Oud 13-11-2017, 00:01
Verwijderd
Hallo,

Ik zit nu in leerjaar 4. Toen ik in groep 7 zat kwam er een meisje bij mij in de klas. Ze trok steeds meer op met mijn beste vriendin en stookte tussen ons. Na ongeveer een half jaar was het mijn beste vriendin niet meer. Dat deed me veel pijn en nu nog steeds. Ik was al met haar bevriend sinds de peuterschool. Later zette ze mij tegeb de hele klas op. Ze zorgde er gewoon voor dat iedereen mij haatte en haar leuk vond. Dan ben je jong dus heb je dat niet precies in de gaten, maar nu ben ik ouder en zie ik het gewoon gebeuren.

Nu zit ik dus in leerjaar 4 en heb ik datzelfde meisje weer in de klas, weer stookt ze tuusen mij en mn beste vriendin en pakt ze haar gewoon van me af. Niet dat mn beste vriendin een bezit is maar je snapt wat ik bedoel. Zij heeft niks door en gaat er gewoon in mee. Als ik weg ga met mn vriendin moet zij perse mee. Als er een foto wordt gemaakt moet ze er persee op. Alles wat ik fout doe verteld ze aan iedereen. Ik zie het gewoon gebeuren, mij zwart maken voor iedereen. Net als 5 jaar geleden. Ik ben zo bang dat weer iedereen mij uit gaat kotsen, ik wil dat niet meer. Ze wil de macht over iedereen hebben en de leukste zijn. En ik ben echt zooo bang dat het weer gebeurd maar ik weet niet wat ik ertegen moet doen, want ze doet het zo slim dat niemand het door heeft. Zo sluw... Weet iemand wat ik kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2017, 08:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga eens in gesprek met je beste vriendin. Als jullie zulke goede vriendinnen zijn kan je best zeggen dat je het mist om tijd met z'n tweeën door te brengen. Daarnaast veranderen vriendschappen naarmate je ouder wordt, het is dus helemaal geen gek idee om zelf ook te investeren in vriendschappen met anderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-11-2017, 23:11
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik zou haar niet ermee confronteren of iets dergelijks, dat geeft haar alleen maar aandacht en kost jou negatieve energie die zij (waarschijnlijk) helemaal niet waard is. Laat haar jouw leven zo min mogelijk beïnvloeden tot wat jij daarin kan doen, laat het je niet raken (tenminste; zorg ervoor dat zij het niet ziet), dan haalt zij er niks uit heeft ze ook geen reden om het te blijven doen. Bovendien zou jouw geluk niet afhankelijk moeten zijn van andere mensen, noch positieve mensen noch negatieve mensen. Als laatste zou ik willen zeggen dat je je eens af moet vragen of de mensen met wie je omgaat dan wel zo leuk zijn en wel je 'beste vriendin' is, Zij veranderen blijkbaar zo snel hun mening over jou na zo'n iemand en geven jou niet de kans om jou jou te laten zijn en te ontdekken wie jij bent als persoon zonder dat daar een mening van die nare meid aan vast zit.

Enniekees, ik hoop dat je hier iets aan hebt, veel geluk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 17:58
Verwijderd
Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 16:43
Verhalen & Gedichten Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred
Verwijderd
15 02-09-2004 02:26
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 22:12
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 17:22
Psychologie moek ff kwijt
tiktoktak
1 16-12-2001 09:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.