Oud 17-08-2003, 22:14
Verwijderd
Omdat er nog geen een was waar je over de wedstrijden kan discusierren (alleen over wie er kampioen wordt), daarom dit topic.

Uitslagen eerste speelronde:

Roda – PSV 2-2
Willem II – AZ 1-0
FC Twente - RBC Roosendaal 3-1
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 1-0
FC Groningen - NAC Breda 1-0
FC Utrecht - FC Zwolla 1-0
FC Volendam - sc Heerenveen 0-1
Feyenoord – NEC 2-1
Vitesse – Ajax 1-2

Van PSV had ik meer verwacht, het gelijkspel viel me een beetje van ze tegen. Verder waren er qua uitslagen niet echt verassingen (groningen misschien een beetje).

Feyenoord speelde beter dan ik had verwacht, vooral die Lazovic kan nog wel eens leuk worden deze competitie.

Ajax kwam volgens goed weg, Vitesse leek de betere ploeg. Zlatan liet z'n 'armpjes weer wapperen' maar hij mocht er toch inblijven. Twee lucky goals, volgende week RBC, dat lijkt me een tegenstander die makkelijker te verslaan is.
De aankopen van Ajax vielen me ook een beetje tegen. Bij het doelpunt van Vitesse was het commentaar ook duidelijk: "Nu weet Grygera ook hoe snel het in de eredivisie gaat".
Advertentie
Oud 17-08-2003, 22:26
Verwijderd
NAC was bagger... voor de rest weet ik het nog niet aangezien je tegenwoordig bijna altijd met het veevervoer naar de uitwedstrijden moet
Oud 17-08-2003, 22:42
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
2e keer ''armpje wapperen'' was aannaaien van Peters..''Hoe versier ik rood?''
Sneue mentaliteit...
Daarbij moet ik zeggen dat Vitesse me niks tegenviel en dat Ajax wel erg onder niveau speelde en idd misschien blij mochten zijn met de 3 punten..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 17-08-2003, 22:55
Verwijderd
Ajax was matig, ik mag hopen dat het zich gaat verbeteren. Feyenoord verraste me enigszins, het viel me mee. Die Lazovic is volgens mij wel een goede.
Oud 17-08-2003, 23:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
PSV viel mij tegen, zonder robben is het ook weinig, op kezman na dan..Ajax is duideluk nog niet klaar, feyenoord viel mij niet mee maar ook niet tegen, had ze wel een beetje verwacht zo..
__________________
Kein Geloel
Oud 17-08-2003, 23:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat te denken van FC Groningen dat wel van de nummer 4 van vorig jaar wint.

NAC was idd erg slecht vond ik maar Groningen kan ook wel beter.
Prachtig doelpunt van Vrede natuurlijk
Salmon had nog goeie kans op de 2-0.


Alleen die nieuwe regel vind ik wat wazig.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-08-2003, 23:47
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Henk Vos wisselen in de 54e minuut is nu al de grootste fout van het seizoen
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 17-08-2003, 23:57
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 17-08-2003 @ 22:42:
2e keer ''armpje wapperen'' was aannaaien van Peters..''Hoe versier ik rood?''
Sneue mentaliteit...
Daarbij moet ik zeggen dat Vitesse me niks tegenviel en dat Ajax wel erg onder niveau speelde en idd misschien blij mochten zijn met de 3 punten..
iemand in zijn gezicht slaan vind ik ook een sneue mentaliteit

Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-08-2003 @ 23:47:
Henk Vos wisselen in de 54e minuut is nu al de grootste fout van het seizoen
en zo is het!

ps. Ik heb me dood lopen ergeren aan die v Bommel...
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 18-08-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-08-2003 @ 23:05:
Wat te denken van FC Groningen dat wel van de nummer 4 van vorig jaar wint.

NAC was idd erg slecht vond ik maar Groningen kan ook wel beter.
Prachtig doelpunt van Vrede natuurlijk
Salmon had nog goeie kans op de 2-0.


Alleen die nieuwe regel vind ik wat wazig.
Toen Vrede naar de grond ging hoorde je het publiek al klaar om te gaan fluiten, omdat ze dachten het een overtreding was (tenminste dat beeld kreeg ik even uit de samenvatting). Daarna gingen ze alsnog juichen.
Oud 18-08-2003, 00:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het zat AZ niet bepaald mee tegen WII... Ze hadden toch zeker een gelijkspel verdiend.
Toch speelde AZ qua inzet erg sterk en maakte er door goed te voetballen een leuke wedstrijd van...
Volgende week tegen Twente zetten ze deze nederlaag wel recht.

(P.s. Hoe wil NAC ooit Europees voetbal halen als ze Vos gaan lopen wisselen...?)
__________________
Zuur...
Oud 18-08-2003, 00:56
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
PSV laat meteen een steek vallen. Okay, Roda JC is niet van de minste. De beelden die ik van Ajax gezien heb, gaven me een indruk dat ze wonnen zonder te glanzen, dus gelijkspel was juister geweest. Feyenoord lijkt me ook zo ongeveer.
Trouwens het veld van Feyenoord lag er enorm slecht bij
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 18-08-2003, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-08-2003 @ 00:56:
Trouwens het veld van Feyenoord lag er enorm slecht bij
Dat viel me ook al zo op ja. De commentator zei nog van 'de grasmat is hersteld na het optreden van de Rolling Stones' maar het waren plakken gras met halfkale stukken erin had ik het idee :-/
Oud 18-08-2003, 08:23
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Zelfs bij Studio Voetbal werd de term "lucky ajax" genoemd, en dat zegt toch al wat...weliswaar door zo'n sarcastische guest wiens naam ik ff zoek ben, maar toch

PSV, komt wel in orde...

Feyenoord, kom ook zeker in orde, kan nog veel gecontroleerder...

Ajax had gewoon geluk ja dat ze de punten weghaalden uit Arnhem...( "maar dat dwing je af"...aldus Koeman ).

FC Groningen had ik wel verwacht dat ze de eerste thuiswedstrijd zouden winnen, goed gedaan dus

Twente...gewoon goed.

Willem II, in orde.

FC Utrecht, ook wel in orde, beetje onwennig lijken ze nog zonder de topspelers die vertrokken zijn.

RKC domineerde wel tegen ADO, hoewel ik ADO niet echt onder vond doen, dus ff afwachten.

En Heerenveen vond ik nou ook niet echt 2 klassen beter dan Volendam...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 18-08-2003, 09:33
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 18-08-2003 @ 08:23:
Zelfs bij Studio Voetbal werd de term "lucky ajax" genoemd, en dat zegt toch al wat...weliswaar door zo'n sarcastische guest wiens naam ik ff zoek ben, maar toch

Hugu Borst, is denk ik anti-ajax is er denk ik om Jack van Gelder en Gullit wat tegen te werken omdat die volgens mij voor ajax zijn

Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-08-2003 @ 23:47:
Henk Vos wisselen in de 54e minuut is nu al de grootste fout van het seizoen

inderdaad die traner wil denk ik niet winnen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 16:31.
Oud 18-08-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-08-2003 @ 23:47:
Henk Vos wisselen in de 54e minuut is nu al de grootste fout van het seizoen
Henk was toch geblesseerd ofzo?
Oud 18-08-2003, 13:56
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-08-2003 @ 13:34:
Henk was toch geblesseerd ofzo?
Nee, zo loopt Henk altijd...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 18-08-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 18-08-2003 @ 09:33:
Hugu Borst, is denk ik anti-ajax is er denk ik om Jack van Gelder en Gullit wat gewicht te geven omdat die volgens mij voor ajax zijn
man o man, wat was die gozer irritant bij de discussies. Steeds een wel heel aparte mening, overal doorheen praten en als hij zelf praat dan mogen anderen niets zeggen. Vage gozer... (volgende keer mag ie wegblijven)
Oud 18-08-2003, 17:57
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Juist ja Hugo Borst ( dankje )

Ik vind het juist goed dat ze zo iemand erbij hebben zitten, die ventileert z'n mening gewoon in zijn vorm en heeft overal schijt aan...ik bedoel ...

Soms komt het misschien lullig over ( als het bijvoorbeeld over jou club oid gaat ) maar neem dat voor lief...

Echt ik geniet van die gast

En idd vreselijke fout, denk ook omdat het is dat de "studio sport crew" standaard pro ajax is...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Ads door Google
Oud 18-08-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 18-08-2003 @ 17:57:
En idd vreselijke fout, denk ook omdat het is dat de "studio sport crew" standaard pro ajax is...
Ik vind trouwens toch dat de media over het algemeen voor Ajax is, met name Algemeen Dagblad en de NOS (Jack van Gelder).
Oud 18-08-2003, 19:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC heeft verloren als eerst daarna daarna

K*t Kruiken hebben gewonnen ik heb een slecht weekend gehad.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 18-08-2003, 19:25
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 18-08-2003 @ 17:57:

En idd vreselijke fout, denk ook omdat het is dat de "studio sport crew" standaard pro ajax is...
wat een onzin, denk je nou dat t allerbeste sportprogramma van Nederland het ontbeert om objectief te zijn?
Oud 18-08-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 18-08-2003 @ 19:25:
wat een onzin, denk je nou dat t allerbeste sportprogramma van Nederland het ontbeert om objectief te zijn?
Ik vind Jack van Gelder anders behoorlijk subjectief.
Oud 18-08-2003, 20:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 17-08-2003 @ 22:42:
2e keer ''armpje wapperen'' was aannaaien van Peters..''Hoe versier ik rood?''
Sneue mentaliteit...
Daarbij moet ik zeggen dat Vitesse me niks tegenviel en dat Ajax wel erg onder niveau speelde en idd misschien blij mochten zijn met de 3 punten..
Het was Claessens
Ajax was gewoon erg lucky dat ze uit de kluts de bal weer mee kregen, vond Yakubu goed en Grygera leek wel een 65+er. De grootste fout was om Bobbie al vroeg te wisselen, helemaal nu hij waarschijnlijk weggaat.
Verder heb ik me weer uitstekend vermaakt in het stadion en krom gelegen om de hoogstaande liedjes
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-08-2003, 20:58
Verwijderd
Overigens heb ik groot respect voor Wesley Sneijder. Hij is nog maar een jongen eigenlijk, maar nu is al zó belangrijk voor Ajax. Gisteren ook weer. En hij moet zowel defensief als aanvallend kunnen spelen, neemt de beide corners, de vrije trappen, en tussendoor weet hij ook nog zelf te scoren. Ik ben zelf Feyenoord-fan, maar ik heb toch wel respect voor hem. Wesley zal vast bij ManU ofzo komen te spelen als hij nog doorgroeit.
Oud 18-08-2003, 21:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-08-2003 @ 20:58:
Overigens heb ik groot respect voor Wesley Sneijder. Hij is nog maar een jongen eigenlijk, maar nu is al zó belangrijk voor Ajax. Gisteren ook weer. En hij moet zowel defensief als aanvallend kunnen spelen, neemt de beide corners, de vrije trappen, en tussendoor weet hij ook nog zelf te scoren. Ik ben zelf Feyenoord-fan, maar ik heb toch wel respect voor hem. Wesley zal vast bij ManU ofzo komen te spelen als hij nog doorgroeit.
neemt alleen corners van links, en die waren bijna allemaal slecht. De andere kant werden gedaan door Soetaers die ook zeer matig speelde \, of was Cornelisse nou zo goed
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 18-08-2003, 21:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Veel 1-0-uitslagen... PSV haalt een puntje bij Roda. Nou niet onaardig, maar 3 punten was beter geweest als toch al de meeste mensen zeggen dat PSV kampioen gaat worden. Ajax had net als tegen Grazer AK weer mazzel, Vitesse was echt de betere ploeg, vooral in de eerste helft. Vooral de eerste goal was een gelukje voor Ajax. Feyenoord viel me enigszins toch mee vergeleken met hun voorbereiding. Wel overigens irritant dat NEC nog net in de laatste minuut 2-1 maakte, terwijl ik 2-0 gegokt had hierow. Verder niet veel verrassingen, of het moet Groningen zijn dat van NAC won. NAC vond ik heeeel slap de eerste wedstrijd. Twente lijkt een leuk ploegje te hebben met die twee nieuwe spitsen en twee mensen gekomen van PSV. Zou ik toch wel voorzichtig willen zeggen na deze speelronde: let op FC Twente!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-08-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 18-08-2003 @ 19:20:
NAC heeft verloren als eerst daarna daarna

K*t Kruiken hebben gewonnen ik heb een slecht weekend gehad.
Hup Willem II stoere kerels

M'n favoriete teams hebben allemaal gewonnen, Ajax, Willem II en Sparta met 6-1 nog wel, helemaal top!.
Oud 18-08-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 18-08-2003 @ 19:25:
wat een onzin, denk je nou dat t allerbeste sportprogramma van Nederland het ontbeert om objectief te zijn?
maar dit ging over het studio sport 's avonds, waar gediscusseerd wordt en hun eigen mening wel degelijk naar voren komt.
Oud 18-08-2003, 23:00
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Objectief is Jack Van Gelder niet,het is duidelijk een Ajax man en dat zijn de meeste bij Studio Sport.
Daarom vond ik die Hugo Borst wel grappig,hoe hij tekeer ging over die overtreding van Sladan Imbrahimovic en het optreden van de laffe Dick Jol
Oud 19-08-2003, 08:06
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ff ter bevestiging



Algemeen Dagblad las ik, ik vind die juist meer Feyenoord gericht, ik weet niet lees het nooit, maar breng het rond, en zie meer Feyenoord op voorpagina dan Ajax, of dat positief ...is een tweede
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 19-08-2003, 11:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 19-08-2003 @ 08:06:
Ff ter bevestiging

[afbeelding]

Algemeen Dagblad las ik, ik vind die juist meer Feyenoord gericht, ik weet niet lees het nooit, maar breng het rond, en zie meer Feyenoord op voorpagina dan Ajax, of dat positief ...is een tweede

Moet dat domme plaatje nou hier ook al staan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-08-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 18-08-2003 @ 19:20:
NAC heeft verloren als eerst daarna daarna

K*t Kruiken hebben gewonnen ik heb een slecht weekend gehad.
mja en door een doodschop door die k*t Paul Mathijs ofzo uis Engelaar 3 weken uitgeschakeld
Oud 19-08-2003, 13:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 19-08-2003 @ 13:06:
mja en door een doodschop door die k*t Paul Mathijs ofzo uis Engelaar 3 weken uitgeschakeld

Door die K*t Engelaar heeft Smit een onterechte gele kaart
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-08-2003, 15:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Waarom noemen ze in Breda Willem II de Kruiken?

HAHAHA
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2003 @ 15:46:
Waarom noemen ze in Breda Willem II de Kruiken?

HAHAHA
de kruikenzeikers
Oud 19-08-2003, 19:48
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Niet alleen in Breda bij willem II hebben ze zelf een spandoek met superkruiken er op
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Ads door Google
Oud 19-08-2003, 19:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
De eredivisie zou nooit meer hetzelfde zijn zonder Bobbie

Denk dat willem 2 kruikenzeikers nu als geuzennaam gaat gebruiken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-08-2003, 21:00
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Net zoals in een heel ver verleden een "sjeng" een scheldwoord jegens Maastrichtenaren was, hedendaags noemen we ons zelf zo...

Is wel ver voor mijn tijd...

Sorry van dat plaatje...

Kom hier niet zo vaak dus wist niet dat het al ergens zou staan
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 19-08-2003, 22:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als geuzennaam "kruiken" ?

Laat die lui eerst een een beetje sfeer creëren
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-08-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2003 @ 15:46:
Waarom noemen ze in Breda Willem II de Kruiken?

HAHAHA
Tilburg was vroeger altijd een grote textielstad. Om dat textiel optimaal te kunnen produceren was er urine nodig. En dat werd opgehaald bij de mensen thuis, die dan hun urine in de kruik hadden gedaan. Tilburgers worden daarom kruikenzeikers genoemd. En Willem II komt uit Tilburg hè, vandaar

Tilburg de gekste
Oud 20-08-2003, 16:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 19-08-2003 @ 23:34:
Tilburg was vroeger altijd een grote textielstad. Om dat textiel optimaal te kunnen produceren was er urine nodig. En dat werd opgehaald bij de mensen thuis, die dan hun urine in de kruik hadden gedaan. Tilburgers worden daarom kruikenzeikers genoemd. En Willem II komt uit Tilburg hè, vandaar

Tilburg de gekste
Hehehe leuk om te weten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-08-2003, 16:54
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
PSV voetbalde niet. Kezman voetbalde, alhoewel ik, als niet-Kezman-liefhebber (nog netjes ) moet zeggen dat hij twee fantastische goals maakte, echte spitsen, dus ook Zlatan, moeten die echte gretigheid hebben. Zonder een gevaarlijke spits ben je nergens.

Ajax - ben d'r zelf heen geweest - ook heel erg matig. Damn, die Zlatan, eerste wedstrijd en gelijk weer 2x van die lompe overtredingen met de handjes. Maar zoals Jaap Uilenberg al zei, het waren geen bewuste overtredingen, maar Zlatan zwaait te lomp met de armen, waardoor je ook al een gele kaart ontvangt. Verder was Soetaers te brak voor woorden en speelde van der Vaart zwaar matig. Crygera haalt m.i. nog geen eens een slak in (of is Amoah nou zo snel??? ) .

Tja, Feyenoord, ze missen een echte spits (m.i.) en op het middenveld vind ik het nog aardig rammelen. Dirk Kuijt onverstandig en Paauwe eveneens. Tjonge, een aanvoerder moet het goede voorbeeldgeven en niet zulke overtredingen maken.

Gegroet, een Ajax-Supporter
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Oud 20-08-2003, 16:58
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 19-08-2003 @ 08:06:
Ff ter bevestiging

[afbeelding]

Algemeen Dagblad las ik, ik vind die juist meer Feyenoord gericht, ik weet niet lees het nooit, maar breng het rond, en zie meer Feyenoord op voorpagina dan Ajax, of dat positief ...is een tweede
Mja, AD is ook Rotterdams, in de Telegraaf is het wel meer Ajax. Zelfs ik zeg, wel iets te veel
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Oud 20-08-2003, 20:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
iej...? schreef op 20-08-2003 @ 16:54:
Crygera haalt m.i. nog geen eens een slak in (of is Amoah nou zo snel??? ) .

Amoah is gewoon zo goed en snel.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-08-2003, 12:33
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-08-2003 @ 20:16:
Amoah is gewoon zo goed en snel.
Amoah was die middag wel gretig. Zoals een spits dat hoort te doen. Maar Crygera vond ik toch wel sloom hoor.
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Oud 21-08-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 21-08-2003 @ 12:33:
Amoah was die middag wel gretig. Zoals een spits dat hoort te doen. Maar Crygera vond ik toch wel sloom hoor.
idd, ik ben benieuwd of dat Koemans eerste miskoop is.

die Escude is trouwens ook niet de snelste. Dan kan nog wel erg vervelend worden in CL (of UEFA Cup) duels, waar zat grote ploegen met snelle spitsen in zitten.
Oud 21-08-2003, 13:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-08-2003 @ 13:19:
idd, ik ben benieuwd of dat Koemans eerste miskoop is.

die Escude is trouwens ook niet de snelste. Dan kan nog wel erg vervelend worden in CL (of UEFA Cup) duels, waar zat grote ploegen met snelle spitsen in zitten.
De Backs van ajax zijn toch redelijk snel, iig Trabelsi wel. Yakubu speelde trouwens wel goed als verdediger.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-08-2003, 13:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:

18-08 Den Haag veranderd Zuiderpark in oorlogsgebied

De gemeente Den Haag heeft om het uitvak van utrecht 3 rijen met containers geplaatst om zo een confrontatie tussen den haag en utrecht hooligans te voorkomen. Mocht dit nog wel lukken zijn de stoeptegels buiten de 3e linie containers in een straal van 300 meter goed vastgezet en zijn er bomen gekapt om zodoende de mobile eenheid haar werk goed te laten doen. Tevens moeten de Utrecht supporters voor aankomst in de stad Den Haag over stappen op stadsbussen uit Den Haag om zo te voorkomen dat er wapens en vuurwerk naar binnen wordt gesmokkeld. Iedere combiganger wordt bij het verlaten van de combibussen wederom grondig gefouilleerd voor ze de stadsbussen in mogen. Bij spreekkoren van beide zijden die schokkend zijn heeft de scheidsrechter van de KNVB de opdracht gekregen om de wedstrijd stil te leggen zodat de m.e het desbetreffende vak kan ontruimen, de politie zet zaterdag avond 350 politiemensen in om het verloop van deze verhoogde risicowedstrijd in goede banen te leiden. Iets wat de gemeenschap 158.000 euro gaat kosten, dat gedeeld door de 600 Utrecht Supporters die richting Den Haag komen is dat omgerekend 263 Euro de man wat Den Haag kwijt is per supporter van Utrecht.
Heeft opzich weinig met de competitie te maken.

Vind dit belachelijk, de Utrecht supporters worden echt behandeld als vee.
Ik zou dit echt nooit pikken als supporter van zo'n club.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-08-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-08-2003 @ 13:38:
Heeft opzich weinig met de competitie te maken.

Vind dit belachelijk, de Utrecht supporters worden echt behandeld als vee.
Ik zou dit echt nooit pikken als supporter van zo'n club.
Ze doen dat niet voor niets. In het verleden zijn er nogal wat problemen geweest met supporters van ADO en Utrecht. Weliswaar onafhankelijk van elkaar, maar toch een reden om zulke maatregelen te nemen. De gemeente Den Haag wil ook af van het idee dat er niets aan de rellen gedaan wordt. Vooral vorig jaar waren de supporters nog al een probleem.
Oud 22-08-2003, 14:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dan zou dit dus bij elke thuiswedstrijd van ADO moeten gebeuren aangezien zei vroeger altijd en overal in waren voor een rel.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.