Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2018, 23:01
Verwijderd
Dan doe ik dat maar even
Advertentie
Oud 03-08-2018, 23:03
Verwijderd
Om maar even terug te komen op Bas, ik zou dat juist wel boeiend vinden als iemand op een eerste date zo’n conversatie aangaat. Zolang er ruimte is voor invulling van beide kanten is dat toch oké lijkt me.
Oud 03-08-2018, 23:06
Verwijderd
Ben ook niet zo goed in small talk. Mannen waar ik direct een diepgaande conversatie mee heb vind ik vaak heel fijn. En zeker als dat over creatieprocessen gaat en dergelijke.
Oud 03-08-2018, 23:06
Verwijderd
Ik denk soms weleens dat hij die bij mij past niet bestaat
Oud 03-08-2018, 23:10
Verwijderd
Komt goed, Mieke. Je hebt nog tijd zat om full time crazy cat lady te worden.
Oud 04-08-2018, 08:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Uiteindelijk komt het goed. Ik heb nu een man, baby en op dit moment 4 poezels in huis, dus crazy cat lady +
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-08-2018, 11:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vraag me ook wel eens af hoe ik ooit nog iemand ga vinden die snapt dat ik helemaal geen zin heb om in het weekend allemaal “leuke dingen” te gaan doen enzo.

Er werkt wel een ontzettend hete man in het kantoor van mijn werk, volgens mij een verdieping hoger dan ik, en omg. Ik kan niet eens omschrijven hoe lekker hij is. Dus hij zal wel heel onaardig zijn of homo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2018, 11:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Komen jullie ook wel eens andere forumers op tinder tegen?
Oud 04-08-2018, 12:29
Verwijderd
Jahoor.
Oud 04-08-2018, 12:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vraag me ook wel eens af hoe ik ooit nog iemand ga vinden die snapt dat ik helemaal geen zin heb om in het weekend allemaal “leuke dingen” te gaan doen enzo.

Er werkt wel een ontzettend hete man in het kantoor van mijn werk, volgens mij een verdieping hoger dan ik, en omg. Ik kan niet eens omschrijven hoe lekker hij is. Dus hij zal wel heel onaardig zijn of homo.
LP, zelfs mijn pa heeft een vriendin. Je komt heus wel weer een keer iemand tegen die op dezelfde golflengte zit
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-08-2018, 14:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, zelfs mijn pa heeft een vriendin. Je komt heus wel weer een keer iemand tegen die op dezelfde golflengte zit
Thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2018, 15:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik vraag me ook wel eens af hoe ik ooit nog iemand ga vinden die snapt dat ik helemaal geen zin heb om in het weekend allemaal “leuke dingen” te gaan doen enzo.
Dan moet je een kazet typetje zoeken
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-08-2018, 15:35
Verwijderd
Bespaart ook een hoop geld.
Oud 04-08-2018, 17:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Komen jullie ook wel eens andere forumers op tinder tegen?
Yuuuup.

Citaat:
LP, zelfs mijn pa heeft een vriendin. Je komt heus wel weer een keer iemand tegen die op dezelfde golflengte zit
Ja, of niet. Dat is natuurlijk niks tegen Fieb, maar wel tegen het idee dat alles vanzelf wel goed komt.
Mijn oom had bijvoorbeeld nog nooit in z'n leven een vriendin gehad.
Ik heb ook nog nooit echt een relatie gehad. Soms gebeurt 't gewoon niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 17:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan moet je een kazet typetje zoeken
Wellicht!
Citaat:
Bespaart ook een hoop geld.

Citaat:
Yuuuup.


Ja, of niet. Dat is natuurlijk niks tegen Fieb, maar wel tegen het idee dat alles vanzelf wel goed komt.
Mijn oom had bijvoorbeeld nog nooit in z'n leven een vriendin gehad.
Ik heb ook nog nooit echt een relatie gehad. Soms gebeurt 't gewoon niet.
Vind ik op dit moment ook niet zo’n drama hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2018, 17:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik denk dat ik een beetje verliefd aan het worden ben op mijn 'scharrel'
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-08-2018, 17:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Vind ik op dit moment ook niet zo’n drama hoor
Goed zo. Dat is het ook helemaal niet. Je bent een strong indiependent woman en joe doont nied noo men. *fingersnap*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 21:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Ja, of niet. Dat is natuurlijk niks tegen Fieb, maar wel tegen het idee dat alles vanzelf wel goed komt.
Mijn oom had bijvoorbeeld nog nooit in z'n leven een vriendin gehad.
Ik heb ook nog nooit echt een relatie gehad. Soms gebeurt 't gewoon niet.
Jij had toch een tijdje een relatie/ scharrel (alleen was die gast toen niet meer zo tof?)

Mijn oudtante zit nog steeds op de prins op het witte paard te wachten. Maar ja, als je geen stap buiten je rero-dames-clubje zet ga je die natuurlijk niet tegenkomen! Dus inderdaad, helemaal vanzelf gaat t niet.

Van mijn pa had ik niet echt verwacht dat ie een relatie-mens zou zijn. Huwelijk van mijn ouders was niet bepaald goed ofzo. Maar met zijn vriendin gaat 't echt heel erg prima. Ze hebben allebei wel echt hun eigen ruimte nodig, dus ze blijven bewust elk in hun eigen huis wonen maar zoeken elkaar wel op als ze daar behoefte aan hebben Prima, lijkt mij. En als mijn autistische vader een leuke partner aan de haak kan slaan, kan ik me niet voorstellen dat dat LP niet lukt

Ik zeg niet dat ze 'm morgen tegenkomt natuurlijk, maar de "hoop" opgeven als je er wel voor open staat en wel gewoon onder de mensen komt is zonde, denk ik. Mijn ex-huisgenootje was al 40 jaar single en dat begreep ik eigenlijk nooit (want ze is hartstikke leuk en was ook helemaal niet tegen het hebben van een relatie ofzo) en toen kwam ze ineens de man van haar dromen tegen. In december zijn ze twee jaar getrouwd. Iedereen had de hoop al min of meer opgeven, maar die relatie kwam er uiteindelijk toch.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Ads door Google
Oud 04-08-2018, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goed zo. Dat is het ook helemaal niet. Je bent een strong indiependent woman en joe doont nied noo men. *fingersnap*

Citaat:
Jij had toch een tijdje een relatie/ scharrel (alleen was die gast toen niet meer zo tof?)

Mijn oudtante zit nog steeds op de prins op het witte paard te wachten. Maar ja, als je geen stap buiten je rero-dames-clubje zet ga je die natuurlijk niet tegenkomen! Dus inderdaad, helemaal vanzelf gaat t niet.

Van mijn pa had ik niet echt verwacht dat ie een relatie-mens zou zijn. Huwelijk van mijn ouders was niet bepaald goed ofzo. Maar met zijn vriendin gaat 't echt heel erg prima. Ze hebben allebei wel echt hun eigen ruimte nodig, dus ze blijven bewust elk in hun eigen huis wonen maar zoeken elkaar wel op als ze daar behoefte aan hebben Prima, lijkt mij. En als mijn autistische vader een leuke partner aan de haak kan slaan, kan ik me niet voorstellen dat dat LP niet lukt

Ik zeg niet dat ze 'm morgen tegenkomt natuurlijk, maar de "hoop" opgeven als je er wel voor open staat en wel gewoon onder de mensen komt is zonde, denk ik. Mijn ex-huisgenootje was al 40 jaar single en dat begreep ik eigenlijk nooit (want ze is hartstikke leuk en was ook helemaal niet tegen het hebben van een relatie ofzo) en toen kwam ze ineens de man van haar dromen tegen. In december zijn ze twee jaar getrouwd. Iedereen had de hoop al min of meer opgeven, maar die relatie kwam er uiteindelijk toch.
Hey, ik zei nergens dat ik had opgegeven! Mijn ex heeft de lat gewoon heel hoog gelegd.

En ik kom niet onder de mensen. Ik werk en daarna zit ik thuis de wereld te haten en dat vind ik prima voor nu.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2018, 22:28
Verwijderd
Sorry kon het niet laten Ik weet nog dat Fitematrulle nadat het uit was alle Euroshopper meuk weggeflikkerd had. Heb het niet uit eerste hand. Maar ik vond het fucking grappig in ieder geval. En terecht.
Oud 04-08-2018, 23:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jij had toch een tijdje een relatie/ scharrel (alleen was die gast toen niet meer zo tof?)
Dat was meer een scharrel, al duurde het best lang (En hij heeft me gedumpt via whatsapp, dus idd niet zo tof). Heb iig nooit een relatie gehad in de zin van veel met elkaar praten en samen shit doen en elkaar friendjuh en friendinnetjuh noemen enzo.

En ik snap ook wel dat je ineens de persoon van je dromen kan tegenkomen, maar ik zou zelf niet zo zijn dat ik wanhopig op zoek zou gaan. Ik merk nog steeds in mijn omgeving dat lange tijd geen relatie of scharrel hebben toch wordt gezien als iet zieligs en iets dat verholpen moet worden (vaak ook met de woorden 'maar je bent zo'n leuke meid' ).
Net zoals Fieb ben ik ook alleen maar thuis of op werk, en zelfs op werk, waar ik honderden mensen per dag zie, kom ik vrijwel nooit iemand tegen die ook maar enigszins interessant is. Op tinder ook niet. En ik krijg dan vaak te horen dat ik te kieskeurig ben. Eh, ja? Obvs.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 23:05
Verwijderd
Op mijn werk kom ik echt continu hete kerels tegen laatst nog eentje die vroeg hoe het ging met mijn zwangere collega waarop ik zei dat ze er vast heel blij mee was, behalve op het moment van de bevalling. Maar daarna zou ze er vast van genieten. Waarop hij zei dat hij dat hoopte omdat zijn moeder moest huilen omdat ze ‘m te lelijk vond. Waarop ik vertelde dat ze bij mij allemaal dachten dat ik gehandicapt zou zijn want mijn hoofd veel te klein leek. Toen ik omkeek zag ik een hele hoop klanten die heel de conversatie grinnikend volgden en met een rood hoofd stopte ik zijn spullen in een zakje.

Heb er nu een match mee op tinder

Maar hij heeft niet gereageerd op mijn ‘nu kunnen we nog meer gênante babyverhalen uitwisselen!’
Oud 04-08-2018, 23:06
Verwijderd
Iedereen die daar was houdt nu ongelofelijk van je, Mieke Net als wij
Oud 04-08-2018, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die daar was houdt nu ongelofelijk van je, Mieke Net als wij
Ja maar echt bas haha hoeveel awkwarde dingen ik dagelijks veroorzaak.. als ik daar geld voor kreeg was ik nu miljardair
Oud 04-08-2018, 23:54
Verwijderd
Ja maar het komt alleen maar omdat je jezelf bent en het gebeurt allemaal per ongeluk Ze moesten een reality show van je leven maken, echt
Advertentie
Oud 04-08-2018, 23:55
Verwijderd
Macrador, kan jij even de en de maar ook de en de samenvoegen alsjeblieft? Met gele gezichtjes, zonnebril op en hartjes erboven, geanimeerd. :cloof: en :clief:
Oud 05-08-2018, 00:07
Verwijderd
Ik snap Elin3 en Ho allebei wel. Er is niets mis met geen relatie hebben en daar ook niet koortsachtig naar zoeken. En tegelijkertijd betekent dat ook niet “crazy cat lady ik blijf de rest van mijn leven per definitie alleen”. Ik heb jarenlang geen relatie gehad en alhoewel ik genoeg rondscharrelde vond ik dat ook prima. “Te kieskeurig” is inderdaad een walgelijke opmerking HO. Ga voor de ultieme kerel niet voor een zesje voor de gezelligheid. (En zelfs dat, mensen die slecht alleen kunnen zijn en wel wat minder kieskeurig zijn, dat kan waarschijnlijk ook prima zijn).

Zoals zo vaak, de wereld is niet zwart-wit. Laat je niet gek maken, linksom of rechtsom, doe wat voor jou goed voelt. Soms gemakkelijker gezegd dan gedaan, I know. De wereld is geen Hollywood romcom (die verhalen grenzen vaak aan borderline stalking).
Oud 05-08-2018, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ja maar het komt alleen maar omdat je jezelf bent en het gebeurt allemaal per ongeluk Ze moesten een reality show van je leven maken, echt
Haha ja, het is wel ongelofelijk eigenlijk hoe knudde mijn sociale vaardigheden zijn. Ik vraag me wel af of het nog zo blijft gaan als ik niet meer in zo’n winkel werk. Of mensen er dan nog steeds om kunnen lachen of eerder denken ‘wtf is dit’
Oud 05-08-2018, 05:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
De enige relatie die ik ooit gehad heb is mijn huidige. Op dat moment bestond mijn leven ook niet uit veel meer dan werken en maar heel af en toe vriendinnen zien (lang leve het onregelmatige drukke leven als jongste dokter op een SEH Echt niet goed voor je sociale leven, laat staan een man tegenkomen)
Mijn conclusie was destijds dat ik op deze manier toch niemand tegen ging komen, omdat ik gewoon geen potentieel zou ontmoeten. Ik heb toen eerst op van doe gratis datingsites (tinder was nog geen ding) gezeten, maar wat een drama. Toen een grotere betaalde (toch iets meer serieuze opties, hoewel ik me kapot gelachen heb om sommige berichtjes) en daar was het snel raak
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-08-2018, 10:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik was vannacht intens dronken en zat op het randje van echt heeeeeeeeeele domme dingen doen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 11:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zit het nog goed tussen jou en je Deen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-08-2018, 11:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry kon het niet laten Ik weet nog dat Fitematrulle nadat het uit was alle Euroshopper meuk weggeflikkerd had. Heb het niet uit eerste hand. Maar ik vond het fucking grappig in ieder geval. En terecht.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2018, 11:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Maar hij heeft niet gereageerd op mijn ‘nu kunnen we nog meer gênante babyverhalen uitwisselen!’
Goede openingszin
Oud 05-08-2018, 11:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat was meer een scharrel, al duurde het best lang (En hij heeft me gedumpt via whatsapp, dus idd niet zo tof). Heb iig nooit een relatie gehad in de zin van veel met elkaar praten en samen shit doen en elkaar friendjuh en friendinnetjuh noemen enzo.

En ik snap ook wel dat je ineens de persoon van je dromen kan tegenkomen, maar ik zou zelf niet zo zijn dat ik wanhopig op zoek zou gaan. Ik merk nog steeds in mijn omgeving dat lange tijd geen relatie of scharrel hebben toch wordt gezien als iet zieligs en iets dat verholpen moet worden (vaak ook met de woorden 'maar je bent zo'n leuke meid' ).
Net zoals Fieb ben ik ook alleen maar thuis of op werk, en zelfs op werk, waar ik honderden mensen per dag zie, kom ik vrijwel nooit iemand tegen die ook maar enigszins interessant is. Op tinder ook niet. En ik krijg dan vaak te horen dat ik te kieskeurig ben. Eh, ja? Obvs.
Oh God, ja, ik heb ook zo’n collega die elke keer als ze me ziet vraagt of ik al een nieuwe vriend(in) heb. Dit doet ze al sinds mijn vorige relatie uit is. Ze wil me ook heel graag koppelen enzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2018, 11:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Zit het nog goed tussen jou en je Deen?
Ja. Of naja we zijn samen maar moeten ons een beetje opnieuw uitvinden ofzo. Hij is al heel lang chronisch ziek wat t echt niet makkelijker maakt en we willen nog altijd niets liever dan samen oud worden enzo maar pffffrt relaties zijn soms ook maar moeilijk.

Maar normaal had ik iets als vannacht al 15 stappen en 4 cocktails eerder afgekapt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 20:14
df
Avatar van df
df is offline
Bijna vreemdgegaan?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Ads door Google
Oud 05-08-2018, 23:03
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oh wow, ik had de meest foute date ooit
Oud 06-08-2018, 00:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben mogelijks heel dom bezig, maar we zijn nu serieus exclusief aan het daten en gaan kijken of het een relatie wordt na een maandje ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-08-2018, 11:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nou de vader is een interessant experiment Hij wil echt heeeeeel graag bewijzen dat ie niet burgerlijk en saai is omdat ie kinderen heeft, maar ik geloof dat ik vind dat ie daar een beetje in doorslaat.

Hij heeft wel ongeveer alles wat op m'n wensenlijstje staat verder, maar ik vind 'm best wel heftig (in feestjes/festival/drank/drugs/alles zodra z'n kinderen bij z'n ex zijn). Vraag me af of ik dat ook zou vinden als ie geen kinderen had of dat ik vind dat je je toch anders moet gedragen zodra je vader bent. Interessante kwestie.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 06-08-2018, 11:50
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Mijn oudtante zit nog steeds op de prins op het witte paard te wachten. Maar ja, als je geen stap buiten je rero-dames-clubje zet ga je die natuurlijk niet tegenkomen! Dus inderdaad, helemaal vanzelf gaat t niet.
Mwa, vind dit nogal een vooroordeel. Ken genoeg mensen die heel graag een relatie willen maar waarbij het niet lukt, en die zitten niet in een rero-clubje (wat is dat? ). Ik geloof dat ik het wel met HO eens ben. Soms lukt het gewoon niet. Ook heel erg eens met Ertur, nooit voor een zesje gaan.

Las er ooit een heel interessant artikel over, mensen die hun hele leven geen relatie hadden gehad. Stuk voor stuk leuke, interessante mensen. Ik kan het artikel niet vinden natuurlijk, dus daarom, slightly related:
__________________
#JeSuisAldi
Oud 06-08-2018, 11:55
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bijna vreemdgegaan?
Ja zoiets. Ik geloof niet dat ik het type ben dat het okay vind om iemand het gevoel te geven dat het okay is me te zoenen.
En nu voel ik me behoorlijk schuldig tegenover zowel mn Deen als tegenover de arme Canadees wiens hart ik pats boem in duizend stukjes brak.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2018, 11:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mwa, vind dit nogal een vooroordeel. Ken genoeg mensen die heel graag een relatie willen maar waarbij het niet lukt, en die zitten niet in een rero-clubje (wat is dat? ). Ik geloof dat ik het wel met HO eens ben. Soms lukt het gewoon niet. Ook heel erg eens met Ertur, nooit voor een zesje gaan.

Las er ooit een heel interessant artikel over, mensen die hun hele leven geen relatie hadden gehad. Stuk voor stuk leuke, interessante mensen. Ik kan het artikel niet vinden natuurlijk, dus daarom, slightly related:
[filmpje]
Rero had refo moeten zijn. Als reformatorische dame trouw je ongeveer tussen je 18e en je 24e of anders gebeurt het niet meer Dan heb je later misschien nog een keer een kansje als er een weduwnaar is die weer aan de vrouw wil, maar daar blijft het wel bij. En dan moet je ook wel onder de mensen komen. Mijn oudtante blijft vooral lekker veilig in haar eigen kleine wereldje, met de damesclub en de brei-club en je refo-vriendinnetjes. Dus niet heel gek dat ze "de ware" dan niet tegen het lijf loopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-08-2018, 08:16
Verwijderd
Haha wauw. Gisterenavond kwam een jongen die ik ontmoette op een vrijgezellenfeestje een kleine maand geleden. We hebben samen gekookt en gegeten en dat was allemaal heel fijn. Hij is hilarisch. En we kusten aan het eind van de avond en hij had m'n billen vast en toen vroeg hij 'mag ik???' en toen gaf hij een tikje op mijn bil om te zien hoe mijn bil bewoog en daar was hij intens enthousiast over. En ik hing daarna bijna huilend van het lachen als een soort vaatdoekje rond zijn nek. We hebben gekust en hij is daarna netjes weer naar huis gereden. Ik ben vet benieuw waar dit heen gaat.
Oud 07-08-2018, 08:17
Verwijderd
Zijn mimiek, de geluidjes die hij maakt, hoe hij dan zo'n beetje ondeugend kijkt.. hahahaha het is zo grappig allemaal
Oud 07-08-2018, 08:50
Verwijderd
Pff ik begin volgens mij eindelijk een beetje de controle los te laten en wat meer gevoel toe te laten, maar nu wil dat deurtje niet meer dicht. En het gevoel stroomt naar een persoon waarmee ik het maanden geleden heb afgekapt omdat ik dacht dat ik niet genoeg voor diegene voelde/ging voelen.
Oud 07-08-2018, 10:55
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Pff ik begin volgens mij eindelijk een beetje de controle los te laten en wat meer gevoel toe te laten, maar nu wil dat deurtje niet meer dicht. En het gevoel stroomt naar een persoon waarmee ik het maanden geleden heb afgekapt omdat ik dacht dat ik niet genoeg voor diegene voelde/ging voelen.
Geef het gewoon nog een kans

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:54. Reden: Op verzoek
Oud 07-08-2018, 11:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb een date gehad met iemand die zo enthousiast over mij is en me zó graag weer wil zien voordat ik terug naar België ga dat hij vrij wil nemen van zijn werk om wat tijd met mij door te brengen

En ik had tussendoor nog een date met iemand anders gehad. We hebben een lange wandeling gemaakt en het was heel gezellig, maar ik voelde me niet tot hem aan getrokken. Ik had nooit mee moeten gaan naar zijn huis, maar ik had het oprecht naar mijn zin en ik dacht er niet bij na. Ik wist even niet hoe ik moest reageren toen hij me kuste. Ik heb het onderbroken en toen ben ik naar huis gegaan Oeps.

Laatst gewijzigd op 07-08-2018 om 11:10.
Oud 07-08-2018, 12:56
Verwijderd
Citaat:



Geef het gewoon nog een kans
Ja, dat wil ik ook zeker, ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken en hoe het bij hem valt.
Oud 07-08-2018, 22:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vond net die ene regular op fb (zomaar perongeluk! Heel niet stalkend!) en omg hij is heet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2018, 22:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Godver, hij is 7 jaar jonger!
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.