Oud 03-08-2018, 20:32
Verwijderd
HeiHei mensen!

Zoals in het onderwerp staat, heb ik een sollicitatiegesprekje gehad met een café. Helemaal geweldig als je dan dichtklapt en zelfs vergeet gedag te zeggen right? En alsof dat niet erg genoeg is, met je witte shirt in vies spul te gaan zitten, waardoor je er compleet gestoord en smerig uitziet. Dan spreek je de dag daarna (morgen) af én ben je de naam van de persoon waar je mee afspreekt vergeten.

Perfect, toch *kuch kuch*

Nou, nu moet ik weer daar naartoe om alles moet leren wat betreft de bediening etc. Het probleem is: Na mijn enorme blunder(s) schaam ik mij enorm! Morgen heb ik geen idee hoe ik de "mystery person"( waarvan-ik-de-naam-van-vergeten-ben-persoon) vindt.


Well, Thanks voor het lezen van mijn dramadag!
Iemand enige tips? Of is this it, kan ik het beter nu al afkappen, vanwege mijn slechte "eerste indruk"?

Groetekes van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2018, 20:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je morgen mag proefdraaien heb je het helemaal niet slecht gedaan! Zij weten ook wel dat je het spannend vindt.
Dus nee niet opgeven! Over een tijdje kun je hier ongetwijfeld om lachen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 20:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je morgen mag komen zal het wel meevallen met je slechte eerste indruk Probeer goed op te letten, dan vang je de naam van die persoon vanzelf wel op. Tot die tijd houdt je het gewoon algemeen of maak je er een grapje van "Ja, die meneer met de bril en de krullen, ik ben zo slecht met namen, haha" dan zal iemand anders vast zijn naam wel zeggen.

Wat je ook kan doen is even kijken of het café een Facebook pagina heeft, wie weet staat hij ergens op een foto en staat zijn naam er bij.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-08-2018, 01:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je kan evt morgen ook gewoon aangeven dat je uit spanning gister de naam van de persoon waarmee je gaat samenwerken bent vergeten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2018, 20:04
Verwijderd
Hoi!

Vandaag ging het inderdaad een stuk beter! Ze waren erg behulpzaam. Dit maakte het natuurlijk een stuk gemakkelijker.
(Het ging goed, behalve het glas met rode wijn die per ongeluk van mijn dienblad slipte, op een klant...). Echt een actie voor mij, natuurlijk . Maar hé, accidents happen, right?

Heel erg bedankt voor al jullie reacties ! Ze zijn toegepast en hebben enorm geholpen!

Groetjes, Laraaa
Met citaat reageren
Oud 05-08-2018, 17:18
Verwijderd
Gewoon vergeten, was de naam van m'n baas kwijt. Pas na een paar weken wist ik hem weer 😅 gelukkig had ik collega's
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.