Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2013, 15:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Om zelf maar te beginnen: dat jongetje in The 6th Sense dat zegt: "I found out where dad hides his gun" en dan zijn hoofd draait om te laten zien dat ie niet heeft gejokt.....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2013, 23:01
Verwijderd
Toen de kudde meisjes die voor ons zaten tijdens Troy in de 'omgwtfbbq'-mode gingen, met bijbehorend gekakel onderling, wat er nou aan de hand was met Achilles toen er een pijl door z'n hiel ging en hij finito was. Dat sloeg nérgens op volgens de dames.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Het "Hulk..SMAAASH" moment in de hulk film met Norton. Daar zat ik verdomme al de hele film op te wachten
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 19:26
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Toen de kudde meisjes die voor ons zaten tijdens Troy in de 'omgwtfbbq'-mode gingen, met bijbehorend gekakel onderling, wat er nou aan de hand was met Achilles toen er een pijl door z'n hiel ging en hij finito was. Dat sloeg nérgens op volgens de dames.
Dat de pijl zijn hiel doorboorde of? Ik weet nog dat degene met ik die film in de bios had gezien dat ook nep vond. De vechtscènes in die film waren wel echt te slecht voor woorden. Achilles die door bepantseringen heen slaat alsof ze van boter zijn.

Hier moest ik toch wel een traantje wegpinken.



It will always be remembered: You left your king in Asia!
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 20:00
Verwijderd
Je weet waarom de pijl in die hiel een probleem was voor Achilles en waarom hij zo sterk was, hoop ik? Ik heb de film nog niet gezien overigens, hij is pas op tv geweest en ik heb hem opgenomen, dus dat gaat er binnenkort van komen, maar ik ken wel het verhaal van Achilles en Troje en alles eromheen. Niet zo moeilijk als je Latijn-Grieks hebt gedaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 20:20
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Je weet waarom de pijl in die hiel een probleem was voor Achilles en waarom hij zo sterk was, hoop ik? Ik heb de film nog niet gezien overigens, hij is pas op tv geweest en ik heb hem opgenomen, dus dat gaat er binnenkort van komen, maar ik ken wel het verhaal van Achilles en Troje en alles eromheen. Niet zo moeilijk als je Latijn-Grieks hebt gedaan natuurlijk.
Uiteraard weet ik dat. Ik heb Homerus’s Ilias meerdere malen gelezen. Het is naast de Odysseus mijn favorieten verhaal ever. Ik bedoelde dat sommige mensen het nep vonden dat een pijl iemands hiel kan penetreren.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 20:23
Verwijderd
En blijkbaar is weer eens de helft van de zin niet tot me doorgedrongen ^^ ik dacht dat jij het nep vond

En over kippenvelmomenten ben ik aan het nadenken, ik kijk sowieso niet heel veel in de cinema, dus het zal waarschijnlijk een thuismoment worden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 20:33
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Mijn zinnen kloppen ook vaak voor geen ene meter omdat 15 dingen tegelijk aan het doen ben.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard weet ik dat. Ik heb Homerus’s Ilias meerdere malen gelezen. Het is naast de Odysseus mijn favorieten verhaal ever. Ik bedoelde dat sommige mensen het nep vonden dat een pijl iemands hiel kan penetreren.
Nee, ze begrepen het concept 'achilleshiel' niet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 13:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline


Ik was een jaar of 7, had een redelijke impact op me toentertijd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 13:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die mocht ik niet in de bios zien
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 10:48
Verwijderd
De openingsequence van Skyfall. Kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij hoe goed die is!


Laatst gewijzigd op 03-03-2013 om 10:56. Reden: Filmpje erbij gezet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.