Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2003, 13:35
Verwijderd
Hallo,

M'n 1-jarig orange 20 abbo is 9 maanden geleden ingegaan..dus zou ik nu bij orange al m'n abbo mogen verlengen.

Opzich bevalt orange me best goed...zeker wbt dat all-in gebeuren en het blijven houden van je btg ...

Ik heb een nokia 6510 (gratis toen) die nog perfect werkt. Ik hoef opzich niet eens zo nodig een nieuwe, maar aan de andere kant kan ik daar denk ik zo'n 100 euro voor vragen?

Ik zou d'r dus voor kunnen kiezen om m'n abbo bij dutchone te verlengen..kan geloof ik , als ik het omzet naar een all in 30 - 1 -jarig een nokia 6610 gratis krijgen. (en na 6 maanden weer een 20 van maken, 3 maanden later weer een nieuwe uitzoeken) ..Heel eerlijk gezegd zie ik de meerwaarde van die 6610 tov mijne niet zo heel erg behalve het kleurenschermpje. Polyfone beltonen boeien me totaal .niet.

Zou d'r ook voor kunnen kiezen een luxe toestel te nemen bij een andere aanbieder...moet ik nog wel even wachten, gaat de waarde van m'n telefoon ook achteruit etc.

Verlengen met een cashback deal is wie weet ook een optie..dus geen nieuw toestel maar wel flinke korting op m'n abbo kosten. Ik ben alleen wat huiverig wbt dat soort praktijken..

Iemand een advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 13:58
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gewoon een nieuw toestel nemen, en dat na 6maanden veranderen van abo kan alleen omhoog, dus van 30 naar 40 , niet andersom , en die 6510 is maximaal nog 120e waard indd, een 6610 heeft wel degelijk flink meer capaciteiten en alles, cashback deal is altijd onvoordelig, zou ik niet aan beginnen...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 07-12-2003 @ 14:58:
gewoon een nieuw toestel nemen, en dat na 6maanden veranderen van abo kan alleen omhoog, dus van 30 naar 40 , niet andersom , en die 6510 is maximaal nog 120e waard indd, een 6610 heeft wel degelijk flink meer capaciteiten en alles, cashback deal is altijd onvoordelig, zou ik niet aan beginnen...
Hmm..nee, kan in het begin alleen maar omhoog. Na die 6 maandne kon het juist naar beneden. Althans, dat heb ik van die dutchtone vent begrepen. :/

120..ok...da's een leuke prijs...zitten wel lichte gebruikskrasjes op dus denk dat 110 wel een mooi prijsje is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 15:58
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
zeker verlengen, je betaald het eerste jaar van je contract vaak het toestel af (daarom betaal je 20 euro ofzo), dus je denk dat je het toestel "gratis" krijgt, maar je betaald gewoon een jaar af... als je na dat jaar verlengt, dan heb je het toestel afbetaald en hoef je alleen nog maar je abo te betalen, en dat is hoogstens een paar euro per maand, echt
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 17:18
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik heb nu orange 20
en wil naar 30
ik heb toevallig, weet niet hoe het heir komt, zojuist een boekje over orange gevonden waarin stond dat je na 6 maanden gratis je abbo kunt verhogen en verlagen

vraag:
maar ik neem aan dat in mijn geval (omhoog) nooit een probleem zal zijn?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Blizz schreef op 07-12-2003 @ 16:58:
zeker verlengen, je betaald het eerste jaar van je contract vaak het toestel af (daarom betaal je 20 euro ofzo), dus je denk dat je het toestel "gratis" krijgt, maar je betaald gewoon een jaar af... als je na dat jaar verlengt, dan heb je het toestel afbetaald en hoef je alleen nog maar je abo te betalen, en dat is hoogstens een paar euro per maand, echt
Ik weet hoe het zit. Maar de ongein is dat je dus -niet standaard- bij bijv de Orange shop kunt zeggen dat je een cheaper abbo wilt omdat je toch al een telefoon hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 03:33
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
dan verleng je je contract tog op een andere site? telecom.nu ofzo?
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Blizz schreef op 10-12-2003 @ 04:33:
dan verleng je je contract tog op een andere site? telecom.nu ofzo?
Uhuh...heb alweer een paar mooie aanbiedingen gezien wat dat betreft. Ben alleen ietwat huiverig met cashback deals; lees vaak verhalen van dat het of veeel te lang duurt of soms het geld helemaal niet komt. En dáár zit ik nu een beetje mee te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.