Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 19:29
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Wie kijkt het ook het nieuwe seizoen? Ik vind het weer tof, alleen heb ik dat gemist van dat Fleur levend begraven door Daan de Vos?
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2013, 03:02
Verwijderd
Dat was in seizoen 5, dat is een erg goed seizoen, daar zie je ook dat Daan de Vos eerst komt werken bij de politie en later kom je erachter wat zijn eigenlijke motief is om dat te doen. Best belangrijke info om het verhaal te begrijpen, ook voor aankomend seizoen Verder is er een verhaallijn al vanaf het tweede seizoen (geldkoffertje) dat nog steeds niet helemaal is ontrafeld, dus gewoon even alles gaan kijken Ik vond seizoen 6 vies tegenvallen, weinig nieuws en een heel raar, veel te ingewikkeld begin met die telefilm en dat Wolfs een dubbele agenda bleek te hebben.
Voor seizoen 7 heb ik goede hoop, ik vond de eerste aflevering weer ouderwets genieten!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 10:56
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Ja, ik heb dat seizoen wel gezien! Dat werd toch ook herhaald tot vorige week? Dat Daan de Vos probeert om Wolfs op te hangen! Maar ik zit in een van die afleveringen dan ook dat begraven? Dan moet ik even alle afleveringen door gaan zoeken
Oja, die film vond ik ook raar (en supereng) en daarna was het toch met die Amerikaans politie-agent en de President? Nou goed dat heb ik wel gevolgd, maar blijkbaar mis ik dan een stukje.
Maar dit gaat weer spannend worden ja
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb dat seizoen wel gezien! Dat werd toch ook herhaald tot vorige week? Dat Daan de Vos probeert om Wolfs op te hangen! Maar ik zit in een van die afleveringen dan ook dat begraven? Dan moet ik even alle afleveringen door gaan zoeken
Oja, die film vond ik ook raar (en supereng) en daarna was het toch met die Amerikaans politie-agent en de President? Nou goed dat heb ik wel gevolgd, maar blijkbaar mis ik dan een stukje.
Maar dit gaat weer spannend worden ja
nee dat is niet die aflevering, wolfs moest toen het hele seizoen opgeknoopt blijven hangen in het seizoen daarna is fleur begraven, volgens mij in die eerste aflevering daarna.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 21:34
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Dat klopt wat pip zegt. Ze zijn volgens mij gewoon wat scenes vergeten in de overloper. Het ging inderdaad wat vlug. Maargoed weer afwachten tot vrijdag, dan krijgen we info over de motorclub
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 21:14
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Heftige afevering vandaag... wat een mensen die dood zijn om éen jongen....
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Flikken Maastricht
FM-Lover
1 14-12-2013 22:24
De Kantine Saaie Panda is altijd te laat #768
Verwijderd
500 13-12-2009 21:17
Films, TV & Radio Toren C
Verwijderd
32 22-09-2008 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.