Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 18:13
Mo-tje
Mo-tje is offline
Na de discussie in het topic over breezersex:

welk meisje heeft wel eens iets sexueels gedaan in ruil voor iets of een dienst?

en welk meisje heeft wel eens een weddenschap afgesloten waarin als ze verloor haar lichaam de tegenprestatie was?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:14
neardo
neardo is offline
Nee, nog nooit. En niet van plan ook.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nope, ik niet, en ik zou het nooit doen ook. Ik weet wel leukere dingen om mee te wedden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nee, nog nooit. En dat gaat niet gebeuren ook. Waarom zou ik dat uberhaupt willen?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:19
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
poeh alle meisjes verkopen hun lijf het moment dat ze een relatie aangaan.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 04-06-2007 @ 19:19 :
poeh alle meisjes verkopen hun lijf het moment dat ze een relatie aangaan.
Sinds wanneer?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 04-06-2007 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:32
Mo-tje
Mo-tje is offline
DIt is niet precies wat ik bedoelde met het openen van het topic. kan je uitleggen wat je ermee bedoeld?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 04-06-2007 @ 19:32 :
DIt is niet precies wat ik bedoelde met het openen van het topic. kan je uitleggen wat je ermee bedoeld?
Chick, wat bedoelde je dan wel? Ik heb enkel geantwoord op je vraag ja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:41
Mo-tje
Mo-tje is offline
Ok laat ik het anders zeggen, wat bedoel je precies met je antwoord?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:42
Verwijderd
Ik ga ervan uit dat jongens ook mogen antwoorden

Ik ben wel eens met een meisje naar bed gegaan nadat ze me uit eten had genomen (ik was zo goed als blut en moest nog een paar dagen overleven, dus ipv iedere avond droog brood nam ze me mee). Ik voelde me daar wel enigszins verplicht toe, als tegenprestatie.

MAAArrrr ik ging daarvoor ook wel eens met haar naar bed, het was gewoon een scharrel. Als we de rekening hadden gedeeld, of ik alles had betaald, hadden we misschien/waarschijnlijk ook wel seks gehad. Dus ik weet niet of dit wel helemaal telt.

En ja heb ook wel eens seks in weddenschappen betrokken maar ook dat met mensen met wie ik toch wel naar bed wilde/al ging. Dus het was geen spannende weddenschap in de zin van dat ik het vervelend zou vinden als ik verloor, meer weddenschappen voor de gein
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:44
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 19:42 :
Ik ga ervan uit dat jongens ook mogen antwoorden

Ik ben wel eens met een meisje naar bed gegaan nadat ze me uit eten had genomen (ik was zo goed als blut en moest nog een paar dagen overleven, dus ipv iedere avond droog brood nam ze me mee). Ik voelde me daar wel enigszins verplicht toe, als tegenprestatie.

MAAArrrr ik ging daarvoor ook wel eens met haar naar bed, het was gewoon een scharrel. Als we de rekening hadden gedeeld, of ik alles had betaald, hadden we misschien/waarschijnlijk ook wel seks gehad. Dus ik weet niet of dit wel helemaal telt.

En ja heb ook wel eens seks in weddenschappen betrokken maar ook dat met mensen met wie ik toch wel naar bed wilde/al ging. Dus het was geen spannende weddenschap in de zin van dat ik het vervelend zou vinden als ik verloor, meer weddenschappen voor de gein
en wat was de tegenprestatie als je wel won?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 04-06-2007 @ 19:41 :
Ok laat ik het anders zeggen, wat bedoel je precies met je antwoord?
Ik bedoel met mijn antwoord dat ik mijn lichaam teveel waard vind om het zomaar aan jan & alleman te laten zien of hen eraan te laten zitten. Seks is leuk, maar alleen op vrijwillige basis. Ik denk dat ik er verdomd veel spijt van zou krijgen als ik iemand zou pijpen voor een hamburger (alright, cheeseburger :hippie: ). Of als ik niet nader te noemen seksuele handelingen zou verrichten omdat diegene me dan naar huis bracht, te eten of een pakje sigaretten gaf. Ik bedoel, dat regel ik zelf wel.

Ik ken trouwens ook niemand die seks met jongens heeft om dingen van ze gedaan te krijgen. Of iemand die haar lichaam verwedt. Kom op.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 04-06-2007 @ 19:44 :
en wat was de tegenprestatie als je wel won?
meestal ook seks

de winnaar mocht bepalen waar wanneer en voooooral hoe
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 04-06-2007 @ 19:45 :
Ik bedoel met mijn antwoord dat ik mijn lichaam teveel waard vind om het zomaar aan jan & alleman te laten zien of hen eraan te laten zitten. Seks is leuk, maar alleen op vrijwillige basis. Ik denk dat ik er verdomd veel spijt van zou krijgen als ik iemand zou pijpen voor een hamburger (alright, cheeseburger :hippie: ). Of als ik niet nader te noemen seksuele handelingen zou verrichten omdat diegene me dan naar huis bracht, te eten of een pakje sigaretten gaf. Ik bedoel, dat regel ik zelf wel.

Ik ken trouwens ook niemand die seks met jongens heeft om dingen van ze gedaan te krijgen. Of iemand die haar lichaam verwedt. Kom op.
Het is toch op vrijwillige basis als je het voor een tegenprestatie of om een weddenschap doet? Dat doe je toch alleen met iemand met wie je wel anar bed zou willen en niet met zo maar iemand?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 19:47 :
meestal ook seks

de winnaar mocht bepalen waar wanneer en voooooral hoe
Dat laatste vind ik normaler trouwens, het klinkt ook een stuk gelijkwaardiger. Maar goed, dat ligt misschien aan mij.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:50
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 19:48 :
Het is toch op vrijwillige basis als je het voor een tegenprestatie of om een weddenschap doet? Dat doe je toch alleen met iemand met wie je wel anar bed zou willen en niet met zo maar iemand?
behalve als je zeker bent dat je wint en bv geld hard nodig hebt?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 19:48 :
Het is toch op vrijwillige basis als je het voor een tegenprestatie of om een weddenschap doet? Dat doe je toch alleen met iemand met wie je wel anar bed zou willen en niet met zo maar iemand?
Jawel maar zo vind ik het allemaal niet klinken. Het ligt misschien aan mij hoor, ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik zomaar mijn lijf weg zou geven. Dat is me veel te veel waard. En ik weet ook niet hoe dat allemaal gaat eah, ik kan me er niet in inleven. En oh ja ik vind het ook wel vrijwillig, dat stond er eerst ook nog, maar toen werd het te warrig. Maar niet... op de goede manier of zo, seks is voor mij óf omdat ik de ander zo lief vindt óf omdat ik het zelf zo leuk/lekker vind. Niet omdat ik er dan iets voor terugkrijg.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:53
Verwijderd
liefde!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
betercore schreef op 04-06-2007 @ 19:53 :
liefde!
Jamaar dat is niet terugkrijgen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:37
Fellowship
Fellowship is offline
Ik vind dat je alleen aan geslachtsgemeenschap moet doen als er liefde in het spel is. Anders voel je er gewoon minder bij.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:25
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
En wat nou als je als meisje seksverslaafd bent?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:53
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
HAHA jahoor alle hoeren en breezersletjes zijn eigenlijk seksverslaafd. Omg wat een opvatting. En als een meisje echt nymfomaan is hoeft ze heus geen seks in ruil voor geld, genoeg mannen die het op vrijwillige basis doen.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:58
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Nee, helemaal niet. Als een vrouw naar me toe loopt en vraagt om seks ben ik toch niet dom genoeg om ook nog ja te zeggen.

Wat een lage dunk heb je van mannen zeg, het was alleen een suggestie om reacties teweeg te brengen, geen vooroordelen.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 23:46
Verwijderd
Ik heb veel meer nodig dan alleen maar het verliezen of winnen van een weddenschap of dergelijke om seks te kunnen hebben met iemand. Daar komt echt veel meer bij kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 06:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou ja... ik denk dat redelijk wat meisjes wel eens seks hebben gehad in ruil voor aandacht.
Is dit zoveel slechter?


edit: even voor mijzelf spreken. Ik heb nog nooit iets dergelijks gedaan. Seks is voor mij geen ruilmiddel.
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 05-06-2007 om 10:18.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:32
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Waarom zou ik iets doen waar ik geen zin in heb, enkel en alleen om er iets voor te krijgen? Ik snap niet dat mensen zich zo verlagen eigenlijk. Of ben ik gewoon preuts?
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 04-06-2007 @ 23:58 :
Nee, helemaal niet. Als een vrouw naar me toe loopt en vraagt om seks ben ik toch niet dom genoeg om ook nog ja te zeggen.

Wat een lage dunk heb je van mannen zeg, het was alleen een suggestie om reacties teweeg te brengen, geen vooroordelen.
Als je seksverslaafd bent als vrouw dan hoef je toch juist niet je lichaam in ruil voor iets te geven? Dan geef je dat toch zo ook wel?

En Ragdoll heeft wel gelijk hoor, als je als vrouw seks wil is dat echt niet zo moeilijk te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:16
Verwijderd
Nooit. En ook geen weddenschappen. Ik doe sowieso niet aan weddenschappen waarbij dat kan. Waar kun je toch in godsnaam de hele tijd over wedden waar je geld mee kunt verdienen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 04-06-2007 @ 19:42 :
Ik ga ervan uit dat jongens ook mogen antwoorden

Ik ben wel eens met een meisje naar bed gegaan nadat ze me uit eten had genomen (ik was zo goed als blut en moest nog een paar dagen overleven, dus ipv iedere avond droog brood nam ze me mee). Ik voelde me daar wel enigszins verplicht toe, als tegenprestatie.

MAAArrrr ik ging daarvoor ook wel eens met haar naar bed, het was gewoon een scharrel. Als we de rekening hadden gedeeld, of ik alles had betaald, hadden we misschien/waarschijnlijk ook wel seks gehad. Dus ik weet niet of dit wel helemaal telt.

En ja heb ook wel eens seks in weddenschappen betrokken maar ook dat met mensen met wie ik toch wel naar bed wilde/al ging. Dus het was geen spannende weddenschap in de zin van dat ik het vervelend zou vinden als ik verloor, meer weddenschappen voor de gein
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:16
Verwijderd
Hmm.. Eerder als grapje met mn vriend.
'Liefje.. wil je een kopje thee halen dan doe ik vanavond..'.

Meer dan dat niet ;x

En ik heb wel eens geld aangeboden gekregen als ik met een jongen zou zoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:59
Yannn
Yannn is offline
ach, m'n vriendin doet het weleens bij me. Maar dat zie ik als uitdagen en niet 'verkopen'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 05-06-2007 @ 11:19 :
Nou wat is hier nou weer zo schokkend aan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 00:53
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
iedereen sekst als de beloning goed is. niet ontkennen.
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 08:07
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 06-06-2007 @ 01:53 :
iedereen sekst als de beloning goed is. niet ontkennen.
Als de beloning 'keilekkere seks met een vreselijk leuke kerel' is, wel ja.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 11:24
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Lilith schreef op 05-06-2007 @ 12:16 :
Hmm.. Eerder als grapje met mn vriend.
'Liefje.. wil je een kopje thee halen dan doe ik vanavond..'.

Meer dan dat niet ;x

En ik heb wel eens geld aangeboden gekregen als ik met een jongen zou zoenen.
en gedaan?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 11:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de TS.


ot: Hm, nee, niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 14:10
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-06-2007 @ 09:07 :
Als de beloning 'keilekkere seks met een vreselijk leuke kerel' is, wel ja.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 14:50
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-06-2007 @ 09:07 :
Als de beloning 'keilekkere seks met een vreselijk leuke kerel' is, wel ja.
dacht meer aan 100 euro of wereldvrede, dingen in zulke richting
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 15:03
Mo-tje
Mo-tje is offline
100 euro?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 15:52
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 05-06-2007 @ 10:32 :
Waarom zou ik iets doen waar ik geen zin in heb, enkel en alleen om er iets voor te krijgen? Ik snap niet dat mensen zich zo verlagen eigenlijk. Of ben ik gewoon preuts?
Ik werk, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 06-06-2007 @ 15:50 :
dacht meer aan 100 euro of wereldvrede, dingen in zulke richting
100 euro is te weinig, wereldvrede is onmogelijk. Ik heb er even over na zitten denken maar ik geloof niet dat ik op dit moment voor geld of een andere materiële beloning seks zou hebben met iemand anders - maar goed, nu zou het ook betekenen dat ik de relatie met 't vriendje op het spel zet, en dat is nog iets heel anders dan alleen je lichaam verkopen. Als mijn leven in de waagschaal zou staan of dat van mensen van wie ik houd, wordt het natuurlijk weer anders. In zekere zin doe je dat natuurlijk ook voor een 'beloning'.

Als ik vrijgezel zou zijn, weet ik het niet. Het ligt er aan hoe onaantrekkelijk die man zou zijn en hoe veel geld hij zou bieden. Maar het zou beslist meer moeten zijn dan 100 euro - voor dat bedrag sta ik liever een avond of twee achter de bar. En ik betwijfel of iemand zo veel geld zou bieden; dan kan ie beter een hoer zoeken. En als het een aantrekkelijke man is, zou ik misschien nog wel meer aarzelen - want waarom moet hij dan betalen?

Vooralsnog kan ik niet bedenken hoe groot die beloning dan wel niet zou moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 19:50
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Magican schreef op 06-06-2007 @ 16:52 :
Ik werk, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Dat is wel waar natuurlijk, maar eigenlijk gewoon niet te vergelijken. Al is prostitutie natuurlijk ook werk.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 06-06-2007 @ 16:03 :
100 euro?
Is dat dan veel of weinig naar jouw maatstaven?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:29
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 06-06-2007 @ 20:50 :
Dat is wel waar natuurlijk, maar eigenlijk gewoon niet te vergelijken. Al is prostitutie natuurlijk ook werk.
Je ziet zelf ook dat je jezelf tegenspreek?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Magican schreef op 06-06-2007 @ 22:29 :
Je ziet zelf ook dat je jezelf tegenspreek?
Qua definitie is het natuurlijk niet anders; werk is werk. Maar werk in de prostitutie is voor de meeste mensen gevoelsmatig heel iets anders dan een kantoorbaan - iets waarmee je een stukje van je waardigheid en lichamelijke integriteit opgeeft. Ik zou het zelf ook nooit doen, niet omdat ik een anti-maatschappij-ik-blijf-lekker-werkeloos hippie ben maar omdat ik het vernederend en bedreigend zou vinden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:32
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Dat seks samengaat met liefde komt ook alleen maar door onze omgeving en opvoeding. Niet dat ik zelf nou zo'n "neuk-alles-wat-los-en-vast-zit" type ben, maar toch...
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 01:45
Verwijderd
In de tijd dat een paar maanden in Curacao verbleef ben ik tot vier, vijf keer toe met een vrouw naar bed geweest in ruil voor geld, allemaal amerikaanse vrouwen die bij mij in het hotel verbleven. Het is iets waar ik me niet echt voor schaam ook omdat ik denk dat het bij mijn jeugdige zonden hoort. Het geld had ik eigenlijk niet echt nodig en ik kocht er dan ook alleen maar kleding voor of ging er mee uit. Terug in Amsterdam ben ik tot twee keer toe met een vrouw naar bed geweest in ruil voor geld en ook ben ik wel eens met een vrouw naar bed gegaan in ruil voor coke. Ik denk dat het vooral met zelfrespect te maken heeft, iets wat bij mij niet echt hoog aangeschreven staat. Of ik het nog een keer zou doen weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik heb geen behoefte om gericht op zoek gegaan naar vrouwen die het zouden willen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 08:24
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 07-06-2007 @ 02:45 :
In de tijd dat een paar maanden in Curacao verbleef ben ik tot vier, vijf keer toe met een vrouw naar bed geweest in ruil voor geld, allemaal amerikaanse vrouwen die bij mij in het hotel verbleven.
hoe ging dat in zn werk? liepen ze langs het onbtijbuffet snel ff langs je heen met een vraag?of

overigens denk ik dat het bij mannen toch een stuk makkelijker is om met iemand naar bed te gaan in ruil voor iets, dan het is voor meisjes.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 08:42
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 07-06-2007 @ 02:45 :
In de tijd dat een paar maanden in Curacao verbleef ben ik tot vier, vijf keer toe met een vrouw naar bed geweest in ruil voor geld, allemaal amerikaanse vrouwen die bij mij in het hotel verbleven. Het is iets waar ik me niet echt voor schaam ook omdat ik denk dat het bij mijn jeugdige zonden hoort. Het geld had ik eigenlijk niet echt nodig en ik kocht er dan ook alleen maar kleding voor of ging er mee uit. Terug in Amsterdam ben ik tot twee keer toe met een vrouw naar bed geweest in ruil voor geld en ook ben ik wel eens met een vrouw naar bed gegaan in ruil voor coke. Ik denk dat het vooral met zelfrespect te maken heeft, iets wat bij mij niet echt hoog aangeschreven staat. Of ik het nog een keer zou doen weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik heb geen behoefte om gericht op zoek gegaan naar vrouwen die het zouden willen.
Hoe gaat dat toch in hemelsnaam in z'n werk? Wat deed jij waardoor ze jou aanspraken met zo'n verzoek?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 10:52
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Roosje schreef op 04-06-2007 @ 19:45 :
Ik bedoel met mijn antwoord dat ik mijn lichaam teveel waard vind om het zomaar aan jan & alleman te laten zien of hen eraan te laten zitten. Seks is leuk, maar alleen op vrijwillige basis. Ik denk dat ik er verdomd veel spijt van zou krijgen als ik iemand zou pijpen voor een hamburger (alright, cheeseburger :hippie: ). Of als ik niet nader te noemen seksuele handelingen zou verrichten omdat diegene me dan naar huis bracht, te eten of een pakje sigaretten gaf. Ik bedoel, dat regel ik zelf wel.

Ik ken trouwens ook niemand die seks met jongens heeft om dingen van ze gedaan te krijgen. Of iemand die haar lichaam verwedt. Kom op.
Dat vraag ik me ook af. Dat hele verhaal over dat jonge meisjes hun lichaamvoor 2 pakjes cigaretten ruilen.
Zijn dat niet wilde nep-verhalen? Dingen die breezer-meisjes hebben verzonnen?
t Zou wel wat zijn als het allemaal wel waar was. Waar zou dat dan heen moeten?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Meisje wilt haar maagdelijkheid verkopen voor een iPhone 4.
jessekraal
5 24-06-2011 16:31
Levensbeschouwing & Filosofie Mein Kampf in een nieuw jasje?
Madfet
62 05-01-2005 16:11
Verhalen & Gedichten Rust in vrede
niña
13 27-08-2004 23:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 21:30
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.