Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 16:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
k ben op zoek naar een serie van vroeger en het enige dat ik me nog kan herinneren is een soort van duinen, bergen van gelig zand met daarboven een soort electiciteit/radioactiefachtig gebied (ik meen paarsig). En volgens mij kon je daardoorheen of erin springen ofzo. ;x

Herkent iemand dit? De serie kwam wss op rtl4 's middags of kindernet/fox kids oid en ik heb het gezien toen ik een jaar of 10 was, ergens in de jaren '90 dus.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 09-07-2008, 16:57
yllek14PP14PP
Avatar van yllek14PP14PP
yllek14PP14PP is offline
Citaat:
Ik zoek een oude tekenfilm, over een jongen die met zijn bed in zijn pyjama in een andere wereld komt, en een toverstaf steelt/krijgt van een slechterik, en daarmee "AMA PYJAMA!!" ofzo iets roept en dan gaat hij op zijn bed vliegen, en op het eind staat ie in een luchtballon met het meisje waarop ie verliefd is, te wuiven naar een feestvierende stad

was dat vroeger niet op fox kids?
ik ken hem ook maar ik weet het niet hoe hij heet xDD
__________________
Where are the hopes, where are the dreams.
My Cinderella story scene.
Oud 09-07-2008, 17:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
die komt mij ook bekend voor, maar waarvan.

[EDIT] Is dat niet die film waarin hij naar een andere dimensie gaat ofzo.. ik check de videokast even
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-07-2008, 16:42
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik zoek een oude tekenfilm, over een jongen die met zijn bed in zijn pyjama in een andere wereld komt, en een toverstaf steelt/krijgt van een slechterik, en daarmee "AMA PYJAMA!!" ofzo iets roept en dan gaat hij op zijn bed vliegen, en op het eind staat ie in een luchtballon met het meisje waarop ie verliefd is, te wuiven naar een feestvierende stad
http://www.imdb.com/title/tt0104740/

hij was al lang gevonden, maar goed
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 23-07-2008, 11:36
lifelike
Avatar van lifelike
lifelike is offline
Ik zoek een serie (komedie) waarin een vrouw (beroemde filmster) een relatie krijgt met een leraar... ik weet nog dat een vriend van hem er ook vaak in voorkwam. Het liedje van de serie is "is she really going out with him". Dacht eerst dat de serie ook zo heette maar kan het niet vinden..
iemand een idee?
__________________
Just enjoy!
Oud 23-07-2008, 16:17
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Im with her uit 2003, maar 1 seizoen van gemaakt

http://www.imdb.com/title/tt0366027/
Oud 24-07-2008, 23:03
Joost1987
Joost1987 is offline
Hey mensen,
Ik zat te denken aan deze film die ik een tijd geleden heb gezien en kwam ff niet meer op de titel.
Volgens mij is het een film tussen... 1995 en 2005 ongeveer.
Het gaat over een jongetje dat zich een aantal diepzinnige vragen over het leven stelt. Hij heeft een oogje op een meisje, maar die zit op de meisjesschool en moet hij dus stiekem opzoeken. Op het einde moet dat meisje iets belangrijks doen, soort communie ofso en moet ze een bosje bloemen bij een standbeeld neerleggen. Maar in plaats van dat geeft ze de bloemen aan dat jongetje.
Ook kan ik me nog iets herinneren dat de paus of een priester ofso langs komt op school, waar die zijn vragen aan stelt. Die paus/priester wordt na een tijdje niet goed op de wc. Ook komt hij op school een blonde jongen tegen die hij nooit eerder heeft gezien. Achteraf blijkt dit god te zijn.

Dat is zo'n beetje alles wat ik weet te vertellen.
Iemand die me kan helpen? Super bedankt alvast.

Laatst gewijzigd op 24-07-2008 om 23:33.
Oud 04-08-2008, 19:41
Verwijderd
Ik ben op zoek naar de titel van een Nederlandse film. Ik kan me de verhaallijn niet meer zo heel erg goed herinneren, maar het speelt zich af in een file en er worden over de speciale "fileradio"constant berichten uitgezonden over wat er in de file gebeurt, zo is er een buitenlandse man die gevonden moet worden en is er een ruzie tussen twee mensen, ook beginnen er op een gegeven moment een paar mensen van auto te wisselen. Ook rijden er tussen de auto's mensen op skeelers die van alles aanbieden (autowassen, drinken etc.)
De film eindigt ermee dat er twee mensen bovenop een viaduct staan.
Weet iemand hoe deze film heet en waar ik hem kan vinden, alvast bedankt!

Ook zoek ik de film:"Ik blijf in de spiegel(s) van mijn kamer", hij is ooit uitgezonden op Canvas, maar ik heb hem nog nooit op dvd oid kunnen vinden, kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Oud 04-08-2008, 22:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
k ben op zoek naar een serie van vroeger en het enige dat ik me nog kan herinneren is een soort van duinen, bergen van gelig zand met daarboven een soort electiciteit/radioactiefachtig gebied (ik meen paarsig). En volgens mij kon je daardoorheen of erin springen ofzo. ;x

Herkent iemand dit? De serie kwam wss op rtl4 's middags of kindernet/fox kids oid en ik heb het gezien toen ik een jaar of 10 was, ergens in de jaren '90 dus.
Klinkt een beetje als Sliders. Ook wel een beetje als de film Stargate.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 05-08-2008, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Klinkt een beetje als Sliders. Ook wel een beetje als de film Stargate.
'Four people just found a gateway to another dimension, but they forgot one problem... how to get back!'

volgens mij was het jongetje alleen/of met nog 1 iemand en kwamen ze altijd weer terug.

en die film is het zeker niet.

Ik zoek die serie ook al een tijdje
Oud 06-08-2008, 21:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn huisgenoot kijkt sliders en zei ook al dat het een ep zou kunnen zijn, hij zou me waarschuwen als ie iets zag wat erop leek. Maar wat pip eerder zei met dat mannetjes dingen teruggooiden die mensen kwijt waren komt me ook heel bekend voor.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-08-2008, 12:14
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik zoek al heel lang een een of andee horror film, tenminste denk dat het horror was. Paar jaar geleden op tv uitgezonden en het enige wat ik nog weet is dat er een berg was vlak bij een nonnenschool en al die nonnenkindjes gingen erop klimmen en vielen toen 1 voor 1 dood neer (of ze vielen in slaap, dat weet ik neit meer) en het had een hele rare broeierige sfeer en was volgens mij in het Frans, maar kan ook net zo goed in het engens zijn geweest hoor. Lekker duidleijk dus, maar wie weet herkent iem. het!
Oud 18-08-2008, 12:26
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik zoek al heel lang een een of andee horror film, tenminste denk dat het horror was. Paar jaar geleden op tv uitgezonden en het enige wat ik nog weet is dat er een berg was vlak bij een nonnenschool en al die nonnenkindjes gingen erop klimmen en vielen toen 1 voor 1 dood neer (of ze vielen in slaap, dat weet ik neit meer) en het had een hele rare broeierige sfeer en was volgens mij in het Frans, maar kan ook net zo goed in het engens zijn geweest hoor. Lekker duidleijk dus, maar wie weet herkent iem. het!
De combinatie van horror, nonnen, en een buitenlandse taal doen mij hieraan denken:
http://www.imdb.com/title/tt0371853/
Oud 18-08-2008, 13:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Not all water is holy..."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-08-2008, 15:02
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
"Not all water is holy..."
de hele film is van dat niveau, leuker dan de meeste comedies
Oud 18-08-2008, 20:23
Verwijderd
Oud 19-08-2008, 08:49
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
De combinatie van horror, nonnen, en een buitenlandse taal doen mij hieraan denken:
http://www.imdb.com/title/tt0371853/
[afbeelding]
het is hem geloofik nie,t maar ik ga hem wel kijken
Oud 23-08-2008, 00:19
rachid12
rachid12 is offline
goede dag wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een film volgens mij uit jaren 80 denk ik het gaat over een man die gaat race met auto dan val hij van de berg af dan kom hij alles een ziel terug dan red hij ze zoon die doet dat ook dan gaat hij terug daar de hemel als goed is met een man op de moter achter op en ze zoon zwaai dan naar hem ik ben al jaren aan zoeken ik wil alleen weten hoe die film heet kan iemand mij helpen
Oud 23-08-2008, 12:29
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
goede dag wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een film volgens mij uit jaren 80 denk ik het gaat over een man die gaat race met auto dan val hij van de berg af dan kom hij alles een ziel terug dan red hij ze zoon die doet dat ook dan gaat hij terug daar de hemel als goed is met een man op de moter achter op en ze zoon zwaai dan naar hem ik ben al jaren aan zoeken ik wil alleen weten hoe die film heet kan iemand mij helpen
Ik denk dat zij je wel kunnen helpen
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 26-08-2008, 08:42
Unleashed1980
Unleashed1980 is offline
hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een tekenfilm die ik lang geleden heb gezien. kan me alleen nog enkele scenes herinneren en ik hoop dat dit voldoende is om bij iemand een lichtje doen branden.

Het gaat over een jongetje die samen met zijn vader naar het oerwoud gaat. Op de 1 of andere manier worden ze gescheiden, waardoor het jongetje alleen komt te zitten. vanaf dat moment begint het overleven voor hem.

Enkele scenes:

Een nijlpaard in gevecht met een neushoorn
Jongetje in gevecht met een inmens grote kikker
Herinner me ook 1 of ander stammendorp
Op het einde gaat er een soort van atoombom af

Ben benieuwd wie hier antwoord op heeft. Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn!!

Groetjes
Oud 31-08-2008, 08:36
foxkids2
foxkids2 is offline
Ik zoek een serie die vroeger op Fox Kids kwam.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat alle mensen op aarde verdwenen waren behalve 1 meisje. En zij kreeg vrienden ofzOw iets met een paar van soort robots die haar wilde beschermen. Verder weet ik egt nix meer.
Wie kan me hebben met de titel van de serie?
Oud 03-09-2008, 19:46
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Ik ben de titel van een hele bekende film vergeten. Veel meer dan 'het gaat over konijnen' is er eigenlijk niet over te zeggen, het was een vrij sombere maar vooral mooie film. Volgens mij zat er een nummer van Simon & Garfunkel in. Ik kan me iets van 'waterhouse' herinneren maar helaas kan google mij daar niet verder mee helpen.
Iemand een idee?

Edit: Ik heb hem al gevonden, nvm.
__________________
Konichiwa, bitches.

Laatst gewijzigd op 03-09-2008 om 19:50. Reden: edit
Oud 04-09-2008, 09:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb ook laatst een film gezien, het gaat over een oorlog in de ruimte, en er zit een figuur in die altijd in het zwart gekleed is, iets met 'Darth' ofzo. En iets met 'star' en iets met 'wars'. Iemand?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-09-2008, 17:30
Verwijderd
Volgens mij was dat Star Trek, mijn beste Uice.
Oud 04-09-2008, 17:48
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik heb ook laatst een film gezien, het gaat over een oorlog in de ruimte, en er zit een figuur in die altijd in het zwart gekleed is, iets met 'Darth' ofzo. En iets met 'star' en iets met 'wars'. Iemand?
Citaat:
Volgens mij was dat Star Trek, mijn beste Uice.
Niet Battle-Star Galactica?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 04-11-2008, 22:09
Verwijderd
Ik zoek een Britse TV serie, over Joe en Trevor Purvis/Pervis. Ze hebben een klus/bouwbedrijf. Het is een serie met echt super veel humor, en het werd echt 5 jaar geleden uitgezonden ofzo.
Oud 04-11-2008, 22:12
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ik zoek een Britse TV serie, over Joe en Trevor Purvis/Pervis. Ze hebben een klus/bouwbedrijf. Het is een serie met echt super veel humor, en het werd echt 5 jaar geleden uitgezonden ofzo.
Grafters?
__________________
En dat meen ik!
Oud 04-11-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Grafters?


Omg heldin. Weet jij misschien ook hoe dan de volgende series heten?

Eentje over 6 vrienden, al wat ouder, iig 1 stelletje.. met kinderen.. eentje heet er Rachel.

En eentje over een volksbuurt, waar de oudste zus voor het hele gezin zorgt, de familie is wel semi-crimineel bezig, maar blijft toch netjes.
Oud 04-11-2008, 22:33
Verwijderd
De laatste heb ik ondertussen gevonden; Shameless. <333
Oud 04-11-2008, 22:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Eentje over 6 vrienden, al wat ouder, iig 1 stelletje.. met kinderen.. eentje heet er Rachel.
Cold Feet <3
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 04-11-2008, 22:38
Verwijderd
Ik ben intens gelukkig <3
Oud 05-11-2008, 21:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Een film over een jongen en een meisje en die komen in een circus ofzoiets terecht en er is iets met raven en een man met een nep-oog en hij gaat dood aan het einde en ze tekenen een contract waar na het tekenen pas de tekst op verschijnt, en misschien nog iets met dino's. Iemand een idee? Jaaaaaaaren geleden gezien en toen zag ik iemand met zo'n oog en toen kwam het opeens boven.
Oud 07-11-2008, 16:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Een film over een jongen en een meisje en die komen in een circus ofzoiets terecht en er is iets met raven en een man met een nep-oog en hij gaat dood aan het einde en ze tekenen een contract waar na het tekenen pas de tekst op verschijnt, en misschien nog iets met dino's. Iemand een idee? Jaaaaaaaren geleden gezien en toen zag ik iemand met zo'n oog en toen kwam het opeens boven.
Ik weet zeker welke film dat is! Ik heb daar ook heel lang na gezocht en uiteindelijk via IMDB na het zoeken van tags achter gekomen.

De film heet We're Back!
http://www.imdb.com/title/tt0108526/

Oud 07-11-2008, 20:41
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nee dat is 'm niet.
Oud 07-11-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Een film over een jongen en een meisje en die komen in een circus ofzoiets terecht en er is iets met raven en een man met een nep-oog en hij gaat dood aan het einde en ze tekenen een contract waar na het tekenen pas de tekst op verschijnt, en misschien nog iets met dino's. Iemand een idee? Jaaaaaaaren geleden gezien en toen zag ik iemand met zo'n oog en toen kwam het opeens boven.
Met name door die raven zegt het me iets, maar dan eigenlijk alleen van een boek. Weet niet of er een film van gemaakt is? Het boek heette "De meester van de zwarte molen".
Oud 09-11-2008, 09:58
Verwijderd
Vandaag is de verfilming precies een maand uit, in Duitsland.
Oud 09-11-2008, 11:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh gaaf is die verfilmd? Zien zien zien!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2008, 11:48
Verwijderd
Krabat

Oud 09-11-2008, 14:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
<333 ik moest een paar dagen geleden nog aan het boek denken. Misschien toch nog eens lezen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2008, 15:29
Verwijderd
Cool, dat wist ik helemaal niet !
Oud 09-11-2008, 19:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Nee dat is 'm niet.
Uhm.. dat is 'm zeker wel. Meisje en jongen komen in het circus, moeten contract ondertekenen met bloed wat op het contract verschijnd, en daarna pas de letters. De dino wordt ontvoerd door het circus en gaat totally beserk.
Als je me niet gelooft: http://www.youtube.com/watch?v=WpH5j5GCyLY
Kijk maar, stukje uit de film.
Oud 09-11-2008, 19:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Met name door die raven zegt het me iets, maar dan eigenlijk alleen van een boek. Weet niet of er een film van gemaakt is? Het boek heette "De meester van de zwarte molen".
Ja daar zitten zeker ook dino's in.
Oud 10-11-2008, 12:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Oh dankje! Ja het is 'm toch. Ik had alleen verwacht dat het plaatje op de voorkant niet zo dinosaurus-ig zou zijn, want ik herinner me juist de andere dingen van de film. Dankjewel!
Oud 11-11-2008, 01:48
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Jeugdsentiment:

De film gaat over een jongen die gepest werd, maar op een bepaald moment (als ik het me goed meen te herinneren) een bibliotheekpasje vindt op straat. Als hij daarmee naar de bieb gaat om spannende boeken te lezen, komt hij oog in oog te staan met een levend piraten- en feeënboek. Kort na na hun ontmoeting ontstaar er in de bieb een soort portaal waardoor allerlei bekennden figuren uit boeken de bieb instromen en de hoofdpersoon uiteindelijk in een boek terecht komt.

Ik had er ook een boek van, maar die ben ik ook kwijt.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 11-11-2008, 08:16
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline


Magic Island?




The Never Ending Story?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-11-2008, 14:53
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Nee, The Never Ending Story was op een zolder he.

Het was deels speelfilm, deels tekenfilm.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 11-11-2008, 15:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jeugdsentiment:

De film gaat over een jongen die gepest werd, maar op een bepaald moment (als ik het me goed meen te herinneren) een bibliotheekpasje vindt op straat. Als hij daarmee naar de bieb gaat om spannende boeken te lezen, komt hij oog in oog te staan met een levend piraten- en feeënboek. Kort na na hun ontmoeting ontstaar er in de bieb een soort portaal waardoor allerlei bekennden figuren uit boeken de bieb instromen en de hoofdpersoon uiteindelijk in een boek terecht komt.

Ik had er ook een boek van, maar die ben ik ook kwijt.
Het is The Pagemaster met Macaulay Culkin vond ik vroeger ook een geweldige film.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-11-2008, 16:45
Verwijderd
Ja!
Oud 12-11-2008, 00:26
Crimson
Crimson is offline
Third that, dat is 'm zeker. Gelijk ook m'n gedachten toen je omschrijving zag staan. Daarin zitten toch ook die 3 gekleurde boeken die dat jongetje gaan helpen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.