Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 14:17
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kom jij uit voor je mening,zeg jij wat je denkt,doe jij wat je wil etc. etc.

En dan niet alleen in de zin van 'ik draag wat ik wil ik ben mezelf',zeg jij waar het op staat..kom je duidelijk voor je mening uit? en doe je ook nog wat met die mening.
Wil je wat bijdragen aan de maatschapij of zit je gewoon op de bank en denk je "Ik had zus en zo heel anders gedaan.."
Voordat je iets doet met je mening denk je dan na wat voor effect dat op andere mensen zou kunnen hebben of vind je dat jou mening gewoon gehoord moet worden en dat je daarvoor best wel over lijken mag gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 14:21
Verwijderd
ik zeg waar ik voor sta. kan men dat niet accepteren hebben hun een probleem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:47
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik heb geen mening mmz meestal wel ja maar dr zijn momenten waarop je beter gewoon mee kan gaan in de mening van anderen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:51
Verwijderd
soms..

bij mij heel wisselend.. soms hou ik me stil en zeg ik mijn mening nie.. soms ga ik hele discussies voeren (maar da wil nu niemand van vriendinne meer.. )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
AtHell schreef:
ik heb geen mening mmz meestal wel ja maar dr zijn momenten waarop je beter gewoon mee kan gaan in de mening van anderen.
En wat voor momenten zijn dat dan voor jou?

Ik zelf kom zelf goed uit voor mn mening maar ik mag er wel eens mee gaan opletten omdat ik soms mensen kwets in mijn enthousiasme.
Als ik bij mensen ben die ik niet ken,kijk ik eerst de kat uit de boom..ik ben gewoon verlegen bij mensen die'k niet ken en dan durf ik ook niet mijn mening open en bloot op tafel te gooien dan zit ik er wat hoofdschuddend en knikkend bij,maar meegaan in andersmans mening als ik het er echt niet mee eens ben vertik ik.
Ik denk dat het belangrijk is dat iedereen achter zn eigen mening staat.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:07
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


En wat voor momenten zijn dat dan voor jou?

Ik zelf kom zelf goed uit voor mn mening maar ik mag er wel eens mee gaan opletten omdat ik soms mensen kwets in mijn enthousiasme.
Als ik bij mensen ben die ik niet ken,kijk ik eerst de kat uit de boom..ik ben gewoon verlegen bij mensen die'k niet ken en dan durf ik ook niet mijn mening open en bloot op tafel te gooien dan zit ik er wat hoofdschuddend en knikkend bij,maar meegaan in andersmans mening als ik het er echt niet mee eens ben vertik ik.
Ik denk dat het belangrijk is dat iedereen achter zn eigen mening staat.
iemand is uiterst enthousiast over iets en ik heeft op dat moment geen zin om de lol van die persoon te verpesten (zijn ook momenten dat ik dat juist wel wil doen is dan fun).
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:12
Li
Avatar van Li
Li is offline
ja ik zeg meestal wel duidelijk mijn mening en als ik ergens niet mee eens ben zeg ik het gewoon.
Soms is het wel lastig, want je kan mensen kwetsen
En misschien is het soms wel beter om gewoon je mond te houden om geen gekloot en verwijten te veroorzaken, maar op een een of andere manier flap ik het er gewoon uit...
Maar als een vriendin ofzo aan mij vraagt hoe haar lelijke nieuwe broek staat zou ik niet gelijk zeggen: waaaaaaah die is echt lelijk!! Dan laat k mijn mening wat subtieler overkomen

Maar beter altijd nog eerlijk je mening geven dan dat je "safe" aansluit bij anderen en achteraf ergens over gaat zeuren..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:24
punkyfish
punkyfish is offline
ja, ik kom bijna altijd wel echt voor mijn mening uit. bij mensen die ik ken iig. bij mensen die ik niet ken, kijk ik eerst de kat uit de boom, even kijken wat ik er van kan verwachten enzo. niet dat ik dan meega in iemands mening omdat iedereen dat ook vind (en ik dus niet), want dat vind ik maar niks.

er zit een meisje in mijn klas, die roept altijd superhard door de klas wat ze ergens van vindt, dat is echt verschrikkelijk irritant. zo ben ik dan dus ook weer niet. ik zeg het gewoon, ik heb ook weer niet zo'n behoefte dat iedereen het moet weten. maar als er gewoon iets is waar ik het echt niet mee eens ben, laat ik dat dan ook wel weer fel weten. mja, mijn vriend(inn)en en (de meeste van) mijn klasgenoten weten eigenlijk wel dat ik zeg waar het op staat. een vriendin van me zei laatst nog dat ze het zo irritant vond dat ik het nooit met haar eens ben, dat ik altijd tegen haar in ga, maar dat ze dat aan de andere kant wel heel fijn vindt, omdat we dan allebei naar betere argumenten gaan zoeken, dan ga je er beter over nadenken enzo.

een probleem bij mij is wel dat ik soms niet goed uit mijn woorden kom héél irritant.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:26
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ja dat doe ik zeker wel...

stand up and speak!
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:39
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ja als het belangrijk is en invloed op iets voor mij heeft heb ik zeker mijn mening klaarliggen, als ik iets onbelangrijk vind zou het me ook geen aars rukken hoe dat gaat. maar op izch kom ik er dus wel voor uit, niet dat ik andere meningen dan niet moet ofso maar een goede onderbouwing is wel nodig..tsja en ik vind het gewoon leuk om mijn mening te geven
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Op momenten dat mijn mening van belang zou kunnen zijn wel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:56
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Kom jij uit voor je mening,zeg jij wat je denkt,doe jij wat je wil etc. etc.

En dan niet alleen in de zin van 'ik draag wat ik wil ik ben mezelf',zeg jij waar het op staat..kom je duidelijk voor je mening uit?
-->ja

en doe je ook nog wat met die mening.
-->ja

Wil je wat bijdragen aan de maatschapij of zit je gewoon op de bank en denk je "Ik had zus en zo heel anders gedaan.."
-->Ik wil wat bijdragen, niet per se aan deze maatschappij(ben ik niet zo veel mee bezig, deze maatschappij)

Voordat je iets doet met je mening denk je dan na wat voor effect dat op andere mensen zou kunnen hebben of vind je dat jou mening gewoon gehoord moet worden en dat je daarvoor best wel over lijken mag gaan?
-->Euhm ik denk niet altijd na wat voor een effect het kan hebben op andere mensen. Mijn mening moet niet gehoord worden en over lijken al helemaal niet

Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:19
PsYGoTHiC
Avatar van PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Ik kom over het algemeen wel voor mijn mening uit, maar wel tegen de mensen die ook echt luisteren... Als een of andere schijnbaar laagbegaafde van mijn school me uitscheld voor 'duivel' of 'vampier' om maar een voorbeeld te noemen, dan ga ik daar echt niet op in, omdat ze het toch niet snappen als je uitlegt dat het niet zo is en alleen maar uitzijn op de reactie... Ik ga dan echt niet een volledige toedracht geven over wat IK van hun schattige kleertjes vind, verspilde moeite...
Maar bij een (maatschappelijk) onderwerp in de klas laat ik wel duidelijk zien waar ik voor sta en ik ben ook altijd wel in voor een zinnige discussie... vandaar mijn aanmelding op het forum

Kiss, May
__________________
~°~I've been CRUCIFIED, JUSTIFIED and MORTIFIED by my behaviour.. Both FEMININE and MASCULINE.. I am a CONTRADICTION~°~ Kasper, Æ ælskår dæ!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:23
Verwijderd
volgens de meeste mensen ben ik erg koppig en is het ontzettend irritant om een discussie met mij te hebben, aangezien ik nooit wil toegeven.. dat zijn dan meestal ook de mensen die nooit gelijk hebben
nee, ik weet van mezelf dat ik koppig kan zijn en veel kan doen om mijn mening te bewijzen, maar ik voer geen onnodige discussies en ga geen mening verdedigen waar ik niet helemal zeker van ben of waar ik het niet helemaal mee eens ben.. bij mensen die ik niet ken zeg ik mijn mening ook wel, maar alleen als het een mening is die belangerijk voor mij of voor een bepaalde eindbeslissing is.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:27
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja bijna altijd, zelfs iets te vaak tot ergernis van m'n omgeving
Niet als m'n mening bijv. iemand zou kwetsen en die kan er toch niets aan doen, maar brrrrrt wat moet het irritant zijn om met mij over bijv. politiek te discussiëren!!
Ik probeer zoveel mogelijk volgens die principes te leven, al gaat dat niet altijd. Maar bijv. ik ben uit overtuiging vegetarier, help soms in 't asiel, betoog wel es, werk mee aan multiculturele spelen of spelen waarbij rijke en arme kinderen met elkaar spelen...
Vroeger wou ik misschien iets te vaak m'n mening opdringen, dat is nu gelukkig wat minder.

Dat is trwns iets wat me opvalt bij onze generatie: we zijn gewoon te weinig kritisch en nemen zomaar alles aan wat de maatschappij ons voorschrijft en vragen ons veel te weinig af. Ik vind het erg dat veel jongeren zo onverschillig zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:33
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik ben wel iemand die heel erg een eigen mening heeft, en die ook altijd tegen anderen zeg. Heel vaak krijg ik commetaar van mn ouders dat ik eerst tot 10 moet tellen en dan zeggen wat ik denk. Maar dan doe ik dat een keer en komt er precies hetzelfde uit........dan praat ik als een kip zonder kop........echt lomp. Bij vrienden, altijd wel mn eigen mening. Maar zij accepteren het gewoon (DE MEESTEN) en zeiken er niet zo over door..........
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Laatste tijd wel meer
Maar niet echt altijd, heb dr nog btje moeite mee omdat t toen ik wat kleiner was vaak de kop ingedrukt werd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:39
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
meestal kommik wel uit voor me mening, maar soms ook niet want dan heb je toch zoiets van neej laat maar
maar bij echt best wel zinnige dingen kom ik er wel voor uit
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2002, 17:11
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
vroeger had ik dat echt helemaaal niet.. was zoiets van "go with the flow".. nie is dat wel minder.. ik zeg igg wel wat ik vind van een bepaald onderwerp of ding.
ik kom tegenwoordig denk ik wel altijd uit voor mijn mening..
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

Dat is trwns iets wat me opvalt bij onze generatie: we zijn gewoon te weinig kritisch en nemen zomaar alles aan wat de maatschappij ons voorschrijft en vragen ons veel te weinig af. Ik vind het erg dat veel jongeren zo onverschillig zijn.
ik zou eens goed om je heen kijken. Heel wat jongeren zijn lang niet zo onverschillig als je denkt, als je alleen maar kijkt naar het aantal leden onder de achttien van organisaties zoals WakkerDier, Proefdiervrij, Kids for Animals, Greanpeace..
heel wat mensen die ik ken nemen niets zomaar aan van de maatschappij of de media, zonder te weten dat het klopt.. bij mijzelf valt het mee, ik vertrouw de -meeste- media alleen niet echt omdat ze je naar mijn mening alles verwrongen kunnen laten zien.. Maar ik ken een jongen waarbij het een paranoia (hoe ironisch ) aan het worden is, hij twijfelt aan elk woord wat er op tv wordt gezegd, gelooft geen enkele politieke -hoehetendiegastennou..- strijder en geeft zijn ongelijk pas toe als hij alles met eigen ogen heeft gezien.. Ook heeft hij zich bij een stuk of tien hulporganisaties ingeschreven,. Dat vind ik dan weer te ver gaan, maar goed, das offtopik.. er zijn in elk geval een boel mensen die erg kritisch naar dingen kijken, en het zijn er een stuk meer dan jij denkt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:32
Verwijderd
ik zeg meestal té snel wat ik denk, soms beledig ik dr ook wel mensen mee zonder dat ik t doorheb. Vorig jaar kreeg ik nog ruzie met een meisje dat ik te kritisch was en neit altijd zo negatief moest doen. Maaar als ik iets niet mooi vind en ze vraagt me mening zeg ik ook wat ik er echt van vind,,,
Verder ben ik meestal een van de 'discussievoerders' in de klas vooral vorig jaar bij levensbeschouwing werd t soms welles bont, omdat ik altijd mij eigen mening heb en toch veel mensenzijn die hun klep houden...
Thuis ben ik degene die ook tegen mij moeder in gaat...Mijn vader vindt dat ik gelijk heb maar zegt nix omdat hij weet dat hij dan ruzie krijgt....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:41
Krayzie
Krayzie is offline
ik geef te vaak mijn mening, en zeg te veel waar het op staat , ja vind ik niet hoor vinden andere mensen !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:48
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik kom hel vaak voor mijn mening uit. Misschien net iets te vaak, ik zeg al iets voordat ik erover nagedacht heb. Dit moet ik dan vaak snel weer goed praten, want ik bedoel het vaak nooit onaardig maar zo wordt het dan wel opgevat.

Verder regel ik het ook altijd wel even. Ik weet het vaak beter, en dat zal ik dan ook wel eens even zeggen.

Binnen school ook, als ik denk dat er iets onjuist is. Ben ik degene die het wel even gaat regelen, en een leraar er op wijst dat hij fout bezig is. Is wel vervelend, want nu kan ik altijd met de leraren gaan praten ipv de rest van mijn klas. Maar verder krijg ik daarbij ook vaan nog wat ik wil!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:49
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


ik zou eens goed om je heen kijken. Heel wat jongeren zijn lang niet zo onverschillig als je denkt, als je alleen maar kijkt naar het aantal leden onder de achttien van organisaties zoals WakkerDier, Proefdiervrij, Kids for Animals, Greanpeace..
heel wat mensen die ik ken nemen niets zomaar aan van de maatschappij of de media, zonder te weten dat het klopt.. bij mijzelf valt het mee, ik vertrouw de -meeste- media alleen niet echt omdat ze je naar mijn mening alles verwrongen kunnen laten zien.. Maar ik ken een jongen waarbij het een paranoia (hoe ironisch ) aan het worden is, hij twijfelt aan elk woord wat er op tv wordt gezegd, gelooft geen enkele politieke -hoehetendiegastennou..- strijder en geeft zijn ongelijk pas toe als hij alles met eigen ogen heeft gezien.. Ook heeft hij zich bij een stuk of tien hulporganisaties ingeschreven,. Dat vind ik dan weer te ver gaan, maar goed, das offtopik.. er zijn in elk geval een boel mensen die erg kritisch naar dingen kijken, en het zijn er een stuk meer dan jij denkt.
Nja ik kén ook wel wat geëngageerde mensen, maar als je bijv. op m'n school kijkt, zie je alleen maar een zooi apathische wezens, die nooit van z'n leven nadenken (geven ze zelf toe).
Ik weet wel dat er genoeg mensen zijn die wél kritisch zijn, maar het grootste deel heeft z'n eigen gsm op 12 jaar oud, enz. : zij hebben geen zin om verder te kijken dan hun neus lang is, want zijzelf hebben het materieel goed, terwijl er nog genoeg onrecht op deze wereld is.
Deze onverschilligheid vin ik gewoon jammer, want zijn dit de mensen die de wereld binnenkort moeten besturen?
Ik weet wel dat ik de wereld nie kan verbeteren ma is een beetje interesse dan zo inspannend? En weet je het is ook MIJN wereld die ze kapot maken door in het rond te vervuilen. Dus wil ik gewoon dat ze daarover es nadenken en nie altijd de makkelijkste oplossing voor zichzelf kiezen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:53
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
ik heb vanmiddag nog mijn bijdrage geleverd aan de maatschappij er lag een gloednieuwe eastpack rugzak helemaal zielig alleen op t station op een bankje die heb ik even bij gevonden voorwerpen afgeleverd, dat vind ik normaal, maar een jongen naast me geloof ik niet nahja
__________________
youre a trendy fucking pussy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 17:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
ja dat doe ik zeker wel...

stand up and speak!
and I'll stand with you

iedereen heeft recht op mijn mening

ja dus geef soms te veel en te onsubtiel mijn mening. Als een ik een vriendin heb die problemen heeft met haar figuur zeg ik natuurlijk niet op de vraag'vind jij mij dik' 'dik, well dat vind ik zacht uitgedrukt ik plaats je meer in de richting van moddervet'
Waarom? tja ik heb een vreemd soortige drang om mijn mening te pas en te onpas te verkondigen.
Bij bekende (en door mij gewaardeerde mensen) houdt ik natuurlijk rekening met hun gevoelens en bij een groep vreemden kijk ik het eerste uurtje even de kat uit de boom.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:09
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb wel een duidelijke eigen mening en durf die ook best te verkondigen alleen ik blijf meestal nog wel tactisch. Ik hou er niet van om mensen zich ongemakkelijk te laten voelen...terwijl dat soms gewoon wel ff nodig is. Ik kom wel voor mezelf op maar ben niet zo dat ik mijn mening altijd zo nodig van de daken moet schreeuwen. Ik sta ook niet heel snel met een oordeel klaar. Ben wel bereid om naar andere mensen te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:11
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Bij vreemden laat ik ook wel merken wat ik vind, maar dan meestal op een subtiele manier, niet recht voor zijn raap.
Overgins doe ik dat ook als mensen me iets vragen, en ik weet dat ik ze makkelijk kan kwetsten, dat ik het op een subtiele manier aanpak.
Thuis, en bij mensen die ik goed ken, vrienden, familie zeg ik gerust wat ik vind en denk, en zo recht mogelijk.
Ik uit mijn menig ook door bijv. naar actie's en demonstratie's te gaan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:02
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik heb geheel mijn eigen mening en die mag iedereen ook best weten. Of ik er wat mee bereik, geen idee, maar ik laat hem wel horen. Heel verkeerd/ heel zonde als mensen dat niet doen, want je moet gewoon zeggen waar je voor staat, maar liever wel zonder het op een kwetsende manier te doen.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:07
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
meestal wel
maar soms word ik onderdrukt
door mensen met een grotere bek
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:13
maar
Avatar van maar
maar is offline
Ik heb over heel veel dingen een duidelijke mening en ik flap die er te vaak uit, maar ik kan kritiek bijvoorbeeld wel goed 'verpakken' zodat het niet te bot overkomt..
Als er iets interessants/leuks geregeld moet worden, vind ik het leuk om te doen, maar als het me echt niet boeit heb ik geen probleem om anderen de leiding te geven
Ik kan trouwens wel veel wat ik wil bereiken, kom blijkbaar overtuigend over
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:16
Faery
Faery is offline
Tuluk, kom nou, wat heb je aan een mening als je dur niet vooruit komt ?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:29
Verwijderd
Ik heb geen behoefte op mijn mening aan anderen op te dringen (iets waar veel mensen en bepaalde forummers last van hebben) maar als mensen echt met me in discussie willen gaan dan doe ik dat natuurlijk graag.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:36
Verwijderd
Soms wel en soms niet.

Bij vrienden altijd wel, die weten dat ik het niet echt vervelend bedoel maar tegen klasgenoten vaak niet, ik kwets mensen best wel met mijn mening en ik ben nogal sarcastisch wat ze dan niet door hebben enzo... beetje jammer maar als ik altijd voor mijn mening zou uitkomen zou ik mensen best wel kwetsen denk ik...
ach het ligt er maar net aan, over de meeste onderwerpen wel maar als het gaat over mijn mening over bepaalde personen niet..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:38
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ja , ik kom denk ik wel vaak uit voor mn mening.
Alleen als ik mensen nog niet zo goed ken, dan ben ik sowieso al best wel stil en dan ga ik ook niet zomaar ff mn mening verkondigen.
Maar bijv op school of bij vrienden heb ik vaak hele discussies.

Komt ook omdat ik het vaak niet eens ben met dat wat anderen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:20
Nuck
Nuck is offline
Meestal zeg ik gewoon wat ik vind, maar dat komt vaak heel bot over . Daarom doe ik vaak mijn best me in te houden, opdat ik niet met iedereen ruzie krijg...
Naja, ruzie krijg ik toch weer niet zo snel .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2002, 18:21
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
neej
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:30
Verwijderd
komt bij mij alleen ff het voorbeeld van anti-nazi's patches naar boven....

ik weet dat een paar gasten bij mij in de klas soms wel racistische opvattingen met zich meedragen...
maar ze hebben me er nog echt op afgezeikt, dus...

andere gast zei alleen ben je niet bang dat als je zo'n groepje
nazi's tegen komt ze je neer meppen ofzo....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:42
mystic girl
mystic girl is offline
ik ben ook altijd wel goed aanwezig als het aankomt op discussies in de klas of met mijn ouders ofzo. ik zeg ook altijd meteen wat ik denk, recht voor z'n raap dus en dan denk ik later van, oh dat had ik beter niet kunnen zeggen, maar daar kan ik niets aan doen, b.v er zit zo'n jongen achter je aan waar je helemaal niets aan vind dan zeg ik dat gewoon en dan is het goed dan gaat ie maar naar een ander. als iemand mij uitscheld ofzo, dan heb ik zoiets van, ach laat maar zitten zonde van je tijd, dus daar ga ik niet op in, of het moet echt iets zijn waar ik kwaad om wordt. onder levensbeschouwing vorig jaar dat was altijd erg leuk, toen ging het echt hard tegen hard, was wel lachen.
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:24
Prada
Prada is offline
Ik kom voor mijn mening uit als het nodig is...Ik loop niet in het wilde weg mijn ideologie te verkondigen...Ik zie zo vaak zinloze meningsuitingen...Bjivoorbeeld het spuiten van een anarchistenteken op een muur; totaal overbodig...Een mening hoeft niet altijd verkondigd te worden, alleen wanneer er naar gevraagd wordt of wanneer er in jouw ogen daadwerkelijk iets veranderd moet worden...In een goed gesprek wil ik mijn mening wel uiten en dan zeg ik waar ik voor sta en waarom ik bepaalde dingen doe...Ik ben actief lid van een politieke partij; bij loos gewauwel blijft het niet...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:49
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Ik ben wel eerlijk, maar zeg niet gelijk alles wat er in me opkomt. Kan soms ook wel eens ergens omheen draaien, (omdat ik bang ben iemand te kwetsen) maar als iemand me dan zegt of ik eens een recht antwoord wil geven geef ik die ook.

Discussieren doe ik trouwens eigelijk wel vaak
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:22
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


En wat voor momenten zijn dat dan voor jou?

Ik zelf kom zelf goed uit voor mn mening maar ik mag er wel eens mee gaan opletten omdat ik soms mensen kwets in mijn enthousiasme.
Als ik bij mensen ben die ik niet ken,kijk ik eerst de kat uit de boom..ik ben gewoon verlegen bij mensen die'k niet ken en dan durf ik ook niet mijn mening open en bloot op tafel te gooien dan zit ik er wat hoofdschuddend en knikkend bij,maar meegaan in andersmans mening als ik het er echt niet mee eens ben vertik ik.
Ik denk dat het belangrijk is dat iedereen achter zn eigen mening staat.
Hier ben ik het helemaal mee eens.... Goh.. we delen een mening
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:11
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ja !

maar ik ga niet doordrammen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ja !

maar ik ga niet doordrammen
Hmm nee,je mening doordrammen heeft ook geen zin denkkik...je bereikt er niks mee,maar het is wel goed om duidelijk te laten zien hoe je over dingen denkt en waar jij voor staat enzo,maar je hoeft mensen niet je mening te gaan opdringen..bereik je uiteindelijk ook niks mee.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:25
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik ben qua stijl en persoonlijkheid op en top nederlands, en dat kunnen zie hier op een amerikaanse school en franse omgeving heel moeilijk accepteren. Ik ben gewoon heel erg anders dan de mensen hier; amerikanen, fransen.
Ik accepteer mezelf dus wel, maar ik probeer mezelf ook aan te passen aan mn omgeving. Ik zal blij zijn als ik deze zomer ga verhuizen en ik dat niet meer hoef te doen Want ik ben blij met hoe ik ben...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:44
Verwijderd
Ik zeg wat ik denk, wat over het algemeen op hetzelfde neerkomt. Ben gezegend () met een grote mond...

Als ik het ergens niet mee eens ben, zeg ik dat ook. Negatieve kant is dat ik er lang over door kan zeuren

En nee, ik doe er niet iets mee, wil niet de maatschappij verbeteren. Hoogstens mijn eigen leven.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:59
drama
Avatar van drama
drama is offline
juah, best wel.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:19
roosjes
Avatar van roosjes
roosjes is offline
jah heel erg, ik heb al zoovaak bestw el ruzie gehad omdat ik etveel zeg wat ik denk, als er zown barbie ontzettend blij si metd er nieuwe laarzen en ik vind ze vreresenlijk lelijk danz eg iik dat gewoon en dat wordt zeg maar niet in dank afgenomen
__________________
sar cas me
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:20
rabecca
rabecca is offline
Ja ik kom op voor mijn mening.
Het is MIJN mening dus IK denk zo en hun hoeven niet zo te denken want dat boeit me niet.
Ik probeer het wel vaak op een "aardige" manier te brengen als dat mogelijk is maar soms ben ik ook heel hard.
Dat valt mensen vaak tegen wel jammer maar ja zo ben ik.
Ik word daarom ook vaak iets van botterik ofzo genoemt maar de laatste tijd is dat minder geworden.
Misschien omdat er minder mensen naar mijn mening vragen
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 22:19
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
volgens de meeste mensen ben ik erg koppig en is het ontzettend irritant om een discussie met mij te hebben, aangezien ik nooit wil toegeven.. dat zijn dan meestal ook de mensen die nooit gelijk hebben
nee, ik weet van mezelf dat ik koppig kan zijn en veel kan doen om mijn mening te bewijzen, maar ik voer geen onnodige discussies en ga geen mening verdedigen waar ik niet helemal zeker van ben of waar ik het niet helemaal mee eens ben.. bij mensen die ik niet ken zeg ik mijn mening ook wel, maar alleen als het een mening is die belangerijk voor mij of voor een bepaalde eindbeslissing is.
ooowww masj je hebt zo verdomd gelijk over jezelf nu!!
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten verhaal.. geef je mening
-=M=-01
0 17-12-2005 10:54
Verhalen & Gedichten Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag
IlbertRood
0 04-11-2005 16:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap marokkanen.....
schapie_schapie
500 27-01-2005 15:55
Verhalen & Gedichten idtje voor schoolkrant?
barstje
9 01-01-2005 14:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Theo deel VI
Quincy
73 19-11-2004 16:50
Flora & Fauna OMFG wat kan ik hier nijdig om worden!
bloemkool
256 17-11-2004 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.