Oud 23-05-2007, 00:23
Verwijderd
ik wil graag een longboard kopen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van die dingen en geen geld om naar een winkel te gaan en daar me te laten voorlichten en een board te kopen.

zijn er hier mensen met tips over merken, lengtes, hardheid van de wielen en dergelijke?

(en ik dacht: volgens mij is er nog geen dergelijk topic, dus ik gooi skateboarden er ook maar meteen bij)

of hoort dit bij lichaam en gezondheid misschien? de zoekfunctie leverde weinig op in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2007, 08:19
Verwijderd
De topic staat hier prima, als een niet real-life computerspelletje als hattrick al onder sport valt, dan skate/longboarden zeker.

Maar ik denk dat je sneller en beter antwoord krijgt op een echt skateforum
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 11:59
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
kan je niet gewoon naar een winkel gaan en je laten voorlichten? kopen is niet verplicht...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:15
Verwijderd
is misschien ook wel een idee idd... zit nou op www.longboarden.nl te kijken. grappig dat daar ook een site voor is
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 11:33
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Paar vrienden van me longboarden. Er zijn erg veel verschillende soorten decks, zowel qua shape, materiaal etc. Sommigen zijn meer op het touren gericht, terwijl anderen meer voor freestyle, sliden en snakeruns rijden zijn.

Hier moet je ook op letten bij de wielen, qua hardheid, en of je ermee wilt gaan sliden, of gewoon cruisen.

Hiero hebben ze aardig wat tof spul, levering schijnt ook oke te zijn.

Ik zou gewoon langs een betere skateshop gaan, en je laat informeren, en duidelijk maken wat je wilt met je deck, cruisen of de wat hardere stuff.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 11:46
Verwijderd
ondertussen is mn deck onderweg (gravity diamondtail, 94 cm) en zijn mijn trucks ed besteld idd bij sickboards... ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:01
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ga je voor cruisen, of meer slides e.d? Anders kan ik je slidepadhandschoenen aanraden, ideale dingen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:06
Verwijderd
ik ga gewoon cruisen. misschien later wat meer proberen, maar voorlopig hou ik het even bij gewoon rijden
(zodra ik wielen heb that is... hihi)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:10
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Voor cruisen beetje hardere grote wielen nemen, maar wel zorgen dat je geen wheelburn krijgt op je deck, dus je trucks goed afstellen. En lagers van een hoge ABEC erin .
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:19
Verwijderd
okeej dan
ben nu aan het schooien voor tweedehandsoefenwieletjes, dan bestel ik later wel "echte"
ik zit nog te twijfelen tussen deze en deze allebei in 78A
die powerballs zijn duurder en met veel kans op wheelbite, maar ik vind van die grote wielen wel echt stoer
die polkadots zijn goedkoper en passen zeker, dus die worden het waarschijnlijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dingen die mensen denken maar niet waar zijn.
Racing Dutch
170 13-02-2008 11:22
Lifestyle vertel hier wat je droom is!!!
maupydos
91 27-11-2003 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.