Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 20:28
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Toen ik m voor het eerst zag, was ik niet echt opeens verliefd...ik kende hem via internet en had al een tijdje met hem gebeld...had wel foto's en cam gezien... ik vond hem leuk...
toen ik hem in levende lijve meemaakte...vond ik hem toch niet helemaal mijn type...hij was zo stil
maar toen hij me eenmaal kuste!!! toen sprong de vlam over/aan

hoe ging dat bij jou?
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 20:30
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
humor humor humor.

__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:40
Verwijderd
Zijn ogen, zonder twijfel!
Dat zorgde er toch wel echt voor dat de vonk oversloeg !

-zijn ogen maken mijn nog steeds verliefd maar dan wel anders dan in het begin natuurlijk -
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:02
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Hij is erg lang, dus hij "sprong" er voor mij direct al uit. Verder heeft hij mooie ogen en toen hij naar me lachte een, dit is niet overdreven, super gaaf gebit.. En ik was om....
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:12
mara18
mara18 is offline
Ik vond hem knap op een bepaalde manier, namelijk de manier die mij een soort 'klik' geeft.

Ook qua karakter bleek alles goed overeen te stemmen. Vooral dan de humor gaf de doorslag.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:13
Verwijderd
Wat me verliefd maakte? Dat we pasten bij elkaar. Ik vond hem leuk. We konden over alles praten en ik voelde me ontzettend vertrouwd bij hem. Ik voelde me tot hem aangetrokken. Toen we nog niets hadden en hij was wel eens bij mij wilde ik hem eigenlijk continue zoenen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Alleen nog maar dames (terwijl d'r geen dames label op 't topic zit) wat een schande! (En partner vind ik een ongeschachtelijk woord)

Mijn vriendinnetje en ik kennen elkaar van de studie. We hebben veel tijden practica samengewerkt en daarom (tijdens het wachten op chemische processen die voltooid moesten worden, of pauzes) veel gepraat. Wat me vooral aan d'r aantrok was dat ze een hele practische, eerlijke levensinstelling heeft en een zot gevoel voor humor (net als ik).

Als je dan veel gezellig met elkaar optrekt en dan bovendien vrijgezel wordt (en dus weer op andere mensen gaat letten) slaat een keer zo'n vonk over. En als je dan ter afsluiting van het laatste vak dat je samen volgt, haar uitnodigd op de thee zit je met een vriendin.

Misschien meer een verhaal, maar zo ging 't wel. Ik wist niet dat verlieft worden _voor_ een relatie zo leuk kan zijn.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:52
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
... bus was vol en vroeg of hij niet liever toen naast mij kwam zitten...
En we raakte aan de praat (meest ongelovelijk gesprek... "kom je uit Emmerhoud?" je ziet 'm toch instappen bij die halte?! najah) Maar voelde toen al behoorlijk aangetrokken tot hem

Bleek achteraf een goeie vriend van me broer te zijn toen ik over hem vertelde. Maarjah, hij had me email gekregen op de bus, en we chatte 's avonds wat bij en vertelde dat hij me broer moest kennen. Hij vroeg of hij die avond ff mocht langs komen want hij wist nog waar we woonden. Ik geen bezwaar, en hij kwam langs.

Hij deed een poging me gitaar te leren spelen.. heel leuk, bakte er niks van maar ach...

We hadden die komende zondag afgesproken dat hij een flimpje zou meenemen en op mijn kamer zouden kijken.

We zaten bijna onmiddelijk tegen elkaar aan op m'n bed, en heb alleen het begin van de film echt mee gekregen. Op een gegeven moment keek ik omhoog (lach in zijn armen ) en voelde zijn hart steets sneller kloppen (lag met me hoofd tegen z'n borst aan)Begon zelf ook al helemaal wild van 'm te worden. En van 't ene op 't andere moment lagen we hevig te zoenen ^-^
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:58
biep
Avatar van biep
biep is offline
z'n ogen

soms kijk je iemand diep in de ogen en dan 'weet' je gewoon dat het goed zit..
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ogen, uitstraling, humor, hij accepteerde me zoals ik was ( en nog steeds ben ) en hij luistert
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:02
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
biep schreef op 30-06-2005 @ 22:58 :
z'n ogen

soms kijk je iemand diep in de ogen en dan 'weet' je gewoon dat het goed zit..
*boo* dies lief
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Zoiezo vond ik hem er vanaf de eerste keer dat ik hem echt goed zag al leuk uitzien. Als snel leerden we elkaar beter kennen en het klikte gewoon en ik mocht hem zo graag. En dat werd steeds meer dan 'graag mogen'
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:29
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Gigantische memmen
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:39
Citronella
Citronella is offline
Zijn gigantisch lange wimpers en stralende glimlach. Voor de rest steekt ie vanaf het begin al al zijn tijd en aandacht in ons 2en. Dat doet me goed, na een relatie gehad te hebben met iemand die al maanden totaal geen oog meer voor me had.
__________________
Freak Like Me~~~
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 22:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was vooral verrast door zijn lieve gedrag. Hij is erg zorgzaam en bezorgd om mensen die hij graag mag. Toen hij dat eenmaal ook bij mij ging doen, was ik om. Ik had dat niet zo achter hem gezocht. Verder konden we fijn praten en is hij zo lekker 'gewoon'. Hij hoefde niet te patseren ofzo, hij was gewoon zichzelf. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 06:25
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
weetik niet meer, hij is gewoon lief . Nu vind ik een van zn mooiste/leukste eigenschappen dat ie nog verwonderd is over dingen en dat ie goed voor me zorgt
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 06:34
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 21:28 :
Toen ik m voor het eerst zag, was ik niet echt opeens verliefd...ik kende hem via internet en had al een tijdje met hem gebeld...had wel foto's en cam gezien... ik vond hem leuk...
toen ik hem in levende lijve meemaakte...vond ik hem toch niet helemaal mijn type...hij was zo stil
maar toen hij me eenmaal kuste!!! toen sprong de vlam over/aan

hoe ging dat bij jou?


Waarom vond je hem opeens leuk toen hij jou kuste????
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak

Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 07:39.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 07:39
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik vond het altijd al een leuke jongen om te zien (ken m al 10jaar ofzo?!)
hij is de broer van een vriendin van me
maar hij heeft 3,5 jaar een relatie gehad en ik ben 5,5 jaar jonger dan hem dusja...
mja, toen was het net uit met mijn vriend, en het was al ff uit met zijn vriendin
toen gingen we met zn allen stappen (idee van Marije, zijn zusje, mijn vriendin)
en op de terugweg in de auto pakte hij heel lief mn hand vast (vlinderss!!!)
de volgende dag (zaterdag) ging ik weer stappen, en ging hem natuurlijk opzoeken
mijn "vervoer" ging al vroeg weg maar wilde echt niet mee
dus hij zegt dat ik wel met hem en zijn vriendin in de taxi mee kan rijden
hij heeft mn taxi betaald, is meegegaan naar mn huis en daar hebben we heel leuk gepraat (uur ofzo??)
toen moestie nog helemaal naar huis lopen om 5uur snachts ofzo!

naja, we gingen elke dag afspreken en ik had na 2 dagen al zooo'n zin om met um te zoenen
maar hij deed het echt rustig aan!
pas na 1,5 week hebben we gezoend!

hij is gewoon super lief, zorgzaam (lig je goed?, nog wat drinken? enz enz!) en lekker gek (je kan zooo met um lachen!)

hmm en lekker al 2,5 maand mijn vriendje
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2005, 08:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou, das best een leuk verhaal
Ik moest een acht sturen (= roeiboot á la olympische spelen), en er bleek een erg leuke jongen op slag te zitten (recht voor me dus). In de anderhalf uur erna heb ik hem eerst een hele tijd blij aan zitten kijken (ik ben een vrolijk persoontje), en hij keek ook de hele tijd terug. Toen onder het roeien steeds gepraat en lol gemaakt met hem (wel lastig, want ik had microfoontje om zodat ze me achterin ook hoorden, maar wat ik tegen hem zei hoefde de rest niet te horen).

Toen ik s'avonds online kwam had hij me toegevoegd op msn. Toen was voor mij de vonk over, hihi

Een week later naar amsterdam geweest om ze aan te moedigen bij een wedstrijd, en in de auto op weg naar huis (na een halve dag handjesvasthouden) hebben we gezoend . En niemand in die auto had iets door!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 30-06-2005 @ 22:13 :
Wat me verliefd maakte? Dat we pasten bij elkaar. Ik vond hem leuk. We konden over alles praten en ik voelde me ontzettend vertrouwd bij hem. Ik voelde me tot hem aangetrokken. Toen we nog niets hadden en hij was wel eens bij mij wilde ik hem eigenlijk continue zoenen.
Dat dus. Maar ik denk dat ik het pas echt doorhad toen ik merkte hoe gigantisch jaloers ik kon worden op elk meisje met wie hij praatte. Ik wist gewoon niet of hij mij leuk vond of niet, en er draaiden de hele tijd andere meisjes om hem heen. Argh.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:27
Verwijderd
Dit gaat fout klinken.

Ongeveer 2 jaar geleden was ik op een verjaardag en toen heb ik de hele avond met een jongen over muziek gepraat. Ik vond hem toen erg leuk en heb m toegevoegd aan MSN. Om vervolgens niets te zeggen. Een half jaar later (1.5 jaar geleden dus) kwam ik m tegen op een scoutingfeest waar we gezoend hebben. Vervolgens hebben we 2 weken een "relatie" gehad waarop hij t uitmaakte om een reden die ik nu echt niet meer weet. Op 5 mei, dit jaar, kwam ik m weer tegen en kregen we weer contact via msn. Onze eerste date is 1.5 maand geleden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:42
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 01-07-2005 @ 07:34 :
Waarom vond je hem opeens leuk toen hij jou kuste????
Ik vond hem al wel leuk, hij was lief en ik kon met hem over alles hebben, maar het voelde toch meer als een vriendschap ofzo...Ik was denk ik vooral bang dat hij me niet leuk vond of verliefd op me was, dus beschermde ik mezelf denk ik onbewust...
toen hij me kust wist ik dat ie me echt leuk vond en toen sprong de vonk over...hij kon zo lekker zoenen

het klinkt raar ik weet het maar zo voelt het voor mij...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:48
Verwijderd
och, wat niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:17
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
'T is niet mijn partner, helaas, maar ik ben verliefd omdat: hij ten alle tijden zichzelf is, altijd spontaan, enthousiast, geïnteresseerd in mensen, grappig en hij heeft een mooie stem en een schattige uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zijn schattige verlegenheid en hoe hij tegen mij deed. En ik kreeg een kus op mijn hand toen hij weg ging, call me old fashioned maar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2005, 11:18
Love my boy!
Love my boy! is offline
ALLES! eheh Zn bruine ogen, mooie wenkbrauwen.. mooi lichaam natuurlijk, verder dat hij bezorgd is, uhm, kusjes op je voorhoofd geven, en op je hand..zucchttt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hij was schattig verlegen, hij glimlachte leuk, had mooie ogen, en ik kon gezellig met hem kletsen en lachen, en hij bleek ook nog eens ontzettend lief en zorgzaam te zijn, en beschaafd en intelligent en fatsoenlijk. En niet eens homo!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:29
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Zijn ogen.... En zijn humor
En de manier waarop hij er steeds voor me was
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 12:16
Verwijderd
Het was absoluut voor mij niet liefde op het eerste gezicht

Hij had achterlijk werkleding aan

Maar toen ie met een roosje aan kwam zetten en me een liev briefje gaf was ik verkocht

Hij is in mijn ogen liev,mooi,betrouwbaar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 12:25
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het is mijn partner niet, maar omdat ik verliefd op hm ben zal ik toch maar even reageren:
Zijn humor hij is erg grappig, en overal voor in.
En zijn haar <3
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 13:01
Verwijderd
Hmm, ik kende m al een poosje via MSN, dus ben vooral op zijn innerlijk gevallen. Ontzettend leuke humor, lieve opmerkingen. Had heel veel steun aan hem, zonder dat ie t zelf wist / weet. (denk ik)
En toen we elkaar IRL zagen, kreeg ik meteen een zoen, en toen was ik verkocht. Alles klopte, hij was zoals ik het me voorgesteld had (had al foto's + webcam gezien, maar toch).. Het was zelfs zo erg, dat de avond voor dat ik m zag, toen ik met een andere jongen zoende, me zoooo schuldig voelde tegenover hem.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 13:40
waves
Avatar van waves
waves is offline
praten op msn. ik stelde heel veel vragen en hij gaf me heel veel antwoorden . en toen met vrienden afgesproken. heel verlegen naar de film. en toen keken we elkaar aan en pakte hij mn hand... maar toen was ik allang verkocht. hij kan zo lief kijken...
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 13:59
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Z'n uitstraling, z'n karakter, z'n humor.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 14:21
Verwijderd
Z'n koppie Daaruit kwam natuurlijk meer, maar ik praatte tegen hem vanwege z'n koppie. Ik ben er nu al teveel aan gewend maar het trok me gewoon aan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 16:07
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 30-06-2005 @ 23:01 :
en hij luistert
Sow, tis nie waar.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 16:17
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Hmm.. ik kon gewoon heel leuk met hem praten en het klikte goed. Toevallig woont hij naast me, dus we gingen soms wel eens 's nachts samen naar huis lopen en dat was heel gezellig. Toen gaf hij me een knuffel en was er een moment waarbij we bijna zoenden, maar uiteindelijk allebei maar gewoon naar binnen gingen. Dit is tot drie keer toe gebeurd en ik denk dat toen de vonk wel oversprong. Het voelde ook heel goed toen we uiteindelijk echt een keer zoenden 's nachts.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2005, 16:25
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Ik snap al die wijve niet. Hoe kan je nou op een gast vallen? Kijk dat je op mij kan vallen snap ik.
Volgens mij valle die wijfe alleen op gaste omdat het zo hoort, maar vrouwen zijn toch tien keer zo aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 16:26
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
G-force schreef op 01-07-2005 @ 17:25 :
Ik snap al die wijve niet. Hoe kan je nou op een gast vallen? Kijk dat je op mij kan vallen snap ik.
Volgens mij valle die wijfe alleen op gaste omdat het zo hoort, maar vrouwen zijn toch tien keer zo aantrekkelijk.
Dus jij bent een wijf?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 16:32
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Nee gelukkig niet. Ik ben gelukkig een man.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:12
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
dat hij zo ontzettend lief is.. Hij wil echt alles voor je doen! Verder kan hij zo lief kijken Tja. tis gewoon skatje! Zn karakter is gewoon top.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:25
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-07-2005 @ 10:48 :
och, wat niet.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:43
Verwijderd
De eerste keer dat ik hem zag had hij een hele zelfverzekerde, niet arrogante en rustige houding. Nadat ik hem leerde kennen bleek hij alles wat ik ooit wilde en meer, en heb ik hem gewoon niet meer laten gaan...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 18:17
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Het is ondertussen mijn ex. Maar ik weet helemaal niet meer wat me aantrok aan hem, het was zeker niks aan zen uiterlijk want ik vond hem niet bepaald echt wauw. Het zal zijn innerlijk geweest zijn dat achteraf toch niet zo goed was blijkbaar.
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 05:23
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
evanescence schreef op 01-07-2005 @ 10:42 :
Ik vond hem al wel leuk, hij was lief en ik kon met hem over alles hebben, maar het voelde toch meer als een vriendschap ofzo...Ik was denk ik vooral bang dat hij me niet leuk vond of verliefd op me was, dus beschermde ik mezelf denk ik onbewust...
toen hij me kust wist ik dat ie me echt leuk vond en toen sprong de vonk over...hij kon zo lekker zoenen

het klinkt raar ik weet het maar zo voelt het voor mij...
Maakt me angstig, ik weet namelijk niet goed hoe je moet kussen. Bovendien ben ik altijd een beetje schuchter als het gaat om persoonlijk contact...
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Hij is zo goed! Hij heeft humor, we kunnen overal over praten, zitten op 1 golflengte, we hbben ook dezelfde vreemde humor, ik vind hem prachtig mooi. Hij geeft mij een goed gevoel en hij is zorgzaam en begripvol.

Tis gewoon een hele goede jongen, die mijn hartje sneller laat kloppen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:08
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Hij is lief, heeft humor, is ongelofelijk sexy (heel sportief, dus een goed figuur ), is open en eerlijk, maakte vanaf het begin af aan veel complimentjes en hij is heeeeeel erg slim
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:37
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Hij heeft iets bijzonders, iets geks. Hij is grappig en heel lief. En heel sportief Gewoon helemaal mijn type. En ons verleden heeft er ook aan geholpen, onbewust.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:49
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
hij is grappig, lief, ziet er leuk uit en we kunnen veel van elkaar hebben. we kunnen ontzettend gek doen samen, maar ook serieus praten als dat nodig is. hij is gewoon leuk
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:31
Verwijderd
Ik werd verliefd op hem omdat we lekker met elkaar konden praten, hij naar me luisterde en lief voor me was als ik het moeilijk had, ook al kende hij me toen niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:45
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Niets want ik doe niet aan verliefd zijn
rede staat in een ander topic

maar het komt e rop neer da tik verliefdheid uiteindelijk niet fijn vindt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefdesverdriet
Verwijderd
11 27-06-2010 23:30
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Seksualiteit Sex Relatie..
Fntx
27 19-09-2003 22:50
Seksualiteit schaamlippen
verlegen
5 26-02-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.