walgelijk lelijke corsage
De meisjes waren allemaal wel netjes, maar er waren maar 3 jongens in pak. En de rest van de jongens zag er gewoon niet uit, maar daar hebben ze dagelijks last van (imo)
__________________
look back and laugh
Oud 05-07-2004, 18:51
timp
timp is offline
vans oldschool low cut schoenen, dickies broek, rood t-shirt van zann, cheapo h&m petje.
maar dat was dus afgelopen woensdag
Advertentie
Oud 05-07-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
timp schreef op 05-07-2004 @ 19:51 :
vans oldschool low cut schoenen, dickies broek, rood t-shirt van zann, cheapo h&m petje.
maar dat was dus afgelopen woensdag
Haha, koel
Oud 06-07-2004, 09:44
angel--1987
angel--1987 is offline
bij ons had iedereeng ewonde kleren aan,
ik had me sijkerbroek met zwart shirtje en een sijkerjasje aan
enverder had iedereen gewoon zoiets
__________________
life goes on
Oud 06-07-2004, 13:07
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
ik had het (mijns inziens goede) idee om sloffen aan te doen bij het ophalen van mijn diploma, en eventueel verder ook nog een pyjama. zodat ik in de toekomst kan zeggen dat ik mijn vwo diploma op mijn sloffen gehaald heb.

nou vinden mijn ouders dit niet zo'n goed idee aangezien er mensen zijn die zich echt helemaal uit de naad gewerkt hebben om hun diploma te halen, en omdat ik dit niet heb gedaan zou dit misschien kwetsend over kunnen komen.

hoe staan jullie hier tegenover, vooral de mensen die erg hard gewerkt hebben voor hun diploma? vinden jullie het wel of neit kunnen?
Oud 06-07-2004, 13:23
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik vindt het wel een leuk idee (alhoewel iedereen voor zijn VWO diploma heeft moeten werken) .
Oud 06-07-2004, 15:17
Miep#1
Miep#1 is offline
Ehm ik heb er niet over nagedacht. Bedenk het 's ochtends vroeg wel... Voor mij is dit diploma niet bijzonder omdat ik er niet hard voor heb hoeven werken, misschien dat ik er anders over denk wanneer ik mijn volgende diploma haal.
Tja op je sloffen gaan, is wel grappig natuurlijk maar idd niet zo heel vriendelijk tegenover mensen die keihard hebben moeten werken. Maar als ze een beetje gevoel voor humor hebben komen ze er wel overheen!
Oud 06-07-2004, 15:32
horsepills
horsepills is offline
hehe, ik ga in een iron maiden t-shirt, ongeschoren, en met een kapotte spijkerbroek.....
zo was 't plan..

ik denk dat het toch ehm colbertje wordt met een t shirt eronder ofzo
Oud 06-07-2004, 16:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jampot schreef op 06-07-2004 @ 14:07 :
hoe staan jullie hier tegenover, vooral de mensen die erg hard gewerkt hebben voor hun diploma? vinden jullie het wel of neit kunnen?
Ik heb voor mijn diploma moeten knokken en ik sta hier niet zo heel positief tegenover maar dat is meer omdat we bij ons op de foto moeten in nette kleding en dat je die foto als herinnering houdt voor later. Ik zou er niet mee zitten dat jij je diploma op sloffen wilt halen terwijl ik er hard voor heb moeten werken hoor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-07-2004, 19:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ jampot,

ik weet zeker dat er mensen zijn die helemaal dubbel om je liggen.... zelf zou ik het als wat overdreven ervaren. maarruh, doe gewoon waar je zin in hebt! -x-
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-07-2004, 19:58
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Waarom ook je pyama? Je sloffen is een leuk id, maar je pyams vind ik een tikkie overdreven...
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149
Alyssia
500 18-09-2009 00:45
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 19:51
Verhalen & Gedichten Ingrid
~~dolce~~
13 11-07-2004 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.