Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2006, 11:22
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Bij de bruna heb je ook van die boekjes, met van die leuke uitspraken er in
__________________
Nee.
Advertentie
Oud 02-05-2006, 10:09
Jethafa
Jethafa is offline
Help, mijn vriend is over een maand ongeveer jarig en ik wil natuurlijk een vet mooi kado voor hem, maar ik weet niks niet zo handig dus. 3 dagen later zijn we ook 4 maanden verloofd, dus nog meer reden om hem ff te verwennen. wat denken jullie van een weekendje aan zee? is dat te veel, of zou het leuk zijn? een vriendin van mij heeft namelijk een appartementje aan zee die ze verhuurd, dus die zou ik voor een leuk prijsje wel kunnen huren. maar ik wil hem niet overdonderen ofzo...

mmmjah, ik weet het niet hij houdt ook niet echt van sieraden ofzo, zijn verlovingsring is het enige. en een luchtje is niet echt zo zijn ding zeg maar.


dus, leuke, vooral gekke tips zijn welkom!!
__________________
Ja, dus..
Oud 03-05-2006, 10:18
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Jethafa schreef op 02-05-2006 @ 11:09 :
Help, mijn vriend is over een maand ongeveer jarig en ik wil natuurlijk een vet mooi kado voor hem, maar ik weet niks niet zo handig dus. 3 dagen later zijn we ook 4 maanden verloofd, dus nog meer reden om hem ff te verwennen. wat denken jullie van een weekendje aan zee? is dat te veel, of zou het leuk zijn? een vriendin van mij heeft namelijk een appartementje aan zee die ze verhuurd, dus die zou ik voor een leuk prijsje wel kunnen huren. maar ik wil hem niet overdonderen ofzo...

mmmjah, ik weet het niet hij houdt ook niet echt van sieraden ofzo, zijn verlovingsring is het enige. en een luchtje is niet echt zo zijn ding zeg maar.


dus, leuke, vooral gekke tips zijn welkom!!
Huur ergens een roeiboot en dan gaan jullie op een meer in de buurt roeien ofzo en dan ergens midden op het water stilhouden Daar heb je behoorlijk wat privacy en daarna ergens lekker lunchen/picknicken
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 10-05-2006, 00:43
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Volgende maand is een vriend van mij jarig en nu heb ik hem beloofd iets te geven. Welliswaar in een geinende bui, en dus mag het best een evengoed geinend kadootje zijn. Voorgaande jaren heeft hij mijn hippe ideeën al verspild en daarom ben ik nu opzoek naar mensen die me aan een NIEUW, hip, vernieuwend, inovatief, grandioos en bovenal briljant maar goedkoop idee kunnen helpen. Omdat mijn inspiratie voor de verpakking/kadopapier nog lang niet vergaan is, maar wel voor inhoud daarvan: TIPS!

Trefwoorden: Dieren, paarden, fretten, roze, humor, lief, stijve hark als het om dansen gaat, cavia's, fitness en uhh... nog een keer paard.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Oud 15-05-2006, 16:27
starfishie
starfishie is offline
Mijn vriend is in Augustus pas jarig, maar ik werk altijd ver vooruit lol

Maargoed, ik ben van plan een mannenmand te maken. En dan vooral met spulletjes van gadgetsites. En dan een zelfgemaakte tegoedbon voor een etentje erbij.
Oud 17-05-2006, 13:44
Verwijderd
Hey,

In juni zijn mn vriend en ik een jaartje samen (jeuj!). Hij heeft het er altijd over dat hij zo graag een leuke foto van me wil hebben, maar tot dusver heeft hij die nog niet. (vooral omdat ik een hekel heb aan foto's ). maar goed, nu wil ik hem dus een heeeele mooie foto van mezelf geven (jippie..) maar ik heb niet zo'n goed idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik wil t niet te gekunseld laten zijn, maar wel echt heel mooi en natuurlijk enzo. Hij heeft een keer gezegd over mijn foto-afkeer dat ie geen perfecte foto hoefde, maar wel eentje waar ik helemaal zoals "mij" opsta.

Maar goed. Wat zal ik doen, een vriendin vragen om foto's te maken, of naar een professionele fotograaf? Alle andere tips en heldere ingevingen zijn ook meer dan welkom .

Alvast bedankt!
Oud 17-05-2006, 14:05
Verwijderd
Is een zwart-wit foto trouwens leuker dan in kleur voor zoiets?
Oud 18-05-2006, 18:54
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Voor de meiden met gitaristen als vriend.

Guitar Care Kit
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Oud 18-05-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Xia schreef op 17-05-2006 @ 14:44 :
Wat zal ik doen, een vriendin vragen om foto's te maken, of naar een professionele fotograaf?
Als je het geld er voor over hebt zou ik het door een fotograaf laten doen. (Tenzij je een vriendin hebt die veel foto's maakt als hobby oid, dan kan dat natuurlijk ook wel.) Een professioneel fotograaf maakt over het algemeen toch mooiere foto's en is ook in staat iemand met een 'foto-afkeer' goed op de foto te zetten (mits je een beetje mee werkt, maar goed, als je gaat, dan wil je het zelf toch ook wel 'voor het goede doel').

Zwart-wit kan heel mooi zijn, maar kleur ook...als de fotograaf digitale foto's maakt kan hij ze misschien op de computer aanpassen, zodat je kunt kijken wat het mooist is?

@Jethafa: Waarom is een weekendje aan zee te veel...? Als je elkaar nu net een week kende, dan wel, maar je bent bijna 4 maanden verloofd...dan lijkt me dat niet echt te veel, maar juist leuk.

@Zebra: Ga naar het tuincentrum, koop een hark en een pot roze verf, verf de hark roze en/of trek hem een balletpakje of tutu-tje aan. En klaar. (Sorry, flauw, maar ik zou ook niets weten...misschien iets mbt dieren of fitness...? Maar das ook niet echt vernieuwend oid, denk ik...) Misschien is een danscursus een leuk cadeau?
Oud 23-05-2006, 20:06
Olifantje
Olifantje is offline
Wie de creativiteit, de tijd en vooral het geduld heeft:

- kerst 2004: constructie van 5 kleine doorschijnende plastic bollen met daarin ronde kaartjes met aan de ene kant foto en aan de andere kant een tekstje en een los rond kaartje met daarop "bon goed voor..."-achtige toestand en één grote bol met een boekje met daarin belangrijke data voor 2005 (hij kan nooit verjaardagen, feestdagen, e.d. onthouden vandaar)

- zijn verjaardag 2005: boekje met cocktails en ingrediënten om twee cocktails te maken (met verwijzing naar het boek)

- 1 jaar samen: boekje (klein foto-album van de hema) gemaakt over ons eerste jaar samen (zowat gebaseerd op van die baby-boeken, maar natuurlijk wel in een volwassen versie)

- kerst 2005: bureauonderlegger met foto's van ons, van vrienden, familie, interesse-dingen (in zijn geval: auto's - moto's - vliegers), ... in zwart wit. Volledig zelf ineengeknutseld met behulp van computer, fotobewerkingsprogramma en scanner. En daarna ook zelf moeten plastificeren (spannend!), want zo'n groot formaat kunnen ze niet plastificeren in kopiecenters (bij ons in ieder geval niet). Wees nog niet te enthousiast: ik ben hieraan (stilletjes aan) begonnen (voorbereiding: foto's verzamelen e.d.) begin oktober (en zoals jullie weten: kerst is eind december)

- verjaardag 2006: arrangement voor twee personen op mijn studentenkamer: gekookt, overnachting (met op de kamer ook van die staaltjes shampoo, douchegel: alles voor de show, zodat het min of meer kon doorgaan voor een hotelkamer), uitgebreid ontbijt, filmpje en normaaal ook nog fotomuseum (de tentoonstelling waar we voor gingen was al voorbij, stom stom), dus dan maar wat in de stad rondgewandeld

binnenkort (nu ja: begin juli) 2 jaar samen: ga proberen ergens een kussensloop te laten bedrukken. Zijn enkele weken geleden naar Kommil Foo geweest en die hadden een liedje met "ik bouw vannacht een spaceraket voor twee" en aangezien hij zo gek is op lucht- en ruimtevaart en het ook verwijst naar zijn verrassing (Kommil Foo was zijn verrassing voor mij), laat ik die tekst er op drukken en aan de achterkant een raket. Hopen dat hij het leuk vindt...

Nu ja, ik ben niet het mens van de 'grote cadeau's'. Ik krijg anders het gevoel dat ik liefde afkoop. En vind het veel leuker en origineler om lekker zelf dingen in elkaar te steken (hij doet dat overigens niet ).
__________________
Van een schoon tafel kunde nie ete, ma van een vuil krijgde genen honger

Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 20:14.
Oud 23-05-2006, 22:24
Verwijderd
Mijn ex-vriendje en tevens goede maatje met wie ik nog heel close ben van tijd tot tijd is binnenkort jarig. Ik heb al een beetje een plannetje, maar ideetjes zijn altijd welkom. Misschien iemand ervaring in ex-vriendjes cadeautjes geven?
Oud 26-05-2006, 18:30
doornroosje
Avatar van doornroosje
doornroosje is offline
Mn vriend is binnenkort jarig en ik wil m graag een kussensloop geven met een lief gedichtje erop..iemand nog suggesties voor lieve/leuke gedichtjes?
Oud 27-05-2006, 22:18
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
ik zag een boom
in mijn droom

jij klom er in
er zat een spin

jij joeg um weg
maar o wat een pech

hij land op m'n voetje
ik schrik me een hoedje

ik val flauw op de grond
en land op m'n kont

m'n kont is nu blauw
maar ik hou van jou!



zelf verzonnen ik own
voor de rest: http://www.liefdesgedicht.nl/
__________________
jeweet
Oud 29-05-2006, 18:58
Papilot
Avatar van Papilot
Papilot is offline
ik heb mijn vriendje in de nacht van zaterdag op zondag om 0.00 uur kaartjes voor de Lama's gegeven..
__________________
**someday**
Oud 29-05-2006, 19:54
doornroosje
Avatar van doornroosje
doornroosje is offline
en mijn lieve gedichtje is geworden:

met jou
slapen
in een
lucifer-
doosje

moet wel
heel
gevaarlijk
zijn

jij
die mij
in vuur en
vlam zet

ik
die al
brand van
verlangen

Op een kussensloop gedrukt met mijn foto ernaast en allemaal sterretjes erom heen..staat echt so sweettt
Oud 30-05-2006, 13:44
doornroosje
Avatar van doornroosje
doornroosje is offline
zooo het cadeau voor mn vriendje is klaar nu..alleen zoek ik nu nog een cadeau voor mn beste vriendin. We gaan volgend jaar op kamers en aangezien ze een enorme theeleut is wou ik haar een waterkoker geven en allerlei leuke theedingetje erbij, dus heb ik even haar moeder gevraagd of zij toevallig neit van plan ws om dat te geven..maar nu heeft ze er zelf dus al 1 gekocht
iemand nog suggesties? het mag ongeveer rond de 20-30 euro kosten..
Oud 05-06-2006, 06:39
Verwijderd
Je kunt die andere theedingentjes toch nog geven (met een theepot, een doos voor theezakjes, theezakjes, eventueel kopjes/theelepeltjes, (kandij)suiker(stokjes), enz. kom je aardig richting de 20-30 euro)? Of heeft ze die ook al gekocht?

En er zijn nog zat andere dingen te bedenken die je nodig hebt als je op kamers gaat...dat moet niet zo'n probleem zijn.
Oud 05-06-2006, 16:14
Elsieke
Elsieke is offline
Hey

Ik ben nieuw op het forum.

Mijn ex-vriend verjaart binnenkort. Ik ben aan het twijfelen of ik wel voor hem een cadeau zou kopen (we zijn namelijk niet echt in ruzie uiteen gegaan, wel praten we niet veel met elkaar.).
En indien, ik een cadeau zou kopen, weet ik niet goed wat?
Hebben jullie ideetjes?

Greetz
Oud 05-06-2006, 16:15
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hoe lang is het al uit?

Ik zou gaan voor een cd of iets dergelijks .
Oud 05-06-2006, 16:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe lang is't uit, hoe lang waren jullie samen, heeft één van jullie ondertussen iemand anders... Maakt allemaal 'n verschil uit.


Doe gewoon waar je je goed bij voelt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-06-2006, 16:17
Elsieke
Elsieke is offline
We waren ongeveer één jaar samen. Nu is het al 6 weken uit .
Oud 05-06-2006, 16:19
Verwijderd
cd'tje, boek, irisscheque. Niet te persoonlijk iig.
Oud 05-06-2006, 16:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anneka schreef op 05-06-2006 @ 17:19 :
cd'tje, boek, irisscheque. Niet te persoonlijk iig.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-06-2006, 16:53
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Cd's en DVD's doen het altijd goed .
Oud 05-06-2006, 16:54
Elsieke
Elsieke is offline
Oei. Ik dacht juist aan een fles wijn die we gingen uitdrinken op onzen 1 jaar samen (maar nooit hebben gedaan) een een bosje vergeet-me-nietjes samen met iets onpersoonlijks. Ma da is precies geen goed idee?

Mss ook ff zeggen dat hij het heeft uitgemaakt.
Oud 05-06-2006, 16:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
als hij het heeft uitgemaakt heeft ie daar vast niet echt behoefte aan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-06-2006, 17:06
Elsieke
Elsieke is offline
Mja, probleem is dat ek op verrassingsfeestje voor hem ben uitgenodigd. Ik kan moeilijk met lege handen toekomen
Oud 05-06-2006, 17:33
Verwijderd
Wil je wel naar die verjaardag gaan...? Dat zou ik me eerst afvragen.
Oud 05-06-2006, 18:37
Verwijderd
Als hij het heeft uitgemaakt zet je hem alleen maar in een moeilijke positie door cadeaus te kopen die voor jullie belangrijk waren tijdens jullie relatie. Haal een cd-bon ofzo of vraag hem gewoon wat hij graag hebben wil en geef hem dat.
Oud 05-06-2006, 18:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Geef wat neutraals idd, of stuur een leuk kaartje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-06-2006, 18:45
Vip3r
Vip3r is offline
Doe het niet. De meeste mannen houden niet van simpele cadeau's. Of je moet iets hebben waar hij ècht wat aan heeft en wat ècht bij hem past. Vrouwen hechten veel waarde aan een cadeau'tje voor het idee, bij mannen werkt dat heel anders.

Wil je op safe spelen, doe het dan niet Ikzelf heb liever ook geen cadeau's dan van die dingen waar ik niks mee kan/wil.
Oud 05-06-2006, 18:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou hem eerlijk gezegd helemaal niks geven. Zeker omdat hij degene is die het heeft uitgemaakt. Mijn vriend had het ook uitgemaakt en het enige cadeautje dat ik hem zou geven is iets waarin hij kan stikken, maar ik weet niet hoe de relatie met jouw ex verder is natuurlijk.
Als je echt iets wilt kopen is iets onpersoonlijks wel beter, anders gaat hij zich ongemakkelijk voelen en krijg jij straks verwijten naar je hoofd. Gewoon iets simpels en niks betekenends geven dus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2006, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-06-2006 @ 19:47 :
Mijn vriend had het ook uitgemaakt en het enige cadeautje dat ik hem zou geven is iets waarin hij kan stikken
Oud 05-06-2006, 21:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je elkaar al weinig spreekt en ziet, waarom zou je dan naar zijn verjaardag gaan?
Maar mocht je daar zin in hebben, dan moet je dat gewoon doen. Neem een leuke dvd of cd mee voor hem. Maar kom niet aanzetten met dingen die jou en hem aan jullie tijd herinneren, lijkt me niet nodig.
Oud 06-06-2006, 10:54
doornroosje
Avatar van doornroosje
doornroosje is offline
jepp ik ga een heleboel theedingetjes bij elkaar zoeken, maar nu heb ik nog even jullie creatieve hulp nodig voor vaderdag hij houdt helemaal niet van voetbal en iedereen mag dat altijd weten, dus nu willen we m een 'hoe overleef ik wk 2006'pakketje geven, met dus juist allemaal voetbalspullen aangezien ik ook nog van dat transferpapier thuis heb, wil ik graag een t-shirt bedrukken met een leuk tekstje over voetbal/voetbal haten..heeft iemand een leuk idee wat ik erop kan zetten?
Oud 06-06-2006, 15:34
Yurgentje
Yurgentje is offline
Elk voordeel heb z'n nadeel?
__________________
Halllow
Oud 06-06-2006, 16:12
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik wil graag iets aan mijn vriendje geven wat hij 'altijd bij zich kan dragen'. Klinkt een beetje raar, maar zo omschreef hij laatst wat hij graag van mij wilde hebben toen ik het hem vroeg.
Ik vind hem persoonlijk geen type voor een zilveren ketting/ring oid, maar verder dan dat reikt mijn inspiratie ook niet echt.
Ow, we hebben ondertussen 14 maanden iets.
Ik heb zelf even aan een 'partnerhorloge' zitten denken (dat hij het mannelijke model en ik het vrouwelijke neem en dan bijv. iets in laten graveren (of niet natuurlijk)), maar heb geen flauw idee of er veel keus is in zoiets.
Jullie nog andere ideeën?
__________________
Home is where the heart is...
Oud 09-06-2006, 10:21
Verwijderd
Een tattoeage of een piercing?

Een ring kan op zich bij iedereen, vind ik. En anders een horloge idd...meer dan dat zou ik ook niet weten eigenlijk.
Oud 11-06-2006, 13:59
Hannekeuh
Avatar van Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Hoi,

mijn vriend is binnenkort jarig en ik zou hem graag een kussensloop met een foto van ons cadeau doen.
Nu ben ik al op verschillende website van winkels gaan zien
(blokker, hema en kruidvat) en blijkbaar doen ze dat alleen bij blokker. Waar hebben jullie de kussensloop laten bedrukken (liefst in België).

Liefs
Hanne
Oud 11-06-2006, 19:26
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Hannekeuh schreef op 11-06-2006 @ 14:59 :
Hoi,

mijn vriend is binnenkort jarig en ik zou hem graag een kussensloop met een foto van ons cadeau doen.
Nu ben ik al op verschillende website van winkels gaan zien
(blokker, hema en kruidvat) en blijkbaar doen ze dat alleen bij blokker. Waar hebben jullie de kussensloop laten bedrukken (liefst in België).

Liefs
Hanne
Ik heb dit mijn vriend ook cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Hij vond het harstikke leuk. Wel jammer alleen dat de kans op zonde om de sloop ook daadwerkelijk te gaan gebruiken... das dan weer beetje jammer van het cadeau. Misschien dus even goed bij stilstaan voordat je besluit het te geven!
Ik heb het trouwens bij een winkel laten doen waar ze speciaal op foto's/tekst drukken gericht zijn. Hier drukten ze ook t-shirts, muismatten, mokken, briefpapier etc.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 16-06-2006, 12:33
Farfalle
Farfalle is offline
Zo'n maand geleden heb ik een heel leuke jongen leren kennen, en ondanks de examens hebben we al behoorlijk wat tijd samen doorgebracht. Er is wel iets aan het groeien tussen ons, maar we hebben nog niet gekust of zo. Binnen twee weken begint de vakantie, en heel juli en augustus is hij op reis, op kamp, enz.

Nu wou ik hem op onze laatste avond samen (30 juni) iets kleins geven. We zijn geen koppel, dus alle 'I love you' of 'I miss you' dingetjes zijn uit den boze.

Wat meer info over hem: sportief, studeert fysica en sterrenkunde, kookt graag, pokert graag,...

Ik dacht aan een soort zelfgemaakte scheurkalender met citaten over wetenschappen op, maar door de examens heb ik daar niet zo heel veel tijd voor.

Iemand andere tips? Alvast bedankt!
__________________
Als je niet vecht kan er geen strijd zijn in je hoofd.
Oud 16-06-2006, 16:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hannekeuh schreef op 11-06-2006 @ 14:59 :
Hoi,

mijn vriend is binnenkort jarig en ik zou hem graag een kussensloop met een foto van ons cadeau doen.
Nu ben ik al op verschillende website van winkels gaan zien
(blokker, hema en kruidvat) en blijkbaar doen ze dat alleen bij blokker. Waar hebben jullie de kussensloop laten bedrukken (liefst in België).

Liefs
Hanne
Je kan het bij funkado.nl laten doen. Die bezorgen ook in Belgie:

BESTELLEN VANUIT BELGIE
Vanuit Belgie kun je eveneens -zonder meerkosten- bestellen. Als betaalwijze heb je alleen de mogelijkheid van vooruitbetaling. Je zult moeten begrijpen dat de postbezorger er iets langer over doet om een pakket in Belgie af te leveren. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor een onjuiste levering in Belgie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2006, 22:52
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ik ben 4 maand samen met mijn vriend, en heb hem net zo'n legerkettinkje gekocht, gegraveerd met onze datum, naam en een zinnetje :-) hy was er heel blij mee, dus misschien is dit een tip voor meisjes die echt niet weten wat kopen :-) de site waarop ik het heb besteld is www.identiteitsplaatje.nl
maar er zijn vast en zeker nog andere sites :-)
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Oud 18-06-2006, 20:59
Verwijderd
Omdat mijn ex niet bepaald een held is in de keuken (zeg maar: hij kan sla maken, wil googlen hoe je prei moet snijden en kan een ei bakken en een tosti maken) heb ik als grappig cadeautje voor zijn verjaardag dit boekje gegeven. In het boekje, op de kaft (waar nu die naam staat) en op de achterkant wordt zijn naam (en 1 keer in t boekje die van mij) gebruikt, je schrijft zelf een stukje van het voorwoord en het is gewoon heel grappig. Hij gaat nu een keertje voor me koken
Oud 29-06-2006, 09:47
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 21-11-2005 @ 20:30 :
koop gewoon zown pakket: massage olie, massage roller en geef hem die massage zelf.
is veel leuker lijkt me, in ieder geval persoonlijker
Ja dat heb ik een keer gedaan een masage pakket bij de tuinen met 4 soorten olie en zon soort roller en een handoekje. echt hastikke leuk voor ons allebij
__________________
Smile a lot, it's free
Oud 30-06-2006, 15:22
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Gewoon een cd die ze al heel lang wil hebben...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 05-07-2006, 13:56
shanker
shanker is offline
Mijn overbuurjongetje viert as zaterdag zijn verjaardag..
Iemand een simpel idee voor een kadootje voor een elfjarig jongetje?
__________________
Bloem!!!!!! Wardt I luv joeeee
Oud 10-07-2006, 19:29
soultodeny
soultodeny is offline
Mijn vriendje is over een maandje jarig en nu zat ik er aan te denken om iets van een beschermengeltje of zo te geven (daar hebben we iets mee ). Nu heb ik al een beetje op internet gezocht, maar ik krijg allemaal spirituele dingen te zien en dat wil ik juist niet

Wat zou ik kunnen geven zonder dat het te 'meisjesachtig' of te 'zweverig' wordt?
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 11-07-2006, 09:17
anoniem888
Avatar van anoniem888
anoniem888 is offline
Weet iemand waar je een foto op een kussensloop kan laten drukken?
Oud 11-07-2006, 09:41
anoniem888
Avatar van anoniem888
anoniem888 is offline
Citaat:
doornroosje schreef op 29-05-2006 @ 20:54 :
en mijn lieve gedichtje is geworden:

met jou
slapen
in een
lucifer-
doosje

moet wel
heel
gevaarlijk
zijn

jij
die mij
in vuur en
vlam zet

ik
die al
brand van
verlangen

Op een kussensloop gedrukt met mijn foto ernaast en allemaal sterretjes erom heen..staat echt so sweettt


Waar heb je dit laten doen? want bij de meeste sites waar je foto's op een kussensloop kan laten drukken, kan je niks er naast zetten enzo..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.