Oud 24-11-2020, 16:30
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2020, 16:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-11-2020, 17:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Leuk nieuws in barre tijden!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2020, 17:54
Verwijderd
Ja, maar jammer is dat links grotendeels voor dood in de hoek hangt terwijl dit een uitgelezen kans is om eens een eigen verhaal en een goed profiel neer te zetten. Kaap die media-attentie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2020, 18:01
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hiddema is ook verstandig
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2020, 18:05
Verwijderd
Theo-"ik-wil-graag-eerst-de-absolute-meerderheid-en-dán-gaan-we-pas-in-ganzenpas"-Hiddema.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 01:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Annabel Nanninga, Eerste Kamerlid en gemeenteraadslid voor Forum voor Democratie, haalt hard uit naar voormalig partijleider Thierry Baudet. In een column op de site The Post Online schrijft ze dat Baudet de partij met zijn gedrag kapot maakt. Ze wil dat hij volledig uit Forum verdwijnt, ook helemaal van de kieslijst, anders stapt zij zelf op
.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 01:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Eindelijk een forum dat nog een nog triestere dood sterft dan deze bak ellende hier!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 07:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Dat het zo ver is dat fucking Annabel 'dobbernegers' Nanninga ineens Het Geweten kan zijn.

Die misselijke padlarf ging willens en wetens bij Thierry op schoot zitten toen hij al jaren aan het oreren was over een dominant blank Europa op Erkenbrand-feestjes.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 13:31
Verwijderd
Die Nanninga is echt een van de meest vervelende nitwits die ooit hebben leren schrijven.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 13:31
Verwijderd
En natuurlijk doet de hoofdclown nog een kunstje
https://nos.nl/artikel/2358034-baude...ezing-uit.html
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 15:48
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 26-11-2020, 10:05
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline


Jaren oud slot vervangen op deur Forum-partijkantoor
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 26-11-2020, 15:39
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik was al bijna vergeten dat er gewoon 10 FVD'ers in de eerste kamer zitten
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 21:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 22:26
Verwijderd
Wat wel goed is, is dat Leiden EINDELIJK eens een onderzoek in dat nazi-clubje doet binnen de universiteit. Wel triest dat het nu pas gebeurt. De academie is een verschrikkelijk traag systeem, de personen wie het aangaat zijn al lang binnen en dit is louter een smetje. Hopelijk wordt het interne onderzoek wel voortgezet wanneer Carel Stoker geen rector meer is in 2021...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 22:27
Verwijderd
Verder ben ik ergens ook nog bang dat deze hele zet van Thierry Baudet juist meer steun oplevert. Hij voelt zich als een ware verzetsheld. Godverdomme wat walg ik toch van die gore tyfusfascist.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 22:38
Verwijderd
Ik heb trouwens een boek (niet gekocht, maar gehosseld) van Thierry Baudet, ik vond het wel wat om naast Mein Kampf ook wat van zijn vieze plakkerige handjes te lezen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2020, 16:24
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ja toen ik dat las over onderzoek naar cliteur moest ik ook zowaar niet-erotisch aan jou denken
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2020, 21:39
Verwijderd
Ik zou ook niet weten hoe een setting met daarin Paul Cliteur ook maar enigszins erotische gevoelens zou kunnen opwekken.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2020, 23:24
Verwijderd
Dat jij dat niet weet, is in de wereld van Cliteur en Baudet in het geheel geen probleem, in het geheel geen factor die er toe doet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2020, 12:58
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 16:37
Verwijderd
HAHAHA WEER EEN REL
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik grapte op Twitter als reactie op het bericht van de NOS "Altijd maar die leugenachtige linkse mainstream media hetzes met ongefundeerde nonsense." en dat werd door beide kanten niet helemaal correct opgevat
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:17
Verwijderd
Wat een kneus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2021, 17:23
Verwijderd
Hij is zo mooi op weg om de nieuwe Hans Janmaat te worden
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:24
Verwijderd
"Een versluierende tekst zal door een grotere groep overgenomen worden zonder dat men zich realiseert wat men eigenlijk zegt. Het enge gedachtegoed zal daardoor mogelijk makkelijker ingang vinden."
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:36
Verwijderd
Het is die arme Thierry ook niet gegund
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Tsja ik vrees dat dit voor een groot deel van de bevolking een compleet non-schandaal is, omdat ze zelf ook regelmatig zulke berichtjes versturen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 17:53
Verwijderd
Ik zit al klaar voor het volgende BOREAALJOURNAAL.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Tsja ik vrees dat dit voor een groot deel van de bevolking een compleet non-schandaal is, omdat ze zelf ook regelmatig zulke berichtjes versturen.
Ja, daarom is er ook een cordon sanitaire nodig.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 18:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Watskebeurt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Watskebeurt
https://www.ewmagazine.nl/nederland/...-neger-804032/
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 19:53
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Wil jij dat je zus met een neger thuiskomt?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:00
Verwijderd
De mening over Pieter Omtzigt is VER BENEDEN PEIL
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
.. Maar de uitleg over wat een cuck is, dat is prima? Dat stoorde mij namelijk significant meer.

edit: "Een cuck is iemand die weet hoe het zit maar buigt. Omtzigt is een TOTALE DWAAS, een sukkel die door de bomen het bos niet ziet, een feiten-neuker, een loser kortom, dus natúúrlijk steunt hij de EU. Het is een democraat!" -- kameraad Baudetski
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 09-02-2021 om 20:09.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2021, 20:12
Verwijderd
Die Thierry heeft zulke waanzinnige ideen over mensen, seks, politiek, soros, joden, homo's etc etc etc. Het begint nu zó ongeloofwaardig worden allemaal, dat ik denk dat hij echt zetels gaat verliezen. Gelukkig maar.

En ik maakte uiteraard een cynisch grapje, ttrstkkr
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou ik denk vooral dat 't allemaal niet zoveel (meer) uitmaakt, dat de mensen die gisteren nog enthousiast waren over kameraad Baudetski dat nog steeds zullen zijn.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:29
Verwijderd
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... ik weet het nog zo niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:31
Verwijderd
Citaat:
.. Maar de uitleg over wat een cuck is, dat is prima? Dat stoorde mij namelijk significant meer.

edit: "Een cuck is iemand die weet hoe het zit maar buigt. Omtzigt is een TOTALE DWAAS, een sukkel die door de bomen het bos niet ziet, een feiten-neuker, een loser kortom, dus natúúrlijk steunt hij de EU. Het is een democraat!" -- kameraad Baudetski
Dat stoorde mij ook ontzettend.

En heeft iemand een PDF-link?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2021, 20:33
Verwijderd
Dat vraag ik me idd ook net af.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 10:01
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Tsja ik vrees dat dit voor een groot deel van de bevolking een compleet non-schandaal is, omdat ze zelf ook regelmatig zulke berichtjes versturen.

Ik vond het vooral een compleet non-schandaal omdat het me zo niet verbaasde..
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 10:06
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik denk dat er massa's nederlanders eigenlijk-niet-racistisch zijn maar tegelijkertijd hun zusje liever niet met een neger zien thuiskomen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 10:20
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Gisteravond kwam mijn zusje thuis met een neger. Had haar wel vergast daarna.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 10:40
Verwijderd
In wat voor wereld leven die mensen dat dit een relevante vraag is? Dat je invloed zou hebben op de partnerkeuze van je zusje - dat het wat uitmaakt wat jij daarvan vindt?

Ik ben natuurlijk zelf een kutallochtoon. Ik heb 37 zussen* en daar zitten scheidingen tussen, de een van een Nederlandse witte man en een ander van een allochtoon met andere huidskleur. En daarnaast gewoon meerdere relaties met mannen van allerhande achtergrond. Ja, daar zaten nogal wat patjepeeërs tussen, waarvan ik liever niet zou hebben dat mijn zusje daar een relatie mee had. Leuk dat ik daar een mening over had/heb. Maakt geen verschil verder. Ik heb één zus, al zou je 95% van de allochtonen Nederland uit schoppen, die zou nog altijd met een buitenlander thuiskomen. Als ik me daar druk over zou moeten maken, manman.

lichte overdrijving
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 11:01
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat er massa's nederlanders eigenlijk-niet-racistisch zijn maar tegelijkertijd hun zusje liever niet met een neger zien thuiskomen
Dan zijn ze dus eigenlijk wel racistisch. Wat is dit voor domme goedpraterij Dit is dus precies hoe extreemrechts salonfähig wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 11:09
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Dan zijn ze dus eigenlijk wel racistisch. Wat is dit voor domme goedpraterij Dit is dus precies hoe extreemrechts salonfähig wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 11:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wat is dit voor domme goedpraterij Dit is dus precies hoe extreemrechts salonfähig wordt.
Ik vatte het op als een cynische en terechte constatering, eigenlijk. Niet echt als "goedpraterij".

Voorts: ik stoor mij al jaren aan platforms waar (extreem)rechts jarenlang kritiekloos mag aanschuiven. Hoe vaak heeft bijvoorbeeld Eerdmans wel niet z'n roede door het keeltje van Jinek mogen rammen waarbij Jinek vooral liet zien geen gagreflex meer te hebben.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 11:38
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ja misschien had ik beter eigenlijk-niet tussen aanhalingstekens kunnen zetten voor de duidelijkheid
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2021, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vatte het op als een cynische en terechte constatering, eigenlijk. Niet echt als "goedpraterij".

Voorts: ik stoor mij al jaren aan platforms waar (extreem)rechts jarenlang kritiekloos mag aanschuiven. Hoe vaak heeft bijvoorbeeld Eerdmans wel niet z'n roede door het keeltje van Jinek mogen rammen waarbij Jinek vooral liet zien geen gagreflex meer te hebben.
Ik verdenk Eerdmans er dus van dat 'ie middels wat mensen denken dat een satanistisch ritueel is babies offert ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.