Oud 08-09-2004, 18:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vorige: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=925398
__________________
Oud 08-09-2004, 18:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
[Uit het vorige topic ]

Bij mij wil het echt niet meer. Bewegen gaat goed, eten niet. Doordat ik er zoveel mee bezig ben en het me nóg niet lukt om op tijd te eten, heb ik gewoon er geen zin meer in.
Iemand tips?
__________________
Oud 08-09-2004, 18:05
Mara
Mara is offline
Ik heb er ook net een geopend
Ik wis 'm wel even, alhoewel mijn titel mooier is. Pas aan die titel!
Oud 08-09-2004, 18:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-09-2004 @ 18:05 :
[Uit het vorige topic ]

Bij mij wil het echt niet meer. Bewegen gaat goed, eten niet. Doordat ik er zoveel mee bezig ben en het me nóg niet lukt om op tijd te eten, heb ik gewoon er geen zin meer in.
Iemand tips?
Wat voor schema heb je (school/werk). Waarom lukt 't niet op schema te eten (dat weet je diep van binnen zelf wel) en wat eet je precies verkeerd?
Oud 08-09-2004, 18:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-09-2004 @ 18:05 :
Ik wis 'm wel even, alhoewel mijn titel mooier is. Pas aan die titel!
Ik dacht: een keer wat anders.
__________________
Oud 08-09-2004, 18:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-09-2004 @ 18:07 :
Wat voor schema heb je (school/werk). Waarom lukt 't niet op schema te eten (dat weet je diep van binnen zelf wel) en wat eet je precies verkeerd?
Nou ja, ik moet gewoon op school een boterham eten en dat lukt me gewoon echt niet.

Ik wil me aan de drie maaltijden houden en dan goed eten, maar dat wil 's middags dus niet. Ik stel half 1 uit tot half 2/half 3 en dan gaat alles dus mis.

Het gezond eten lukt overigens wel.
__________________
Oud 08-09-2004, 18:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-09-2004 @ 18:11 :
Nou ja, ik moet gewoon op school een boterham eten en dat lukt me gewoon echt niet.

Ik wil me aan de drie maaltijden houden en dan goed eten, maar dat wil 's middags dus niet. Ik stel half 1 uit tot half 2/half 3 en dan gaat alles dus mis.

Het gezond eten lukt overigens wel.
Dan kan ik je ook niet helpen. Je moet 't gewoon doen.

Het is namelijk voor je eigen bestwil. Of je gaat dan gewoon eten, en 't gaat je lukken en je voelt je goed, of 't gaat gigantisch mis en je gaat je alleen maar kutter voelen. Dat is jouw beslissing, die kan ik niet voor jou nemen.
Oud 08-09-2004, 21:10
Mara
Mara is offline
Ik kan verdorie stoofperen niet vinden op calorietabel.nl
Oud 08-09-2004, 21:12
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Het gaat baggerdebagger(volgens mij wel een grote piek behaald in het ongezond eten), wie gewöhnlich
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 08-09-2004, 21:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-09-2004 @ 18:14 :
Dan kan ik je ook niet helpen. Je moet 't gewoon doen.

Het is namelijk voor je eigen bestwil. Of je gaat dan gewoon eten, en 't gaat je lukken en je voelt je goed, of 't gaat gigantisch mis en je gaat je alleen maar kutter voelen. Dat is jouw beslissing, die kan ik niet voor jou nemen.
Ik weet het wel, maar het is gewoon moeilijk. En als het dan steeds mislukt dan geef ik altijd zo snel op.
__________________
Oud 08-09-2004, 21:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-09-2004 @ 21:46 :
Ik weet het wel, maar het is gewoon moeilijk. En als het dan steeds mislukt dan geef ik altijd zo snel op.
Het is 'gewoon' moeilijk. Dat bestaat niet. Ga bij jezelf na wáárom je het moeilijk vindt en zoek naar een oplossing.
Mogelijke oorzaken kunnen zijn:
- Je schuldig voelen
- Er ziek van worden
- Het niet in je maag krijgen (net alsof je heel vol bent)

Dat soort dingen bedoel ik. Er is altijd een reden.
Oud 09-09-2004, 11:05
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-09-2004 @ 21:10 :
Ik kan verdorie stoofperen niet vinden op calorietabel.nl
misschien op www.supermarktgids.nl?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 08-09-2004 @ 18:11 :
s

Ik wil me aan de drie maaltijden houden en dan goed eten, maar dat wil 's middags dus niet. Ik stel half 1 uit tot half 2/half 3 en dan gaat alles dus mis.

Dat heb ik dus ook ivbm met mijn werk, vaak gaat het goed maar zo'n twee dagen in de week eet ik op andere tijden, en daar kan ik niks aan doen blah

de weegschaal is gunstig (ik hoorde me niet te wegen tot zondag maar kon't niet laten, ) het ziet er naar uit dat het weer een positieve week is en ik begin ook wat definitie te zien in m'n armen *juich* (ipv al dat blubber ) vanmiddag weer naar de sportschool met gewichten trainen, wordt nog wat.
Oud 09-09-2004, 16:24
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
hmmm ik denk dat ik in het weekend maar ga zwemmen, heel goede bewegen en beter voor mijn gespannen kuiten.
vandaag wel rot gehad want bij gym waren 2 super iele meisjes (iets van 1.78 en 45 kilo) en het enige waar ze over konden praten was lijnen dat was minder om mee samen te werken.
Oud 09-09-2004, 16:52
Mara
Mara is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 09-09-2004 @ 16:24 :
hmmm ik denk dat ik in het weekend maar ga zwemmen, heel goede bewegen en beter voor mijn gespannen kuiten.
vandaag wel rot gehad want bij gym waren 2 super iele meisjes (iets van 1.78 en 45 kilo) en het enige waar ze over konden praten was lijnen dat was minder om mee samen te werken.
Welke lengte heb je en welk gewicht? Ik heb je foto's bekeken op 't fotoboek, en vind je niet te dik.
Wat is je doel, echt afvallen of gewoon wat strakker worden?
Oud 09-09-2004, 19:15
Verwijderd
Heeft het nou eigenlijk zin om te lijnen als je aan de pil bent? (Pastte in allebei de topics, hopelijk heb ik de goede gekozen! ) Want ik wil graag wat afvallen, maar het schiet niet echt op. Ik slik de Diane35-pil nu anderhalf jaar en in die tijd ben ik behoorlijk aangekomen (al dan niet door die pil) en ik hoor van mensen die stoppen met de pil dat ze afvallen terwijl ze er (nauwelijks) iets voor doen...
Oud 09-09-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-09-2004 @ 19:15 :
Heeft het nou eigenlijk zin om te lijnen als je aan de pil bent? (Pastte in allebei de topics, hopelijk heb ik de goede gekozen! ) Want ik wil graag wat afvallen, maar het schiet niet echt op. Ik slik de Diane35-pil nu anderhalf jaar en in die tijd ben ik behoorlijk aangekomen (al dan niet door die pil) en ik hoor van mensen die stoppen met de pil dat ze afvallen terwijl ze er (nauwelijks) iets voor doen...
Het merendeel van de vrouwen slikt de pil, denk ik. Ik denk wel dat lijnen ook dan zin heeft. Of iig gezond eten en voldoende bewegen/sporten, dat is nooit verkeerd, heeft meer positieve dingen dan dat je er misschien eventueel wat van af valt.
Oud 09-09-2004, 19:31
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 09-09-2004 @ 19:15 :
Heeft het nou eigenlijk zin om te lijnen als je aan de pil bent? (Pastte in allebei de topics, hopelijk heb ik de goede gekozen! ) Want ik wil graag wat afvallen, maar het schiet niet echt op. Ik slik de Diane35-pil nu anderhalf jaar en in die tijd ben ik behoorlijk aangekomen (al dan niet door die pil) en ik hoor van mensen die stoppen met de pil dat ze afvallen terwijl ze er (nauwelijks) iets voor doen...
Ik ben nooit aangekomen van de pil, ben wel terwijl ik de pil slikte 10 kilo afgevallen dus lijkt me geen probleem
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 19:32
Verwijderd
Hehe, nou, dan ga ik wel beter mijn best doen
Oud 09-09-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 09-09-2004 @ 19:31 :
Ik ben nooit aangekomen van de pil, ben wel terwijl ik de pil slikte 10 kilo afgevallen dus lijkt me geen probleem
De pil heeft op/bij iedereen een ander effect.
Oud 09-09-2004, 19:39
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-09-2004 @ 19:33 :
De pil heeft op/bij iedereen een ander effect.
dat was ook de bedoeling van mijn post

edit: te laten zien dat het bij iedereen een ander effect heeft dus, omdat mmmarieke uitging van de negatieve kant
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 19:41
Mara
Mara is offline
Ik slik de pil ook. En ben toen ook aangekomen (was niet dé reden, gewoon een factor). En met de pil kan je zeker lijnen. Misschien is 't wat moeilijker, maar 't kan zeker.
Oud 09-09-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 09-09-2004 @ 19:39 :
edit: te laten zien dat het bij iedereen een ander effect heeft dus, omdat mmmarieke uitging van de negatieve kant
kee. Ik nam het op als 'ik ben afgevallen trerwijl ik de pil slikte, dus bij iedereen kan dat', vandaar dat ik dat zei.
Oud 09-09-2004, 20:30
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-09-2004 @ 16:52 :
Welke lengte heb je en welk gewicht? Ik heb je foto's bekeken op 't fotoboek, en vind je niet te dik.
Wat is je doel, echt afvallen of gewoon wat strakker worden?
Ik heb een eetstoornis gehad en daarna met behulp van een dietiste ben ik weer op normaal gewicht gekomen. toen ging het iets te hard en kreeg ik lichtelijk overgewichtmaar nu zit ik weer goed, ik moet er wel voor zorgen dat ik goed blijf eten en vooral gezond. Ik heb nu gauw de neiging om te veel te gaan eten
ik ben 1.68 ongeveer en weeg 56kg.

Ik moet erg uitkijken omdat ik heel snel aankom omdat mn lichaam gewend was om alles op te slaan wat ik binnen kreeg, lijnen hoefd dus niet heel erg en strakker worden is altijd wel meegenomen. Ik ga een poosje zwemmen als beweging ipv van rennen en dansen want ik heb last van mn kuiten

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 20:33.
Oud 09-09-2004, 20:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 09-09-2004 @ 20:30 :
Ik heb een eetstoornis gehad en daarna met behulp van een dietiste ben ik weer op normaal gewicht gekomen. toen ging het iets te hard en kreeg ik lichtelijk overgewichtmaar nu zit ik weer goed, ik moet er wel voor zorgen dat ik goed blijf eten en vooral gezond. Ik heb nu gauw de neiging om te veel te gaan eten
ik ben 1.68 ongeveer en weeg 56kg.

Ik moet erg uitkijken omdat ik heel snel aankom omdat mn lichaam gewend was om alles op te slaan wat ik binnen kreeg, lijnen hoefd dus niet heel erg en strakker worden is altijd wel meegenomen. Ik ga een poosje zwemmen als beweging ipv van rennen en dansen want ik heb last van mn kuiten
Ik ben 1,66 en ik wil graag ongeveer wegen wat jij weegt, jij zit dus op mijn streefgewicht
Maar je gewicht is goed, ik zag je buik in 't fotoboek en volgens mij heb je een heel goed figuur.
Goed opletten wat je eet kan nooit kwaad natuurlijk, als je maar niet doorslaat. Strakker worden is altijd goed

Een persoonlijk vraagje (excuses als 't misschien té persoonlijk is): Welke eetstoornis had je? En als je heel eerlijk bent, denk je dan dat je een terugval kan krijgen?
Oud 09-09-2004, 20:40
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-09-2004 @ 20:37 :
Ik ben 1,66 en ik wil graag ongeveer wegen wat jij weegt, jij zit dus op mijn streefgewicht
Maar je gewicht is goed, ik zag je buik in 't fotoboek en volgens mij heb je een heel goed figuur.
Goed opletten wat je eet kan nooit kwaad natuurlijk, als je maar niet doorslaat. Strakker worden is altijd goed

Een persoonlijk vraagje (excuses als 't misschien té persoonlijk is): Welke eetstoornis had je? En als je heel eerlijk bent, denk je dan dat je een terugval kan krijgen?
boulumia nervosa maar dan geen kotsneigignen maar gewoon een extreme drang om alles wat ik binnen kreeg eruit te sporten. Het is gelukkig niet tot het uiterste gekomen want er is gelukkig op tijd hulp gekomen zodat ik er niet heel ernistge schade aan heb overgehouden.

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 21:09.
Oud 09-09-2004, 21:55
Verwijderd
als je nou geen tussendoortjes meer eet... hoeveel kun je dan afvallen op 5 weken?

of ligt dat echt puur aan hoe snel je stofwisseling is, en hoe dik je op dit moment bent?

ik weeg nu 68.5 en ik ben 1.75 m.

'k ga liever weer terug naar de 63 of minder, maar ik weet niet of dat haalbaar is in die tijd, door middel van tussendoortjes te laten staan, en verder wel normaal gezond eten... ik fiets wel elke dag een uur, en ik rij ook 3 kwartier paard per dag.
Oud 09-09-2004, 21:58
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 09-09-2004 @ 21:55 :
als je nou geen tussendoortjes meer eet... hoeveel kun je dan afvallen op 5 weken?

of ligt dat echt puur aan hoe snel je stofwisseling is, en hoe dik je op dit moment bent?

ik weeg nu 68.5 en ik ben 1.75 m.

'k ga liever weer terug naar de 63 of minder, maar ik weet niet of dat haalbaar is in die tijd, door middel van tussendoortjes te laten staan, en verder wel normaal gezond eten... ik fiets wel elke dag een uur, en ik rij ook 3 kwartier paard per dag.
Ligt volgens mij aan hoeveel tussendoortjes je momenteel eet en hoeveel vet je hebt

Kassandra: dat heet toch anorexia atletica?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 22:04
Verwijderd
oh... nou ik eet heel veel tussendoor, heel veel koekjes, en 's avonds chips..

maar hoeveel vet ik heb weet ik niet
Oud 09-09-2004, 22:17
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Als je echt veel koekjes en chips eet (ik kan uit jouw post niet opmakan hoeveel "heel veel" is) zal het wel iets kunnen schelen. Gezien je gewicht en je lengte heb je volgens mij niet echt een te hoog vetpercentage (ik ben iets zwaarder en even lang en die van mij is ook goed, natuurlijk kunnen wij een heel verschillende bouw hebben maar ik moet ook op de een of andere manier kunnen schatten), daardoor zal een paar kilo afvallen niet zo snel gaan, maar je kunt dan ook beter langzaam afvallen en die kilo's eraf houden dan snel afvallen en weer aankomen.

Het probleem dat afvallen niet lukt hoeft trouwens niet altijd in tussendoortjes te zitten, als je de hele dag witte boterhammen met chocoladepasta en 's avonds vet vlees met veel saus/jus eet (bijvoorbeeld) zal je nog niet echt afvallen
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 22:25
Verwijderd
ja ok, daar kan ik inkomen, maargoed..

ik eet 's avonds op z'n minst een halve zak chips. en meestal ook nog een schaaltje schepijs. 's middags gaan er chocoladekoekjes in... stuk of 5 over de hele middag, en dan nog pepermuntjes, en af en toe eens gewoon wat chocolade... ook behoorlijk wat frisdrank...

dus als ik daarmee stop zou ik toch in ieder geval wel wat moeten af vallen toch?!

ik ga het gewoon eens 5 weken proberen
Oud 09-09-2004, 22:27
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
proberen kan nooit kwaad.

Nouja, proberen hoeveel je van niks eten afvalt natuurlijk wel, maar jouw idee lijkt me toch wel gezond.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 09-09-2004, 22:29
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MieX schreef op 09-09-2004 @ 22:27 :
proberen kan nooit kwaad.

Nouja, proberen hoeveel je van niks eten afvalt natuurlijk wel, maar jouw idee lijkt me toch wel gezond.


Hell yeah, dat was idd een hele opsomming aan junkfood dat heb ik in geen jaren meer zo weggewerkt. Soms verlang je terug naar de tijd dat je nog naar binnen propte wat lekker was... tot je de pensjes van je klasgenoten bekijkt
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 09-09-2004, 22:29
Verwijderd
ja 't is niet dat het er per se af moet hoor

ik zou het alleen wel lekker vinden, geeft me dat fijne gevoel over mezelf wat meer terug, en ik ga in herfstvakantie naar curacao dus dan zou dat ook wel mooi zijn..
maar ik ga niet geforceerd doen en bij mijn gewone eten de helft laten staan, want dat zou niet zo best zijn
Oud 09-09-2004, 22:30
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 09-09-2004 @ 22:29 :


Hell yeah, dat was idd een hele opsomming aan junkfood dat heb ik in geen jaren meer zo weggewerkt. Soms verlang je terug naar de tijd dat je nog naar binnen propte wat lekker was... tot je de pensjes van je klasgenoten bekijkt
Ik herinner mij dagen dat die opsomming voor mij nog weinig was
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 10-09-2004, 00:03
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MieX schreef op 09-09-2004 @ 22:30 :
Ik herinner mij dagen dat die opsomming voor mij nog weinig was
Ik herinner mij dat ik 14 jaar was en als mijn mama naar haar werk was met een vriendje 4 kroketten en een bord patat de man at en dat we dan stiekem snel afwasten zodat we savonds weer patat mee konden eten.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 10-09-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 10-09-2004 @ 00:03 :
Ik herinner mij dat ik 14 jaar was en als mijn mama naar haar werk was met een vriendje 4 kroketten en een bord patat de man at en dat we dan stiekem snel afwasten zodat we savonds weer patat mee konden eten.
Dan wordt je toch misselijk...? (Sowieso van die 4 kroketten + patat al, maar laat staan dat je daarna nog meer moet eten. )
Oud 10-09-2004, 09:05
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 10-09-2004 @ 00:03 :
Ik herinner mij dat ik 14 jaar was en als mijn mama naar haar werk was met een vriendje 4 kroketten en een bord patat de man at en dat we dan stiekem snel afwasten zodat we savonds weer patat mee konden eten.
haha
Oud 10-09-2004, 09:43
Mara
Mara is offline
Zit nu aan m'n ontbijt (laat, ik weet 't, maar ik hoef pas om 10:55 op school te zijn) en ik heb al enorm veel gegeten.
2 Boterhammen met appelstroop
1 Boterham met honing
1 Roggebrood met kaas

Ik had gewoon even zin in wat zoeter beleg, al een tijd niet meer gehad.
Oud 10-09-2004, 10:29
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 10-09-2004 @ 00:03 :
Ik herinner mij dat ik 14 jaar was en als mijn mama naar haar werk was met een vriendje 4 kroketten en een bord patat de man at en dat we dan stiekem snel afwasten zodat we savonds weer patat mee konden eten.
dat kon ik dan weer niet op, maar ik was wel weer in staat op een hele zak chips en daarna nog een heel pak koekjes/dropjes oid op te eten, en dat meerdere keren per dag
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 10-09-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-09-2004 @ 09:43 :
Zit nu aan m'n ontbijt (laat, ik weet 't, maar ik hoef pas om 10:55 op school te zijn) en ik heb al enorm veel gegeten.
2 Boterhammen met appelstroop
1 Boterham met honing
1 Roggebrood met kaas

Ik had gewoon even zin in wat zoeter beleg, al een tijd niet meer gehad.
Enorm veel...? 't is niet super weinig, maar echt enorm veel vind ik het nou ook weer niet...misschien zelfs nog niet eens gewoon veel.
Oud 10-09-2004, 12:18
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-09-2004 @ 10:54 :
Enorm veel...? 't is niet super weinig, maar echt enorm veel vind ik het nou ook weer niet...misschien zelfs nog niet eens gewoon veel.
Mwa, het is pas haar eerste maaltijd van de ( 6 ? 7 ? hoeveel verdeel jij het ) he. Een groter ontbijt lijkt me niet nodig voor haar omvang om te cutten.

Maarreh, al die zoetigheid, dat kan natuurlijk niet he daar is je refeed/junk-dag voor
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 10-09-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 10-09-2004 @ 12:18 :
Mwa, het is pas haar eerste maaltijd van de ( 6 ? 7 ? hoeveel verdeel jij het ) he.
Dan nog vind ik het niet 'enorm veel' (bij 'enorm veel' denk ik aan bord patat met vier kroketten en omgezet naar een ontbijt...euh...3 eieren, 6 boterhammen met chocopasta of pindakaas en een groot bord cereal met yoghurt, zo ies ).

Vier boterhammen is geen klein ontbijt, maar onder 'enorm veel' versta ik toch echt wel wat meer.
Oud 10-09-2004, 15:10
Mara
Mara is offline
Voor mij is 't vrij veel voor een ontbijt, 'enorm veel' was verkeerd geformuleerd. Maar m.i. gewoon té veel. Heb op school nog een plak roggebrood en een appel gegeten en heb net bijna een hele bak kwark naarbinnen gewerkt.

Avondeten wordt aardappelblokjes, sla en een schnitzel.
Oud 10-09-2004, 15:18
Mara
Mara is offline
Volgens mij gaat 't weer minder met mij, ik heb de puf niet om me aan m'n dieet te houden.

Thuis is de situatie, tsja, niet te genieten. Heb enorme ruzie gehad met m'n vader en praat niet meer met 'm. Ouders liggen misschien in een scheiding, ik weet 't niet meer. Het is net alsof 't dieten nu tsja, minder belangrijk is geworden. Ik denk ook dat ik wat minder hier ga posten, maar de tijd zal 't uitwijzen.
Oud 10-09-2004, 16:06
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
MieX schreef op 09-09-2004 @ 21:58 :
Ligt volgens mij aan hoeveel tussendoortjes je momenteel eet en hoeveel vet je hebt

Kassandra: dat heet toch anorexia atletica?
ja maar die term vind ik zelf eingelijk niet kloppen omdat je wel eet, en bij anorexia bestaat namelijk vaak dat plaatje van niet eten terwijl ik juist vreselijke eetbuien had zo af en toe
Oud 10-09-2004, 16:12
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-09-2004 @ 15:18 :
Volgens mij gaat 't weer minder met mij, ik heb de puf niet om me aan m'n dieet te houden.

Thuis is de situatie, tsja, niet te genieten. Heb enorme ruzie gehad met m'n vader en praat niet meer met 'm. Ouders liggen misschien in een scheiding, ik weet 't niet meer. Het is net alsof 't dieten nu tsja, minder belangrijk is geworden. Ik denk ook dat ik wat minder hier ga posten, maar de tijd zal 't uitwijzen.
sterkte meissie, in dit soort situaties kun je beter op je inner self letten dan op het afvallen.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 10-09-2004, 16:16
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 10-09-2004 @ 16:12 :
sterkte meissie, in dit soort situaties kun je beter op je inner self letten dan op het afvallen.
Hoewel voor sommige mensen die life style juist op zulke momenten een rustpunt is.

Maar idd, good luck muppet
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 10-09-2004, 20:09
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Eten speelt zo'n grote rol in mijn leven dat ik het verafschuw en tegelijkertijd omarm. Mijn hele humeur slaat om als ik imo teveel eet! Ik HAAT voedsel op het ogenblik. Het maakt alles in mijn leven kapot! IK voel me dik, volgepropt en heel erg eenzaam...
Nu denk ik eraan om deze dag te compenseren door mijn eetpatroon te minimaliseren en mijn lichaamsactiviteit te verhogen. Ik wil ABSOLUUT niet aankomen. Het gaat juist zo goed...
Het is gek, maar ik heb het gevoel alsof iedereen aan me kan zien dat ik teveel gegeten heb.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 10-09-2004, 22:23
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Sorry mensen, ik post in een topic waar ik niet thuis hoor...
Ik wil afvallen en geef de hoop op om dit op een gezonde manier te bereiken. Ik val terug...het gaat zo snel...
Pas a.u.b op! Té graag willen afvallen kan uit de hand lopen. En geloof mij...dat wil je niet....
Iedereen heel veel sterkte!

Liefs,
Chantal
(p.s. ik heb veel geleerd van jullie en zat echt op de goede weg, maar de strijd is te zwaar... voor de één is gezond bezig blijven moeilijk en voor de ander is afvallen moeilijk...)
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 17:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 17:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 32!
Verwijderd
491 06-02-2005 19:21
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 31!
Miracle
502 31-01-2005 16:14
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #30
Mara
482 22-01-2005 17:39
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.