Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2006, 15:25
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
hey,

ik wil aankomend jaar LE of IBL op Windesheim gaan doen. Heeft iemand misschien ervaring met deze opleidingen op Windesheim?? Moet je veel presentatie houden??
Owja en ik hoorde dat het bij Logistiek en Economie wel eens per onderwijs instelling verschilde of ze er wel/niet (veel) met projecten werken. Hoe is dat op Windesheim??

alvast bedankt!!!
Advertentie
Oud 03-07-2006, 10:49
DP17
DP17 is offline
Ik doe zelf LTV op windesheim maar deze opleiding verschilt slechts in enkele vakken van LE het verschil is dus ook dat LE economische gericht is en mijn opleiding wat technischer is.

De presentaties die bij de gezamenlijke vakken (worden niet samen gegeven trouwens) vielen mij 100% mee, ieder project sowieso 1 en voor sommige vakken ook af en toe nog eens een presentatie...

Ik weet niet pcies hoeveel projecten ze hebben gehad maar ik denk 4 grote projecten net als bij LTV en natuurlijk diverse opdrachten voor de verschillende vakken.

Misschien wel handig om te weten dat LE volgend jaar een gezamenlijk 1e jaar heeft met diverse economie opleidingen daarvoor moet je maar even op de site van de hogeschool zelf kijken. Suc6 met het maken van je keuze.
Oud 19-07-2006, 18:12
Nelian
Nelian is offline
[Reclame]

Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 18:50.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.