Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 18:36
jamaifan15
jamaifan15 is offline
Moet een meisje er knap uitzien of is een lelijk meisje met uitstraling al genoeg???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2003, 18:51
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
jamaifan15 schreef op 20-03-2003 @ 19:36:
Moet een meisje er knap uitzien of is een lelijk meisje met uitstraling al genoeg???
Ff 'offtopic': 't schijnt (is onderzoek naar gedaan) dat zogezegd 'lelijke' meisjes moeilijker te versieren zijn voor jongens dan 'knappe' meisjes. Om de simpele 2 redenen dat: 1 een knap meisje is het gewend te worden versierd, ze zal snel genoeg aangeven of ze de jongen wel of niet accepteerd, de jongen weet meteen of ie kan blijven of verder moet zoeken. 2 Een 'lelijk' meisje is dit niet gewend en ook niet zo overtuigd van haar eigen uiterlijk. Een jongen zal dus meer moeite moeten doen om haar ervan te overtuigen dat hij haar echt leuk vind...

Uhm...ook maar een keer ergens opgevangen. Kwenie oft klopt. Misschien een nieuw topic openen om 't uit te vinden?

Maar ik vond het wel een grappig weetje.
Zogezegd 'lelijke' meisjes zijn ook wel eens in het voordeel ten opzichte van jongens

Ontopic: Uhm...rare vraag...ik ben niet zo kieskeurig wat betreft uiterlijk. Haar ogen moet ik mooi vinden, das belangrijkste.
Wat mij betreft hoeft een meisje niet knap te zijn. Dat brengt meestal arrogantie met zich mee...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 18:55
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ligt dr maar aan he. Als jij een knul leuk vindt die je alleen maar om je uiterlijk wil is knap zijn genoeg.
Als je daarentegen niet zo iemand wil is een leuke uitsraling natuurlijk ook goed. Maarja, dat zijn niet de enige twee dingen. Je hebt ook zoiets als karakter.
Het ligt voor elk persoon anders, ligt er maar aan wat je in iemand zoekt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:27
Verwijderd
beide
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:36
Verwijderd
dat ligt eraan waarvoor he... dat zeg je er niet bij Om fotomodel te worden moet ze toch wel knap zijn

Maar goed, aangezien we hier op L&R zitten: Nee hoor, een 'lelijk' meisje met een leuke uitstraling kan net zo goed een relatie krijgen (of eigenlijk beter, maar minder snel... want ze loopt niet het risico dat iemand haar alleen voor haar uiterlijk wil)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:52
noek1111
noek1111 is offline
wie bepaalt of iemand lelijk of knap is?

ja tuurlijk zijn er wetenschappelijke bewijzen dat een knap meisje die-en-die afmetingen heeft en zus-en-zoveel mag wegen, (anders zoude ze in die modebladen en op de catwalk gewoon dikke huismoeders kunne zetten)

maar als ik iemand knap vind dan mag iemand anders hoog en laag springen en al kokhalzend (bij wijze van) over de grond rollen, het blijft mijn mening.

vise versa zou ik iemand lelijk kunne vinden die iemand anders weer enorm knap vindt....
__________________
What is your major malfunction?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik wil absoluut niet beweren dat ik knap ben of een leuke uitstraling heb, maar aandacht van jongens kreeg ik in mijn vrijgezellentijd toch wel genoeg. En inderdaad word je dan toch wat kieskeuriger. Het doet je niet meer veel als er een jongen met je flirt.
Ikzelf kijk bij een jongen voornamelijk naar de uitstraling en naar het type (kleding, sieraden e.d. zeggen vaak veel!). Een knap kopje is natuurlijk mooi meegenomen, dat ontken ik niet, maar een fotomodelletje à la Jim Idols (ook al is hij mijn smaak niet) zonder uitstraling, daar pas ik voor.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:47
Verwijderd
Ze moet allebei zijn: knap en uitstraling hebbend.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:12
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Het gaat niet zozeer om een van de twee, als het totale plaatje maar klopt. Iemand kan best uitstraling hebben en niet knap zijn, en andersom. Persoonlijk vind ik uitstraling een tikkie belangrijker dan knap zijn.......
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:14
unpopular
unpopular is offline
is het niet zo dat als je een goed uitstraling hebt dat je ook knap bent.

Want wat is knap? Is er een maatstaaf waaraan je iemand kunt meten?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:21
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
unpopular schreef op 20-03-2003 @ 22:14:
is het niet zo dat als je een goed uitstraling hebt dat je ook knap bent.

Want wat is knap? Is er een maatstaaf waaraan je iemand kunt meten?
ja, idd. vind ik eigenlijk ook. als iemand een goeie uitstraling heeft, dan vind ik die persoon knap.

ik vind het een beetje moeilijk om iemand voor te stellen die knap is, maar geen uitstraling heeft.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:59
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Ehm.....'lelijke' jongens die uitstraling hebben zijn toch niet lelijk?
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2003 @ 21:47:
Ze moet allebei zijn: knap en uitstraling hebbend.
En net zo veeleisend zijn als jij?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 09:25
misfit13
misfit13 is offline
uitstraling leid een hoop af van uiterlijk vind ik
dus ga toch voor uitstraling
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 09:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Squall, pleurisventje, ga je moeder lastigvallen!!

Whatever, je krijgt toch wel weer een ban..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Rivival Squall schreef op 21-03-2003 @ 10:18:
En dat heb jij dus niet!
Hee, hebben we Squall ook weer! Trouwens, je hebt 'Rivival' fout geschreven. Het is 'revival' met een E.

Citaat:
Morgan schreef:
En net zo veeleisend zijn als jij?
Iederéén wil een jongen of meisje wat én knap is, én uitstraling heeft, hoewel sommige hypocriete geesten het misschien ontkennen. Als het mogelijk was zou iedereen het willen. Het is alleen in de praktijk voor een hoop mensen vaak niet mogelijk, dus nemen de meesten maar genoegen met een jongen/meisje wat maar één van de twee heeft.

Geef toe, jij wilt ook een lekker ding mét brains, mét uitstraling en mét een lekker koppie
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 11:54
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Uitstraling is voor mij belangrijker dan uiterlijk. Ik ben vaak verliefd geweest op meisjes waarvan anderen zeiden: "Wat zie je in zo'n lelijkerd?" En dat ik haar gewoon heel erg leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 11:46:
Hee, hebben we Squall ook weer! Trouwens, je hebt 'Rivival' fout geschreven. Het is 'revival' met een E.



Iederéén wil een jongen of meisje wat én knap is, én uitstraling heeft, hoewel sommige hypocriete geesten het misschien ontkennen. Als het mogelijk was zou iedereen het willen. Het is alleen in de praktijk voor een hoop mensen vaak niet mogelijk, dus nemen de meesten maar genoegen met een jongen/meisje wat maar één van de twee heeft.

Geef toe, jij wilt ook een lekker ding mét brains, mét uitstraling en mét een lekker koppie
Ja, als ik een perfect iemand kon samenstellen wel. Maar het komt vaak voor dat ik iemand erg leuk vind terwijl hij helemaal niet standaard knap is... en dus maakt het niet bijster veel uit. Ik neem dus geen genoegen omdat ik niet beter kan krijgen (heb bestwel wat echt knappe jochies gehad, hoor ) maar omdat die óók leuk zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2003, 23:47
Ellesje
Ellesje is offline
vind het allebei belangrijk, 't gaat ook vaak samen denk ik...
ik ken geen uitstralingloze knappe mensen met wie ik iets zou willen, en ik ken geen lelijke uitstralingsvolle mensen met wie ik iets zou willen...

die tweede groep ken ik uberhaupt niet, ik denk dat ik mensen sneller mooi vind als ze uitstraling hebben...

achja
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 02:02
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Tja eigelijk oordeelt iedereen wel toch een beetje op uiterlijk(ik ook).
Want als je haar echt lelijk vindt dan wil je haar absoluut niet teminste het telt wel toch een beetje mee hoe vervelend het ook klinkt.
Maar er zijn van die meiden waarvan jongens zeggen van oooo wat een lekker wijf!!!!
waarvan ik denk van uhh is dat nou mooi zo een wandelende make up doos.
Ik vind van niet maar heel veel mensen vinden haar wel mooi.
Knap is niet belangrijk het gedrag uitstralling is veel belangrijker.
arrogant dat is nou waar ik een hekel aan heb.
Ik vind haar lach altijd belangrijk gedrag en zichzelf kunnen zijn.
aii zit er net een meisje in me klas die helemaal zo is niet arrogant ,lief ,slim
en zichzelf
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:01
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2003 @ 11:46:
Iederéén wil een jongen of meisje wat én knap is, én uitstraling heeft, hoewel sommige hypocriete geesten het misschien ontkennen. Als het mogelijk was zou iedereen het willen. Het is alleen in de praktijk voor een hoop mensen vaak niet mogelijk, dus nemen de meesten maar genoegen met een jongen/meisje wat maar één van de twee heeft.

He ff voor de duidelijkheid; uiterlijk iz voor ieder1 anders, ik ken een jongen en hij iz nie egt super knap ofzow maar ook niet dat je zegt; minder-mooi, maar vriendinnen vinden hem slunggelig. Maar ik vin NIEMAND lelijk. Of mensen nou dik zijn ofzow of wat dan ook, ik heb veel mensen ontmoet en de 1 is minder mooi dan de ander, maar lelijk, neej egte lelijke mensen heb ik nog nooit gezien!
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:08
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
BEL DE POLITIE!

Dat mens zit je gewoon te stalken. Als ze toen wat meer aand8 aan je had besteed was t nie zo gelopen, tis dr eigen schuld. Ik zou egt de politie bellen, die kunnen zorgen dat ze een straatverbod krijgt en dat ze jou niet meer mag bellen, want zo te horen wil ze het gewoon niet begrijpen.

Zeg gewoon tegen haar: ik wil nix meer met je te maken hebben, ik heb t gevoel dat je me stalkt en ik wil niet meer dat je me belt, doe je dit wel dan bel ik de politie.

Als ze dan nog nie weg iz, moet je gewoon de politie bellen hoor.


-x- Sara.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:57
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Volgensmij is uitstraling vooral belangrijk. Ik ken namelijk best mensen die vrij in zichzelf gekeerd zijn enzo, opzich heel knap zijn, maar gewoon niet zo'n uitstraling hebben waardoor jongens op ze vallen. En ik ken ook weer mensen die dus echt niet knap zijn, maar die blijkbaar wel een goede uitstraling hebben waardoor ze vrij populair zijn enzo. Het valt je meestal pas op dat iemand knap is als ie een wat mooiere uitstraling heeft.
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 12:47
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
uitstraling.. iemand met de juiste uitstraling is toppie..
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:30
brandje
Avatar van brandje
brandje is offline
Ja t gaat om t zelf vertrouwen dat je uitstraalt, onzekere meiden probeer ik te mijden soms wel schatig maar niet voor lange relaties.... En een beetje uitdaging mag ook wel...
__________________
NEE!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 23-03-2003 @ 12:01:
neej egte lelijke mensen heb ik nog nooit gezien!
Dan kom jij niet genoeg buiten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 07:35
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
ik ga voor knap, iemand kan nog zo'n uistraling hebben maar als ie lelijk is vind ik het niks. natuurlijk is een combi van de 2, het beste
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:51
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Meisjes ben ik niet zo in geinteresseerd, maar wat betreft jongens vind ik uitstraling veel belangrijker. Uitstraling met intelligentie is de perfecte combinatie
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:59
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2003 @ 23:34:
Dan kom jij niet genoeg buiten


Meer dan je denkt. Kheb mensen gezien die andereh zo als jij "afschrikwekkend lelijk" noemen, maar ik vind ze meestal nie egt lelijk. Maar tja, ik heb ook nie in de spiegel gekeken. En jij cker wel Joh, iedereen moet es ophouden andere mensen n minderwaardigheidscomplex aan te praten. Ik ken wel mensen die wat 'minder mooi' zijn dan andereh, maar ik zou nie egt kunnen zeggen dat iemand lelijk iz. Dat iz ook voor ieder1 verschillend. Kweenie of iemand hiero: 'Freeks & Geeks' kijkt, maar ikke wel soms en daar speelt een gassie in: Sam heet ie en das t type wat ik wat 'minder mooi' vin, maar nerds enzow, kweenie, heeft wel wat. Maaja, ik ben ook n btje raar af en toe
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:23
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2003 @ 21:47:
Ze moet allebei zijn: knap en uitstraling hebbend.
ja maar uitstraling is toch wel wat belangrijker
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:10
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef op 25-03-2003 @ 18:23:
ja maar uitstraling is toch wel wat belangrijker
helemaal met je eens zo
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:21
Engeltje_Mij
Engeltje_Mij is offline
ligt aan jongen.. hoe kieskeurig ze zijn
__________________
- Engeltje -
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 12:00
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Uitsraling vind ik t belangrijkste
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Uiterlijk
enemy within
49 31-10-2004 10:53
Psychologie wat is 'knap'?!...
pienie
57 06-10-2003 22:09
Liefde & Relatie Voordat je aan een relatie begint...
summer1986
86 22-05-2003 15:56
Psychologie Lelijke mensen!
king112
267 17-04-2003 19:39
Liefde & Relatie beauty of brains?
poesiefox
60 27-03-2003 19:14
Seksualiteit Wie helpt er mee van mij een sexgod te maken?
makaken
20 27-02-2002 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.