Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2010, 16:41
Verwijderd
Yo.

Ik ben echt zo smoor verliefd op een meisje uit me klas. Zij is gwn zo lief, en mooi!
Ik kan goed met haar overweg, praat veel met haar en zij ook met mij en ze doet zo lief! Maar ik heb ook gezien dat ze met bijna iedereen vrijwel zo doet. Niet dat dat erg is ofzo, maar nu is het moeilijk te zien of ze nou ook wat voor mij voelt. Ze zegt wel soms dat ik lief ben

Ik weet het gewoon niet, ze is zo leuk! En het grootste probleem is nu dan dat ik niet durf te vragen of ze ook wat voor mij voelt, want het is nu zo leuk met haar! En als ik vraag of ze me leuk vindt en ze zegt nee dan ben ik bang dat ze dan anders tegen me aan gaat kijken, en ik ook tegen haar. Want ik heb nu een erg goeie band met haar.

Ik ben niet iemand die voor het eerst verliefd is ofzo, of nog nooit verkering heeft gehad, maar zij is echt speciaal!

Hopelijk kunnen jullie me een beetje tips geven.

Thanks!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2010, 19:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Op die manier van spreken en je weet al wanneer een meisje speciaal is, ik gok dat je niet ouder bent dan ik, dus ik vind het heel knap van je dat je dat alles al weet, goed zèg. En verder, wees niet zo'n pussy om het niet te durven vragen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 19:06
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Probeer haar buiten de schoolcontext te ontmoeten. Kijken of jullie dan dichter bij elkaar komen te staan. Als je iets speciaals hebt met elkaar, dan doet ze tegen iedereen nog wel lief, maar delen jullie iets anders. Goed, wazig uitgedrukt. Ik bedoel gewoon neem haar ergens heen en probeer een vriendschap buiten school op te bouwen, dan zou ik eerder een move maken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Probeer haar buiten de schoolcontext te ontmoeten. Kijken of jullie dan dichter bij elkaar komen te staan. Als je iets speciaals hebt met elkaar, dan doet ze tegen iedereen nog wel lief, maar delen jullie iets anders. Goed, wazig uitgedrukt. Ik bedoel gewoon neem haar ergens heen en probeer een vriendschap buiten school op te bouwen, dan zou ik eerder een move maken.
oh ok bedankt voor de tip
maar weet je wat ook een probleem is... we wonen allebij in een andere stad(maar wel zelfde school) en de stad waar zij woont is ook niet heel erg dichtbij. dus we kunnen niet zegmaar vaak gaan chillen ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:06
Bactelilie
Avatar van Bactelilie
Bactelilie is offline
heey!

idd, je moet met elkaar gaan afspreken buiten school, als ze je leuk vind zal ze dat zeker willen!

dat een meisje zegt dat ze je lief vind, hoeft niet te betekenen dat ze je leuk vind. Als ik vragen mag, hoe oud zijn jullie? meisjes van mijn leeftijd en ouder zeggen vaak tegen heel veel vrienden dat ze lief zijn enz.

maar heel veel succes ermee en laat even weten hoe het afloopt...

Xx
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
heey!

idd, je moet met elkaar gaan afspreken buiten school, als ze je leuk vind zal ze dat zeker willen!

dat een meisje zegt dat ze je lief vind, hoeft niet te betekenen dat ze je leuk vind. Als ik vragen mag, hoe oud zijn jullie? meisjes van mijn leeftijd en ouder zeggen vaak tegen heel veel vrienden dat ze lief zijn enz.

maar heel veel succes ermee en laat even weten hoe het afloopt...

Xx
ik ben 15 en zij 14 maar bedankt!! Aardig van je ikzal et je laten weten!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 19:31
datweetjebest
datweetjebest is offline
als ze uit gaat ga je met haar dansen en dan lukt het wel
(zeker als ze er al 1 op heeft )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 20:40
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
kerel heeft precies hetzelfde probleem als ik haha
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 21:47
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
oh ok bedankt voor de tip
maar weet je wat ook een probleem is... we wonen allebij in een andere stad(maar wel zelfde school) en de stad waar zij woont is ook niet heel erg dichtbij. dus we kunnen niet zegmaar vaak gaan chillen ofzo
Nou stel je voor, het loopt allemaal lekker. Spreek ik iets af na school, dan zijn jullie allebei nog in dezelfde stad toch! Loop is door het park met haar, ga naar de stad. Ga winkelen, koop een ijsje, ga ergens koffie drinken etc.

Ik hoop dat het goed voor je uitpakt.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Nou stel je voor, het loopt allemaal lekker. Spreek ik iets af na school, dan zijn jullie allebei nog in dezelfde stad toch! Loop is door het park met haar, ga naar de stad. Ga winkelen, koop een ijsje, ga ergens koffie drinken etc.

Ik hoop dat het goed voor je uitpakt.
Ey bedankt man! Ik ga aan der vragen, ik hoop dat zij ook wilt ^^

Thanks!!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:50
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
gewoon uit vragen en als ze dat wil dan is er kans..
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 21:51
Verwijderd
Mm... Ik geef et denk ik op. Ik vind de vriendschap die we nu hebben belangerijker. En bovendien, ik denk dat et nog niks zou worden, we wonen een eind van elkaar en we zouden elkaar niet vaak buiten schooltijden zien...Dass ook niks aan. Maar toch vind ik der nog steeds leuk maarja... Volgend jaar lekker naar een school in de stad waar ik woon.. Misschien dat ik dan de ware vind x). In ieder geval iedereen bedankt die me heeft geholpen en tips hebben gegeven!!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 18:12
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
okee heel veel succes
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
okee heel veel succes
thanks man
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 21:47
Loverboy2010
Loverboy2010 is offline
Gvd, geef niet op man, als je volgend jaar naar een andere school gaat, dan kan je toch niks gebeure, uitlache bedoel ik als ze nee zegt ofzo, van die dinge. Als je haar echt graag ziet dan vraag je haar eens ergens mee na school ofzo, dan merk je heel snel of het wederzyds is. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.