Oud 30-11-2018, 20:00
Verwijderd
Ik ben zelf een 13 jarig meisje en ik merk soms dat volwassen mannen naar mn billen of borsten kijken. Bij jongens van mn leeftijd vind ik het stiekem wel leuk en zie ik het als een compliment maar bij oudere mannen vind ik het echt niet fijn. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van en ik let er dus nu ook constant op, het is een soort angst geworden. Iemand die dit ook heeft?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 20:22
Loner
Loner is offline
Lol, lekker hypocriet dat 13-jarige jongens naar je tieten mogen staren en oudere jongens zijn dan perv. Je hoeft niet meteen met ze te trouwen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Lol, lekker hypocriet dat 13-jarige jongens naar je tieten mogen staren en oudere jongens zijn dan perv. Je hoeft niet meteen met ze te trouwen
Ook lekker hypocriet zeker dat 13 jarige wel met 13 jarige mogen neuken maar niet met een 50 plusser
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 21:00
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ook lekker hypocriet zeker dat 13 jarige wel met 13 jarige mogen neuken maar niet met een 50 plusser
Wat zeg jij allemaal😂
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wat zeg jij allemaal😂
Ik bedoel dat het gewoon vies is als je met opzet naar een jonger meisje gaat kijken
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 21:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Dus als het jongens van 16 zijn is het vies?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 21:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dus als het jongens van 16 zijn is het vies?
Ja, zeer vies.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 21:47
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ja, zeer vies.
O.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 22:29
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ik bedoel dat het gewoon vies is als je met opzet naar een jonger meisje gaat kijken
Ja want tegenwoordig kan je echt zien of een meisje 13 of 16 is. Je praat echt poep
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 23:35
Verwijderd
Blijkbaar kijken jullie heel erg graag naar meisjes, anders hadden jullie dit wel serieuzer genomen. Alsof jullie ooit kunnen snappen hoe het is om zo bekeken te worden. Erg kinderachtig dit
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 00:13
frysk
frysk is offline
Citaat:
Blijkbaar kijken jullie heel erg graag naar meisjes, anders hadden jullie dit wel serieuzer genomen. Alsof jullie ooit kunnen snappen hoe het is om zo bekeken te worden. Erg kinderachtig dit
Blijkbaar vinden ze get heel normaal. Maar ik vind wel dat iemand van 15 a 16 best naar iemand van 13 a 14 kan kijken. Maar idd oudere mannen vind ik iets wat eigenlijks niet kan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 00:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij mannen waarbij je zo ongeveer hun dochter zou kunnen zijn ervaar ik dat zelf ook als erg onprettig. Als het mensen van je eigen leeftijd zijn is het makkelijker om de aandacht als compliment te zien/ is het minder intimiderend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 11:01
Loner
Loner is offline
Citaat:
Blijkbaar kijken jullie heel erg graag naar meisjes, anders hadden jullie dit wel serieuzer genomen. Alsof jullie ooit kunnen snappen hoe het is om zo bekeken te worden. Erg kinderachtig dit
Boehoe ik ben een meisje met dikke tieten en ik word bekeken. Grow up. Als je nog plat was geweest had je daar over geklaagd
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 11:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Boehoe ik ben een meisje met dikke tieten en ik word bekeken. Grow up. Als je nog plat was geweest had je daar over geklaagd
Er wordt ook genoeg gekeken als je geen "dikke tieten" hebt. (Zeer respectvolle benaming trouwens, complimenten hoor.) Mannen kunnen naar je kijken alsof ze je op dat moment met hun ogen uitkleden. Helemaal niet gek dat je daar regelmatig niet op zit te wachten. Je borsten, benen of billen zijn gewoon onderdeel van je lijf, geen knipperend reclamebord wat je ophangt om maar aandacht van kerels te krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 11:44
Loner
Loner is offline
Citaat:
Je borsten, benen of billen zijn gewoon onderdeel van je lijf, geen knipperend reclamebord wat je ophangt om maar aandacht van kerels te krijgen.
Daar ben ik het in essentie mee eens maar madame vind het wel helemaal leuk als eeb 16-jarige jongen haar met zijn ogen uitkleedt. Wat je dus gewoon een hypocriet maakt.

En seriously? Respectvol? Hoeveel vrouwen die hun eigen borsten geen tieten noemen..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 12:47
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ja want tegenwoordig kan je echt zien of een meisje 13 of 16 is. Je praat echt poep
Gast wtf! Als een 20 jarige man naar een 13 jarig meisje kijkt dan is dat inderdaad gewoon smerig. Dat jij dat niet snapt zeg!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 12:49
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Gast wtf! Als een 20 jarige man naar een 13 jarig meisje kijkt dan is dat inderdaad gewoon smerig. Dat jij dat niet snapt zeg!
Hier ben ik het mee eens. Maar je ken niet ontkennen dat je tegenwoordig soms moeilijk ken zeggen of een meid nu 16 of 19 is. Zelf ben ik 20 jaar en soms zie je gewoon 16 jarige welke er prachtig uitzien en niet zo zou zeggen dat ze 16 zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 13:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daar ben ik het in essentie mee eens maar madame vind het wel helemaal leuk als eeb 16-jarige jongen haar met zijn ogen uitkleedt. Wat je dus gewoon een hypocriet maakt.
16 of had-je-vader-kunnen-zijn maakt natuurlijk ook geen enkel verschil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 18:27
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Laat ik eens even op een aantal dingen reageren:
Citaat:
ik merk soms dat volwassen mannen naar m'n billen of borsten kijken. Bij jongens van m'n leeftijd vind ik het stiekem wel leuk en zie ik het als een compliment maar bij oudere mannen vind ik het echt niet fijn. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van en ik let er dus nu ook constant op, het is een soort angst geworden.
@Moonsunlight: Als het idee dat je door oudere mannen wordt bekeken jouw een angstig gevoel geeft vind ik dat heel erg. Ik denk dat het er grotendeels ook van af hangt hoe dat gebeurt. Als een oudere man maar heel even naar je kijkt (zeg hooguit 10 seconden) zal dat misschien niet zo storend voor jou zijn, maar als je echt door hem zou worden nagestaard kan ik me voorstellen dat dat voor jou behoorlijk beangstigend is. Praat je hier wel eens met je schoolvriendinnen of je ouders over?

Citaat:
ik vind wel dat iemand van 15 à 16 best naar iemand van 13 à 14 kan kijken. Maar idd oudere mannen vind ik iets wat eigenlijk niet kan.
@frysk: Jij stelt dus dat je als jongen hooguit 2 jaar ouder mag zijn om naar een meisje van een bepaalde leeftijd te kijken, maar dat dat bij een hoger leeftijdsverschil niet langer acceptabel is? Kun je in dat verband eens aangeven wat er dan precies zo onacceptabel aan is?

Citaat:
Als een 20 jarige man naar een 13 jarig meisje kijkt dan is dat inderdaad gewoon smerig.
Daniël24: Hoe oud mag je volgens jou dan hooguit zijn om nog naar een 13-jarig meisje te mogen kijken, en wat maakt het volgens jou dan zo smerig als een jong volwassen man van 20 naar een 13-jarig meisje kijkt?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 19:36
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:

Daniël24: Hoe oud mag je volgens jou dan hooguit zijn om nog naar een 13-jarig meisje te mogen kijken, en wat maakt het volgens jou dan zo smerig als een jong volwassen man van 20 naar een 13-jarig meisje kijkt?
Het hangt er vanaf hoe hij kijkt. Maar als het op een seksuele manier is dan vind ik dat inderdaad onacceptabel.
Als 20 jarige hoor je niet op zo´n manier naar een meisje van 13 te kijken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2018, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar vinden ze get heel normaal. Maar ik vind wel dat iemand van 15 a 16 best naar iemand van 13 a 14 kan kijken. Maar idd oudere mannen vind ik iets wat eigenlijks niet kan.
Dat bedoelde ik ja
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 05:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik herinner me nog wel dat toen ik een jaar of 13-14 was er wel eens op weg naar huis vanuit auto’s naar me getoeterd werd door volwassen mannen. Dat vond ik toen best wel raar (maar ook wel grappig, want ze waren toch ver weg).

Ik ben nu dan geen 13 meer maar ik zou het ook niet prettig vinden als een veel oudere man me uitgebreid gaat zitten bekijken. Overigens zou ik dat nu ook niet meer pikken van een leeftijdsgenootje, maar dat is meer omdat ik vind dat naar borsten en billen staren bijzonder onbeleefd is, en je dat als je volwassen bent niet meer hoort te doen.
Ik heb overigens vroeger ook best wel eens jongens gezegd dat m’n hoofd toch echt een aantal centimeters hoger zit dan waar zij naar zaten te kijken.

Angstvallig letten op wie naar je kijkt gaat je trouwens niet helpen. Zolang ze alleen kijken en niet aan je zitten doet het je immers ook geen kwaad. Als iemand echt naar je zit te staren mag je daar heus wel wat van zeggen hoor, dat hoef je niet lijdzaam te ondergaan!

Edit: oja, ik heb het topic ook wat opgeschoond van off-topic geneuzel
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 08:02
jaap11
jaap11 is offline
Ts, misschien heb ik niet iets goed gelezen maar gaat het als je gewoon over straat loopt of bij een zwembad/strand ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 08:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ts, misschien heb ik niet iets goed gelezen maar gaat het als je gewoon over straat loopt of bij een zwembad/strand ofzo?
Als je gewoon over straat loopt. Ik heb er zelf het meest mee te maken als ik aan het hardlopen ben (inclusief naroepen, fluiten) of als ik gewoon ergens loop of fietsafstand en me wat vrouwelijker heb gekleed (hakken of laarzen bij een skinny jeans of een rok met panty). In het zwembad heb ik het ook wel regelmatig meegemaakt om eerlijk te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 09:12
jaap11
jaap11 is offline
Een beetje overdreven van de Ts, je mag ook nix meer!!
Beter dit dan uitgescholden worden voor weet ik veel allemaal, toch?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:11
Verwijderd
Er wordt nergens gezegd dat je niks meer mag, maar het kan echt vervelend zijn als je nagekeken wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Er wordt nergens gezegd dat je niks meer mag, maar het kan echt vervelend zijn als je nagekeken wordt.
Dan moet je er iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan moet je er iets van zeggen.
Dat lukt natuurlijk niet altijd. Als iemand je nakijkt loopt of staat deze persoon vaak een stukje van je af. Het enige wat je dan kunt doen is schreeuwen. "Kan je 't zien?" of "Heb ik wat van je aan?". En dat wil je soms ook liever vermijden, ik heb liever dat een man in het donker naar me kijkt, dan dat ik ruzie krijg met een man terwijl ik alleen in het donker loop. Dan trek ik liever niet nog extra zijn aandacht door te reageren.

Als je met iemand in gesprek bent kan je er natuurlijk gerust een opmerking of confronterend grapje over maken. Maar buiten op straat in het voorbijgaan lukt dat natuurlijk niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat lukt natuurlijk niet altijd. Als iemand je nakijkt loopt of staat deze persoon vaak een stukje van je af. Het enige wat je dan kunt doen is schreeuwen. "Kan je 't zien?" of "Heb ik wat van je aan?". En dat wil je soms ook liever vermijden, ik heb liever dat een man in het donker naar me kijkt, dan dat ik ruzie krijg met een man terwijl ik alleen in het donker loop. Dan trek ik liever niet nog extra zijn aandacht door te reageren.

Als je met iemand in gesprek bent kan je er natuurlijk gerust een opmerking of confronterend grapje over maken. Maar buiten op straat in het voorbijgaan lukt dat natuurlijk niet.
Inderdaad, dus uiteindelijk moet je het negeren en dan gewoon verder sporten.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Inderdaad, dus uiteindelijk moet je het negeren en dan gewoon verder sporten.
Dat je iets moet negeren maakt het natuurlijk niet minder vervelend dat het gebeurt in de eerste plaats.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat je iets moet negeren maakt het natuurlijk niet minder vervelend dat het gebeurt in de eerste plaats.
Tja, is er überhaupt een effectieve oplossing?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 10:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tja, is er überhaupt een effectieve oplossing?
Dat de mannen in kwestie...
A. Subtieler leren kijken
B. Zich fatsoenlijk gedragen en überhaupt geen mensen nastaren/ nafluiten en naroepen

Probleem opgelost!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 11:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 11:54
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Dat de mannen in kwestie...
A. Subtieler leren kijken
B. Zich fatsoenlijk gedragen en überhaupt geen mensen nastaren/ nafluiten en naroepen

Probleem opgelost!
Dit. Ben zelf een man maar ook ik vind mannen vreselijk in hoe ze zijn tegenover meiden.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 12:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik vind dat veel mannen soms erg respectloos zijn naar vrouwen toe.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 15:16
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Ik vind dat veel mannen soms erg respectloos zijn naar vrouwen toe.
Helemaal eens. Vind echt dat het ook harder aangepakt moet worden. Er zijn ook nog heel veel meiden en vrouwen die verkracht en aangerand worden en dat kan gewoon echt niet.
Er zijn zoveel mensen die daar een trauma aan overhouden of zelfs zelfmoord plegen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 15:38
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Helemaal eens. Vind echt dat het ook harder aangepakt moet worden. Er zijn ook nog heel veel meiden en vrouwen die verkracht en aangerand worden en dat kan gewoon echt niet.
Er zijn zoveel mensen die daar een trauma aan overhouden of zelfs zelfmoord plegen.
Helemaal mee eens. Misschien dat sommige mannen ook teveel testosteron in hun lichaam hebben ofzo. Misschien dat ze zich daarom niet kunnen gedragen...en in uiterste gevallen soms zelfs vrouwen verkrachten.
Tis een groot probleem in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 16:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. Misschien dat sommige mannen ook teveel testosteron in hun lichaam hebben ofzo. Misschien dat ze zich daarom niet kunnen gedragen...en in uiterste gevallen soms zelfs vrouwen verkrachten.
Tis een groot probleem in ieder geval.
Testosteron kan misschien zorgen dat je sneller geneigd bent bepaald gedrag te vertonen, maar dan is er altijd nog zoiets als fatsoen en zelfbeheersing. De schuld aan testosteron geven is wel heel makkelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 18:10
jaap11
jaap11 is offline
Misschien een stukje opvoeding gemist🤔
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 18:47
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Testosteron kan misschien zorgen dat je sneller geneigd bent bepaald gedrag te vertonen, maar dan is er altijd nog zoiets als fatsoen en zelfbeheersing. De schuld aan testosteron geven is wel heel makkelijk.
Ooh oke. Ik dacht zo van....daardoor komen mannen misschien sneller tot de verleiding om bepaalde dingen te doen...zoals kijken naar vrouwen, vrouwen lastig vallen....en soms zelfs aanranden.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 19:49
Verwijderd
Als hormonen een excuus zijn, mogen vrouwen ook eens in de maand een week lang duidelijk en uitgesproken last hebben van hun menstruatie. Daar wordt vaak ook laatdunkend over gedaan.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 20:00
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik ben zelf een 13 jarig meisje en ik merk soms dat volwassen mannen naar mn billen of borsten kijken. Bij jongens van mn leeftijd vind ik het stiekem wel leuk en zie ik het als een compliment maar bij oudere mannen vind ik het echt niet fijn. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van en ik let er dus nu ook constant op, het is een soort angst geworden. Iemand die dit ook heeft?
Misschien klinkt het beetje raar wat ik zeg. Mij valt het wel regelmatig op dat meisjes rondom jou leeftijd wat overdreven kleden. ik zie regelmatig kinderen die zich kleden alsof ze met elke jongen naar bed willen (Ik had geen zin om "sletterig" te zeggen maar daar komt het wel op neer)

Niet dat ik nu elk meisje over 1 kam haal. Maar dit kan wel een factor zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Als hormonen een excuus zijn, mogen vrouwen ook eens in de maand een week lang duidelijk en uitgesproken last hebben van hun menstruatie. Daar wordt vaak ook laatdunkend over gedaan.
Echt? Ik vind het echt een van de beste redenen om uit je vel te mogen springen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 20:51
Verwijderd
Citaat:
(Ik had geen zin om "sletterig" te zeggen maar daar komt het wel op neer)
zeg het dan ook niet. Daarnaast is het alsnog geen reden om iemand na te kijken. Als je dat als kerel niet kunt beheersen heb je de zelfbeheersing van een dolle hond.

Citaat:
Echt? Ik vind het echt een van de beste redenen om uit je vel te mogen springen.
Ja hoor, wordt regelmatig een beetje lullig over gedaan. Ligt soms ook aan vrouwen zelf, als je het mij vraagt. Maar dat is een beetje een andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 20:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien klinkt het beetje raar wat ik zeg. Mij valt het wel regelmatig op dat meisjes rondom jou leeftijd wat overdreven kleden. ik zie regelmatig kinderen die zich kleden alsof ze met elke jongen naar bed willen (Ik had geen zin om "sletterig" te zeggen maar daar komt het wel op neer)

Niet dat ik nu elk meisje over 1 kam haal. Maar dit kan wel een factor zijn.
Wat ik draag zegt echt totaal niks over mijn seksuele interesse. Misschien richting mijn partner, als ik een mooie beha aan heb ofzo, maar rokjes, hakken, panty's etc. draag ik omdat ik ze mooi vindt en niet omdat ik met iemand naar bed wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, wordt regelmatig een beetje lullig over gedaan. Ligt soms ook aan vrouwen zelf, als je het mij vraagt. Maar dat is een beetje een andere discussie.
Ik heb op kantoor dikke ruzie gehad met één van m'n beste minions hierover. De drie vrouwen die bij ons op de 2elijnshelpdesks werken zijn echt ongelofelijk incompetent. Maar de vijf mannen met wie we regelmatig contact hebben zijn nog incompetenter. Toch moest er altijd een opmerking over PMS bij. En toen ben ik een keer uit m'n vel gesprongen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het nooit meer gebruikt.

Soms is het "gewoon" een ingesleten dom iets waarvan ze niet de impact in gedachten hebben maar het blijft hoe dan ook verwerpelijk en er moet altijd wat van gezegd worden.

Heb ik dat zo een beetje logisch verwoord met m'n stonede hoofd?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2018, 22:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Misschien klinkt het beetje raar wat ik zeg. Mij valt het wel regelmatig op dat meisjes rondom jou leeftijd wat overdreven kleden. ik zie regelmatig kinderen die zich kleden alsof ze met elke jongen naar bed willen (Ik had geen zin om "sletterig" te zeggen maar daar komt het wel op neer)

Niet dat ik nu elk meisje over 1 kam haal. Maar dit kan wel een factor zijn.
Dat is normaal gedrag voor adolescenten. Dat is oefenen voor later. Extremen testen, enorm vergelijken met leeftijdsgenootjes. Jongens zijn daarin net zo erg trouwens. Broeken die halverwege de boxershort hangen bijvoorbeeld. Dat betekent in beide gevallen niet dat ze zomaar seks met iemand willen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Wat ik draag zegt echt totaal niks over mijn seksuele interesse. Misschien richting mijn partner, als ik een mooie beha aan heb ofzo, maar rokjes, hakken, panty's etc. draag ik omdat ik ze mooi vindt en niet omdat ik met iemand naar bed wil.
Ja idd, ik hou echt heel erg veel van mode en ik hou ervan om elke dag mijn kleding uit de kiezen enz. Ik ga dan echt niet letten op wat zogenaamd sexy is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 20:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
We mogen dan toch nog wel gewoon skinny jeans of een legging dragen neem ik aan?
Nee, terug naar die oude jurkjes van 1969!!!!1111

(Ja of course kan je leggings of wat dan ook dragen boeit me geen ene ruk.)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2018, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op kantoor dikke ruzie gehad met één van m'n beste minions hierover. De drie vrouwen die bij ons op de 2elijnshelpdesks werken zijn echt ongelofelijk incompetent. Maar de vijf mannen met wie we regelmatig contact hebben zijn nog incompetenter. Toch moest er altijd een opmerking over PMS bij. En toen ben ik een keer uit m'n vel gesprongen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en het nooit meer gebruikt.

Soms is het "gewoon" een ingesleten dom iets waarvan ze niet de impact in gedachten hebben maar het blijft hoe dan ook verwerpelijk en er moet altijd wat van gezegd worden.

Heb ik dat zo een beetje logisch verwoord met m'n stonede hoofd?
Precies, sommige mannen proberen niet eens te snappen hoe het is om in tranen uit te barsten zonder reden en daarna een schaterbui hebben omdat je huilt uit het niets om vervolgens depressief te worden, met kop en buikpijn in een foetushouding liggen, een twee keer zo dikke buik te krijgen, de hele dag door honger te hebben en letterlijk leeg te lopen bloeden. EN DAT BIJNA EEN VIERDE VAN ONS FK LEVEN
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Doe je persoonlijke leven uit de doeken.
botulismf
500 31-05-2007 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie Nietzsche
hans01
29 19-01-2006 17:33
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De mannen van steen.
Ieke
0 11-04-2005 18:51
Liefde & Relatie tuning show
Verwijderd
96 18-03-2005 00:16
Seksualiteit wat is je grootste seksuele fantasie
Jagged07
54 25-07-2004 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.