Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2017, 05:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Omdat ze bij mij links en rechts eruit vliegen, had ik (op aanraden van een andere leidinggevende) de manager een mail gestuurd dat ik me niet veilig voelde en dat ik beter wilde worden, maar dat niet ging lukken met de coaching die ik van mijn teamleider kreeg. Hij heeft gelijk een gesprek met me gevoerd en kwam met een plan de campagne. Nou, mijn teamleider kon me gisteren wel vermoorden toen ze had gehoord dat ik “achter haar rug om was gegaan”. Ja, vat het lekker persoonlijk op anders, het gaat hier om mijn baan en niet om jouw ego, kut. Maar dat snapte ze niet.

Het heeft wel geholpen, want nu bleek dat mijn collega zich ook al maanden zo voelt en juist om deze drama niks durfde te zeggen en nu krijgen we allebei op maat gemaakte coachings van een andere teamleider
Hopelijk gaat jullie situatie er dan op vooruit! Goed dat je het aangekaart hebt!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 22-12-2017, 08:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hopelijk gaat jullie situatie er dan op vooruit! Goed dat je het aangekaart hebt!
Ik denk dat dat wel goed komt. Zal vast pas in het nieuwe jaar zijn, maar toch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2017, 09:58
Verwijderd
Heerlijk werkdagje, de hele dag rustig je mailbox kunnen opruimen na niet aflatende hectiek sinds juni of zo
Oud 22-12-2017, 12:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier ook, tot briljante communicatie tussen 2 projectleiders die allebei op 1 project zitten waardoor ik opeens in een halve dag een shitload mag wegwerken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2017, 12:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vandaag al lekker vrij. Gisteren een hoop voorbereid voor de kerstvakantie waarin ik vrij ben maar er wel collega's aan het werk zijn. Lekker gewerkt en nu vrij tot 3 januari!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2017, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk werkdagje, de hele dag rustig je mailbox kunnen opruimen na niet aflatende hectiek sinds juni of zo
Kutverkiezings!
Oud 22-12-2017, 13:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Okay geen kerstpakket, maar van Mn collega’s wel echt belachelijk mooie en goeie le creuset schalen en pan gekregen <3
Schijnbaar is een ronde verjaardag hier echt een massive ding, ik kan het waarderen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-12-2017, 13:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Okay geen kerstpakket, maar van Mn collega’s wel echt belachelijk mooie en goeie le creuset schalen en pan gekregen <3
Schijnbaar is een ronde verjaardag hier echt een massive ding, ik kan het waarderen
Jezus wat een goed cadeau!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-12-2017, 20:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn teamleider heeft gisteren (toen ik vrij was) het hele team bij elkaar geroepen om het “verraad” van mijn collega en mij te bespreken. Mijn collega was er wel en had gezegd dat ze het niet tof vond dat het zo ging, zeker als ik er niet was om me te verdedigen. TL heeft schijnbaar 2x gehuild dat we haar zo verraden hebben, maar wij zijn gelukkig allebei niet gevoelig voor emotionele chantage. Hoop de rest van het team ook niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2017, 20:30
Verwijderd
Heel goed mop, geef ze van jetje!
Oud 22-12-2017, 20:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoezo je personeel stimuleren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2017, 22:00
Bender
Avatar van Bender
Bender is offline
Citaat:
Mijn teamleider heeft gisteren (toen ik vrij was) het hele team bij elkaar geroepen om het “verraad” van mijn collega en mij te bespreken. Mijn collega was er wel en had gezegd dat ze het niet tof vond dat het zo ging, zeker als ik er niet was om me te verdedigen. TL heeft schijnbaar 2x gehuild dat we haar zo verraden hebben, maar wij zijn gelukkig allebei niet gevoelig voor emotionele chantage. Hoop de rest van het team ook niet.
Labiele mensen op dat soort posities is niet zo best...
__________________
Status upgrade: 29-10-2010, 01-11-2010, 05-03-2011. Place your beds!
Bite my shiny metal ass
Oud 23-12-2017, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Labiele mensen zijn niet zo best...
Fixed.

Wat een kinderachtig gedoe Fiebs. Wat doe je eigenlijk voor werk?
Oud 23-12-2017, 11:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fixed.

Wat een kinderachtig gedoe Fiebs. Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik werk in een callcenter
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-01-2018, 17:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kan niet wachten tot ik dinsdag deze hele shitshow van een webshopklantenservice aan iemand anders kan gaan overdragen. Allemachtig.
Ik heb in 2018 al wel 6 keer ter plekke willen zeggen “doeibekijkhetmaarikkomnooitmeerterug“
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-01-2018, 18:38
Verwijderd
Haha, ik heb net een leuke realisatie vanwege "Een Huis Vol". Een voormalige locatiedirecteur van EHL heeft me ooit verzekerd dat zelfs op een school ter grootte van EHL het in de praktijk niet zou voorkomen dat er een eeneiige of twee-eiige vierling op school zou komen. En nu is er dus dat gezin uit Battum. Ze zien er wel ietwat gereformeerd uit maar de kans is nog steeds aanwezig dat ze allemaal naar dezelfde school gaan. Dat was een discussie in relatie tot m'n werk en het ontwerpen van een unieke combinatie gegevens waar iemand foutloos mee gekoppeld zou kunnen worden in diverse systemen.
Oud 03-01-2018, 19:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik had vandaag een patiënt met de voorletters, meisjes naam, getrouwde naam en geboortedatum overeenkomend met een andere patiënt in het systeem moesten we controleren op adres haha
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-01-2018, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh wow
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-01-2018, 19:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik had 29/12 een mailtje ontvangen van 'n klant "Kan dit tegen 02/01 in orde gebracht worden?".

Pech voor haar dat ik verlof had gisteren.

Echt. Kut-klanten soms.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-01-2018, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geen out of office reply?
Oud 03-01-2018, 20:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Uiteraard wel. Ze hing deze voormiddag aan de lijn. Heb haar wat laten zweten, dergelijke mensen vind ik zo respectloos...

Ach, had er op drie "rustige" dagen "maar 165 mails bij...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-01-2018, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is het voordeel van mijn werk, dat het werk grotendeels door gaat, ook als ik er niet ben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-01-2018, 20:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
De dringende zaken worden behandeld, normaal gezien, maar met de feestdagen was dat moeilijker...

Nu, sowieso is m'n workload te hoog, heb 't op 1 na hoogste aantal voertuigen onder me, maar mijn klanten zijn erg "high maintenance" terwijl er veel anderen minder werk vereisen. Heb 't al vaak gemeld en nu gaan ze er eindelijk iets aan doen. Zeggen ze. Ben benieuwd.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-01-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag een patiënt met de voorletters, meisjes naam, getrouwde naam en geboortedatum overeenkomend met een andere patiënt in het systeem moesten we controleren op adres haha
Wij hebben dus kinderen waar alleen de geboorteplaats van verschilt. Voornaam is niet iets waar we op "matchen", initialen wel. En dan zijn er opeens heel veel kinderen die R.M. Bos heten en geboren zijn op 5-3-2003
Oud 04-01-2018, 06:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Maar waarom allemaal dezelfde voorletters geven, dat is toch verwarrend met de post
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-01-2018, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom allemaal dezelfde voorletters geven, dat is toch verwarrend met de post
Die kinderen hebben niet dezelfde ouders hè, alleen toevallig dezelfde geboortedatum, voorletters en achternaam. Althans, zo begrijp ik het.
Oud 04-01-2018, 07:34
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de brillen van Charlie Temple? Ik wil daar een reservebril bestellen omdat het cheap is. Maar is de kwaliteit van de glazen te vertrouwen? Hoe het uitziet maakt me wat minder uit.

Spoiler
Oud 04-01-2018, 07:56
Verwijderd
Ertur

Ik ben nog maar kort pb'er en er is niemand die me kan inwerken dus ik doe maar wat. Kreeg ik de afgelopen week van zus van een cliënt die het afgelopen half jaar best wel negatief en onrealistisch met hoge verwachtingen was een tussen-neus-en-lippen door compliment en ik had haar al lang niet meer gezien, maar ze leek echt veel rustiger en relaxter. Duidelijk blij dat er iets gebeurd. Ik mail haar ook voor elke scheet, meestal ter kennisgeving, maar krijg daar nooit reactie op. Hoeft ook niet, maar ze sprak nu uit dat ze dat heel.fijn vond.

En voor dezelfde cliënt ben ik bezig aan een heel nieuw plan en ik heb geen flauw idee waar ik mee bezig ben en de fysio die ik best hoog heb zitten en er veel verstand van heeft, sprak uit dat ik heel goes bezig ben. Zo fijn.
Oud 04-01-2018, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand ervaring met de brillen van Charlie Temple? Ik wil daar een reservebril bestellen omdat het cheap is. Maar is de kwaliteit van de glazen te vertrouwen? Hoe het uitziet maakt me wat minder uit.

Spoiler
Geen idee maar ik wil je even om je verhaal de schele nurt-boks geven.
Oud 04-01-2018, 11:28
Verwijderd
Volgens mij was naar het werk toefietsen en succesvol inloggen op mijn beide pc's het meest bijzondere wat ik vandaag gedaan ga hebben
Oud 04-01-2018, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom allemaal dezelfde voorletters geven, dat is toch verwarrend met de post
Citaat:
Die kinderen hebben niet dezelfde ouders hè, alleen toevallig dezelfde geboortedatum, voorletters en achternaam. Althans, zo begrijp ik het.
Correct!
Oud 04-01-2018, 13:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heeft iemand ervaring met de brillen van Charlie Temple? Ik wil daar een reservebril bestellen omdat het cheap is. Maar is de kwaliteit van de glazen te vertrouwen? Hoe het uitziet maakt me wat minder uit.

Spoiler
Niet met Charlie Temple, maar wel met Zenni en Firmoo. Heb er denk ik al een stuk of 10 brillen gekocht. Vooral van Firmoo ben ik nu fan, want ik had 2 brillen voor 30 euro en je krijgt er een brillenkoker en schroevendraaiertje bij. Oh en 't zijn fucking geile brillen. Als je de juiste sterkte doorgeeft (dus niet eerst zoals ik de cilinder as een beetje gokken), zijn ze perfect.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-01-2018, 13:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je dan niet dat ze niet passen en hoe stel je ze af?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-01-2018, 14:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb je dan niet dat ze niet passen en hoe stel je ze af?
Ik heb er een paar die me niet goed staan, maar als je let op de afmetingen zitten ze gewoon goed.

Heb er nu een met uitschuifbare pootjes.superchill
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-01-2018, 16:53
Verwijderd
Ligt er denk ik wel aan wat voor brildrager je bent. Toen Jos nog een bril had, ging hij naar een van de betere brillenzaken in de staf en had hij evengoed echt een half jaar nodig tot de bril goed zat. Drukplekken en irritaties en weetikwat. Hij heeft echt een hoofd voor een bril en het stond hem altijd super, maar dat gedoe is een van de redenen dat hij zijn ogen heeft laten laseren.
Oud 04-01-2018, 23:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh daar heb ik in m'n 10+ jaar als brildrager gelukkig nog nooit last van gehad. De cheapo bril die ik nu opheb voel ik niet eens.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-01-2018, 00:30
Verwijderd
30 jaar brildrager dit jaar
Oud 05-01-2018, 02:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gefeliciteerd, knul. Ik was 19 bij m'n eerste bril. Op m'n werkpasje staat nog steeds een foto van een 18-jarige, brilloze ik.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-01-2018, 08:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is 12 graden op mijn werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-01-2018, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Niet met Charlie Temple, maar wel met Zenni en Firmoo. Heb er denk ik al een stuk of 10 brillen gekocht. Vooral van Firmoo ben ik nu fan, want ik had 2 brillen voor 30 euro en je krijgt er een brillenkoker en schroevendraaiertje bij. Oh en 't zijn fucking geile brillen. Als je de juiste sterkte doorgeeft (dus niet eerst zoals ik de cilinder as een beetje gokken), zijn ze perfect.

Dank voor je antwoord, had de site bekeken maar toch voor Charlie Temple gekozen. Voor wat ik wilde scheelde dat 20 euro of zo. (25 euro vs 45 euro). Zal laten weten of ik er tevreden over ben. Firmoo had een fijne site in ieder geval, door hun zag ik iets wat Charlie Temple niet in filtermenu heeft.

Citaat:
Heb je dan niet dat ze niet passen en hoe stel je ze af?
Ik ga het natuurlijk meemaken dus misschien valt het tegen, maar ik heb mijn huidige bril opgemeten en een bril gekozen die vrijwel precies dezelfde afmetingen heeft op alle punten. Dus als dat klopt, dan zal hij wel redelijk zitten. Het is een reservebril voor mijn werk hè, ik zit achter een computer, dus denk niet dat het heel erg stoort als hij bijvoorbeeld wat "los" zit.
Oud 08-01-2018, 17:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahja dan is het wel prima lijkt me.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-01-2018, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een dag, ijskoud op het werk (12 graden vanmorgen) omdat in het weekend de ketel was uitgevallen, apparaat kwam niet door de checks heen, collega die erover gaat niet bereikbaar, we zaten met materiaal wat niet opnieuw kon en waar tijdsdruk achter zat, printer steeds in storing, licentie van de software verlopen.

Ben blij dat ik nu thuis ben waar het gelukkig warm is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-01-2018, 19:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vrijdag end year review.


Denk dat daarna ik helemaal klaar ben voor 'n nieuwe job.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-01-2018, 12:30
Verwijderd
Wat kan ik toch blij worden van een productieve ochtend
Oud 09-01-2018, 12:38
Verwijderd
Hoi KAKOLINE
Oud 09-01-2018, 13:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Server is gecrasht hier
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-01-2018, 13:07
Verwijderd
Had je maar cloud moeten hebben. Cloud kresjt nooit.
Oud 09-01-2018, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Hoi KAKOLINE
Hallo PLASJE
Oud 09-01-2018, 13:26
Verwijderd
ehehehehehheheheheheh
Oud 09-01-2018, 13:39
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ook dit jaar weer als ondernemer aan de slag! En wellicht een tijdelijke leuke klus erbij
__________________
Rodent of unusual size
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.