Oud 16-11-2017, 14:41
Drukkedev
Drukkedev is offline
Hoii , mijn ouders zijn sinds een poosje gescheiden , mijn moeder heeft toen ik klein was al bij mijn vader weg willen gaan, maar bleef voor mij zodat ik mijn jeugd kon afmaken, mijn moeder was degene die altijd voor me zorgde, ongeveer een half jaar geleden had me ma een nieuwe vriend , hij gaat voor mij door vuur en helpt mij, eergisteren toen ik op mijn kamer zat, begonnen mijn ouders flinke ruzie te maken, mijn vader heeft mijn moeder nog niet betaald, en me pa dreigde me ma eruit te gooien, het ging zo erg dat ik naar beneden rende en me mond opentrok maar als 20jarige kan ik weinig, uiteindelijk werd me moeder uitgescholden voor vuile snol en ik schreeuwde dat dit echt niet kon, ik was zo erg van slag , ik krijg te horen dat als het aan mijn vader lag had ik er nooit geweest, mijn vader was er bijna nooit voor mij, gisteren heb ik in de avond alleenmaar op mijn kamer gezeten en ook op mijn kamer gegeten , want ik was alleen met mijn vader, ik wil niet zielig zijn maar het raakt mij wel, want je gaat je afvragen waarom en hoezo is mijn vader zo, ik heb genoeg mensen om me heen maar alsnog vraag ik om steun en advies,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2017, 15:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je ouders zijn gescheiden, je moeder heeft een nieuwe vriend maar als ik het goed begrijp woon jij nog wel met je beiden biologische ouders in één huis?

Het is trouwens helemaal niet gek als zoiets je raakt, het is niet niks dat je ouders uit elkaar gaan! De uitspraak van je vader is ook best heftig.

Wat voor hulp en steun heb je al en wat probeer je hier op het forum te vinden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2017, 11:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen, bizar. Alleen gebruikte mijn vader sterkere taal dan “vuile snol”, ook tegen mij, en was het niet dat hij me niet wilde hebben, maar “met zo’n hoer van een moeder” was ik vast niet van hem (ze was vreemd gegaan, vandaar). En dan maakt het niet uit of je 7 bent of 20, dat doet gewoon zeer.

Mijn advies: zorg dat je moeder het huis verlaat en ga met haar mee. Ik heb de fout gemaakt bij mijn vader te blijven en ik heb 2 jaar met een boze man gezeten die het op mij afreageerde en de naarste dingen tegen me zei, omdat ik dacht dat ik binnenkort het huis uit zou gaan.

En je mag je als 20 jarige best ermee bemoeien. Ik dacht soms dat ik de enige volwassene was, als ik zag hoe ze met elkaar en de situatie om gingen, en daarbij gaat het jou ook aan, of ze nou willen of niet. Sterkte!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Help voor school !!
Sammy92
23 30-03-2006 18:57
Werk, Geld & Recht Studiefinanciering vraagje...
Verwijderd
18 24-10-2003 11:45
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu van denken? [over m'n gescheiden ouders]
Verwijderd
13 09-09-2003 13:03
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 20:33
Psychologie ik wordt verscheurd door mn ouders.... help me....
heksje
4 19-12-2001 14:54
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.