Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2018, 07:15
Verwijderd
Euro per maand?
Een vriendinnetje van mij zoekt daar een huisje maar dat is blijkbaar niet zo heel evident dus ik dacht, vraag het eens hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2018, 07:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben zelf ook al 2 jaar op zoek, dus ik hou me ook aanbevolen.
Betaalbare woningen zijn schaars. Of je eindigt in een buitenwijk.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:29
Verwijderd
Op zich ook wel begrijpelijk dat je voor dat geld niet in het centrum van een grote stad kan wonen.

Bij Vesteda zie ik appartementjes vanaf 852 euro maar dat is dus net iets te duur. Op Pararius staan er meer dan genoeg onder de 800 euro, maar dan zit je in Charlois of Feyenoord of zo (heb niet heel ver gekeken vast ook in andere wijken). Ik neem aan dat ze dat soort sites al lang bekeken heeft dus waarschijnlijk zijn die wijken niet goed voor haar. Kun je iets specifieker zijn in de woonwensen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Op zich ook wel begrijpelijk dat je voor dat geld niet in het centrum van een grote stad kan wonen.

Bij Vesteda zie ik appartementjes vanaf 852 euro maar dat is dus net iets te duur. Op Pararius staan er meer dan genoeg onder de 800 euro, maar dan zit je in Charlois of Feyenoord of zo (heb niet heel ver gekeken vast ook in andere wijken). Ik neem aan dat ze dat soort sites al lang bekeken heeft dus waarschijnlijk zijn die wijken niet goed voor haar. Kun je iets specifieker zijn in de woonwensen?

Ja, een buitenwijk mag ook!

En ik geloof dat die wijken ook prima zijn. Ga eens vragen wat haar woonwensen precies zijn, daar heb ik nu niet over door gehoord. Heb haar die websites doorgegeven. Dankjewel! <3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf ook al 2 jaar op zoek, dus ik hou me ook aanbevolen.
Betaalbare woningen zijn schaars. Of je eindigt in een buitenwijk.
Twee jaar, das wel shitty. Sta je bij de woningbouw ingeschreven of verdien je daar teveel voor?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:41
Verwijderd
ze wil graag alleen wonen, ik geloof dat dat een hoofdvereiste is..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:42
Verwijderd
Ze heeft gekeken maar vond niets, of het was al vanmorgen verhuurd blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Twee jaar, das wel shitty. Sta je bij de woningbouw ingeschreven of verdien je daar teveel voor?
Teveel verdienen in een winkel. :')
Nee, ik moet "t juist hebben van de woningbouw, anders kan ik 't niet betalen. Hoersoebsiedie jeweetoch.
Maar ik kom zelf uit Rotterdam Zuid en kan er niet naar terug, want de gentrificatie is insane.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft gekeken maar vond niets, of het was al vanmorgen verhuurd blijkbaar.
Hoe vond ze niets? Ik wil er geen discussie van maken, maar ik zie op deze kaart meerdere appartementjes binnen de tot nog toe gestelde voorwaarden

https://www.pararius.nl/huurwoningen...art/0-800/50m2
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Teveel verdienen in een winkel. :')
Nee, ik moet "t juist hebben van de woningbouw, anders kan ik 't niet betalen. Hoersoebsiedie jeweetoch.
Maar ik kom zelf uit Rotterdam Zuid en kan er niet naar terug, want de gentrificatie is insane.
Ahja
Waar woon je dan nu? En dat zijn wachtlijsten van vijf jaar waarschijnlijk?
En andere wijken zijn minder relaxed wss
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Hoe vond ze niets? Ik wil er geen discussie van maken, maar ik zie op deze kaart meerdere appartementjes binnen de tot nog toe gestelde voorwaarden

https://www.pararius.nl/huurwoningen...art/0-800/50m2
** Wegens de hoeveelheid aanmeldingen kunnen wij helaas niet iedereen uitnodigen om te bezichtigen, enkel aanvragen per mail worden in behandeling genomen**


Ik heb het doorgegeven! Neem aan dat ze dat gezien heeft misschien waren ze al weg?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 07:52
Verwijderd
Lief, jullie meedenken! <3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 08:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een betaalbaar huurhuis vinden in Rotterdam is heel moeilijk op het moment. Er zijn zoveel mensen met een urgentie dat je er als gewoon woningzoekende bijna niet tussen komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 08:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De huursubsidie grens is 710 euro en tussen dat en 800 euro is het aanbod heel beperkt volgens onze sociaal begeleider van de woningbouw.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 09:59
Verwijderd
Hmm. Ik hoop dat het haar toch lukt iets te vinden. Ze had een huis eerst van iemand die naar Londen ging verhuizen maar nu blijft die persoon er toch wonen.. en haar nieuwe job is in Rotterdam dus ze moet er wel ergens iets in de buurt zien te vinden. Ze woont nu bij die vriendin, maar dat is echt maar voor tijdelijk.
Dacht, ik vraag het gewoon her en der. Misschien komt er dan iets voor haar uit de bus of wat ideeen waar we nog niet aan hebben gedacht oid.

Laatst gewijzigd op 23-10-2018 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 10:00
Verwijderd
Ze is zo leuk he ik ben een beetje op haar vind het superjammer dat ze weg gaat, ze woonde naast mijn atelier en dat was altijd heel fijn. Mijn ouders wonen gelukkig in de buurt van rotje dus dan kunnen we elkaar vast nog wel regelmatig zien.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 10:00
Verwijderd
Goed verhaal haha zijn jullie veel mee ook
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 10:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
https://www.esteon.com/nl/woning-bek...?esteonid=4615
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2018, 10:24
Verwijderd
Dankjewel!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 12:06
df
Avatar van df
df is offline
Dichtbij het station in Schiedam of Vlaardingen gaan wonen als het je vooral gaat om woon-werk reistijd.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:15
Verwijderd
Schiedam wilde ze geloof ik niet. Vlaardingen kan ik nog voorstellen!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vlaardingen is pas chill als de Hoekse lijn metro daadwerkelijk rijdt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Schiedam wilde ze geloof ik niet. Vlaardingen kan ik nog voorstellen!!
Vlaardingen is verder weg hè.

Maar srsly, als ze denkt dat ze voor die prijs dichtbij het centrum kan wonen zonder een huis te delen, heeft ze echt dikke pech.

What about Dordrecht, Delft of Den Haag? Met de trein ben je zo in Roffa.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ahja
Waar woon je dan nu? En dat zijn wachtlijsten van vijf jaar waarschijnlijk?
En andere wijken zijn minder relaxed wss
Ik woon nu bij je nicht in de buurt.

Wachtlijsten zijn een paar jaar idd, maar er zijn ook lotingswoningen, waarmee ik tot nu toe nog geen mazzel heb gehad.

En ik kom zelf van Zuid, maar beetje Entrepot/Hef-gebied. Dat is nu al bakfietsen-central. Charlois is een Baggerwijk en daar wil ik niet heen. Ook omdat het een pokke-eind is naar CS en ik alleen een fiets heb.
Ik heb tot april 2020 om wat te vinden. Fingers crossed.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Vlaardingen is verder weg hè.

Maar srsly, als ze denkt dat ze voor die prijs dichtbij het centrum kan wonen zonder een huis te delen, heeft ze echt dikke pech.

What about Dordrecht, Delft of Den Haag? Met de trein ben je zo in Roffa.
oh Mijn topografie is om te huilen

Dat denkt ze niet, ze zoekt gewoon iets in de buurt voor die prijs. En als dat in een buitenwijk is is dat in een buitenwijk natuurlijk.

Kan haar dat voorstellen ja! Is Den Haag makkelijker dan Rotterdam? Delft lijkt me ook vrij moeilijk. Zal het haar nog eens vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2018, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik woon nu bij je nicht in de buurt.

Wachtlijsten zijn een paar jaar idd, maar er zijn ook lotingswoningen, waarmee ik tot nu toe nog geen mazzel heb gehad.

En ik kom zelf van Zuid, maar beetje Entrepot/Hef-gebied. Dat is nu al bakfietsen-central. Charlois is een Baggerwijk en daar wil ik niet heen. Ook omdat het een pokke-eind is naar CS en ik alleen een fiets heb.
Ik heb tot april 2020 om wat te vinden. Fingers crossed.
Ben nog niet bij m'n nicht in haar nieuwe huis geweest En de laatste keer is ook al zo'n tien jaar geleden denk ik Woon je liever in Rotterdam dan waar je nu woont?

oke, ik duim dat 't binnenkort lukt dan!

En je moet er 2020 uit? Kun je geen urgentieding krijgen als je op straat komt te staan anders? Of werkt dat niet zo?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben echt totaal niet bekend in Rotterdam, maar even snel zoeken op Google levert in ieder geval een aantal resultaten op voor onder de 800 euro. Wie weet zit er iets tussen?

Maar zonder specifieke eisen is het lastig om specifieker te zoeken dan dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt totaal niet bekend in Rotterdam, maar even snel zoeken op Google levert in ieder geval een aantal resultaten op voor onder de 800 euro. Wie weet zit er iets tussen?

Maar zonder specifieke eisen is het lastig om specifieker te zoeken dan dit.
Lief, dankjewel! Dat heeft ze ook al gedaan ja. Volgens mij is het probleem ook een beetje dat dingen al direct weg zijn als ze er naar belt. Maar het moet toch een keer wel lukken lijkt me.

Ik weet het verder ook niet goed. Heb alles doorgegeven dus het zal zich wel uitwijzen denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lief, dankjewel! Dat heeft ze ook al gedaan ja. Volgens mij is het probleem ook een beetje dat dingen al direct weg zijn als ze er naar belt. Maar het moet toch een keer wel lukken lijkt me.

Ik weet het verder ook niet goed. Heb alles doorgegeven dus het zal zich wel uitwijzen denk ik
Ja, het kan hard gaan. Wat in vroeger gedaan heb is naar een makelaar specifiek voor huurhuizen gegaan in de desbetreffende stad, die me gewoon een zooi huizen binnen mijn eisen liet zien die ze beschikbaar hadden. Toen had ik echt binnen no time een huis. Wellicht een idee om daarvoor te kijken?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:59
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hebben Fleming of Plaksel geen kamertje over?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 15:59
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja, het kan hard gaan. Wat in vroeger gedaan heb is naar een makelaar specifiek voor huurhuizen gegaan in de desbetreffende stad, die me gewoon een zooi huizen binnen mijn eisen liet zien die ze beschikbaar hadden. Toen had ik echt binnen no time een huis. Wellicht een idee om daarvoor te kijken?
Een makelaar inschakelen is iig geen goedkope optie, maar het is een optie.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 16:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Een makelaar inschakelen is iig geen goedkope optie, maar het is een optie.
Ligt eraan. Mijn appartement was ruim onder de 800 euro. Je kunt altijd kijken in ieder geval, wie weet zit er iets tussen en zo niet heb je het iig geprobeerd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 16:09
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ligt eraan. Mijn appartement was ruim onder de 800 euro. Je kunt altijd kijken in ieder geval, wie weet zit er iets tussen en zo niet heb je het iig geprobeerd.
Voor de makelaar zelf moest je ook betalen neem ik aan?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 17:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ben nog niet bij m'n nicht in haar nieuwe huis geweest En de laatste keer is ook al zo'n tien jaar geleden denk ik Woon je liever in Rotterdam dan waar je nu woont?

oke, ik duim dat 't binnenkort lukt dan!

En je moet er 2020 uit? Kun je geen urgentieding krijgen als je op straat komt te staan anders? Of werkt dat niet zo?
Ik hoorde ook pas van de week dat ze was verhuisd hoor.

Ik heb een campuscontract, en aangezien ik niet meer studeer, moet ik weg. Dat wist ik ook. Geen idee of ik urgentie kan krijgen, maar ik blijf gewoon proberen op de 'normale' manier.
Ik woon hier heel fijn (aan het water, vlakbij het station), maar bijna al m'n vrienden en familie wonen in Rotterdam, en ik zie ze bijna nooit.
En m'n ouders worden ook een dagje ouder en ik vind het wel een fijn idee om wat dichterbij ze te zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 17:14
df
Avatar van df
df is offline
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet lukt iets <800 euro in R'dam te vinden. Kijk je ook in Noord? En bijvoorbeeld Alexanderpolder?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 17:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Noord is nu superhip aan het worden en dus duur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2018, 17:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
De stad is toch sowieso hip en dus duur. Zelfs/ook in Groningen was 4 jaar geleden iets schappelijks vinden voor 2 personen onder de 800 en geen sociale huur al verdomde lastig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 18:56
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Noord is nu superhip aan het worden en dus duur.
Niet heel Noord. Als je in een flatje wil wonen kan je bijvoorbeeld in Noord of op Zuid wel wat vinden.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 18:58
df
Avatar van df
df is offline
Anders in de ring eromheen kijken, maar weet niet in hoeverre dat voornamelijk koophuizen zijn. Barendrecht, Krimpen, Capelle etc.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 19:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je met noord ook Schiebroek of eventueel Overschie of Ommoord enzo bedoeld dan klopt het, maar binnen de ring is echt lastig.

Vriendin van me woont in Capelle bij station Schollevaar en dat is ook best chill.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 19:38
df
Avatar van df
df is offline
Ja precies die hoek van Noord. @HO: waar in R'dam wonen je ouders ergens?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 19:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja precies die hoek van Noord. @HO: waar in R'dam wonen je ouders ergens?
Net erbuiten in een dorpje. Maar Barendrecht/Ridderkerk etc ga ik ook niet doen hoor. Dan zit ik alsnog vast in the middle of nowhere. Heb voor ik hier in het centrum woonde op een kwartier fietsen van CS gewoond, en dat vond ik al doods as fuck.
Maar ik kan het me atm nog iets meer permitteren om picky te zijn, want ik heb nog anderhalf jaar.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ridderkerk is echt meh
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-08-2018, 22:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ridderkerk is echt meh
Dit ja. Al is dat nog beter dan Bolnes. Beide drama ook om met het OV (weg) te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2018, 18:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
https://papayo.nl/property/apparteme...urce=Rotterdam

Maximaal 2 jaar, maar dan kan ze vanaf daar verder zoeken ?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2018, 21:07
Verwijderd
Citaat:
https://papayo.nl/property/apparteme...urce=Rotterdam

Maximaal 2 jaar, maar dan kan ze vanaf daar verder zoeken ?
Tenks!! Heb ‘t doorgegeven
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 02:05
Verwijderd
Waarom zou iemand in rotterdam willen wonen?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 02:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omdat 't fucking hip is, shut up, Boer!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 05:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom zou iemand in rotterdam willen wonen?
Omdat stad, voorzieningen, goed openbaar vervoer, en werk?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 09:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Omdat stad, voorzieningen, goed openbaar vervoer, en werk?
Het is alleen ook wel belangrijk dat je je op een plek een beetje thuisvoelt en dan zijn smaken nu eenmaal verschillend.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.