Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 22:00
Verwijderd
ik wil het profiel economie en maatschappij gaan doen.
In mijn vrije ruimte moet ik 640 uur volmaken.
Ik wil bio 1+2 kiezen (480 uur).
Maar wat moet ik verder kiezen?
MenO = 360 uur
Scheikunde 1= 400 uur of
ckv3= 280 uur.

is het mogelijk om meer dan die 640 uur bij te houden aan stof?
Heeft iemand hier ervaring mee, wat raden jullie mij aan?

thanx alvast xxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 22:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
bij ons op school werd aangeraden om niet meer dan +80 te gaan. ik geloof dat ik er precies alles vol had, maar ik denk zelf dat het best mogelijk zou zijn geweest om iets meer te doen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 22:17
Verwijderd
640 uur vrije ruimte

*jaloers is*

Wij mogen 1 vak van minimaal 120 SLU (eisen van de staat) en mee dan 1 vak wordt niet echt aangeraden geloof ik.. Kan je die overige uren niet vol maken met activiteiten naast het reguliere lesrooster? (schoolkrant, leerlingenraad, schooltoneel e.d?)
(voor schoolmusical krijg ik 80SLU, voor extra cursussen in studie uur 20 uur per cursus en ga zo maar door zo vult het wel lekker)

Je moet in je vrije deel vakken kiezen die je leuk vind of die je nodig hebt en je moet niet denken van 'ow, dat doe ik wel ff' want dat werkt niet echt denk ik..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 09:38
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Is het niet zo dat je in je vrije deel vwo minstens 2 examenvakken moet kiezen?
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:48
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
alpha schreef op 03-02-2004 @ 10:38:
Is het niet zo dat je in je vrije deel vwo minstens 2 examenvakken moet kiezen?
dat is toch alleen voor gymnasium?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:16
Tovenaar
Tovenaar is offline
Kies gewoon Filosofie
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:41
the tourist
the tourist is offline
Wij moeten minstens 120 uur in het vrije deel volmaken (en dan maakt het niet uit of je er wel of niet examen in moet doen)

Zijn de vakken die je noemde de enige vakken die je leuk vindt of noemde je gewoon maar wat?

Als het het 1e is: veel mensen met E&M kiezen M&O erbij, dus zal het wel handig zijn. Ik weet er zelf niet veel van af. Als je Biologie 1,2 hebt is het wel handig om er Sk1 bij te hebben. Het bespaart moeite. En misschien kan je met die 2 vakken meer studies doen. Maar vaak heb je daar wiskunde b1 bij nodig, dat kun je misschien ook kiezen, als dat kan op jouw school. Ik weet niet wat ckv3 inhoudt, maar het is minder uur dan de rest... Dat kan een voordeel zijn, als je veel moeite hebt met andere vakken. Maar goed, de vakken die je noemde kan je bij mij op school niet in combinatie met E&M kiezen, dus ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen.

2e: Neem er een 2e taal bij, Frans 2, Duits 2, Spaans, bv. Altijd handig en het heeft niet veel studielastuur. Neem wiskunde b1, als dat kan. Of filosofie, als dat kan.

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 03-02-2004 @ 11:48:
dat is toch alleen voor gymnasium?
Ook niet voor gymnasium, anders heb ik een probleem

Maar ik dacht dat je minimaal één schoolexamenvak in je vrije deel moest hebben (zou voor mij betekenen dat ik ook nog eens economie 1 kan laten vallen.)

Oh ja, het schijnt dat je voor biologie 1,2 veel scheikunde nodig hebt, dus misschien is het wel nuttig om sk1 erbij te kiezen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:42
Verwijderd
bedankt voor de reacties,
ik heb net gehoord dat ik voor de natuurkunde die ik laat vallen 120 uur krijg.
480 + 120 = 600.
Dan krijg ik ook nog 40 uur voor een werkweek dus ik zit goed nu.
xxx
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:45
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Maar waarom moet je zoveel dan?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:04
The0
The0 is offline
Ik heb mijn vrije ruimte exact vol opgevuld.

N&T met CKV3 beeldend en informatica +feestcommissie +max examentrainingen. Kwam precies uit
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:11
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Wij hebben dit helemaal niet
We moesten gewoon een profiel kiezen en 1 keuzevak. Meerdere keuzevakken mocht niet :/
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:43
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik vind het nog steeds zo vreemd dat het op elke school anders is, zo lees ik hier van veel mensen dat ze maar1 keuzevak mogen hebben, terwijl bij mij op school volgens mij iedereen 2 of meer keuzevakken heeft, ik ook. Ik heb een N&G profiel, heb een jaar economie 1 gevolgd, drie jaar geschiedenis 2, een jaar scheikunde 2 en 2 jaar M&O, en dan nog twee jaar mee op werkweek, en nu zit ik aan het maximum aantal uren. Maar zelfs als ik aan het minimum aantal uren had willen zitten had ik een jaar economie 1, 3 jaar geschiedenis 2 en een jaar scheikunde 2 moeten volgen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 03-02-2004 @ 11:48:
dat is toch alleen voor gymnasium?
nee vwo ook minstens 2
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-02-2004 @ 15:53:
nee vwo ook minstens 2
oh, ok. Dan is het mij toevallig goedgekomen
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:25
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
K moest geloof ik iets van 600 uur ofzo kiezen in mn vrije ruimte, heb 200 te veel gekozen, heb er nog weinig last van, maar k doe sowieso in vergelijking tot de rest van mn klas heel weinig.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 08:46
Nyawa
Wij mogen 2 vakken in het vrije deel kiezen, je mag er ook 1 hebben, maar je wordt aangeraden twee vakken te nemen omdat je dan vlak voor je examen er nog één kunt laten vallen als je daarvoor onvoldoende staat, en dan komt dat vak gewoon niet op je examenlijst te staan. Je maximum overschrijden mag bij ons alleen als je gymnasium doet. Voor meer dan 2 vakken moet je speciale toestemming krijgen, maar dat doet bijna niemand omdat je dan zo'n 400 uur over je maximum heen zit = 10 uur per week.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Kabouterin schreef op 06-02-2004 @ 09:46:
Je maximum overschrijden mag bij ons alleen als je gymnasium doet.
Wat hebben jullie rare scholen! Bij ons mag je dus echt heel veel, als je C&M hebt mag je gewoon biologie 1,2 kiezen, en er zijn dus mensen met N&G die én Grieks én Latijn én economie1 én Frans2 in hun vrije deel hebben
maar dat kan allemaal bij ons. En ze doen er alles aan om deze leerlingen te stimuleren.
Dus ik snap jullie scholen niet helemaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2004, 21:16
Verwijderd
bij mij mag je 600 uur opvullen. Maar ik geloof een maximum van 4 vakken ofzo. ALs je het maar haalt en de leraren dat ook denken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 02-02-2004 @ 23:00:
ik wil het profiel economie en maatschappij gaan doen.
In mijn vrije ruimte moet ik 640 uur volmaken.
Ik wil bio 1+2 kiezen (480 uur).
Maar wat moet ik verder kiezen?
MenO = 360 uur
Scheikunde 1= 400 uur of
ckv3= 280 uur.

is het mogelijk om meer dan die 640 uur bij te houden aan stof?
Heeft iemand hier ervaring mee, wat raden jullie mij aan?

thanx alvast xxxxx

Je kan meer dan 640 uur doen. Ik deed dat ook. Ik had E&M met Wiskunde B1,2 en Natuurkunde 2. Hierdoor had ik geen scheikunde en kon ik gewoon bouwkunde gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Dat kan bij ons niet. Maar je kunt wel veel in je vrije ruimte kiezen. Zo heb ik C&M met in mn profiel mu, ak en fa2, en in mn vrije deel wa2, eco12, du2, bio1 en latijn. Is op zich wel te doen, maar ik hoef ook niet zo veel moeite te doen om goede cijfers te halen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
maar ik hoef ook niet zo veel moeite te doen om goede cijfers te halen.
Daar mag je blij mee zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-02-2004 @ 15:53:
nee vwo ook minstens 2
nee hoor. volgens de examenregelementen moet je minimaal 1 examenvak in je vrije deel hebben.

En ik zou als ik de TS was een vreemde taal nemen (als dat mogelijk is op je school). Ik heb een aantal klasgenoten met E&M die een economische studie willen doen, maar niet zeker weten of ze wel toegelaten worden omdat ze eigenlijk een vreemde taal missen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:24
MsInfinity
MsInfinity is offline
Het valt hardstikke mee dat je bij Biologie veel Scheikunde nodig hebt. Het overlapt wel een beetje, maar het wordt heel duidelijk uitgelegd.
M&O past in principe het beste bij je profiel, maar ik zou voor Scheikunde kiezen. 't Is gewoon een leuk vak
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:31
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Vreemd dat je zoveel uur moet, want de eisen zijn juist net aangepast door de overheid.

(vorig jaar in de derde moesten we minstens 4600 uur aan vakken kiezen, nu nog 4280, dus veel leerlingen kunnen nu alsnog een vak laten vallen).
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2004, 13:38
nova7
Avatar van nova7
nova7 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 02-02-2004 @ 23:00:
ik wil het profiel economie en maatschappij gaan doen.
In mijn vrije ruimte moet ik 640 uur volmaken.
Ik wil bio 1+2 kiezen (480 uur).
Maar wat moet ik verder kiezen?
MenO = 360 uur
Scheikunde 1= 400 uur of
ckv3= 280 uur.

is het mogelijk om meer dan die 640 uur bij te houden aan stof?
Heeft iemand hier ervaring mee, wat raden jullie mij aan?

thanx alvast xxxxx
als je een beetje goed bet in exact,zou ik sk1 doen,maar M&O +ckv3 kan ook.
Het ligt net aan welke kant je later op wilt
__________________
white material will stain, my pocket knife's gotta shiny blade
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:40
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
bij ons moest je in de 4e 2 keuzevakken, halverwege dat jaar is het geschrapt en hoefden we er nog maar 1. Maar je mocht er zoveel doen als je wilde: extra vakken kun je toch altijd laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
eris schreef op 14-02-2004 @ 13:31:
Vreemd dat je zoveel uur moet, want de eisen zijn juist net aangepast door de overheid.

(vorig jaar in de derde moesten we minstens 4600 uur aan vakken kiezen, nu nog 4280, dus veel leerlingen kunnen nu alsnog een vak laten vallen).
ik moest 4800 uur aan vakken kiezen, maar vanaf de 5e werd toegestaan dat je 'te weinig' uren had. Toen was blijkbaar de regel aangepast
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:40
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
je-zus wat hangen jullie aan slu's... Bij ons is dat echt geen punt. Je moet er gewoon één extra vak bij hebben, of dat nu kcv of bio is maakt niks uit....
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:49
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 02-02-2004 @ 23:00:
is het mogelijk om meer dan die 640 uur bij te houden aan stof?
Heeft iemand hier ervaring mee, wat raden jullie mij aan?
ja.... althans, ik hou het nog vol (zit wel pas in de vierde hoor)... ik doe nt met biologie12, muziek, grieks, ak en gs2...
ik raad je aan gewoon te doen wat je leuk vind, maar das natuurlijk enorm cliche...
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons moet je op het atheneum 360 uur in je vrij ruimte vullen maar bij ons zitten er ook al uren voor godsdienst ingeroosterd in je vrije ruimte. Ik heb N&G met m&o (360 uur), sk2 (120 uur) en module informatica (80 uur) en ik kan mijn m&o of mijn sk2 voor mijn examen nog laten vallen omdat je maar in een examenvak van minimaal 120 uur examen hoeft te doen. Ik heb trouwens 200 uur meer dan het minimum maar ik heb het echt niet heel druk ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:16
Verwijderd
ik heb mn voorlopige keuze ingeleverd.. ik ga proberen bio 12 met m&O te doen. het is wel 120 uur te veel maar ik kan nog altijd iets laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:21
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
M&O; sorry als ik het vraag; maar vind je het zo leuk? Want; wat heb je er eigenlijk aan..?
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:59
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 01-03-2004 @ 15:21:
M&O; sorry als ik het vraag; maar vind je het zo leuk? Want; wat heb je er eigenlijk aan..?
daar zijn vele topics over..
maar het is toch wel een aardige aanvulling op EM

trouwens.. bij ons op school is het gewoon 2 keuzevakken kiezen, waarvan je er 1 mag laten vallen
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:52
Verwijderd
M&O is wel handig als je een eigen bedrijf hebt en de boekhouding moet doen (like me). Verder stelt het heel weinig voor, je hoeft alleen maar makkelijke sommetjes te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
never mind schreef op 01-03-2004 @ 12:40:
je-zus wat hangen jullie aan slu's... Bij ons is dat echt geen punt. Je moet er gewoon één extra vak bij hebben, of dat nu kcv of bio is maakt niks uit....
tja, sommige scholen doen nou eenmaal moeilijker dan andere.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2004, 19:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nee op het gymnasium zijn niet 2 vakken in de vrije ruimte verplicht. Iig niet bij het eindexamen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
chielsen schreef op 01-03-2004 @ 19:52:
M&O is wel handig als je een eigen bedrijf hebt en de boekhouding moet doen (like me). Verder stelt het heel weinig voor, je hoeft alleen maar makkelijke sommetjes te maken.
ik denk dat het zowiezo wel handig is. maar anders moet ik ckv3 of een taal doen. ik denk dat ik hier meer aan heb.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:14
Verwijderd
Een taal goed kennen is ook nooit weg hoor. Maar als je de ecomnomische kant op wil, of ermee te maken krijgt, is M&O wel handig. Ckv zou ik je echt afraden (heb er zelf geen ervaring mee en wil dat graag ook zo houden).
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:36
Verwijderd
Das echt wel te doen hoor, decanen zijn megavoorzichtig met advies. Bij ons op school waren er meerdere mensen met 2 extra vakken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
**SoMeOne schreef op 02-03-2004 @ 17:36:
Das echt wel te doen hoor, decanen zijn megavoorzichtig met advies. Bij ons op school waren er meerdere mensen met 2 extra vakken.
bij mij op school is het iig verplicht om je uren in de vrije ruimte op te vullen 640 dus. dat komt meestal neer op 2 vakken. soms wel 3 dat mag gewoon.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
chielsen schreef op 02-03-2004 @ 13:14:
Een taal goed kennen is ook nooit weg hoor. Maar als je de ecomnomische kant op wil, of ermee te maken krijgt, is M&O wel handig. Ckv zou ik je echt afraden (heb er zelf geen ervaring mee en wil dat graag ook zo houden).
Maar bij ons op school kost een 'extra' taal heel veel tijd omdat je voor je handelingsdelen toch per jaar 15 uur extra moet luisteren en ook boeken moet lezen enzo. Een vak als m&o kost daarentegen veel minder tijd, je hebt wel gewoon je huiswerk maar dat heb je bij een taal ook.

Ik heb overigens nu voor het derde jaar m&o en ik kan het best aanraden. Ik vind het leuk om te doen maar dat ligt denk ik ook aan de manier van lesgeven en aan je school.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 02-03-2004 @ 19:35:
bij mij op school is het iig verplicht om je uren in de vrije ruimte op te vullen 640 dus. dat komt meestal neer op 2 vakken. soms wel 3 dat mag gewoon.
Achteraf snap ik het niet helemaal. Ik weet nog van toen ik in de 3e een profiel moest kiezen ik uitkwam op 5600 SLU maar als ik het nu terugreken ongeveer met info die ik er nog over kan vinden haal ik nog geen 5000.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-03-2004 @ 19:47:
Maar bij ons op school kost een 'extra' taal heel veel tijd omdat je voor je handelingsdelen toch per jaar 15 uur extra moet luisteren en ook boeken moet lezen enzo. Een vak als m&o kost daarentegen veel minder tijd, je hebt wel gewoon je huiswerk maar dat heb je bij een taal ook.

Ik heb overigens nu voor het derde jaar m&o en ik kan het best aanraden. Ik vind het leuk om te doen maar dat ligt denk ik ook aan de manier van lesgeven en aan je school.
keej dan weet ik het zeker. ik ga m&o kiezen. lijkt me zowieso een mooie aanvulling op economie 12.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:18
Verwijderd
Als je eco volgt is m&o ook wel makkelijker, en andersom. Echt relaxed vak dus wel..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:31
EvLp
EvLp is offline
op onze sgol moet je minimaal 1 keuzevak kieze, dus minimaal 120 uur, en 2 vakken wordt vaak afgeraden, en 3 is helemaal over the top..maar ik heb als keuzevak naast n&G ec12 en dat is 520 uur....ut grootste vak...maar je akn niet alleen ec1 kieze bij ons...en de sgol vult al dinge voor je in in het vrije deel zoals loopbaanorientatie&begeleiding, gosdienst...en meer van dat soort onzin....

kuzz
__________________
I tried so hard and so far but in hte end it doesn't even matter.....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
EvLp schreef op 04-03-2004 @ 17:31:
op onze sgol moet je minimaal 1 keuzevak kieze, dus minimaal 120 uur, en 2 vakken wordt vaak afgeraden, en 3 is helemaal over the top..maar ik heb als keuzevak naast n&G ec12 en dat is 520 uur....ut grootste vak...maar je akn niet alleen ec1 kieze bij ons...en de sgol vult al dinge voor je in in het vrije deel zoals loopbaanorientatie&begeleiding, gosdienst...en meer van dat soort onzin....

kuzz
Maar jullie krijgen geen Nederlands?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:24
EvLp
EvLp is offline
nederlands enzow zit al in het gemeenschappelijk deel, dat heb je al standaard...en n deel vna je vrije deel heb je ook al standaard omdat de sgol dat invult met allerlei onzin...engels en LO enzow zit oowk standaard int gemeenschappelijke deel...
__________________
I tried so hard and so far but in hte end it doesn't even matter.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Keuze: C&M of N&G ??
Livaad
9 11-05-2016 08:41
Algemene schoolzaken Profiel keuze C&M
gerlynndenhoog
4 08-04-2016 21:43
Studeren Profiel keuze?
omnomnom
1 08-06-2013 18:49
Algemene schoolzaken Sprinthavo , welke vakken
zakenman
32 20-03-2011 13:51
Studeren Help! profiel keuze 4vwo
Hpstefan
5 20-03-2011 11:53
Algemene schoolzaken Profiel(keuze) EM
Verwijderd
17 04-04-2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.