Oud 02-08-2011, 21:33
Verwijderd
That’s a Pitty

Honestsmile steekt de weg over en kijkt nog één keer bedenkelijk achterom. Nu heeft ze zo lang met die leuke man zitten kletsen in dat koffiehuis, maar uiteindelijk is ze weggegaan zonder zijn telefoonnummer. Zal ze teruggaan?
Nog voor Honestsmile een besluit heeft kunnen nemen, wordt ze vol geschept door een auto, om vervolgens door de lucht te tollen en nog eens aangereden te worden door een flinke bestelbus.


Honestsmile is hartstikke dood. Honestsmile was de leerling-tovenaar. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 om hun stem door te geven.


1. Snoopy - tovenaargeliefde
2. Geel
3. Fantôme
4. Röps
5. Honestsmile - leerling-tovenaar
6. Daboman
7. Interglot
8. Absinthe
9. Martiño
10. Neko
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde
14. Wammus
15. Severus
16. Adamczowice - dorpeling
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Roze = dood door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2011, 21:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jeetje, daar zat iemand te wachten
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:34
Verwijderd
Huhuhuhuh inderdaad.

Goed, wacht even. Ik moet even je laatste post lezen.

Citaat:
Ja, maar lieve Interglot, verklaar me nu eens waarom in het stemlijstje van Geel gaan staan voorkomt dat Geel sterft?
Als wolf zijnde (of verrader) in het lijstje van Geel staan. Dan lijkt het alsof Geel genoeg stemmen heeft, makkelijk, om hem dood te laten gaan. Maar verrassing ! Wolven hebben geen stemmen en verraders stemmen in het voordeel van de wolven. Dus, als de verrader en een wolf in het lijstje van Geel staan, dan voorkomt dat in dit geval dat Geel sterft.

En tuurlijk als je genoeg mensen hebt die op Geel stemmen dan gaat ie alsnog dood, maar we zijn al super verdeeld, iedereen vind wat anders (goh ) en niemand wil 1 grote lange rij onder 1 persoon.

Seriously, moet ik dat nog uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:39
Verwijderd
Maar goed, blijft uiteraard de vraag of Wammus en Neko überhaupt gestemd hebben, en zo ja, op wie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:41
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Waarom zouden ze met de lijstjes gaan fucken als Geel een wolf is. Ik sluit niet uit dat hij geen wolf is, ik bedoel, het is wel duidelijk dat hij voor veel mensen heel erg verdacht is, maar hoe maakt dit stemlijstje hem nu verdachter?
Waarom ze dat hebben zitten klooien weet ik ook niet, maar dát er geklooid is is wel duidelijk en daarbij is Geel op een of andere manier gered. Het heeft helemaal geen zin een dorpeling te redden toch? Zoals interglot zegt, dan hadden ze toch gewoon de boel de boel gelaten?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:45
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Waarom ze dat hebben zitten klooien weet ik ook niet, maar dát er geklooid is is wel duidelijk en daarbij is Geel op een of andere manier gered. Het heeft helemaal geen zin een dorpeling te redden toch? Zoals interglot zegt, dan hadden ze toch gewoon de boel de boel gelaten?
Nou ja, ik kan me wel een scenario bedenken - en dat is een beetje geïnspireerd door Severus' brave wolven en dappere verraders - waarbij de slechterikken fucken om het fucken. Ik bedoel, honestsmile was goed en ik ben ook goed. Wat nou als de slechterikken dat wisten en met opzet hebben lopen fucken?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:45
Verwijderd
Correctie Dan hadden zichzelf wel buiten schot gehouden, en waren ze niet bij Geel gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik kan me wel een scenario bedenken - en dat is een beetje geïnspireerd door Severus' brave wolven en dappere verraders - waarbij de slechterikken fucken om het fucken. Ik bedoel, honestsmile was goed en ik ben ook goed. Wat nou als de slechterikken dat wisten en met opzet hebben lopen fucken?
Ik vind dit dus echt geen mogelijkheid. Honestsmile lag al onder vuur, waarom zouden de wolven haar eruit willen? Het was voor hun lekker makkelijk, duidelijk! Iedereen bleef mooi haar verdacht vinden, en de wolven blijven buiten schot. De kans was best wel groot dat zij in een van de hangrondes (ja, niét deze dus) eruit zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom ze dat hebben zitten klooien weet ik ook niet, maar dát er geklooid is is wel duidelijk en daarbij is Geel op een of andere manier gered. Het heeft helemaal geen zin een dorpeling te redden toch? Zoals interglot zegt, dan hadden ze toch gewoon de boel de boel gelaten?
Ja, maar nu geef je zelf ook toe dat je niet snapt hoe ze geklooid hebben. Ik kan geen enkele manier bedenken hoe het liegen over een stem op Geel, Geel gered heeft. Ik gooi het op een domme inschattingsfout en daar moeten we nu van profiteren.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar nu geef je zelf ook toe dat je niet snapt hoe ze geklooid hebben. Ik kan geen enkele manier bedenken hoe het liegen over een stem op Geel, Geel gered heeft. Ik gooi het op een domme inschattingsfout en daar moeten we nu van profiteren.
Op welke manier wil jij ervan profiteren dan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tvp!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Op welke manier wil jij ervan profiteren dan?
Nou, het is duidelijk dat het lijstje dat onder Geel staat een paar wolven of verrader/evilziener bevat.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:01
Verwijderd
Het is jammer dat sommige wat minder actief zijn hoor

Als daar een wolf tussen zit, dan vind je die nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is jammer dat sommige wat minder actief zijn hoor

Als daar een wolf tussen zit, dan vind je die nooit.
Want? Kwestie van een voor een ophangen (ter verduidelijking, knipoog: grapje)
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:10
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Nou, het is duidelijk dat het lijstje dat onder Geel staat een paar wolven of verrader/evilziener bevat.
Zondermeer, die conclusie was al eerder getrokken. Ik vind Geel echter zeker niet minder verdacht.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het pleit hem inderdaad op geen enkele wijze vrij.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
(ter verduidelijking, knipoog: grapje)
Huhuh .

Maar goed. Ik blijf erbij dat we eigenlijk eerst Geel zouden moeten ophangen, ik heb gewoon zo'n ontiegelijk slecht gevoel bij hem. De manier waarop hij reageert, niet zijn stem wijzigen en wat ik ook al eerder heb gezegd. (In monsterpost, ik heb geen zin om het allemaal weer te typen en op te zoeken etc.)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 00:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb niet gestemd.

Ik was gisteravond bezig met het tikken van een reactie op Severus die stelde dat ik haar woorden bewust verdraaide toen mijn internet er mee ophield. Ik heb zoals een hoop mensen hier waarschijnlijk wel weten een gezin en dus overdag heel weinig tijd om achter de computer te zitten. We waren vandaag laat klaar en dus was ik sowieso al niet op tijd om te stemmen. Ik ben toen dus eerst maar tv gaan kijken en toen NCIS afgelopen was heb ik de pc aangezet. Gelukkig werkt m'n internet weer en ik heb het topic ook doorgelezen. Een reactie volgt nog.

Dan wat betreft mijn stil zijn. Ten eerste speelt daar mijn gezin een rol in maar het zou zwak zijn me daar volledig achter te verschuilen. Immers als ik door omstandigheden geen tijd kan maken voor het spel dan moet ik überhaupt niet meedoen. Nee, er zit meer achter.

Ik ben van mening dat er eigenlijk pas na een aantal rondes echt iets zinnigs te zeggen valt over het spel. Als het een beetje meezit (zoals nu dus) is er tegen die tijd een heel topic vol informatie. Te denken valt aan stemlijsten, de functies van de overleden spelers, de theorieën van mijn medespelers en ook wie van de overledenen er is opgehangen (en waarom) danwel opgegeten. De stemlijsten zijn vanzelfsprekend interessant en omdat we een aantal good guys (van wie dus vrij zeker is dat de stem echt is) kwijt zijn. Omdat ik zo snel niet echt een reden kan bedenken voor de geliefden om zo vroeg in het spel al te gaan kloten met de stemlijsten kan ik er dus vrij zeker van zijn dat hun stemmen die gegeven zijn ook echt zijn. Dat betekend dat ik een vrij accurate analyse van de stemlijsten kan maken en ik net als Daboman (ik kan me het spel waarin we met jouw wegstreepmethode de wolvenbende hebben opgerold ook nog herinneren ) door middel van wegstrepen misschien wel kan bedenken hoe het in elkaar zit.

Het gaat nog even duren maar er komt dus nog een heel verhaal aan. Ik weet niet of ik dit vannacht nog af krijg maar ik post m'n verhaal sowieso voor de aankomende hangronde voor het geval ik opgegeten word.

Ik ben me ervan bewust dat mensen me hierom verdacht kunnen gaan vinden. Ik was immers degene die Honestsmile ervan beschuldigde een kulverhaal op te hangen toen ze uit het niets ineens aan kwam zetten met het feit dat ze niet gestemd had. Nu blijkt dat ze nota bene de leerling tovenaar was en eigenlijk ben ik zelfs enigszins verbaasd dat er nog geen emmer stront over me heen is gegooid door Severus of eenieder die mijn gedachte niet vertrouwde.

Ik meld hierbij dan ook alvast dat ik niet van plan ben om aan dergelijke beschuldigingen ook maar een seconde tijd te besteden om ze te ontkrachten. Er zal blijken dat ik onschuldig ben op het moment dat ik dood hang te bungelen aan de galg en daar zullen jullie het mee moeten doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2011, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Huhuh .

Maar goed. Ik blijf erbij dat we eigenlijk eerst Geel zouden moeten ophangen, ik heb gewoon zo'n ontiegelijk slecht gevoel bij hem. De manier waarop hij reageert, niet zijn stem wijzigen en wat ik ook al eerder heb gezegd. (In monsterpost, ik heb geen zin om het allemaal weer te typen en op te zoeken etc.)
Agree.

Ik moet vandaag werken(en pas 12 uur vannacht weer thuis) en zit alleen mobiel online dus dat is niet echt handig om hele lange posts te maken. Komt morgen weer dus
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tvp!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Dat is toch wel even heel erg jammer dat honestsmile de leerlingtovenaar was
anyhow, ik ga ook eens even de stemlijsten met opties naast elkaar zetten, kijken wat daaruit komt. Geel is imo ook een optie.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:34
Verwijderd
Blugh, wat een stomme uitslag.
Hm, ik denk dat Geel absoluut gered moest worden, ben er dan ook voor om hem de volgende ronde op te hangen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 11:37
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Tegenvaller, die uitslag...

@ Wammus;
Het was een plausibele theorie. Ik kan me spellen herinneren waar wolven zo 'vergaten' te stemmen.
Ik ben benieuwd naar je verdere observaties. Je post nu meer zoals ik van je gewend ben.

Citaat:
Ik vind dit dus echt geen mogelijkheid. Honestsmile lag al onder vuur, waarom zouden de wolven haar eruit willen? Het was voor hun lekker makkelijk, duidelijk! Iedereen bleef mooi haar verdacht vinden, en de wolven blijven buiten schot. De kans was best wel groot dat zij in een van de hangrondes (ja, niét deze dus) eruit zou gaan.
*iPhone hier, dus kan niet quoten uit andere topic*

Ik kan me wel vinden in je analyse van de laatste hangronde. Daar moet de verrader (of evilziener) achter zitten.
Drie wolven bij Geel lijkt me niet realistisch.

Wat mij opvalt is Geels opmerking over altruistisch spelen. Zoals Rops terecht opmerkt hebben de dorplingen er niets aan als hij zo stemt als hij dorpeling is.
Vorige acties pasten nog binnen zijn wat afwijkende speelstijl, maar andere spellen heeft hij wel uit lijfsbehoud gestemd. Dus die opmerking is verdacht.
Duidelijk wolf-verdachte.

Verder:
5 tegen 3;
Verrader of evilziener bij Geel die stiekem Honestsmile stemt => 4 - 4
Of wolf onder geel plus verrader buiten lijstjes.
(optioneel maar imo minder waarschijnlijk: evilziener en verrader buiten rijtjes en beiden Honestsmile gestemd.)

Spelers voor/tegen:

Interglot: consistent in verdachtmaking, argumentatie doorgaans goed. Kan als wolf pech gehad hebben dat meer mensen haar voorbeeld volgden dan verwacht. Maar stemde vroeg, dus nam dan risico. (Uitgaande dat Geel wolf is). Hangronde 1 pleit in lichte mate tegen haar (Luts makkelijker te hangen), maar is door omstandigheden in die positie geplaatst; niet door verdacht gedrag.

Rops: ook consistent in reageren. Niet veel, maar wel kritische posts.
Stemde als tweede op Geel. Nam (als Geel wolf is) risico door op hem te stemmen als wolf/verrader; schaapkans immers groot; pleit voor zijn onschuld.

Daboman: ziener-opmerking pleit tegen hem.
Stemt als derde op Geel, wat meerderheid betekent. Wat risicovol als verrader (mits Geel wolf), want eigenbehoud switch Honestsmile was te voorzien. Ander rijtje had aandacht miss naar ander verlegd. Of nam dat risico wetende dat geel toch minder echte stemmen had en andere spelers meer dan leek?

Severus: geeft begin hangronde aan Wammus te willen stemmen vermoedelijk. Schaapt echter vlak voor deadline mee op Geel => veilige stem. Vermoeden dat Geel er uit zou gaan en daarom geswitcht toen aantal stemmen wammus te laag was voor veilige stem om zich vast in te dekken voor volgende ronde? Of oprecht, want wilde niet Honestsmile stemmen. Heeft Honestsmile opvallend beschermd. Duidelijk meest veilige positie voor wolf/verrader. Motivatie deels consistent, deels inconsistent.

Ook valt Neko* in negatieve zin op omdat ze weer geen stem door gegeven heeft: vergeten, of heeft ze geen stem?
Kan uit veiligheid zijn; hopenlijk gaat ze daar nog op in.

Vanavond hoop ik wat beter naar de stemlijstjes te kunnen kijken. Maar momenteel dreigt m'n vriend de telefoon uit de auto te gooien als ik hier langer mee door ga
(Ooh ja, ik heb ook nog een leven!)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 12:39
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Verder:
5 tegen 3;
Verrader of evilziener bij Geel die stiekem Honestsmile stemt => 4 - 4
Of wolf onder geel plus verrader buiten lijstjes.
(optioneel maar imo minder waarschijnlijk: evilziener en verrader buiten rijtjes en beiden Honestsmile gestemd.)
Je gaat hier de gelijkspel-gevallen af, maar dat was er niet. In geval 1 moet er dus ook nog een wolf onder Geel staan en in geval 2 twee en in geval 3 ook minstens één.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 16:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
En wat hebben anderen er precies aan als jij jezelf niet redt? Dat we een wolf hebben? Je kan mij niet wijsmaken dat je met je stem op Severus een goede daad probeert te verichten, die stem was totaal nutteloos.
Nou ja, niet helemaal. Ik vond honestsmile helemaal niet verdacht. Dus waarom zou ik op haar stemmen, behalve uit lijfsbehoud dan?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2011, 16:57
Verwijderd
Het ging er juist om dat je niet stemde uit lijfsbehoud.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 17:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Weet ik.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 18:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Nou ja, niet helemaal. Ik vond honestsmile helemaal niet verdacht. Dus waarom zou ik op haar stemmen, behalve uit lijfsbehoud dan?
Je bent van je eigen goedheid toch zekerder dan die van haar? En zo niet had je ook nog op iemand met al een stem kunnen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 18:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oke, ik heb even één en ander op een rijtje gezet. Ik ga er niet zo'n monsterpost van maken als de meesten.
Mijn hoofdverdachten zijn op dit moment: Interglot, Severus, Neko. Wammus en GEEL.

Absinthe en Vegs (en mezelf, maar me eigen rol ken ik uiteraard) spreek ik voorlopig vrij. Reden hiervoor is dat zij in het honestsmile rijtje staan in ronde 3. Op dit moment wil ik er niet vanuit gaan dat daar nog een slechterik onder staat, het is veel waarschijnlijker de slechteriken te zoeken in het GEEL-lijstje en in de mensen die buiten deze rijtjes vallen.

Interglot vind ik verdacht omdat ze in ronde 1 in het verkeerde rijtje staat en in ronde 3 alweer in het verkeerde rijtje staat.

Severus vind ik om dezelfde reden als Interglot verdacht.

Neko vind ik verdacht omdat ze twee keer niet heeft gestemd en we hebben pas 3 rondes gehad...

Wammus vind ik verdacht omdat hij in het Luts rijtje in ronde 1 staat en in ronde 3 niet gestemd heeft.

Dan hebben we ook nog Rups en Daboman met beide een veilige stem in ronde 1 en in de GEEL-lijst in ronde 3.

GEEL zelf is uiteraard ook verdacht omdat ronde 3 wel een heel rare uitslag is.
Nu ik daar nog eens over nadenk... Ik vraag me af of het wel zo logisch is dat er veel wolven en evt. verrader onder GEEL staan, want daar hebben ze natuurlijk niks aan. Tenzij het idee was om veel mensen op GEEL mee te krijgen zodat hij dood zou gaan en de wolven die ook op hem 'gestemd' hebben voorlopig door iedereen als onschuldig worden gezien. Als dat het geval is zullen eerder de mensen die als EERST onder GEEL zijn gaan staan wolf/verrader zijn dan de mensen die er later bij zijn gaan staan.
Als deze theorie niet klopt, is het waarschijnlijker dat er veel echte stemmen op GEEL staan, GEEL wolf is en de verrader en evilziener weten dit. zij zeggen op een enkeling te stemmen maar hebben op Honestsmile gestemd. Dan is het 5-5 wat nog zou betekenen dat er ook één wolf onder Geel moet staan.

Wammus wil ik met zijn verhaal nog het voordeel van de twijfel gunnen. Hij komt nog met een post met onderbouwing zegt hij. En reken maar dat ik die controleer of het klopt wat hij allemaal zegt.

Al met al komt Interglot bij mij steeds weer als verdachte naar boven, ben geneigd op haar te stemmen; kans is groot dat ze slecht is + haar functie weten geeft info ivm ronde 1.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 18:38
Verwijderd
Ik kan mij aardig vinden in je verdachtenrijtje, Fantome. VeGs en jij zijn voor mij vooralsnog ook niet verdacht, door het rijtje van vorige ronde. Van jouw rijtje lijkt Geel me de meest verdachte van het moment, bij Severus heb ik al een tijdje geen goed gevoel (door haar manier van spelen die niet bij haar past, vind ik, en misschien ook door haar zogenaamde paranoia in ronde 1). Neko vind ik té stil, misschien een laffe wolf. En Interglot weet ik nog even niet. Wammus vind ik van je rijtje nog het minst verdacht, maar dat vind jij zelf geloof ook. Ik kon me wel vinden in zijn theorie van gisteren, en zijn reactie op Honestsmiles tovenaar-zijn komt op mij geloofwaardig over.

Ik hoop dat ik nu niet achter de verkeerde aanloop natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Daboman: ziener-opmerking pleit tegen hem.
Stemt als derde op Geel, wat meerderheid betekent. Wat risicovol als verrader (mits Geel wolf), want eigenbehoud switch Honestsmile was te voorzien. Ander rijtje had aandacht miss naar ander verlegd. Of nam dat risico wetende dat geel toch minder echte stemmen had en andere spelers meer dan leek?
Ik hoopte idd dat ik Geels doodvonnis zou tekenen en dacht idd dat honestsmile misschien nog zou wisselen. Dus was de uitslag voor mij nogal frustrerend. Honestsmile dood, tovenaar weg, verdachte verkeerd ingeschat en die gladjanus van een geel komt mooi weg.

Maarja ik weet ook eigenlijk niet of ik jou nog wel kan vertrouwen Hier en daar kan je wel zeggen dat de kans dat ze wolf zijn kleiner is, of juist groter, maar er zijn nog wel een hoop niet te peilen stille spelers. Neko, doe je nog wel mee eigenlijk?

Martino vind ik ook nog steeds verdacht. Hij reageert nogal heftig op mijn tegenargumenten. Tsja, als je me zwart gaat maken kan je natuurlijk wel uiteindelijk een reactie verwachten. Actie/reactie.

En dan is er nog absinthe, die een beetje onder de radar zit, Random opmerking over de cupido, verder niets. Dan denk je te weten wie de cupido is en wil je het niet eens delen.

Wordt nog lastig morgen, dan heb ik over de gehele dag vrij kort de tijd om een stem uit te brengen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:36
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
To bee or not to bee

Interglot zoekt in haar eentje in het bos naar de ring die haar vriendinnetje kwijt is geraakt. Ze trapt hier en daar wat blaadjes omhoog. Om te kijken of het leeg is, schopt Interglot ook tegen het bijennest dat zij al eerder had gezien. Er gebeurt niets. Plotseling ziet Interglot de ring! Het bijennest was echter niet leeg en binnen de kortste keren vlieg er een hele zwerm bijen om Interglot heen die haar steken waar ze maar kunnen.

Interglot blijkt allergisch voor bijensteken en overleeft deze aanval niet. De wolven hebben raak gehapt, Interglot was de ziener! De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 om haar dood te wreken.

Daarnaast: Neko* heeft aangegeven niet meer verder te kunnen spelen. Bright Blue zal haar plaats innemen. Neko* mag nog 1 afscheidspost maken maar ze mag niet meer spelinhoudelijk posten.

1. Snoopy - tovenaargeliefde
2. Geel
3. Fantôme
4. Röps
5. Honestsmile – leerling-tovenaar
6. Daboman
7. Interglot - ziener
8. Absinthe
9. Martiño
10. Neko
11. VeGs
12. Luts - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde
14. Wammus
15. Severus
16. Adamczowice - dorpeling
17. Queasy

Blauw = opgehangen
Roze = dood door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:38
Verwijderd
Ik had al zo'n gevoel . Veel succes lieve dorpeling Wreek mij!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Severus, wat een heerlijk paranoide post weer van je!
I was just stating the obvious. Ik was helemaal niet aan het vingerwijzen?



En je bent geen mens? Iedereen kan een foutje maken?
Citaat:
Voor mij wel, omdat mijn naam er in voor kwam en je al eerder op mij zat te zinspelen.



Ik ben een notoire perfectionist, dus nee. Out of the question.
Even nog een reactie op ons vermakelijk gesprek. Naast vermakelijk, maakt deze post je alleen maar meer verdacht.
Want, dat je een perfectionist bent betekent dat je probeert om altijd zo perfectionistisch mogelijk te zijn. Het betekent niet dat het je ook altijd lukt. Iets wat jij echt wel zou moeten weten. Het klinkt heel erg alsof je heel erg je best doet om niet door te laten schemeren dat er een kans bestaat dat jouw stem op in hangronde 3 toch niet op tijd was.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Jezus, zien jullie nou wel?! Bij deze komt nu iedereen die haar ooit verdacht vond op mijn verdachtenlijstje, waaronder Fantôme en zelfs VeGs.

Later meer.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:40
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@uitslag:
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2011, 20:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Jezus, zien jullie nou wel?! Bij deze komt nu iedereen die haar ooit verdacht vond op mijn verdachtenlijstje, waaronder Fantôme en zelfs VeGs.

Later meer.
Severus, kan je doen, maar volgens de stemlijstjes is het niet echt logisch. Zou je eerder mij, Absinthe en Vegs voorlopig off the hook houden.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oww zie nu pas de uitslag
en begrijp severus' post beter daardoor.
Maar toch is het niet logisch Absinthe en mij verdacht te vinden.
Interglot stond hoe dan ook gewoon steeds in de verkeerde rijtjes.

Interglot heeft trouwens de laatste ronde ook op geel gestemd, wellicht heeft ze hem wel opgevraagd.
Haar posts maar eens goed nakijken.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Jezus, zien jullie nou wel?! Bij deze komt nu iedereen die haar ooit verdacht vond op mijn verdachtenlijstje, waaronder Fantôme en zelfs VeGs.

Later meer.
Waarom? Omdat ze jou niet hebben vertrouwd op je woord?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Maar goed. Ik blijf erbij dat we eigenlijk eerst Geel zouden moeten ophangen, ik heb gewoon zo'n ontiegelijk slecht gevoel bij hem. De manier waarop hij reageert, niet zijn stem wijzigen en wat ik ook al eerder heb gezegd. (In monsterpost, ik heb geen zin om het allemaal weer te typen en op te zoeken etc.)
Dit lijkt me vrij duidelijke taal.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:50
Verwijderd
Pff

Eens kijken wie interglot noemt. Ze noemt geel in ieder geval. Verder kijk ik morgen ook eens naar de wat minder actieve spelers.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oke, ik heb zojuist mijn stem doorgegeven op Geel. Lijkt me duidelijk waarom.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:57
Verwijderd
Ik kan mij ook wel vinden in de theorie van interglot dat er verrader of evilziener onder geel staat dus ik stem of op geel of op iemand onder geel.

Of iemand die interglot er perse uit wilde hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb weinig tijd gehad en moet ook nu nog dingen doen. Dit is wel echt een kutuitslag maar hij geeft wel een boel informatie. Dat Geel slecht is was al eerder duidelijk dus ik verstuur mijn stem op hem gelijk maar zodat dat in ieder geval gedaan is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fuck, dit is echt naar. We gaan wel erg snel door de goede functies heen... Tovenaar, leerling en de ziener al weg.

Interglot wijst Geel aan als hoofdverdachte, en het zou dom zijn om dit te negeren.
De personen die gisteren onder Geel stonden zijn voor mij ook erg verdacht. Mijn verklaring is dat de wolven en eventueel verrader/evilziener zo overtuigd van het sterven van Geel dat ze dachten veilig te staan.

Maar op dit moment wijst alles naar Geel, mijn stem gaat naar hem. De posts van Interglot zijn wat dat betreft meer dan duidelijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:21
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Jammer Interglot, balen van de ziener. Nu is het wel helemaal duidelijk dat Geel slecht is, ik blijf dus bij mijn stem van gisteren.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Stemlijst eetronde 4

Geel
Fantome
Queasy *
Wammus
Martiño
Röps

Nog niet gestemd: Severus, Bright Blue, Geel, VeGs, Absinthe, Daboman
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 03-08-2011 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 21:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Queasy, ik heb even een sterretje bij jouw naam gezet omdat ik niet uit je post kan opmaken of je nu definitief op Geel stemt of niet.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 22:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Ben blij dat we geel eindelijk kunnen ophangen. Ik stem natuurlijk ook op Geel.

En daarna martino Plaatst mijn discussie met hem over mijn zogenaamde plotselinge switch naar Geel in een geheel nieuw daglicht. Ik wilde echt Geel eruit, daarom heb ik de kans die er lag (ik + een mogelijke extra stem van honestsmile) direct gegrepen, maar alsnog ging honestsmile eruit.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 22:12
Luts
Avatar van Luts
Luts is offline
Citaat:
Tvp!
topic tools --> aboneren op deze topic
__________________
het leven is raar, het ene moment kan het niet stuk en het volgende moment ligt het in diggelen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2011 om 22:13. Reden: niet goed gequote
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #87
Furby Feeder
500 02-08-2011 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.