Oud 21-11-2004, 21:34
gruncher
Avatar van gruncher
gruncher is offline
geweldig.. goede ouwe tijd misdaad =]
__________________
# Advanced Analogue
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2004, 21:45
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Goede serie inderdaad - ik heb de DVD's ervan in bezit. Wat deze weken werd uitgezonden, waren herhalingen - de serie was oorspronkelijk uitgezonden in de zomer van 2003 (en daarvoor natuurlijk al eerder op de Nederlandse TV, dat was ergens begin jaren '90, omdat ik me er nog wat van kan herinneren). In de zomer van 2003 had ik de serie écht leren kennen, en ik vond het erg goed en origineel voor een serie van die tijd. Steed en Emma zijn beiden knap als cool, en de humor en de verhaallijnen.... geweldig!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 22:21
Verwijderd
Ja geweldige serie is dat. Ik keek er ook altijd naar (uhm de hh welteverstaan he). De spanning tussen Emma en Steeds was echt hehe.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 22:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 21-11-2004 @ 22:21 :
Ja geweldige serie is dat. Ik keek er ook altijd naar (uhm de hh welteverstaan he). De spanning tussen Emma en Steeds was echt hehe.
Ik 'ship die twee.

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 08:20
Verwijderd
En zo hoort het ook!

Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 09:39
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb de aflevering gezien met Peter Cushing in een gastrol. Heel leuk om eens te zien.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 12:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 22-11-2004 @ 08:20 :
En zo hoort het ook!

[afbeelding]
En hier:





Hier trouwens twee zeer goede sites voor meer over "The Avengers", waarvan er één Nederlandstalig is (en ook de moeite waard):

The Avengers Portal

Purrr - De Wrekers

Ik denk dat qua Steed/Emma 'shippyness de aflevering met die katten het beste is. Zeker op het laatst van die aflevering.

Damn, ik moet de afleveringen nog eens bekijken, want ik weet het niet allemaal precies meer....

O ja, voor goeie Steed/Emma fanfiction (voor wie daarin geïnteresseerd is) moet je hier zijn:

The Avengers Library

Citaat:
A Narrator schreef op 22-11-2004 @ 09:39 :
Ik heb de aflevering gezien met Peter Cushing in een gastrol. Heel leuk om eens te zien.
[afbeelding]
Ik vond hem zeer charmant - later kwam ik erachter dat hij beroemd is van de Hammer horrorfilms (waarvan hij er veel deed met Christopher Lee).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 14:23
Verwijderd
Haha je bent wel fanatiek he (alleen maar positief )
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 22-11-2004 @ 14:23 :
Haha je bent wel fanatiek he (alleen maar positief )
Dat is nu weer wat minder, ik kom eigenlijk bijna nooit meer op die sites - maar in de zomer van 2003 was ik wel redelijk fanatiek, heb nog ergens een Steed/Emma fanficje van me liggen die nog lang niet af is.....

Het is gewoon geen groot fandom (wat ook te maken heeft met het feit dat "The Avengers" een serie is uit de jaren '60), er zijn niet genoeg fics en dan ga je je op den duur vervelen, omdat je 'shipper vlammetje niet aan blijft omdat er geen 'shipper hout is.

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 17:13 :
Dat is nu weer wat minder, ik kom eigenlijk bijna nooit meer op die sites - maar in de zomer van 2003 was ik wel redelijk fanatiek, heb nog ergens een Steed/Emma fanficje van me liggen die nog lang niet af is.....

Het is gewoon geen groot fandom (wat ook te maken heeft met het feit dat "The Avengers" een serie is uit de jaren '60), er zijn niet genoeg fics en dan ga je je op den duur vervelen, omdat je 'shipper vlammetje niet aan blijft omdat er geen 'shipper hout is.

Hmm... hoe ver is ie af?

Ja dat is misschien ook wel zo. Maar je moet het maar net kunnen hoor, fics schrijven. Ik zou het zelf echt niet kunnen, niet genoeg fantasie
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 22-11-2004 @ 17:57 :
Hmm... hoe ver is ie af?
Over de helft. Maar het plot is toch niet zo geweldig...

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:10
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Ik vond hem zeer charmant - later kwam ik erachter dat hij beroemd is van de Hammer horrorfilms (waarvan hij er veel deed met Christopher Lee).
Fantastisch duo!
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 09:58
gruncher
Avatar van gruncher
gruncher is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 17:13 :
Dat is nu weer wat minder, ik kom eigenlijk bijna nooit meer op die sites - maar in de zomer van 2003 was ik wel redelijk fanatiek, heb nog ergens een Steed/Emma fanficje van me liggen die nog lang niet af is.....

Het is gewoon geen groot fandom (wat ook te maken heeft met het feit dat "The Avengers" een serie is uit de jaren '60), er zijn niet genoeg fics en dan ga je je op den duur vervelen, omdat je 'shipper vlammetje niet aan blijft omdat er geen 'shipper hout is.

whehe.. lol
__________________
# Advanced Analogue
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:38
Verwijderd
Het komt er nu toch niet meer op, dacht ik?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:47
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 12:44 :
Ik vond hem zeer charmant - later kwam ik erachter dat hij beroemd is van de Hammer horrorfilms (waarvan hij er veel deed met Christopher Lee).

Dan gauw Star Wars: Episode IV: A New Hope kijken!

Kan je zien wat voor een bastard hij óók kan zijn
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 30-11-2004 @ 11:47 :
Dan gauw Star Wars: Episode IV: A New Hope kijken!

Kan je zien wat voor een bastard hij óók kan zijn
Hartstikke bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of ik hem in de videotheek kan vinden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.