Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2010, 17:47
therock
therock is offline
k weet niet hoe j het topic kan aflsuiten mjh

Laatst gewijzigd op 27-01-2010 om 14:48.
Advertentie
Oud 24-01-2010, 17:53
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
ik erger me rot aan haar:
Soms moet je je realiseren dat je niet bij iemand past, dan kun je proberen veranderen wat je wilt, maar dat werkt nooit lang.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 24-01-2010, 18:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Zoek een andere vriendin. Als je niet blij kunt zijn met haar om wie ze is kun je beter iemand anders zoeken. Als je niet trots op haar kan zijn omdat ze is wie ze is, als je vind dat ze er achterlijk uit ziet... waarom ben je dan bij haar?

Het komt ook over alsof jij ouder bent dan haar. Jij hebt jezelf al gevonden en zij is daar nog bezig. Het zou best kunnen dat zij zich anders ontwikkeld dan jij. En dat hoeft geen probleem te zijn, zolang jij haar neemt om wie ze is.

Ik snap trouwens ook wel dat ze pissig reageert. Wat je eigenlijk steeds tegen haar zegt is dat ze niet goed genoeg is.
Oud 24-01-2010, 18:19
Verwijderd
Lijkt me dat je op haar uitgekeken bent en dit nu probeert te begrijpen door negatieve kanten aan haar karakter te zoeken, terwijl dat er natuurlijk niets mee te maken heeft.

Advies: dumpen. En contact verbreken.
Oud 24-01-2010, 18:24
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1789273 Lees daar eens over hoe mensen denken over het veranderen voor vriend/in. Je hebt haar leren kennen zoals ze is, dan moet je haar nemen zoals ze is. Als je dat niet aanstaat, dan moet je niet grof lopen doen om haar proberen te veranderen, maar eerlijk zijn tov jezelf en tov haar. Als je je rot ergert aan iemand is dat niet echt een gezonde basis voor een relatie.

Je kunt wel eens aangeven dat je haar mooi vindt in dit of dat, maar als ze zichzelf daar niet goed in voelt, zal ze het toch niet dragen. Of wil je een vriendin die zich doodongelukkig voelt terwijl ze de hele tijd jou loopt te pleasen?
Oud 24-01-2010, 18:27
Verwijderd
Je bent gek op iemand om hoe diegene is.
Jij wilt haar helemaal vormen en kneden, een verloren zaak je relatie.
Oud 24-01-2010, 18:38
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wie denk jij dat je bent? Je kunt niet maar willekeurig een meisje uitzoeken en die dan naar jouw ideaalbeeld vormen. Dat meisje leeft in de eerste plaats voor zichzelf. Je mag blij zijn dat ze haar leven met jou wil delen, maar jij lijkt haar leven aan jou te willen opdragen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 24-01-2010, 18:48
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Allereerst.. je spelling, alsjeblieft praat met hele woorden! .
Je klinkt best pissig, alsof je heel boos op haar bent. Ik kan mij voorstellen dat je vriendinnetje zich aangevallen o.i.d. voelt. Je hebt geen kritiek op haar gedrag, maar op wie ze is. Zoiets komt veel harder aan. Dat je haar probeert te helpen is wel heel aardig van je, maar ik weet niet of zij dit ook zo zou ervaren..
Oud 24-01-2010, 18:54
therock
therock is offline
ja ik weet ook wel dat ik haar moet dumpen enzz maar vreemd genoeg houk vn haar
& @ miekmuis k weet dat dit arrogant overkomt maar het is niet mijn bedoeling
& mijn spelling sorry daarvoor k ben gewoon van msn-taal te typen
Oud 24-01-2010, 18:55
Verwijderd
Maar je zit niet op msn. En dumpen is een klotewoord.

En blijkbaar hou je niet van haar, toch niet zoals ze is.
Oud 24-01-2010, 18:56
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
ja ik weet ook wel dat ik haar moet dumpen enzz maar vreemd genoeg houk vn haar
& @ miekmuis k weet dat dit arrogant overkomt maar het is niet mijn bedoeling
& mijn spelling sorry daarvoor k ben gewoon van msn-taal te typen
Geeft niet . Houden van als houden van je konijn of je hond? Of ben je verliefd?
Oud 24-01-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
ja ik weet ook wel dat ik haar moet dumpen enzz maar vreemd genoeg houk vn haar
& @ miekmuis k weet dat dit arrogant overkomt maar het is niet mijn bedoeling
& mijn spelling sorry daarvoor k ben gewoon van msn-taal te typen
Je houdt helemaal niet van haar, anders vond je haar goed zoals ze is. Je houdt van hoe je wilt dat zij wordt. Dat is belachelijk, dus maak het uit. Als zij het niet doet.
Oud 24-01-2010, 19:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Je houdt helemaal niet van haar, anders vond je haar goed zoals ze is. Je houdt van hoe je wilt dat zij wordt. Dat is belachelijk, dus maak het uit. Als zij het niet doet.
dit.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 24-01-2010, 19:32
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
u komt zeker uit vlaanderen of N-Brabant, aan uw spelling en manier van spreken te zien, nouwja ff OT: probeer nooit een vrouw te veranderen, want dat lukt nooit, en als je niet blij bent met je vriendin, maak het dan uit
Oud 25-01-2010, 07:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat meisje verdient wel beter, denk ik zo. Als je ballen hebt dan maak je het maar gewoon uit en hou je op met haar lastig te vallen met jouw mening over haar en dat ze niet goed genoeg voor je is. Als je echt van haar houdt dan moet je haar maar nemen zoals ze is, maar TBH klink je niet alsof je zoveel van haar houdt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-01-2010, 10:32
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
ik erger me rot aan haar:
haar klere zyn afschuwelijk alleen maar van die deftige hemden;en toen ze vroeg watk van haar kleren vond wask nogal grof maar ook nogal geergerd en zy k dak vond da t op niks trok(dit was erover dit weet k ook wel maar ask me erger word k gewoon grof)

(haar grappen trekken nog alty op niks ma kom x))

dat grof doen kwam ook grotendeels doordat ik problemen had enzz
Je klinkt alsof je geen enige vorm van respect hebt voor je vriendin. Zij mag geen deftige kleding aandoen, maar jij mag wel grof doen tegen haar, zeggen dat haar kleren ronduit lelijk zijn, zeggen dat ze geen moppen kan vertellen? En dan verwijt je haar dat ze onzeker is? Ik zou ook zo onzeker worden van iemand als jij. Zij draagt dan misschien niet de kleren die 100% jouw smaak zijn, maar jij blijkt je in geen enkel opzicht als een lieve, steunende vriend te gedragen. Dat meisje verdient iemand die haar met meer respect behandelt.
Oud 25-01-2010, 10:34
Verwijderd
Wat een hork
Oud 25-01-2010, 10:50
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ergens hoop ik dat ze zich zo verlegen en netjes gedraagt om te verbloemen dat ze met 3 andere jongens achter je rug om vreemd gaat...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Ads door Google
Oud 25-01-2010, 11:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ergens hoop ik dat ze zich zo verlegen en netjes gedraagt om te verbloemen dat ze met 3 andere jongens achter je rug om vreemd gaat...
Wat is dit nou weer?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 25-01-2010, 13:50
Verwijderd
^ Omdat de TS dat eigenlijk stiekem wel verdient?
Oud 25-01-2010, 19:21
Verwijderd
Damn zeg. Waardeer is gewoon hoe mensen zijn en ga het niet zitten verbergen dat je gewoon op haar uitgekeken bent. Hou mensen niet voor de gek.
Oud 25-01-2010, 19:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ergens hoop ik dat ze zich zo verlegen en netjes gedraagt om te verbloemen dat ze met 3 andere jongens achter je rug om vreemd gaat...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-01-2010, 20:01
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Verander je vriendin niet, verander ván vriendin.
Oud 26-01-2010, 20:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
^ Omdat de TS dat eigenlijk stiekem wel verdient?
Wat een vrouwenlogica . Vreemdgaan is sowieso not done, hoop dan liever dat ze hem dumpt ofzo.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 26-01-2010, 20:41
Verwijderd
Je klinkt een beetje als zo'n irritante modebimbo uit een tv-programma, die mensen traint en een complete make-over geeft. Onder het mom van goedbedoeld advies wil je je vriendin een stijl en persoonlijkheid aanmeten waarvan jij denkt dat het haar helpt.

Leuk en aardig als ze wel wíl veranderen, maar niet weet hoe. Maar blijkbaar hoeft ze niet zonodig en is ze tevreden met wie ze is (en wat ze uitstraalt), dus heb je dat maar te accepteren. Je bent haar vriend, niet haar stylist en spiritual coach.
Kun je niet accepteren dat ze niet wil veranderen, dan zoek je maar iemand anders. Nee, weet je wat, zoek maar gelijk iemand anders want ik zie geen toekomst in deze 'relatie'.

Tip: als je het gaat uitmaken, geef dan aan dat ZIJ JOU mag dumpen, want dat pleziertje heeft ze wel verdiend.
Advertentie
Oud 26-01-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Wat een vrouwenlogica . Vreemdgaan is sowieso not done, hoop dan liever dat ze hem dumpt ofzo.
Vreemdgaan is hartstikke not done, natuurlijk, maar bij iemand zijn die je helemaal niet leuk vindt en haar willen veranderen tot ze aan al je eisen voldoet is ook niet echt lief.

Als ik haar was en ik zou dit topic lezen dan zou ik toch wel aardig vengeful worden. Hell hath no fury.. right?
Oud 26-01-2010, 22:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ehm, ik hou wijselijk m'n mond maar Siorin .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 26-01-2010, 22:49
Verwijderd
Pfft.

Laat ik het dan anders stellen. Ik zou dat meisje niet willen zijn. En ik zou aardig pissig worden als ik erachter kwam dat mijn vriendje zo over mij dacht.

Maargoed, ik ben sowieso niet de aardigste persoon wanneer iemand me iets flikt.
Oud 26-01-2010, 23:28
Verwijderd
Je eigen stijl is wack, je vriendin wil niet op je lijken.
Oud 27-01-2010, 14:40
therock
therock is offline
alleszins merci voor te reageren nu weetk tenminste andere mensen hun mening

Laatst gewijzigd op 27-01-2010 om 14:50.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hogeschool Utrecht - IBL
onbekend12345
1 09-03-2008 15:05
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Brief voor mijn vriend..
U-NiQ
45 16-08-2002 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.