Oud 27-08-2006, 15:03
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Je ben verliefd op een hele goede vriend van je ex, waar het overigens als meer dan half jaar mee over is.
Je krijgt van hem, als je een reactie krijgt, bijna altijd positieve reacties. Maar ook vaak krijg je geen reactie terug.
Daarbij komt ook nog dat als zijn anders vrienden je kennen als de ex van zijn goede vriend.
Daarnaast wilt je ex niets van jou weten en heb je dus wel contact met zijn vriend waar je verliefd op bent en dat weet je ex...

Wat zou jij met deze situatie doen?
Doorzetten ondanks dat het de beste vriend van je ex is of hem uit je hoofd proberen te zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2006, 15:07
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjah, hangt er vanaf wat je ex vindt, wat de vrienden van je ex vinden en wat de jongen die je leuk vindt er van vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:15
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ex heeft er in princiepe niet echt iets mee te maken... want het gaat zijn vriend... en zij gingen 'vroeger' altijd met z'n 3en op stap..
Die jongen, 'ik-persoon' en ex....

En de vrienden zijn niet vrienden van ex, maar vrienden van de jongen waar ze verliefd op is... die heel soms ook mee gingen stappen 'vroeger'.

De jongen die zij leuk vind komt verwarrens over, omdat hij nu soort van keuze moet maken die hij niet wilt maken. Want hij wil misschien allebei hebben/houden, dat weet zij niet. Ze weet alleen dat hij altijd heel positief op msn en tijdens stappen (tegenkomen) reageert.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:18
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 27-08-2006 @ 16:15 :
Ex heeft er in princiepe niet echt iets mee te maken... want het gaat zijn vriend... en zij gingen 'vroeger' altijd met z'n 3en op stap..
Die jongen, 'ik-persoon' en ex....

En de vrienden zijn niet vrienden van ex, maar vrienden van de jongen waar ze verliefd op is... die heel soms ook mee gingen stappen 'vroeger'.

De jongen die zij leuk vind komt verwarrens over, omdat hij nu soort van keuze moet maken die hij niet wilt maken. Want hij wil misschien allebei hebben/houden, dat weet zij niet. Ze weet alleen dat hij altijd heel positief op msn en tijdens stappen (tegenkomen) reageert.
Aha, maar wat vinden die vrienden? Als hij haar echt leuk vindt dan zouden zijn vrienden het toch moeten begrijpen? Die zijn toch niet bevriend met die ex meer als ik het goed begrepen heb.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:37
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Het meisje weet niet zeker of hij (D) haar leuk vind.

Het meisje weet dus niet of ze
- verwachtingsvol moet zijn of
- dat ze beter wat afstand van haar gevoelend kan nemen en gewoon vrienden blijven en kijken waar het op uitloopt of
- als laatste kan ze het beter opgeven
Wat zou jij kiezen als je het meisjes was?


Wat zou jij doen als je D was? [edit] en je wist dat het meisje jou leuk vindt en jij haar misschien ook wel ziet zitten [/edit]
Zou je...
- Eerst gewoon goede vrienden worden en kijken hoe je vrienden (die beiden (ex en meisje) als stelletje kennen reageren en hoe de ex reageert?
- Een relatie met haar aangaan ondanks wat je allerbeste vrienden ervan zeggen?
- Haar afwijzen, je kunt het toch niet maken om met de ex van een goede vriend aan te komen

Laatst gewijzigd op 27-08-2006 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:43
Verwijderd
Wat maakt het nou uit dat het de vriend van je ex is? Als hij zijn vriendschap wil opofferen voor jou, is dat zijn zaak en niet de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:43
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Wat D zou doen kunnen we niet zeggen, want we weten practisch niet meer dan dat hij de vriend van de ex is. wat hij voor het meisje voelt is ons geheel onduidelijk, aangezien het meisje dat zelf ook totaal niet weet.

wat ik zou doen als meisje zijnde. gewoon gezellig met hem door gaan en kijken wat het haar brengt. mocht de jongen haar nog niet leuk (genoeg) vinden, kan ze dat altijd proberen te veranderen door gewoon zichzelf en hopelijk erg leuk in zijn ogen te zijn.
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 15:44
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Volg je hart en je ziet wel hoe het loopt. Je weet pas hoe erg het is als je het probeert.


Meten is weten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 16:49
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Ik ben samen met de beste vriendin van mijn ex.
Geeft geen problemen, we gaan soms met z'n drieën weg.

Wel is het zo dat ik nog altijd goed bevriend ben met mijn ex, dus no hard feelings.

Het is meer mijn vriendin die er soms problemen mee heeft, niet zozeer ik.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 16:59
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Jij hebt geluk vind ik, die situatie komt niet erg vaak meer voor, dat exen goed met elkaar over weg kunnen.

Het meisje wilt rustig een soort van vriendschappelijke band hebben met haar ex, niet in de zin van echt nog met elkaar op stap gaan, maar wel normaal even hoi zeggen als je elkaar tegenkomt. De ex is hier helaas iets minder van gedient omdat hij nogal erg graag stoer wilt doen tegen zijn vrienden, omdat hij haar aan de kant heeft gezet. Hij wil niet een softie worden genoemd.

D echter kent bijde kanten van het verhaal en wilt zich er het liefste buiten houden. Hij voelt zich hoogstens soms in het nauw gedreven omdat hij van beide kanten soms negatieve dingen te horen krijgt.

Het is een erg lastige situatie voor het meisje.
Ze komt vaker bij mij om advies vragen. Ik weet echter met deze situatie ook niets te beginnen, ik wil haar geen valse hoop geven, maar ook niet zeggen dat het niets kan worden want misschien vind D haar wel leuk maar durft hij nog geen definitieve keuze te maken.

Ik hoop dat de toekomst ons kan leren wat we nu nog niet weten....
En dat ik deze vriendin hiermee kon helpen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 17:58
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Als een ex van mijn beste vriend erg vaak contact met mee zocht, nog meer dan voordat we met z'n drieën uit gingen, dan zou ik dit aan mijn beste vriend mede delen. En hem vertellen wat die ex van hem allemaal probeert e.d.

Het is en blijft immers mijn beste vriend, en daar komt geen meisje tussen. Zo'n goede vriendschap heeft ook meer overlevingskans dan een verliefdheid op deze leeftijd. Pertinent alle contact met die ex verbreken zou één van de dingen zijn die ik zou doen, gewoon omdat ik niet vind dat je dat kunt maken tegenover je beste vriend.

Persoonlijk wil ik ook niet andere mensen in zo'n situatie manoeuvreren dus ook niet achter (goede) vriendinnen van mijn ex aan gaan.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 18:54
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
ik snap de situatie niet helemaal
doet het er nog wel toe dat hij de vriend van je ex is (geweest)?
of vraag je je meer af of hij je wel leuk vindt
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 18:59
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
het gaat erom dat het de vriend van haar ex is
En dat beinvloed de situatie zodanig dat het bijna daar vanaf hangt of hij wel of niet met haar wil..
Want zij krijgt wel het idee dat hij in haar geinteresseer is. maar de vraag is in welke mate en of dat met die vriend van D (haar ex) te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 19:15
Verwijderd
Hmm.. ik ben geloof ik niet de beste adviesgever, al zit ik wel in zo'n soort situatie.
Ik heb een ex, daarna met zijn vriend gerommeld en nu vind ik het broertje van die vriend leuk ( die tevens bij de vriendengroep van mijn ex en zijn vriend hoort )

Veel erger dan mij kan je het niet echt maken :/
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 20:42
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ik kan inderdaad niet echt nog een verwarrendere lastigere situatie bedenken op het moment.
Het meisje heeft hier te maken met twee vriendengroepen waarvan D de persoon is die de twee vriendengroepen verbind.
Vriendengroep+H --- D ---- Ex+vriendengroep
Dus het meisje kan vanuit twee vriendengroepen scheef aangekeken worden. Dus er zal als er een relatie van komt heel veel druk op die relatie gaan staan....

Maar hoe kom je in die situatie terecht? dat is echt vervelend...
En tsja soms kun je gevoelens niet sturen.. je kunt ze hoogstens onderdrukken en zelfs dat lukt niet altijd
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 07:25
Estar
Estar is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 27-08-2006 @ 16:37 :
Het meisje weet niet zeker of hij (D) haar leuk vind.

Het meisje weet dus niet of ze
- verwachtingsvol moet zijn of
- dat ze beter wat afstand van haar gevoelend kan nemen en gewoon vrienden blijven en kijken waar het op uitloopt of
- als laatste kan ze het beter opgeven
Wat zou jij kiezen als je het meisjes was?


Wat zou jij doen als je D was? [edit] en je wist dat het meisje jou leuk vindt en jij haar misschien ook wel ziet zitten [/edit]
Zou je...
- Eerst gewoon goede vrienden worden en kijken hoe je vrienden (die beiden (ex en meisje) als stelletje kennen reageren en hoe de ex reageert?
- Een relatie met haar aangaan ondanks wat je allerbeste vrienden ervan zeggen?
- Haar afwijzen, je kunt het toch niet maken om met de ex van een goede vriend aan te komen
Ik zou zelf kijken wat voor signalen hji afgeeft.

En als ik D was zou ik dat meisje negeren, ik blijf van de ex-liefjes van mijn vriendinnnen af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Houd nog van je ex
Jason2
15 31-12-2010 09:35
Liefde & Relatie Vrienden met je ex?
YellowLight
71 01-01-2006 15:18
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie Verliefd op de huisgenoot van je ex
Vlekje
12 27-11-2003 08:30
Liefde & Relatie verliefd op ex?!
stinkdiertje
6 21-09-2003 15:00
Liefde & Relatie Beste vriendin van je ex
Longshank
29 10-08-2003 02:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.