Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 02:23
xsharonax
xsharonax is offline
Weet iemand hoe je een lapdance moet geven?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 09:59
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Ja hoezo ?


klik (engelse site)
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 14:52
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Je bent een vrouw, als je niet weet hoe je een jongen moet opgeilen zonder hem aan te raken zou ik vaker op stap gaan...
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Lief zijn graag.

Kies de juiste muziek, dim het licht een beetje en wees zelfverzekerd en doelbewust. Dan kom je een heel eind.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 00:53
pinokio
pinokio is offline
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 22-05-2007 @ 01:53 :
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 11:27
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
pinokio schreef op 22-05-2007 @ 01:53 :
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
Als een meisje weet wat ze doet en er een beetje goed uitziet is het anders verdomde geil. Welke van de 2 schort t aan bij jouw vriendin?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-05-2007 @ 12:27 :
Als een meisje weet wat ze doet en er een beetje goed uitziet is het anders verdomde geil. Welke van de 2 schort t aan bij jouw vriendin?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-05-2007 @ 12:27 :
Als een meisje weet wat ze doet en er een beetje goed uitziet is het anders verdomde geil. Welke van de 2 schort t aan bij jouw vriendin?
-.-' heb je hem ook weer

Lapdance zelf is gewoon

Kan de chick er nog zo goed uitzien, maar het idee dat ze me op gaat geilen met een lapdance? Doet niks af hoe opgewonden je wordt van het mooie lichaam van dat meisje, maar de lapdance zelf is echt belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 20:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mortification schreef op 22-05-2007 @ 18:12 :
-.-' heb je hem ook weer

Lapdance zelf is gewoon

Kan de chick er nog zo goed uitzien, maar het idee dat ze me op gaat geilen met een lapdance? Doet niks af hoe opgewonden je wordt van het mooie lichaam van dat meisje, maar de lapdance zelf is echt belachelijk.
Wat is er precies zo afstootwekkend aan een meisje dat haar lichaam sensueel beweegt?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:50
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
pinokio schreef op 22-05-2007 @ 01:53 :
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
Ik snap niet waarom. Strippen vinden de meeste mannen toch ook leuk? Wat is er mis met je vriendin die zich even sensueel en very sexy op je schoot neerzet, beetje leuke bewegingen maakt.... T is je vriendin, geen vreemde, dan zou ik ofwel ook lachen ofwel slaan
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 16:18
Jongle
Jongle is offline
nouuuuu jaaaaaaaaaa lapdance niet geil? nou jaaaaaaaa
hhahaa ik zou t wel wete als ik een vent was hoor
__________________
kxxxxxxxsjes meisje
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 22:01
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
En wat vinden de vrouwen er eigenlijk van als de mannen een lapdance bij hun doen? hm?
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 22-05-2007 @ 01:53 :
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 23-05-2007 @ 23:01 :
En wat vinden de vrouwen er eigenlijk van als de mannen een lapdance bij hun doen? hm?
Vrij belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:51
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 12:49 :
Vrij belachelijk.
Idd. Maar ik hoef mijn vriendje ook niet te zien strippen. Vrouwen zijn niet zo visueel ingesteld dan mannen.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik word spontaan aseksueel van mannen die sensueel dansen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:39
Verwijderd
oh ik zou het wel leuk vinden als m'n vriend voor me zou strippen maar een lapdance van 'm krijgen lijkt me bijzonder onhandig

en ts: Zet wat sensuele muziek op en improviseer wat of ga van te voren oefenen met een stoel, als je niet durft te improviseren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 24-05-2007 @ 13:51 :
Idd. Maar ik hoef mijn vriendje ook niet te zien strippen. Vrouwen zijn niet zo visueel ingesteld dan mannen.
Nee idd. Ik vind het erg leuk om hem zonder kleren te zien , maar om dingen in beweging te zetten zijn over het algemeen toch wel aanrakingen nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:05
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Hahahaha
Best grappig. Als er mannen zijn die het belachelijk vinden als vrouwen strippen, worden ze voor gek verklaard.
Maar als mannen zouden strippen voor vrouwen zou het belachelijk wezen omdat vrouwen minder visueel ingesteld zouden wezen.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:21
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-05-2007 @ 14:09 :
ik word spontaan aseksueel van mannen die sensueel dansen
precies major turnoff.
Maar ze moeten er ook niet echt als een zoutzak bij staan als jíj sensueel bij ze danst
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 07:19
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 24-05-2007 @ 23:05 :
Hahahaha
Best grappig. Als er mannen zijn die het belachelijk vinden als vrouwen strippen, worden ze voor gek verklaard.
Maar als mannen zouden strippen voor vrouwen zou het belachelijk wezen omdat vrouwen minder visueel ingesteld zouden wezen.
Ik zou me vrij belachelijk vóelen als ik zou moeten strippen, dus ik vind het niet gek als mannen het ook belachelijk vinden om naar te kijken...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 07:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
EPD schreef op 24-05-2007 @ 23:05 :
Maar als mannen zouden strippen voor vrouwen zou het belachelijk wezen omdat vrouwen minder visueel ingesteld zouden wezen.
Niet belachelijk. Gewoon onnodig, ik weet wel wat leukers om met hem te doen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:43
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
ik moet altijd lachen als mijn vriend staat te strippen. Hij trekt dan van die afschuwelijke gekke bekken.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:13
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-05-2007 @ 14:09 :
ik word spontaan aseksueel van mannen die sensueel dansen
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:35
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-05-2007 @ 13:51 :
Idd. Maar ik hoef mijn vriendje ook niet te zien strippen. Vrouwen zijn niet zo visueel ingesteld dan mannen.
ooh jawel *is visueel ingesteld*, kdenk dat het er eerder aan ligt dat de meeste mannen die strippen dit oftewel ongelooflijk onhandig oftewel ongelooflijk gay doen. Een man die goed kan strippen hebben we nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:38
Verwijderd
Ja een man die stript moet daarbij natuurlijk niet vrouwelijk gaan dansen, dat ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 09:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik zou t ook weleens willen proberen, kweet zeker dat mn vriend er geil van word. Alleen denk ik niet dat t me gaat lukken met 'vloeiend bewegen', ben onhandig in die dingen
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-05-2007 @ 12:27 :
Als een meisje weet wat ze doet en er een beetje goed uitziet is het anders verdomde geil. Welke van de 2 schort t aan bij jouw vriendin?


Het is toch niet zo vreemd dat wat de een een turn-on vindt, voor de ander helemaal niks is? Je kunt niet gaan zeggen "is verdomde geil", want voor sommigen steekt het gewoon niet zo in elkaar. Bij de mannen die ik ken die er niet van houden, heeft het er vooral mee te maken dat dat overduidelijke seksgerichte bewegen hen niet aanspreekt.. ze hebben het liever wat subtieler.

Een voetenfetishist gaat toch ook niet beweren dat voeten geil ZIJN. Voor de een is het wel het geval, voor de ander niet. Jou spreekt het aan, dan is het geil. Een ander voelt er weerzin tegen, soms misschien juist als het door diegenes vriendin gedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 16:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 12:30 :


Het is toch niet zo vreemd dat wat de een een turn-on vindt, voor de ander helemaal niks is? Je kunt niet gaan zeggen "is verdomde geil", want voor sommigen steekt het gewoon niet zo in elkaar. Bij de mannen die ik ken die er niet van houden, heeft het er vooral mee te maken dat dat overduidelijke seksgerichte bewegen hen niet aanspreekt.. ze hebben het liever wat subtieler.

Een voetenfetishist gaat toch ook niet beweren dat voeten geil ZIJN. Voor de een is het wel het geval, voor de ander niet. Jou spreekt het aan, dan is het geil. Een ander voelt er weerzin tegen, soms misschien juist als het door diegenes vriendin gedaan wordt.
Anders kijk je even waar ik op reageer .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-05-2007 @ 12:27 :
Als een meisje weet wat ze doet en er een beetje goed uitziet is het anders verdomde geil. Welke van de 2 schort t aan bij jouw vriendin?


Misschien vinden sommige mensen het de lijn tussen 'sensueel' en 'hoerig' overschreiden?

Ik vind een meid die zich sexy uitkleedt ook zeker opwindend. Een 'lapdance' vind ik gewoon goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 10-06-2007 @ 17:43 :
Anders kijk je even waar ik op reageer .
Had ik al gezien, ik heb ogen Verandert niets.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:05
Princss
Avatar van Princss
Princss is offline
kortom,
het ligt eraan wat voor type je bent.
wauw
__________________
i like the way you make me smile
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:32
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Lapdance is ongelooflijk sexy, uitdagend, opwindend, geil, mooi ... uiteraard als het meisje dat ook is ...
Ik heb het gezien in London (The Stringfellows) ... SUPERGEIL !!
Go on Thursday evenings specials ...!!
Maar zeer frustrerend als je alleen terug moet naar je hotelkamer
__________________
Got 10 dreams ... they are 10 adorable toes
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 00:06
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
pinokio schreef op 22-05-2007 @ 01:53 :
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
Ik ook, totdat ze me geil aankijkt
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 00:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-06-2007 @ 11:44 :
Had ik al gezien, ik heb ogen Verandert niets.
Ik reageer meestal ongenuanceerd op mensen met ongenuanceerde standpunten. Dus t verandert vrij veel waarop ik reageer.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 00:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:38 :


Misschien vinden sommige mensen het de lijn tussen 'sensueel' en 'hoerig' overschreiden?

Ik vind een meid die zich sexy uitkleedt ook zeker opwindend. Een 'lapdance' vind ik gewoon goedkoop.
Wat is er in hemelsnaam goedkoper aan opwindend/seksueel geladen dansen dan aan je lichaam opwindend ontbloten?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 09:45
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:38 :


Misschien vinden sommige mensen het de lijn tussen 'sensueel' en 'hoerig' overschreiden?

Ik vind een meid die zich sexy uitkleedt ook zeker opwindend. Een 'lapdance' vind ik gewoon goedkoop.
en wat vind je van een meid die zich sensueel uitkleed terwijl ze hoerig bij je op schoot zit?
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 10:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 20-06-2007 @ 01:53 :
Wat is er in hemelsnaam goedkoper aan opwindend/seksueel geladen dansen dan aan je lichaam opwindend ontbloten?
Een lapdance is weinig meer dan droogneuken. Prima om te kijken als het niet je vriendin is. Zelfde als paaldansen. Ik vind 't goedkoop en hoerig, prima als een goedkoop iemand dat doet, maar niet m'n vriendin

Citaat:
Sushii schreef op 20-06-2007 @ 10:45 :
en wat vind je van een meid die zich sensueel uitkleed terwijl ze hoerig bij je op schoot zit?
Mijn vriendin zal nooit 'hoerig' bij me op schoot zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 10:18
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 11:09 :
Mijn vriendin zal nooit 'hoerig' bij me op schoot zitten.
heb ik iets gezegd over je vriendin?

nouja, het altijd zo lekker makkelijk om alles over een kam te scheren, maar dat moet je lekker zelf weten.

een lapdance is pas hoererij als je ervoor betaald wordt en anders kan het prima gezien worden als een seksueel opwindend cadeautje van een vrouw aan een man.
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 11:54
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 11:09 :
Een lapdance is weinig meer dan droogneuken.
Als iemand het niet kan: ja.
Als iemand weet wat ze doet: nee
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 11:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 20-06-2007 @ 12:54 :
Als iemand het niet kan: ja.
Als iemand weet wat ze doet: nee
Los van of iemand het kan of niet is het gewoon simu-seks. Een lapdance of een paaldansact suggereert seks. Ik val op hard-to-get, een vrouw waar je moeite voor moet doen om haar in bed te krijgen. Een meid die en-public laat zien dat ze 'geil' is, vind ik goedkoop en niet interessant (kwa relatie, neuken prima). Ik vind overigens dat een meisje ook geen recht van klagen heeft als ze eerst enorm suggestief danst, en daarna na een nacht seks niks meer hoort van de desbetreffende man.

Citaat:
Sushii schreef op 20-06-2007 @ 11:18 :
een lapdance is pas hoererij als je ervoor betaald wordt en anders kan het prima gezien worden als een seksueel opwindend cadeautje van een vrouw aan een man.
Het idee achter het concept 'mening' ontgaat je een beetje geloof ik? Ik vind het hoerig overkomen. Prima als het gedaan wordt door een stripper op een vrijgezellenfeestje ofzo, maar het past niet bij het type vrouw waar ik op val/een relatie mee wil. het is volslagen onzin dat ik iets over 'een kam scheer'. Ik VIND het hoerig. Dat jij dat neit vindt, prima.

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 12:59 :
Los van of iemand het kan of niet is het gewoon simu-seks. Een lapdance of een paaldansact suggereert seks. Ik val op hard-to-get, een vrouw waar je moeite voor moet doen om haar in bed te krijgen. Een meid die en-public laat zien dat ze 'geil' is, vind ik goedkoop en niet interessant (kwa relatie, neuken prima). Ik vind overigens dat een meisje ook geen recht van klagen heeft als ze eerst enorm suggestief danst, en daarna na een nacht seks niks meer hoort van de desbetreffende man.
Het ging toch om een privé-lapdance voor je vriendje, niet om gozers opgeilen in een willekeurige discotheek? Ik mag hopen dat je vriendin je ondertussen wél mag uitdagen. De lol van hard-to-get gaat er op een gegeven moment wel af.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 13:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-06-2007 @ 13:18 :
Het ging toch om een privé-lapdance voor je vriendje, niet om gozers opgeilen in een willekeurige discotheek? Ik mag hopen dat je vriendin je ondertussen wél mag uitdagen. De lol van hard-to-get gaat er op een gegeven moment wel af.
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:38 :
Misschien vinden sommige mensen het de lijn tussen 'sensueel' en 'hoerig' overschreiden?

Ik vind een meid die zich sexy uitkleedt ook zeker opwindend. Een 'lapdance' vind ik gewoon goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 13:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 12:59 :
Los van of iemand het kan of niet is het gewoon simu-seks. Een lapdance of een paaldansact suggereert seks. Ik val op hard-to-get, een vrouw waar je moeite voor moet doen om haar in bed te krijgen. Een meid die en-public laat zien dat ze 'geil' is, vind ik goedkoop en niet interessant (kwa relatie, neuken prima). Ik vind overigens dat een meisje ook geen recht van klagen heeft als ze eerst enorm suggestief danst, en daarna na een nacht seks niks meer hoort van de desbetreffende man.

Wat is er dan mis met simu-seks binnen een relatie? Jij hebt het liefste een vriendin waar je je elke dag het schompes voor moet werken om een ontbloot dijbeen te zien?
Wie had het bovendien over en-public?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 14:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 20-06-2007 @ 14:50 :
Wat is er dan mis met simu-seks binnen een relatie? Jij hebt het liefste een vriendin waar je je elke dag het schompes voor moet werken om een ontbloot dijbeen te zien?
Wie had het bovendien over en-public?
Waarom trekt iedereen dit zo zwart-wit? Is het een discussie die je wil winnen? Ik stel vrij duidelijk dat een lapdance voor mij over lijn tussen sexy en hoerig heengaat. Da's gewoon een kwestie van associatie. Ik zou bijvoorbeeld ook nooit een rollenspel met m'n vriendin willen doen waarbij ik haar voor seks zou betalen ofzo.

Het is puur een mening. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 14:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 15:51 :
Waarom trekt iedereen dit zo zwart-wit? Is het een discussie die je wil winnen? Ik stel vrij duidelijk dat een lapdance voor mij over lijn tussen sexy en hoerig heengaat. Da's gewoon een kwestie van associatie. Ik zou bijvoorbeeld ook nooit een rollenspel met m'n vriendin willen doen waarbij ik haar voor seks zou betalen ofzo.

Het is puur een mening. Klaar.
Ja maar je trekt het nogal buiten de sfeer van "in een relatie iets leuks doen" naar "vermaak voor de massa". En ik snap gewoon niet waarom je dat verband trekt en wil het graag wel snappen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-06-2007 @ 14:31 :
Jah, maar je gaat het hebben over discotheken.. lijkt me niet relevant? Dat je het niet leuk vindt als je vriendin zoiets zou doen, a la, maar waarom je willekeurige sexy dansers uit kroegen erbij haalt snap ik gewoon niet. En dat je op hard-to-get valt heeft toch weinig te maken met de seks binnen een relatie, lijkt mij.

Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten, ik vind het ook niks en ik denk dat mijn vriendje me net zo hard zou uitlachen als ik hem. Maar hij wil me wel zien buikdansen geloof ik
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit lapdance
ikbensamantha
7 21-02-2007 06:07
Muziek lapdance
Lunatik
37 15-05-2006 22:24
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Seksualiteit werken als hoer!!!
boixy
85 04-03-2003 07:04
Muziek Pikante clips
emperor crono
45 05-10-2002 17:22
Verhalen & Gedichten LapDance
terry de terrorist
0 09-10-2001 10:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.