Oud 26-09-2018, 22:00
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Hey iedereen!

Ik zit soort van met een probleem, ik werk namelijk sinds 1 maand bij de supermarkt. Maar ben sinds dag 1 smoorverliefd op me leidinggevende. Ik dacht eerst dat het gewoon een crush was en niks bijzonders, maar elke keer als ik hem zie en met hem praat dan word ik zo intens gelukkig! Ook kan ik niet meer ophouden met aan hem denken...erg leuk maar natuurlijk ook best vervelend omdat nouja, het is me leidinggevende! Ik ben zelf 16 jaar en me leidinggevende is als ik het goed gok rond de 22/23. Dit is dus ook een leeftijdsverschil.
Toch vraag ik me af wat ik hiermee aan moet, zal ik het hem vertellen, hoop stiekem dat hij mij natuurlijk ook leuk vind. Tijdens werk praten en lachen we veel maar dat doet hij ook wel weer bij iedereen. Wat moet ik doen?

- anoniem2002tjex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2018, 22:21
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Ik zou opzich wel is een keer iets met hem willen doen buiten werk, is dit mogelijk denken jullie? En hoe moet ik dat aanpakken?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2018, 08:38
Verwijderd
Tsja, alles is mogelijk, maar een relatie met je leidinggevende is niet handig. Er zitten scheve machtsverhoudingen in. En wellicht heeft je werkgever ook duidelijke afspraken hierover, dat het niet mag. Dat is nog los van de vraag of hij daar interesse in heeft met jou.

Dat gezegd hebbende, lijkt een leuke relatie me waardevoller dan een bijbaantje bij een supermarkt. Dus je zou hem natuurlijk kunnen vragen of hij een keer wat wil gaan drinken na het werk, of naar de bios of zo. In het ergste geval zegt hij nee en voel je je een paar dagen ongemakkelijk. Niet leuk, maar ook geen ramp.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2018, 10:01
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Bedankt voor de reactie! Ik zat er zelf ook al aan te denken om aan hem te vragen om bijvoorbeeld is een keer iets samen te gaan drinken maar weet niet zo goed hoe ik dat moet vragen. Omdat ik niet weet of hij daar interesse in heeft en misschien vind hij het wel raar dat ik het vraag omdat ik pas 16 ben? Of zal ik het gewoon doen? Vind hem echt heel leuk
Met citaat reageren
Oud 27-09-2018, 10:02
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Tsja, alles is mogelijk, maar een relatie met je leidinggevende is niet handig. Er zitten scheve machtsverhoudingen in. En wellicht heeft je werkgever ook duidelijke afspraken hierover, dat het niet mag. Dat is nog los van de vraag of hij daar interesse in heeft met jou.

Dat gezegd hebbende, lijkt een leuke relatie me waardevoller dan een bijbaantje bij een supermarkt. Dus je zou hem natuurlijk kunnen vragen of hij een keer wat wil gaan drinken na het werk, of naar de bios of zo. In het ergste geval zegt hij nee en voel je je een paar dagen ongemakkelijk. Niet leuk, maar ook geen ramp.
Zie me antwoord biven dit bericht
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 10:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon op hem afstappen een praatje maken en vragen of hij wat wil drinken met je.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2018, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Tsja, alles is mogelijk, maar een relatie met je leidinggevende is niet handig. Er zitten scheve machtsverhoudingen in. En wellicht heeft je werkgever ook duidelijke afspraken hierover, dat het niet mag. Dat is nog los van de vraag of hij daar interesse in heeft met jou.

Dat gezegd hebbende, lijkt een leuke relatie me waardevoller dan een bijbaantje bij een supermarkt. Dus je zou hem natuurlijk kunnen vragen of hij een keer wat wil gaan drinken na het werk, of naar de bios of zo. In het ergste geval zegt hij nee en voel je je een paar dagen ongemakkelijk. Niet leuk, maar ook geen ramp.
Sorry maar dit riekt naar dit:

Kan me geen kak interesseren wat anderen ervan denken; ik vind het mooi. Doe je ding
Met citaat reageren
Oud 03-10-2018, 14:55
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Zaterdag beginnen we allebei om 13:00 en dan rookt hij meestal van te voren voor de winkel een sigaretje. Als ik hem dan tegenkom zal ik dan bij hem gaan staan en een praatje maken of alleen hoi zeggen en de winkel in gaan?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 14:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hoi zeggen en een praatje maken
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 11:54
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
16 is alleen wel erg jong hoor. Is zo'n relatie uberhoupt wel toegestaan?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 14:07
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Vanaf 16 wel ja volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie stagair
Soepotter-2.0
5 18-04-2013 22:15
Liefde & Relatie leidinggevende verliefd op mij?
tender kiss
8 06-10-2010 22:52
Liefde & Relatie wat zouden jullie van zo een baas vinden?
Noelia
60 26-03-2008 14:30
Liefde & Relatie verliefd op collega?
Fantôme
31 11-07-2005 19:07
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde
Verwijderd
53 11-07-2005 02:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.